|
Скачати 125.99 Kb.
|
Білозерська ЗОШ №14 Методичний кабінет Свято «Посвята першокласників у читачі» Вчитель 1 класу Смик С.В. Лютий – 2013 СВЯТО «Посвята першокласників у читачі» Мета: ознайомити учнів із тим, як книга прийшла до людей; розкрити значення книги в житті людини; викликати інтерес до читання; розвивати творчі здібності, артистизм, зв'язне мовлення; виховувати любов до книжки, бережне ставлення до неї. Обладнання: виставка дитячих книг, вислови про книгу, ілюстрації із зображенням книг, ілюстрації казкових героїв, пам'ятки для читачів, кошик із загубленими речами, телеграми від казкових героїв. Хід свята Вчитель: Сьогодні у нас свято «Посвята першокласників у читачі». Людина, яка любить і вміє читати, має розумних, добрих і вірних друзів. Ці друзі – книги! З книжкою ми зустрічаємося ще у дитинстві і не розлучаємося з нею до самої старості. Діти, до нас завітали гості: бібліотекар, Книжка і учні 5-го класу. Вони прийшли подивитися і вирішити: чи можна приймати вас у читачі. Учень 5-го класу: Ми дізнались, що у вас Свято йде у класі, Зразу з друзями в той час Завітали разом. Учень 5-го класу: Ми радо привітати Хочемо вас, діти, І на святі разом з вами Дружно порадіти. Книжка: Цю посвяту в читачі Треба пам'ятати, Бо активним читачем Можна згодом стати. Учень 5-го класу: Багато мусим знати Про все, що є навкруг. Тож слід книжки читати, Бо книжка – вірний друг. Бібліотекар: Щоб вам сьогодні було цікаво з нами, ми вирішили запросити до нас у гості героїв ваших улюблених казок та книг. Але от біда: приїхати вони не змогли, але прислали свої вітальні телеграми. Цікаво, ви здогадаєтесь, хто їх надіслав? (Зачитує телеграми) Телеграма 1: Прийшла я із смачним зерном, На бесіду з голосистим півником. Схопила півня на обід Та замела хвостиком слід. (Лисичка) Телеграма 2: Я звірят усіх лікую, Від хвороб різних рятую, І зайчат, і мавпенят, Бегемотів, тигренят. Вилікую всіх за мить! Я - добрий лікар … (Айболить) Телеграма 3: Я від діда втік, від бабусі втік. Але попереду ще є перешкоди. Як подолаю – обов'язково прибіжу. (Колобок) Телеграма 4: Ти мене, напевно, знаєш, якщо казочки читаєш. Працювала я у хатці, танцювала у палаці. Є така у мене звичка – десь губити черевичок. (Попелюшка) Бібліотекар: Молодці! Ми знаємо, що ви вчитесь у 1 класі та й читати вже навчилися. І, мабуть, прочитали багато казок. Коли я йшла до вас на свято, по дорозі знайшла загублені речі. Допоможіть мені знайти господарів цих речей. Гра «Кошик» (У кошику дзеркало і яблуко, самовар, золотий ключик, стріла, червона шапочка з кошиком) Бібліотекар: Молодці! А тепер розкажіть нам, що ви знаєте про книги. Вчитель: Постараємося для наших гостей? Книги, книги на полицях, Завше тихо поміж книг. Та яку ти не розгорнеш – Є легенда в кожній з них. То в одній синіє море, В іншій криється тайга. А ось в тій – північний полюс. Де морози і пурга. Все, що серце, і розум Вік творили не один, Повизбирувало людство В книги – перли із перлин. Послухайте, діти, уважно вірші про справжніх друзів і відгадайте, хто вони?
Ніяк не уявляю без них життя своє.
Як жить на світі, друзі розмову поведуть.
Живуть в книжковій шафі товариші мої. Вчитель: Ну що, відгадали, про яких друзів йдеться у віршах? Так, вірно, про книжки. Книги порівнюються з річками, які наповнюють планету мудрістю. Книги – це вікно у світ.
