|
Скачати 67.99 Kb.
|
Удовенко Вікторія Сергіївна Освіта: вища, Запорізький національний університет, 2007 Предмет, який викладає: інформатика та економіка Педагогічний стаж: 3 роки Кваліфікаційна категорія: спеціаліст УРОК ЕКОНОМІКИ НА ТЕМУ Тема уроку: РЕКЛАМА. Дата: 13.03.2009 Клас: 10 Мета уроку:
Обладнання: персональний комп’ютер, комп’ютерна презентація, відео реклама, друкована реклама, фломастери, папір, конверти з завданням для творчої роботи. Хід уроку: І. Організаційний момент. Сьогодні у нас з вами не зовсім звичайний урок. Тема нашого уроку досить цікава, попереду вас очікує багато цікавої інформації, творче завдання. Але перед тим, як назвати тему нашого уроку, пропоную вам переглянути відео сюжет, можливо, ви самі зможете назвати тему, яку ми будемо опрацьовувати на сьогоднішньому уроці. ІІ Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація роботи на уроці. Мультфільм «Как старик корову продавал» (4 мин) Як ви гадаєте, яка тема нашого уроку? Про яке економічне явище йде мова? Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку – «РЕКЛАМА» Сьогодні реклама супроводжує практично всі товари і послуги. Саме з реклами споживач дізнається про те, що вже вийшов у світ новий альбом популярної зірки, що відкрився новий магазин недалеко від нашого будинку, що з’явилась нова жувальна гумка, яка захищає зуби від карієсу. Якою б не була цікавою реклама, ми з вами повинні зрозуміти, що реклама – це перш за все зброя в руках виробників, яка збільшує обсяги продажу. Ми з вами вивчаємо це економічне явище для того, щоб по-перше, бути економічно обізнаними, по-друге, бути пильними споживачами, вміти вибирати з великого обсягу рекламної інформації найважливіше. Всі ми з вами є споживачі, важливо розуміти, що якою б не була реклама певного товару чи послуги, вибір все-рівно за вами. Метою нашого уроку є дізнатися про історію реклами, про рекламні стратегії, навчитись самостійно аналізувати рекламу, виділяти в ній корисну інформацію, зробити висновок щодо того, чи потрібна реклама взагалі. ІІІ. Вивчення нового матеріалу (лекція з використанням комп’ютерної презентації) Реклама бореться за увагу. За увагу кого? (споживачів). Саме слова «реклама» походить від латинського «reclamare» - кричати. Кричати, щоб бути почутим. Тобто основна мета реклами – привернути увагу до товару чи послуги. Якщо реклама не привернула увагу покупця, то вона не виконала своєї початкової функції. А що таке «реклама»? Спробуйте сформулювати власне визначення реклами. Що об’єднує всі ваші визначення? Отже, реклама – це процес донесення інформації про товар або послугу з метою їх продажу. Реклама існувала завжди. Римляни розписували стіни інформацією про гладіаторські бої, фінікійці розмальовували скелі по маршрутах свого шляху, розхвалюючи в цих малюнках свої товари. Один з настінних розписів в Помпеї розхвалював політичного діяча та призивав людей віддати за нього свої голоси. Інший різновид реклами представляв собою міський глашатай, який ходив по місту та викрикував різні оголошення. Ще одним різновидом реклами було клеймо, яке ремісники ставили на своїх товарах. По мірі того, як чутки розносили інформацію про репутацію ремісника, покупці починали шукати товари з його клеймом. В наш час це називається товарним знаком. Час минає, з часом змінюється суспільство, змінюється і реклама. Кажуть, що реклама – це дзеркало суспільства. Реклами, яким лише по 30-40 років, здаються нам зараз смішними і застарілими, а тоді були актуальними, цікавими та популярними. Мова йде про рекламу, створену в Радянському Союзі в 60-70 роках. Реклама може бути класифікована по багатьом критеріям:
б) відповідно до об’єкта реклама поділяється на:
