|
Скачати 36.71 Kb.
|
Вміння працювати з книгою Година спілкування Учитель: Медяник Л.О. Тема. Вміння працювати з книгою. Знайомство з літературою для самоосвіти Мета: Розкрити учням значення книги в житті людини. Познайомити учнів з різновидами книжок, з літературою для самоосвіти. Вчити працювати з довідковою літературою. Виховувати бережливе ставлення до книги, бажання більш читати. Мотивація. Вчитель. Діти, зараз я загадаю вам загадку, якщо ви її правильно розгадаєте, то зрозумієте, про що сьогодні піде мова на нашому занятті. Поля письменник – агроном Засіяв буквами – зерном. Отож, читачу, поспішай, Зібрати мудрий урожай. Дуже я потрібна всім, І дорослим і малим. Всіх я розуму учу Хоч сама завжди мовчу. Діти. Книга Вчитель. Український народ здавна поважає книгу. Книга – це джерело знань. Наш народ склав про неї дуже багато прислів’їв і приказок. Деякі з них записані на дошці, ознайомтесь з ними. Книга – твій друг, без неї, як без рук. Хто багато читає , той багато знає. Книга вчить, як на світі жити. Книга – ключ до знань. Книга – ось найкраще навчання. (діти «ланцюжком» читають прислів’я записані на дошці) Вчитель. Про що нам говорять ці прислів’я? Так. Про велике значення книги в житті людини. Сьогодні до нас у гості завітали наші вірні друзі. Зустрічайте їх. (до класу заходять учні з книгами: підручник, енциклопедія, словник, довідник, художня книга. Від імені книг вони промовляють) Завжди можемо стати в пригоді, Наших вам порад не злічить, І кажуть про нас у народі: «Мовчить, а сто дурнів вчить.» Учні. Книга, друг ти наш незмінний, Друг наш любий з ранніх літ, Ми з тобою пізнаємо світ. Ми бачимо всю країну – Нашу рідну Україну. Як краплин у Дніпрі, Як зірок у горі, Як листя на гіллі – Стільки книг на землі! Є великі, є малі, Є легкі, є важкі, На полицях, на столі – Наші друзі – книжки. До класу входять учні 5-го класу, тримаючи в руках книжки. Підручник. Я - Підручник, ваш перший помічник і порадник кожний день. Молодший мій братик Буквар навчив вас читати і передав мені естафету. Художня книга. Я – Художня книга. Вся в малюнках і така цікава. Влаштовую зустрічі з казковими героями, подорожі у світ прекрасного та цікавого. Словник. Я – Словник, збірник слів у алфавітному порядку з тлумаченням або перекладом на іншу мову. Ми ще з вами попрацюємо! Енциклопедія. Я – енциклопедія. Коли ви шукатимете історію предмета, на допомогу вам прийду тільки я. Мені так хочеться бути разом із вами завжди. Станьте моїми вірними друзями. Довідник. Я – Довідник, для вас чудовий помічник. Я дам вам кроткі відомості з певних питань. Подружіться зі мною. Вчителька. Ці книжки дуже корисні і потрібні нам – учням, батькам. Треба з ними дружити. Ніколи не забувайте заглянути в книгу. Гра «Хто більше» Вчителька називає номери сторінок, а діти кладуть в них закладинку. Після гри вчителька нагадує учням як треба правильно перегортати сторінки. Фізкультхвилинка (за вибором учнів) Робота в групах. Керівник групи учень 5-го класу . Вчителька роздає учням книжки, або ксерокопії форзацу. Учням по обкладинці треба з’ясувати, про що буде йти мова в цій книжці. Заслуховування відповідей учнів. Релаксація. Гра «Хто швидше?» Вчителька дає учням завдання - за заголовком знайти сторінку будь якого тексту. І доводиться їх лікувати в лікарні: клеїти, зшивати. Та хіба можна залишати друзів у біді. Чи можна псувати книжку? Кидати, рвати, малювати на ній? Так, ні! Книги. Любі