|
Скачати 32.06 Kb.
|
«…Океан – це безодня проблем, Таємниць, незрозумілих речей: безглуздих питань і захоплюючих загадок.» Тема: «Мандрівка загадковими просторами світового океану» Мета: Продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі., океанів, зображення їх на карті. Розвивати екологічне мислення, пізнавальний інтерес до предмета, уміння працювати з різною інформацією, додатковою літературою, вчитися логічно мислити, чітко висловлювати свою думку. Тип уроку: підсумково-узагальнюючий; Обладнання: фізична карта світу, картки з завданнями, картка самооцінки; Форма роботи: групова, індивідуальна, ігрова; Хід уроку: І. Організація класу; ІІ. Мотивація навчальної діяльності; Сюжет відеофільму «океан» Слово вчителя Мой самый сумашедший океан Податливо твоей внимаю сути Возникновенью самых новых стран Порывам необузданной души. Він могутній, грізний, до цих пір загадковий і незбагненний для нас, людей. Такий далекий і водночас такий близький. Такий бурхливий і такий лагідний, такий важливий для всього живого.(звернення до епіграфа) ІІІ Оголошення теми та мети уроку; слово вчителя: Наш сьогоднішній урок має назву «Мандрівка загадковими просторами світового океану». На цьому уроці підсумуємо знання з теми «Світовий океан», поділимося цікавою інформацією і ще раз згадаємо про актуальні проблеми океану. Для роботи на уроці ми створили 4 екіпажі, які будуть мандрувати загадковими просторами океанів. Групи обрали собі назви та девізи. ІV. Етапи мандрівки: 1.Представлення команд; Слово вчителя Щоб вільно і впевнено плавати просторами океану необхідно мати знання і компас. Наступний етап нашої мандрівки 2.«Загадкова карта» Берінгове море, Маріанський жолоб, о Ісландія, Трансарктична течія, Гавайські острови, затока Аляска, Північно-Атлантичний хребет, О Шрі-Ла протока Дрейка, Червоне море, Перуанська течія, Японське море. Слово вчителя 3 географічна розминка Щоб нам краще мандрувалося проведемо рзминку ( прийом світлофор) Я зачитую твердження, а ви якомога швидше показуєте світлофор, якщо згідні з твердженням зелений колір, ні – червоний. Запитання . + Гольфстрім бере початок у Атлантичному океані; - морська вода замерзає при температурі 0 градусів С; - океанічні кити не сплять; + з океанічного дна добувають золото;
- Найспокійніший океан – Тихий; + на всіх гибинах океану є життя;
+ солоність води Червоного моря 42 % 4. «Загадкові слова» :тайфуни, моретрус, Полінезія, атоли, рифи, шельф, Пуерто –Рико, латимерія. 5. «Загадкові імена» : Георгій Сєдов, російський полярник, дослідник; Юрій Лисянський українець, вивчав властивості вод Атлант.океану; Васко да Гама відкрив Індійський океан; Джеймс Кук зробив перші заміри глибин Індійського океану; Вітус Беринг склав достовірну карту Західної частини Пн Льод океану ; Фріть’оф Нансен перші відомості про природу навколо полярних областей; Фернан Магелан навколосвітня подорож; Отто Шмідт встановив товщину льодового покриву Пн Льод океану Миклухо-Маклай вивчав населення та природу океанів. 6.Загадкові числа» 34% 11 022, +23-+25 ½ 180градусів 40-50 пд ш 20000 тонн 20% 9/10 7.Загадкові питання: 8. Загадкові вислови: «Океан – колиска людства» «Океан – комора ресурсів» «Океан – головний водний шлях людства» « Океан – безодня проблем» «Океан – темрява світу» «Океан – могутня енергія» 9.Загадковий калейдоскоп: Підбиття підсумків уроку та оцінювання знань На сьогоднішньому уроці ми узагальнили знання про Світовий океан дізналися щось нове і беззаперечно ще раз довели важливість океану для всього живого. Прийом незакінчене речення На сьогоднішньому уроці для мене найцікавішим було… Домашнє завдання 1 Підібрати інформацію про дослідження материка Африка. 2 Скласти 5 питань «про що саме я хотів би дізнатись у темі Африка» |
Тем Що в імені твоєму? Площа саме цього океану 1/3 всієї поверхні Землі та ½ території Світового океану |
Тема. Індійський океан. Слайд 1 Мета Мета: поглибити й систематизувати знання про природу Світового океану та його дослідження; вдосконалювати навички визначати географічне... |
План урока Слайд Атлантичного океану; вдосконалити практичні уміння характеризувати кліматичні умови океану, властивості водних мас, природні багатства,... |
Урок-дослідження Тема: «Мандрівка по рідному краю» Познайомити учнів із життєвим і творчим шляхом видатного письменника рідного краю |
Тема Предмет і метод курсу. Основні поняття моніторингу світового ресторанного бізнесу |
Встановлення нового світового порядку під впливом глобалізації Основним призначенням глобальної кризи є встановлення «нового світового порядку». Під «новим світовим порядком» розуміється встановлення... |
Віртуальна мандрівка на Хортицю Тип уроку: бінарний (історія України та українська мова); урок додаткової корекції знань і умінь учнів |
Уроку на тему «Узагальнення і систематизація знань з розділу «Займенник» Діти, сьогодні на Вас чекає урок-мандрівка в чудову і незвичайну країну „ Морфологія. А місто, до якого ми прямуємо, називається... |
Виховний захід «Мандрівка казковими стежинами» Мета Мета: пробуджувати бажання читати і знати якомога більше казок; розвивати кмітливість, допитливість, артистичні здібності |
Уроку: Урок Тема: Світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці України у світовому господарстві; розвивати уміння аналізувати динаміку розвитку світового господарства, глобальне світосприйняття... |