|
Скачати 0.64 Mb.
|
ВСТУП Кожен із нас інтуїтивно розуміє, що таке конфлікт, адже він є невід’ємною частиною нашого життя. Конфлікт впливає на формування нашого характеру й світогляду, є ресурсом для нашого розвитку та, за умови конструктивного його розв’язання, взаємин між людьми. У повсякденному житті слово «конфлікт» вживається стосовно доволі широкого кола явищ — від збройних сутичок і протистояння різних соціальних груп до побутових непорозумінь. Ми називаємо конфліктом сімейну сварку, дискусії в парламенті, зіткнення внутрішніх мотивацій людини, боротьбу її власних бажань, почуття обов’язку та багато чого іншого. Хоча переважна більшість людей вважає конфлікт негативним явищем, насправді він може зробити нас сильнішими та мудрішими, виховати нашу волю, допомогти зрозуміти свої нові якості, зблизити з людьми, які нас оточують. З іншого боку, на емоційному рівні в результаті конфліктів у людини виникає почуття гніву та роздратування, під впливом яких може з’явитися депресія. У процесі конфлікту людина покладається на власний егоїзм, незважаючи на почуття та думки свого опонента, але згодом виснажується і прагне якомога швидше завершити суперечку. Тренінг «Навички безконфліктного спілкування учнів» має на меті надати учням інформацію про причини конфліктів, які виникають між однолітками, їх наслідки та способи вирішення і базується на відновному підході. Протягом усієї програми учасники мають змогу ділитися один з одним досвідом розв’язання різних конфліктних ситуацій, обдумувати такі ситуації і на практиці застосувати пропоновані нові методики реагування на них. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТРЕНІНГ Мета: надати учням інформацію про причини конфліктів, які виникають між однолітками, їх наслідки та способи вирішення. Завдання: • надати інформацію про конфлікти, їх види, форми та причини; • ознайомити учасників із сучасними підходами до профілактики в контексті підтримки та покращення якості життя; • відпрацювати навички проведення просвітницьких занять з попередження конфліктів, які виникають в навчальному закладі між дітьми. Категорія учасників: учні 7 – 8 класів Кількість учасників тренінгу: 20 – 25 осіб Час, необхідний для проведення тренінгу: 3 дні Кількість ведучих: 1 особа (соціальний педагог) Тренінгове приміщення: простора кімната зі стільцями, розташованими у формі кола та необхідним обладнанням Форма проведення: соціально-просвітницький тренінг ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ «НАВИЧКИ БЕЗКОНФЛІКТНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ» ДЕНЬ ПЕРШИЙ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Особливості поведінки в конфліктних ситуаціях. Тест. Визначення стилю поведінки кожного учасника в конфліктних ситуаціях. ДЕНЬ ДРУГИЙ
|
Що таке конфлікт? Мета. Навчити учнів усвідомлювати першопричини конфлікту, що таке конфлікт, наслідки конфліктів |
Біосфера це середовище нашого життя, це та природа, яка нас оточує,... Біосфера це середовище нашого життя, це та природа, яка нас оточує, про який ми говоримо в розмовній мові. Людина перш за все своїм... |
Конфлікт і способи його вирішення ... |
Формування позитивної Я-концепції учнів, як спосіб профілактики конфліктів... Думайте про дитину справедливо і не буде конфліктів. Вміння попередити конфлікт одна з основних частин педагогічної мудрості вчителя.... |
Уроку Когнітивна: ознайомити учнів з релігією як невід’ємною частиною національних та загальнолюдської культури |
Методично-бібліографічний відділ З недавніх пір реклама стала не тільки невід’ємною частиною професійної діяльності, але й засобом для залучення читачів, розкриття... |
ПРОГРАМ А Комплексна практика за фахом студентів є невід’ємною частиною підготовки фахівців зі спеціальності “Облік і аудит” і проводиться... |
КУРСОВА РОБОТА Через податки, пільги і фінансові санкції, а також і відповідальність, які виступають невід'ємною частиною системи оподаткування,... |
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ПО ВИКОНАННЮ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З ОБЛІКУ студентами... ... |
Урок за повістю Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі» Не помилюся, коли скажу, що кожен з нас прагне піймати казкового синього птаха на ймення Щастя; всі ми хочемо бути щасливими! Звичайно,... |