діти, ми книги ваші друзі, порадники та помічники. Від усього серця просимо вас: Не слиньте пальці, коли перегортаєте сторінки, не беріть нас брудними руками – нам це дуже неприємно. Не перегинайте і не висмикуйте наших сторінок. Не шматуйте обкладинки – це дуже боляче. Бережіть нас, ми потрібні не лише вам, а й багатьом учням, котрі прийдуть вчитися після вас. Підручник. З окремими учнями ми вже добре подружилися і дякуємо їм за дружбу. Художня книга. А я хочу назвати другокласників, які по – справжньому мене полюбили , і я їм дарую радість спілкування. Словник. А ми з Енциклопедією і Довідником тільки з вами знайомі. Ми не лише не встигли з вами подружитися, але обов’язково будемо разом у старших класах. Вчителька. У наших книжок є свій дім, звідки вони прийшли до нас – це шкільна бібліотека. А господар В ньому - бібліотекар. Йому слово. (Бібліотекар знайомить дітей із поняттям формуляр і розповідає учням про те, як вони зустрінуться на занятті з теми «Захист читацьких формулярів») Вчителька. Відомий український письменник Іван Франко говорив: Книги – морська глибина, Хто в них пірне до дна, Той хоч і труду мав досить, Дивнії перли виносить. Коли ви багато читатимете, будете грамотними, розумними. Читайте, навчайтесь, шукайте! Хай не буде у вас жодного дня, аби ви не прочитали хоча б однієї сторінки з нової книги. Тоді ви будете освіченими, вихованими, добрими людьми. Людина, яка любить і вміє читати – щаслива людина. Навколо неї завжди багато розумних, добрих і вірних друзів. Друзі ці – книги! |
УРОК ХІМІЇ НА ТЕМУ: «ХЛОРИДНА КИСЛОТА. її ВЛАСТИВОСТІ, ДОБУВАННЯ, ЗАСТОСУВАННЯ» ТБ при роботі з кислотами в лабораторії; виховувати вміння працювати колективно, самостійно; вміння висловлювати свою думку, аргументувати... |
Мета: розширити уявлення учнів про осінню пору, збагатити знання... Розвивати пізнавальні інтереси, цікавість до природи, вміння працювати з книгою, газетами та журналами. Виховувати любов і бережне... |
Тема уроку Києва; продовжувати розвивати вміння працювати з історичною картою, оцінювати інформацію історичних джерел, складати розповідь, працювати... |
Тема: Лексикологія. Професійна лексика. Терміни «терміни» та «професіоналізми»; розвивати вміння доцільно вживати у власному усному та писемному мовленні ці лексичні одиниці; формувати... |
Тема: Гіпотези виникнення життя на Землі. Становлення еволюційних поглядів. Цілі заняття Землі в ході біохімічної еволюції; продовжувати формування самостійної пізнавальної діяльності; розвивати вміння працювати з літературою;... |
Тема уроку: Право на працю в Україні Мета уроку Мета уроку: Ознайомити учнів з основами трудового права України; порядком прийому на роботу, розвивати вміння працювати з документами,... |
Мисан В. Вступ до історії України Києва; продовжувати розвивати вміння працювати з історичною картою, оцінювати інформацію історичних джерел, складати розповідь, працювати... |
Тема. Північний Льодовитий океан. Слайд 1 Мета Північного Льодовитого та Атлантичного океанів; розвивати вміння працювати в малих групах |
Конспект уроку з інформатики в 11 класі Тема: Практична робота Мета: Закріпити і перевірити вміння учнів будувати діаграми і графіки на основі вмісту таблиць; виховувати почуття відповідальності... |
Урок №9 Тема. Ромб. Квадрат Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту означень, властивостей та ознак ромба і квадрата. Формувати вміння |