Книга ключ до знань. Книги читати усе знати. З книгою подружишся розуму наберешся. ЛІТЕРАТУРНЕ СВЯТО «КНИГА -ДОБРИЙ, МУДРИЙ ДРУГ»


Скачати 79.18 Kb.
Назва Книга ключ до знань. Книги читати усе знати. З книгою подружишся розуму наберешся. ЛІТЕРАТУРНЕ СВЯТО «КНИГА -ДОБРИЙ, МУДРИЙ ДРУГ»
Дата 08.02.2014
Розмір 79.18 Kb.
Тип Книга
bibl.com.ua > Медицина > Книга
Книга – ключ до знань.

Книги читати – усе знати.

З книгою подружишся – розуму наберешся.


ЛІТЕРАТУРНЕ СВЯТО

«КНИГА -ДОБРИЙ, МУДРИЙ ДРУГ»

Мета: розкрити значення книги в житті людини; ознайомити дітей

із правилами користування книгами; прищеплювати дбайливе

ставлення до книжок; виховувати бережливе ставлення до книги,

бажання більше читати.
ХІД ЗАХОДУ

Вступне слово вчителя.

— Дуже добре, коли в людини багато друзів. Поділишся з другом радістю — її стане вдвічі більше, поділишся бідою — її стане вдвічі менше. Справжній друг ніколи не підведе, завжди прийде на допомогу. Але сьогодні ми поведемо розмову про незвичайного друга, дуже мудрого, який не вміє говорити вголос, але навчає нас розумних наук, розповідає цікаві пригоди про дива, про навколишній світ — близький і далекий, веде нас до Країни Знань. Я загадаю вам за­гадку, якщо ви правильно її відгадаєте, то зрозумієте про якого друга йдеться.

Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)
Послухайте, які чудові слова написані про книгу.
1.Розтають сніги холодні,

Чуть пташині скрізь пісні.

Очі в нас цвітуть сьогодні,

Наче квіти весняні.

2.Це до книги йдуть на свято

І дівчата, і хлоп'ята.

Книга -— вірний,

Книга — наш найкращий друг.
3.Книжок на цілім світі є багато

І кожна щось розкаже нам.

І от сьогодні в наше свято –

Складемо славу всім книжкам!


4.Дружба з книжкою – це свято,

Не було б її у нас,

Ми не знали б так багато

Про новий і давній час.

5.Усе ми в книзі знайдемо,

Кращої не знаємо,

Доброї і вірної

Подруги дітей!

6.І найменшенька дитина,

Що не вміє ще читати,

Ледь колисочку покине –

Просить книжку показати.

7.Книги дружать з дітворою,

Полюби їх у житті –

І улюблені герої

Будуть друзями в путі.

8.Сторінки книжок завітних

Усіх нас доброго навчать –

Працювати і учитись,

І Вітчизну шанувать.

Пісня

Книгу будем берегти

Це чому усі навколо,

Посміхаються до нас?

Ми йдемо в бібліотеку

Там чекають книги нас.
Хай спочине трохи м’ячик,

Змовкнуть ігри у дворі.

Книги ми читати будем,

І їх будем берегти.
Вчитель.Український народ здавна поважав книгу — це невичерпне джерело знань, і склав про неї багато прислів'їв і приказок. У них звучить народна му­дрість.

  • Розум без книги, що птах без крил.

  • 3 книгою подружишся, розуму наберешся.

  • Книги читати — усе знати.

• Одна книга тисячі людей навчає.
• Книгу читають не очима, а розумом.

• Книга корисна, коли її читають.

Вчитель. Як ви розумієте зміст прислів'їв, про що вони нам говорять? Так, про велике значення книги в житті людини.
Літературні ігри.

Діти, а ви любите читати книжки? А які книги любите найбільше? А ви знаєте героїв казок? Зараз ми це перевіримо.

1.Склади листівку з казковими героями.
2.Іще одна героїня казки пропонує вам пограти в гру.

Що загубила Попелюшка на балу?

А хто знайшов цей черевичок?

Зараз наші дівчатка будуть в ролі Попелюшок, а хлопчики в ролі принців, які допомагатимуть дівчаткам знайти і одягти свій черевичок.

Черевичок для Попелюшки.

3. Наступна наша гра це «Аукціон казкових героїв.».А змагатимуться дві команди учні 1 класу, та учні 2 класу. Один учень із команди називатиме ім’я казкового героя, а потім це робитиме гравець другої команди. Називати будете до тих пір поки одна із команд не зупиниться.

Вчитель. Я бачу, що ви добре знаєте літературних героїв, а це означає, що ви любите читати книжки. Але завжди потрібно пам’ятати правила поводження з книгою, щоб вона довго жила і радувала багатьох читачів. І щоб не траплялося таких прикрих історій, Яку ви зараз побачите.

До вашої уваги казка «Як звірятка книгу лікували.»
Зайчики (співають пісеньку «Книганаш найкращий друг»)

Дорога нам книга кожна,

Нам без книг ніяк не можна,

Нам без книг ніяк не можна!