Як зірок угорі, Як листочків на гіллі, - Стільки книг на землі.
Є легкі і важкі. На полицях, у столі – Наші друзі - книжки! Вчитель: Так, книг у світі є дуже багато. А де вони можуть зберігатися? (У бібліотеках). Найменша бібліотека у світі – в індійському місті Амрістарі. В ній зберігається… одна книга. Найбільша в світі бібліотека – в Москві. В ній нараховується понад 36 мільйонів книг, написаних 247-и мовами народів світу. Про книжкове багатство і цінність книжок народ складав багато мудростей, віршів, оповідань. (Вірші про книгу)
У містах і на селі – Хто навчився вже читати, Має книжку на столі.
Не було б його у нас, Ми б не знали так багато Про новий і давній час.
Полюби їх у житті – І улюблені герої Будуть друзями в путі.
Всіх нас доброму навчать – Працювати і учитись, Україну шанувать! Книга: А чи знаєте ви прислів'я та приказки про мене? Прислів'я та приказки про книгу
Книга: Молодці! А загадки вмієте відгадувати? Загадки про книгу
Не сорочка, а зшита, Не людина, а навчає.
І дорослим, і малим, Всіх я розуму учу, А сама завжди мовчу.
Говорить вірші, казки, оповідання.
Перевозить у трюмах знання. Після плавання цей корабель Повертається в рідний портфель. Книга: Молодці! Вчитель: Ми і вірші складати вміємо. Гра «Додай слово» Діти, звісно, вчаться в… (школі). А комбайн працює в … (полі). Ми лікуємось в … (лікарні). А стрижемось в … (перукарні). Ліки ми берем в… (аптеці). А книжки в … (бібліотеці). Вчитель: В нас на дошці записані слова, прочитаємо їх. (Учні читають слова: школа, бібліотека, книги, читальна зала, абонемент, енциклопедії, формуляр, словники.) Зараз бібліотекар проведе з вами вікторину. З цих слів треба вибрати потрібні слова – відповіді на запитання вікторини. Вікторина «Що я знаю про бібліотеку» Бібліотекар: - Як називають заклад, де збирають і зберігають книжки, журнали, газети, класифікують їх та видають читачам? (Бібліотека).
Бібліотекар: Молодці! А чи вмієте ви читати? Гра «До ілюстрації підбери текст» (Учні уважно читають уривок з тексту і прикріпляють його до потрібної ілюстрації з казки. Можна взяти три уривки і п'ять ілюстрацій)
(Казка «Дикі лебеді»).
(Казка «Дюймовочка»)
(Казка «Принцеса на горошині») Вчитель: Майже всі учні нашого класу вже вміють читати. Як гарно, коли сам вмієш читати. Про це розкажуть діти.
Не слід мамі докучати, І до бабусі вже не йти: «Будь ласка, прочитай мені!»
Щоб прочитала щось для тебе. А ні благать, а ні прохать, А просто взять і прочитать!
Всіх нас доброго навчать. Працювати і учитись Та Вітчизну шанувать!
Друг любимий з ранніх літ, Ми з тобою завжди разом Пізнаєм прекрасний світ.
Полюби їх у житті – І улюблені герої Будуть друзями в путі. Вчитель: Перш, ніж стати книгою у сучасному вигляді, вона проходить складний, довгий шлях. (Розгляд ілюстрацій «Як роблять книгу»). Вчитель: Та й потім, коли новенька книга стоїть на полиці в магазині їй буває нелегко. Чому? Послухайте!
Книги різні, дуже гарні. От краса, якби ти зміг Прочитати, друже, їх!
Шарудять по сторінках… Мила, книго, що з тобою? Чом ти дивишся з журбою? І тріпочеш у руках?
Хто їх купить? Раптом купить, Хто не любить?
Запихає бутерброда… Той – чи є бруднулі гірші? – Залива чорнилом вірші…
Книги ледь зажурені: Хоч би не потрапити В руки мацапурені (Мацапура – неохайна або незграбна людина). Вчитель: Щоб книги вас не боялися, треба знати правила користування книгами. Книга: А чи знаєте ви правила поводження зі мною? Правила користування книгами
Книга: От молодці! Усе знаєте. Бібліотекар: Мало правила знати. Їх треба ще й виконувати. Підніміть, будь ласка, руку, у кого книжки обгорнені. (Діти піднімають руки). Молодці! А в кого є закладки? (Діти піднімають руки). Молодці! Вчитель: Діти, послухайте уважно! Книга хоче вам щось сказати. Книга: Читачу! Я друг і супутник, Я книга твоя. Завжди на дозвіллі Де ти, там і я. Ми добре з тобою Проводимо час, Чудова розмова Триває у нас. Навчаю відважним, Правдивим рости, Любити природу, Свій край берегти. Від малку ти мною Звикай дорожить, Без доброї книги Тобі не прожить! Бібліотекар: Діти! Любіть книгу, вона полегшить ваше життя! Любіть книгу всією душею! Вона не тільки ваш кращий друг, а й завжди вірний супутник. Ми приймаємо вас у читачі нашої бібліотеки. Помічники, вручіть посвідчення першокласникам! (Помічники вручають посвідчення). Вчитель: Діти, де б ви не вчилися, де б не працювали, весь час будете звертатися за допомогою до книги. То ж читайте! Читайте кожного дня! (Учні виконують пісню на мотив «Чему учат в школе») Буквы разные писать Тонким перышком в тетрадь – Учат в школе, Учат в школе, Учат в школе. Книжки добрые любить И воспитанными быть – Учат в школе, Учат в школе, Учат в школе. Про глагол и про тире, И про дождик во дворе Мы узнаем, Мы узнаем, Мы узнаем. Будем книжки мы читать, Библиотеку посещать, Обещаем, Обещаем, Обещаем! Вчитель: Ось і закінчується наше свято. Будьте активними, допитливими, бережливими читачами. Хай завжди у житті вас супроводжує книга! Література
|
„Світова книга прав дитини”. Мета Мета: розкрити поняття „закон”, „конституція”, „ООН”, „декларація”, „конвенція”, „право”; ознайомити учнів зі змістом основних статей... |
Книга дзеркало життя. Книгу прочитав на крилах політав. Хто вчиться... Мета: Ознайомити з поняттями «каталог», «картотека». Розширити світогляд учнів. Стимулювати пізнавальну активність. Виховувати любов... |
Разом і в будні і в свята. Прийшла весна і принесла нам чудове свято.... Вас усіх у цім залі. Зібрала разом нас усмішка і святковий весняний настрій, любов і бадьорість, бажання дітей і мам бути разом –... |
Відгук на твір мистецтва Мета Ознайомити учнів із творчістю Катерини Білокур, розкрити геніальність її таланту |
Уроку Мета: розкрити поняття "ґрунт"; з’ясувати його склад і властивості, процеси утворення; ознайомити учнів з різноманітністю ґрунтів... |
Особливості психічного розвитку старшокласників Мета. Ознайомити батьків із психофізіологічними та віковими особливостями дітей старшого шкільного віку. Розкрити необхідні умови... |
Урок економіки 3 клас Тема: Трудові ресурси. Професії Мета: Ознайомити учнів з поняттям «трудові ресурси» та їх роллю в економіці,з відмінностями у праці людей різних професій, поповнити... |
Епіграф Мета: розкрити та поглибити знання учнів з географії та української мови, ознайомити з національним складом населення України і окремих... |
Урок у 7 класі Тема: Різноманітність голонасінних рослин. Роль голонасінних... Мета: ознайомити учнів із багатоманітністю хвойних рослин, розкрити їх значення в природі та житті людини |
За допомогою віршів розкрити красу природи та красу осінніх місяців Ведуча: Доброго дня,діти,батьки,гості!Сьогодні у нас свято. А яке свято,зараз ми |