Сьогодні ми щодня зіштовхуємось з рекламними оголошеннями. Ними користуються фірми, некомерційні організації – музеї, університети… Реклама потрібна кіноакторам, письменникам, лікарям, учителям… Реклама – це товар, який купують і продають. А кожен товар має бути якісним. Тому рекламу повинні виготовляти фахівці з реклами – рекламні агенції. Рекламні агенції – це фірми, що роблять рекламу за замовленням інших фірм. Якщо реклама повинна бути якісною, то до неї повинні бути висунуті певні вимоги. Як ви гадаєте, яким критеріям повинна відповідати реклама? Вимоги до реклами:
До реклами слід відноситись критично, але разом з тим вміти витягувати з неї корисну інформацію. Існує безліч методів, так званих рекламних стратегій, які використовуються рекламними агенціями задля досягнення мети реклами – продати товар. Давайте розглянемо основні з них:
Існує також безліч інших методів, в тому числі і тих, які впливають на людину підсвідомо. Дуже відомий експеримент, коли на екрані кінотеатру під час сеансу кожні 5 сек. на екрані з’являлись надписи «Пийте Кока-колу» та «Їжте поп-корн». Вони витримувались лише протягом 1/3000 секунди і люди не встигали усвідомлювати, що вони щось бачили. Надписи фіксувались лише на підсвідомому рівні, але після сеансу люди стали їсти більше поп-корну та пити більше кока-коли. Давайте переглянемо кілька відео роликів та спробуємо визначити, які рекламні стратегії в них використовуються. Перегляд відеосюжетів. Уільям Дуглас казав «Ви можете сказати про ідеали нації, судячи по їх рекламі». Щорічно в Парижі в м. Канни проходить фестиваль реклами «Канські Леви». Давайте подивимось декілька міжнародних рекламних роликів, які були представлені на цьому фестивалі і спробуємо зрозуміти, про що в них йде мова. Перегляд відеороликів. IV Закріплення знань. Робота в групах. Ось ми і підійшли до цікавої частини нашого уроку. Одна фірма по виготовленню спец. одягу принесла мені замовлення на рекламу військової форми. Я пропоную вам створити власну рекламу, як це роблять рекламні агенції, враховуючи основні вимоги до реклами та вивчені рекламні стратегії. Ви готові взятися за цю роботу? Наскільки якісно та цікаво ви це зробите, оцінять гості та рекламні агенції-конкуренти. В цих конвертах ви знайдете назву вашої фірми та вид реклами, яку вам потрібно створити: відео рекламу або рекламу на білборді. Також в цих конвертах знаходяться таблиці оцінювання ваших конкурентів. Робота в групах. Презентації. Яку рекламу ви найбільш запам’ятали? Чи досягли реклами своєї мети? Чи допомогли обрати товар, проінформували? Без перебільшення можна сказати, що ми живемо в століття реклами. Вона оточує нас всюди – в транспорті, в підручниках, на сторінках газет і журналів, на екранах телевізорів. Вона викликає різні почуття та емоції. А чи потрібна реклама взагалі? Чи можна заборонити рекламу? Які будуть наслідки? V Підведення підсумків Наш урок наближується до кінця. Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці? Наприкінці мені хотілося б вам побажати бути уважними споживачами, і хоча реклама завжди вам допоможе, вибір все-рівно буде за вами! |
Уроку Тема уроку План складено за підручником: Назаренко Н. В., Гармаш Л. В. Художня культура. 9 клас Харків. «Оберіг» 2009 р |
Уроку Дата Тема уроку Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1) |
Уроку Дата Тема уроку Розділ II. Мале коло економічного кругообігу: домашні господарства і підприємства |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
Урок-подорож. 6 клас «Лондон. Визначні місця.» Розробка уроку, 8 клас «Famous People of the World. William Shakespeare». Презентація |
Уроку Дата Тема уроку |
Клас: 6 Дата: Підтема ... |
Методичні рекомендації щодо ведення журналу Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,... |
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ Анотація Оціальна реклама”, висвітлено її значення у ствердженні соціальних норм, цінностей, моделей поведінки, вихованні гуманної, толерантної... |
УРОК №70 Тема уроку Мета уроку: систематизувати й узагальнити знання та уміння учнів з геометрії за 8 клас |