Голоси дзвенять навкруг.

А як часом книга хвора,

Значить наша в тім вина.

Ми її підклеїм скоро —

Враз одужає вона!
З'являється пошарпана Книга.

З 1. Ой, що це?

З 2 Краще сховаюся, а то у мене зубки цокотять від пере­ляку.

З 1 А у мене хвостик тремтить. (Ховаються за кущем.)

Книга. Не бійтеся, Зайчики. Я — Книжка, тільки дуже хвора. Ой, як боляче моїм сторінкам! І корінець поламаний, вже зовсім сил немає. Навіть ходити сама не можу. (Плаче.) Допоможіть мені, Зайчики!

З 2 (вибігає з-за куща, підтримує хвору Книжку). Бідненька ж ти наша! Хто тебе так покалічив?

З 1. Може, ти з Лисицею зустрілася, чи в лапи до Вовка потрапила?

З. 2 Чи, може, лютий Бармалей над тобою знущався?

Зайчики. Ми навіть не впізнали тебе.

З 1. Ми ж раніше з тобою зустрічалися. Ти була така гарна, чепурна!

З.2 Усі діти тебе з радістю читали.

Книга. Так, тепер я зовсім не схожа на себе. Хлопчик Сашка Розкардашка мене так порвав. Ох і мучив він мене! Поливав гарячим супом, гнув кінчики моїх сторінок і чорнилом бруднив. Я ледве втекла від нього, і зовсім немає сили йти далі, та й куди ж я піду, нещасна?

З 1. Не журися, Книжечко! Ми зараз що-небудь придумаємо.

3.2.А ось і Ведмедик чапає. Може він нам щось порадить? (Кличуть Ведмедика.)

Зайчики. Ведме­дику!

(Під музику заходить ведмедик.)

Ведмедик. Що це у вас тут трапилось?
З.1Ось Книга в біду потрапила, від Хлопчика Сашки Розкардашки втекла.

З.2. Їй допо­могти треба, а як — ми не знаємо.
Ведмедик. Бідолашечко ти наша! Потрібно негайно відвезти тебе у «Книж­кову лікарню» до лікаря. Вона тебе послухає, огляне, підклеїть, підпише й одягне у красиву обкладинку.

З 1. Правильно! І як ми відразу не здогадались? Адже в кожній школі,в кожній бібліотеці працює така лікарня.

З 2.Там завжди прийдуть на допомогу юні друзі книги.

Ведмедик. Пішли, дорогенька Книжечко, спирайся на мене.
З 1.Добридень, шановна пані лікарко! З бідою прийшли ми до вас.

З 2.Ви­лікуйте, будь ласка, бідолашну Книжечку!

Лікар. Обов'язково! Шановна Книго, присядьте-но сюди. Що з вами тра­пилося? Де ж болить?

Книга. Ой, дорога лікарко, в мене болить усе тіло.

Л і к а р. Як же ви дійшли до такого стану?

Книга

Лікарю, мені соромно перед класом, Хазяїн мій обкладинки вирвав з м'ясом! Та що обкладинки...

Вирвав сторінки, поробив з них кораблики, Плоти та голубки.

Лікар. Який жах! Так поводитися з Книгою! Та це ж злочин! Я вас вилікую, шановна Книго! Підніміть свої сторінки. Ох, а що це за брудні плями на них?

Книга. Хлопчик Сашка Розкардашка, в якого я жила, брав мене брудними руками,одного разу вилив на мене борщ, кидав мене на підлогу, слинив пальці,коли перегортав сторінки. Тому я хочу звернутися до всіх діток, до кожної дівчинки і до кожного хлопчика:

Я — Книга! Я — товариш твій! Школярику, завжди мене жалій. Чистенькою тобі приємна я, Без бруду — подруга твоя. Погану звичку ти покинь І пальців більше ти не слинь. Завжди я твій найкращий друг, Та тільки не для брудних рук.

Лікар. Ой, у вас дуже багато хвороб! Зараз я покличу Лисичку — медичну
сестричку допомогти нам. (Кличе Лисицю.)

(Під музику заходить Лисичка)

Лисиця. Добрий день, Книго! Зараз ми тебе вилікуємо. Подивимося ось на
цю сторіночку. Ой-ой-ой! Тут намальований страшенний пес, а я їх так боюся.

К н и г а. А в собаки ніг немає.
Л ис и ця. Який жах!

Книга. Лікарю, сестричко! Вилікуйте мене, будь ласка!
Лікар. Прошу вас пройти до операційної. Будемо робити операцію. (Виходять)

(З'являється Хлопчик Сашка Розкардашка.)

Сашка-Розкардашка

Зранку він портфель шукав,

А портфель за стіл упав

П\в

Це нас Сашка, Сашка-розкардашка,
В школу йти збирається.
Він кричить: «Пенал пропав»

А пенал у чобіт впав.

П\в
Де ж це зошити й книжки,

Цілий дім здригається.

П\в
Хлопчик. Привіт! Ви тут не бачили Книги? Вона втекла від мене, а чому —

я й сам не знаю. Я тільки вдарив нею по голові свого сусіда по парті та ще

декілька разів забув її в саду. Ось і цього разу забув. Уночі пішов дощ. Наступного дня я пішов її шукати, та не знайшов. Утекла. Ви її не бачили?

Діти. їй роблять операцію в «Книжковій лікарні»!

З'являються Книга , Лікар,Лисичка,

Лікар. Ну ось. Ви тепер маєте набагато кращий вигляд.

Книга. Так, я дуже добре почуваюся. Ой, знову цей Хлопчисько! Він, напевно, шукає мене.

X л о п ч и к. А, ось де ти! Але чому ти так змінилася? А тепер пішли додому. Мені без тебе так сумно.

Л і к а р. Я не дозволю їй жити в тебе.

Лисичка. Вона знову може захворіти.

Книга. Я ніколи не повернуся до тебе. Ти мене ображав, зовсім не беріг. Ти й до цього часу не знаєш правил охайного поводження з книгою.

Хлопчик. Але мені дуже погано без тебе. Я обіцяю тобі і лікарю, і всім дітям, які є в залі, що буду добре поводитися з книгами. І взагалі перестану бути Розкардашкою, а стану охайним хлопчиком.

Книга. Мені шкода його. Мабуть, я повернуся до нього.

Лікар. Але ти повинен запам'ятати правила.

Книга. Мене не можна брати брудними руками, тому що мені буде соромно, якщо мене візьмуть інші читачі.

Лисичка. Не став на книгу лікті, коли читаєш, і не клади розгорнутими сторінками донизу: адже тобі не сподобалося б, якби з тобою так поводилися.

З 1. Не розмальовуй книгу ручкою та олівцем — так негарно.

Ведмідь. Якщо не закінчив читати, але не хочеш загубити сторінку, на якій зупинився, то поклади до книги закладку, щоб вона змогла спокійно відпочити.

З 2.Не читай під час їжі.

Книга. Допоможи мені залишитися чистою і свіжою, а я тобі допоможу стати щас­ливим.

Хлопчик. Так, я все зрозумів і даю чесне слово, що виправлюся.

Книга. Діти, запам'ятайте і ви правила охайного поводження з книгою. Тоді ми завжди будемо друзями.

VI. Підсумок заходу

Учитель. Дорогі діти! Чи сподобалася вам казка? Які правила поводження з книгою ви запам’ятали? (Діти відповідають.)

Молодці ви добре запам’ятали правила поводження з книгою. Сподіваюсь, що ви будете культурними читачами. Читайте! Хай не буде у вас жодного дня, щоб ви не прочитали бодай однієї сторінки з нової книги.

Від п’яти відняти два,

По складах читать слова.

Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.

Вміти книжку берегти,

Бути чемними завжди.

Вчать у школі, вчать у школі, вчать у школі.

Схожі:

Книга дзеркало життя. Книгу прочитав на крилах політав. Хто вчиться...
Мета: Ознайомити з поняттями «каталог», «картотека». Розширити світогляд учнів. Стимулювати пізнавальну активність. Виховувати любов...
Книга дивовижний сад, будинок життя та мудрості: Виховна година для учнів 5- Б клас у  
Для чого нам потрібна книга?”, „Як з’явилася вона?”, довести, що читання книг – це насолода і відпочинок, надати практичну допомогу...
Книга для розуму теплий дощик для посівів
Тут ви можете знайти цікаві матеріали про книги, їх значення, використання, збереження. Прислів’я, приказки, загадки, вірші, вислови...
Риман Ф. Основные формы страха/Пер с нем. Э. Л. Гушанского
Книга предназначена для помощи в нашей индивидуальной жизни, она является посредником в понимании себя самого и других, в осмыслении...
СВЯТО «Посвята першокласників у читачі» Мета: ознайомити учнів із...
Ці друзі – книги! З книжкою ми зустрічаємося ще у дитинстві і не розлучаємося з нею до самої старості
Книга розповсюджується безкоштовно і є надбанням української культури....
Забороняється змінювати текст книги та її назву. Всі зауваження, ідеї, подяки та знайдені помилки відправляйте на
Тема. Вміння працювати з книгою
Мета: Розкрити учням значення книги в житті людини. Познайомити учнів з різновидами книжок, з літературою для самоосвіти. Вчити працювати...
 книга Д. Карнегі, байки, плакат, прислів'я, епіграф. 
Мета: розвивати в учнівської молоді загальнолюдські чесноти: допомогти усвідомити значимість слова "друг": вчити дітей сприймати...
Чи зможе Інтернет замінити телебачення, книги або театр?
На мою думку книга залишиться назавжди, але зміниться її формат та доступ до неї. Вже існує багато електронних бібліотек у тому ж...
Книга перша Книга друга
В змінених формах тіла. О боги,- бо ж од вас переміни,- 3] Задум співця надихніть: відтоді, коли світ народився
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка