|
Скачати 274.34 Kb.
|
ЗАНЯТТЯ з використанням вірша К.Чуковського «МИЙДОДИР» «ЧИСТОТА – ЗАПОРУКА ЗДОРОВ'Я» 4 рік навчання МЕТА: розширити знання дітей про особисту гігієну , з'ясувати призначення предметів індивідуального користування. КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Формувати навички особистої гігієни: щодня мити руки , обличчя , вуха , шию, чистити зуби вранці І ввечері . Розвивати акторські здібності, чітку виразну вимову. Виховувати санітарну культуру . МАТЕРІАЛ: загадки, прислів'я про здоров'я ; одяг для казкових героїв: Мийдодир , Бруднуля, Незнайко, Лікар Айболить. ХІД ЗАНЯТТЯ (Входить Лікар Айболить у білому халаті , під рукою великий градусник .) Айболить. Здрастуйте , діти ! Діти. Здрастуйте ! Айболить. Здоров'я в порядку? Діти , перед початком заняття я маю всіх вас оглянути. Попрошу всіх встати і команди виконувати : Всі дихайте ... Не дихайте ... Все в порядку, спочивайте ... Дружно руки піднімайте ... Все прекрасно ... Опускайте... Нахиліться ... розігніться ... Станьте прямо ... усміхніться ... (Міряє дітям температуру градусником ) Так , я оглядом задоволений , Бо ніхто з дітей не хворий , Всі веселі і здорові До заняття всі готові! Вчитель-реабілітолог. Дорогі діти ! Сьогодні ми з вами вирушимо до країни чистоти . У цій країні є свої правителі . Один з них не має кольору й називається "Правитель прозорий" . Другого звати "Син мила". А щоб туди потрапити , треба виконувати певні правила. В недалекому майбутньому ви виростите. Вам, діти, вирощувати хліб , лікувати хворих -,- стояти на захисті Батьківщини . А щоб вирости здоровими життєрадісними вам необхідно знати виконувати правила гігієни . Гігієна - це наука про збереження і зміцнення здоров'я людини завдяки профілактичним заходам. Кожен день має розпочинатися з ранкової гімнастики, яка ще називається - зарядкою , що проганяє залишки сну і дає заряд жвавості на весь день . Дитина. Кожен день по розпорядку, Маємо робить зарядку . Для здоров'я вона - плюс, Намотай собі на вус Вчитель-реабілітолог. Хто дотримується режиму дня , той усе встигає і не стомлюється ."Чистота - запорука здоров'я" - говорить народна мудрість . - А чи потрібно мити руки ? Руки потрібно мити частіше, ніж обличчя. Бо руки забруднюються від м"яча, іграшок , якими ви граєтесь , дверних ручок . - А чи треба мити руки перед їжею ? Якщо руки не мити , то весь бруд разом з їжею потрапить до рота. А з брудом часто переносяться різні інфекційні хвороби . Тому руки потрібно мити з милом. Дитина. Бережись немитих рук - Кран з водою - ліпший друг . Руки мий і чистіше Сам побачиш - буде ліпше . Вчитель-реабілітолог. Шкіра захищає, не пропускає мікробів. Але якщо не митись, багато мікробів поселиться на шкірі, а це викликає захворювання нашого тіла, тому у народі говорять : "Води не бійся , щоденно мийся ". Вчитель-реабілітолог. А як треба берегти зуби ? Чистити двічі вранці і ввечері. Вчитель-реабілітолог. А зараз послухайте загадки:
Вчитель-реабілітолог. В Конституції України , в нашому Основному Законі записано "Кожен має право на охорону здоров"я та медичну допомогу "Про наше здоров"я дбають лікарі (медпрацівники ) (Виступ медичної сестри Центру) Вчитель-реабілітолог. Давайте проспіваємо частівки нашій медсестрі, яка дбає про наше здоров"я I завжди приходить нам на допомогу . (Частівки "Здоровим будь!")
Умиваються дві киці Язичком вмиваються Лапками втираються .
Умиваюсь біля крана Мию милом щоки , шию, І водою добре мию.
Подивіться : ось вона! Зверху вниз і навпаки Чищу зуби залюбки .
Є гребіночка зелена Я нікого не прошу – Сам голівку причешу .
На столі у мене чисто : Скатертину не заллю Бо порядок я люблю Вчитель-реабілітолог. Увага! Інсценізація казки "Мийдодир" (уривок) К.Чуковського. Артисти – наші діти. Мийдодир. Треба , треба умиватись , Умиватись треба нам ! Ви бруднулі , Замазулі Сором вам , сором вам ! Мило .Люблю митись і купатись, але від усього тільки худну . Гребінець. Зуби є , а рота нема . Мило. Хай славиться мило пашисте ! Рушник. Рушник хай прославиться чистий! Зубний порошок. Хвала порошкові зубному ! Гребінець.І гребінцеві густому! (Входить в групу із коридору Бруднуля) Бруднуля. Шо зробилось ? Що зробилось ? У відчаю все кругом Підхопилось, Закрутилося млинком Утюги за чобітками Чобітки за пиріжками Пиріжки за тарілками Кочерга за пояском – Все літає , Утікає , Що аж курява стовпом ! Мийдодир. Рано-вранці на світанку Умиваються качата Кошенята й мишенята, І жучки I павучки. Тільки ти не умивався Замазурою зостався . I втекли від замазури І штанпі I чобітки Я - Великий Умивальник , Славнозвісний Мийдодир - Умивальників Начальник І мочалок Командир . (Бруднулю миють у воді з милом ) Бруднуля . Ех , як кинусь я додому тікать ! Як візьмусь я руки , ноги обмивать ! Милом , милом , милом , милом Умиваться без кінця Мийдодір. От тепер тебе люблю я, От тепер тебе хвалю я Ти вже більше не Бруднуля , А чистенький хлопчак ! Мило. Хай славиться мило пашисте ! Рушник. Рушник хай прославиться чистий ! Зубний порошок. Хвала порошкові зубному! Гребінець. І гребінцеві густому! Мийдодир : Давайте ж бо митись , купатись Пірнать , хлюпотать , полоскатись У ночвах , у мисці , у ванні , В струмку , у ставку , в океані . І в річці , і в бані , старі й молоді . Всі. Слава одвічна воді ! (Лікар Айболить дякує дітям за цікаве заняття і дарує дітям пам'ятку про чистоту , зачитуючи її) 1. Чисть зуби вранці і ввечері . 2. Мий гуки перед їдою, після будь-якого забруднення , обов'язково після туалету . 3. Мий фрукти перед їдою . 4. Бери книги , зошити тільки чистими руками. 5. Користуйся носовою хустинкою . 6. Носи чистий , охайний одяг . 7. Кожен день по розпорядку ти роби фізкультзарядку . ЛЯЛЬКОВА ВИСТАВА " ПЕТРУШКА В ГОСТЯХ У ДІТЕЙ " 1 рік навчання МЕТА: Вчити дітей слухати віршовий текст, розуміти його зміст; на запитання , впізнавати описувати тварин та петрушку , вчити розповідати повними реченнями , читати вірші . КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Розвивати виразність мови , інтонацію характерну для персонажів твору; удосконалювати вміння дітей вправлятися з лялькою на ширмі; вчити співвідносити дії, атрибути із змістом вистави; сприймати відображене на ширмі. Розвивати музичний слух, вчити розрізняти музичні інструменти. Виховуючи уважність, зосередженість, бажання розігрувати виставу; викликати бадьорий настрій, естетичне сприймання та задоволення. ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА : Ознайомлення із текстом вистави "Петрушка в гостях у дітей" бесіда по змісту у дітей, бесіда по змісту вистави, та розподілення ролей щодо персонажів твору ; вивчення із кожним із персонажів своєї ролі (рухів , тексту) . Обговорення образів дійових осіб та їх стосунків, послідовності появи образів. Вивчення образів дійових осіб та їх стосунків, послідовності появи образів. Вивчення з Петрушкою пісні ("Пісня Петрушки" сл. В.Антонової , муз,.А.Філіпенко ), повторення "Польки" (муз. А.Філіпенко ) з музичним керівником. Гра рухливого характеру "Схованки". ПІДГОТОВКА МАТЕРІАЛУ: ширма, ляльки-петрушки: петрушка, зайчик ,ведмедик; музичні інструменти: бубен, брязкальця, дудочка: пакет з подарунками : хустина, ковпак. БЕРУТЬ УЧАСТЬ : Петрушка , Зайчик , Ведмедик (ляльки), вчитель-реабілітолог. ХІД ЗАНЯТТЯ: (За ширмою лунає дзвоник ...) Вчитель-реабілітолог. Що за дзвін, що за дзвін ? Звідкіля .лунає він? Петрушка(за ширмою): Я дзвоню тут раз у раз , гостювати йду до вас ! (З'являється на ширмі.) Здрастуйте, дітки, чи ви мене знаєте? (Співає) Я Петрушка , ваш знайомий, Жартівник усім відомий. Ось ковпак, ось бубонці , Срібні брязкальця в руці . Ділі - дін та ділі - дій , Скрізь луна веселий дзвін . Хай танцюють , цоки-цок , Правий , лівий чобіток . Я в барвистому костюмі , Я не знаю втоми й суму , Всіх маляток звеселяю , I танцюю і співаю . (Петрушка танцює "Польку" А.Філіпенко) Петрушка.В схованки погратися? Хочете малята ? Вчитель-реабілітолог. Діти , Петрушка хоче погратися з вами в схованки . Петрушка.Я буду ховатись , а ви мене шукайте . (Петрушка махає рукою . Ведучий підходить до нього , він шепоче йому щось на вухо ). Вчитель-реабілітолог. Діти , знаєте , що сказав мені Петрушка ? За його командою ви всі повинні відвернутися і не дивитись, а Петрушка в цей час заховається. Як тільки почуєте дзвоник , оберніться й шукайте Петрушку . Добре? Петрушка. Раз , два , три , відвернись і на мене не дивись ! (Діти відвертаються . Лунає дзвоник . Діти знов обертаються обличчям до ширми, де бачать іграшку , накриту хустиною . Хтось Із дітей підходить до ширми й знімає з іграшки хустину . На ширмі сидить зайчик ). Вчитель-реабілітолог. Діти , Хто це ? (Діти відповідають ) Зайчик. Ви вгадали - так , я Зайчик , кличуть всі мене Стрибайчик , і давно відомо всім -я капусту й моркву їм . Вчитель-реабілітолог. Зайчику , ми шукаємо Петрушку , чи ти не знаєш , де він ? Зайчик . Я до Вас із лісу мчав і його не зустрічав . Радий вам допомогти , щоб хитрунчика знайти . Вчитель-реабілітолог. Діти , давайте розкажемо Зайчикові , який Петрушка , щоб він швидше його знайшов .(Діти розповідають ). Зайчик . Костюм двокольоровий , ковпак на нім чудовий. Зараз я шукати йду і Петрушку приведу . (Зайчик зникає . Після невеликої паузи лунає дзвоник, на ширмі заявляється Зайчик І Ведмедик в ковпаку Петрушки.) Вчитель-реабілітолог. Кого ж привів нам зайчик ? (Діти відповідають). Це ж Ведмедик наш кошлатий , А Петрушку де шукати ? Швидко хитрий жартівник свій ковпак віддав і зник . Ви удвох тепер ідіть і Петрушку нам знайдіть . (Зайчик з Ведмедиком виходять . Знову лунає дзвоник , І на ширмі заявляється Петрушка ) Петрушка.( Говорить під музику "Польки" А.Філіпенка.) Та-ра-ра , та-ра-ра, Закінчилась наша гра . А Петрушку не знайшли тілі-тілі, не знайшли. (На музику Петрушка пританцьовує , з кінцем музики ховається І на його місці з'являється Ведмедик (без ковпака) з бубоном). Ведмедик .(Під музику він говорить): Нині свято, а не будень , Я, Ведмедик, б'ю у бубон, Хай він лунко задзвенить , Хай маляток звеселить ! (На музику Ведмедик б"є бубоном по ширмі , а діти плескають в долоні . Після закінчення музики Ведмедик зникає , а на його місці з"являється Зайчик з бубонцями ). Зайчик.(говорить під музику): Діти,ручки піднімайте, Зайченяткові махайте ! Дуже я малят люблю , Бубонцями веселю . (На музику дзвенить бубонцями , а діти піднявши руки , обертають кистями. З кінцем музики Зайчик зникає . На ширмі знову заявляється Петрушка з дудочкою). Петрушка. Музиканти ми чудові. Любі друзі , ви готові? Зараз будем разом грати , а малята танцювати . (Лунає весела танцювальна музика . З'являється Зайчик і Ведмедик зі своїми музичними інструментами ; вони грають, а діти танцюють . Потім діти сідають на свої місця . На ширмі знову з'являється Петрушка з великим пакетом , а також Зайчик з Ведмедиком (без інструментів)). Петрушка. Тих, хто весело танцює, я цукерками частую. (Петрушка, Зайчик і Ведмедик роздають дітям подарунки.) ТЕАТР ФЛАНЕЛЕСКОП "ПІД ГРИБОЧКОМ" 2 рік навчання МЕТА: закріпити знання дітей про явища природи : літом і восени , коли падає дощ . швидко ростуть гриби . Ознайомити з назвами квітів та комах . КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Виховувати у дітей любов до тварин , бажання піклуватися про них , гостинність, взаємодопомогу , дружбу; інтерес до перегляду театру фланелеграфу. Викликати у дітей співпереживання , емоційне задоволення від баченого . ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА : розгляд фланелескопу, бесіда на тему "Ідуть дощі", читання загадки "Стоял на крепкой ножке , теперь лежит в лукошке ", читання творів Н.Забіли "Кульбаби" ,"Метелик", розгляд муляжів "Гриби" , розповідь про равлика. ПІДГОТОВКА МАТЕРІАЛУ : картинки - персонажі : сонечко і метелик (вигляд згори і збоку ), коник-стрибунець, жабка , равлик , їжак; картинки - декорації : хмара , сонце , квіти , грибочки (їх п"ять різного кольору і розміру ) , зелена смужка фланелі. ХІД ЗАНЯТТЯ На столі встановлюють фланелескоп . Розповідь веде вчитель-реабілітолог. Вчитель-реабілітолог кладе на низ фланелескопа зелену смужку фланелі. Вчитель-реабілітолог. Спинилась над галявиною хмара. (прикладає на верхню частину дошки зображення хмари ). А на галявині росло багато квітів - синіх , червоних, жовтих, (квіти розміщує на траві у різних місцях ). Найвищими виросли кульбаба і ромашка (кладе їх по краях дошки ). Он вони які ! Вчитель-реабілітолог. Дивіться , діти , по стеблу кульбаби повзе сонечко (кладе). На ромашці сидить метелик (кладе). А в густій траві росте грибочок (ставиться у центрі) . Але він ще маленький , не чіпаймо його , нехай росте . Недалеко від грибочка у траві мишача нірка . Тільки мишки в норі немає . Вона кудись побігла . Вчитель-реабілітолог. Раптом пішов дощ : кап-кап, кап-кап ! Зрадів грибочок, що дощ іде , і зразу підріс (вчитель-реабілітолог знімає картинку грибочка і на її місце кладе картинку більшого гриба ). Метелик злякався дощу. В нього крильця дуже ніжні. Метелик. Ой! Дощ пішов. Якщо мої крильця намокнуть, я не можу літати . Куди б мені від дощу заховатись ? (Вихователь переносить картинку з ромашки на траву , кладе ліворуч від грибочка ). О! Грибочок! Заховаюсь під ним. Під його капелюшком дощ мене не намочить! (вчитель-реабілітолог кладе малюнок на ніжку грибочка , ліворуч ). Вчитель-реабілітолог. Побачило сонечко , що метелик під грибочком сховався , і теж поповзло до грибочка. (Кладе малюнок перед грибочком ). Сонечко. Метелику , там на тебе дощ не капає ? Метелик. Ні! Що ти! Тут сухо ! Повзи до мене! Вчитель-реабілітолог. Сховалося під грибочком і сонечко. (Кладе малюнок під грибочком ). Добре їм там . Сухо. Вони навіть заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось ". Почув їхню пісню коник - стрибунець . (Просуває коника по полю ) . Коник. Хто це співає ? Вчитель-реабілітолог. Стрибнув коник на грибочок. (Кладе картинку на шапочку грибочка ). Мабуть подумав, що згори він одразу побачить , хто це співає. А метелик із сонечком знову заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмося ". Коник. Це під грибочком хтось співає . Вчитель-реабілітолог. Зіскочив коник на травичку (Знімає картинку з грибочка І кладе ліворуч від нього ). Бачить , сидять під грибочком метелик сонечко. Коник. Пустіть мене під грибочок . Мені теж не хочеться під дощем мокнути . Всі. Йди , тут місця вистачить . Вчитель-реабілітолог. А грибочок ще підріс. Просторо стало. Випростав метелик свої крильцята , зручніше стало й сонечку, заспівали вони пісеньку : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось". Почула їхню пісеньку жабка .(Просуває ліворуч по полю жабку, поміщає його між кульбабою і грибочком ). І хоча жабка дощу не боїться, навіть любить дощ ,але й вона прискакала до грибочка послухати пісеньку. А дощ усе йшов та йшов. Раптом вискочила мишка. (Прикладає мишку). Мишка. Ой! Дощ мою нірку залив. Куди я тепер сховаюся? (Вчитель-реабілітолог. просуває картинку до грибочка). О! Грибочок! А під грибочком метелик, сонечко і коник-стрибунець. Я теж хочу під грибочок . Пустіть мене до себе. Всі. Іди , веселіше буде ! Вчитель-реабілітолог. А грибочок ще підріс. Знайшлось місце і для мишки . Тепер вони уже вчотирьох заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось". Приповз равлик (кладе равлика праворуч перед грибочком). Він як і жаба дощу не боїться. Висунув голову зі своєї хатинки - черепашки , слухає пісеньку і тихенько підспівує . А тут їжачок біжить. (Просуває їжачка праворуч). Біжить , поспішає . Їжак. Фу,фу,фу! Я дощу не люблю .( Вчитель-реабілітолог кладе картинку перед грибочком ). Вітаю вас , веселе товариство! Пустіть і мене до себе ! Всі. Іди, та тільки не вколи нас своїми голками . Іжак . Ні,ні! Я обережно. Вчитель-реабілітолог. І тепер вони уже вп'ятьох заспівали : "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось." А ось І зайчик прискакав .(Прикладає зайчика.) Зайчик. Моя шерстка намокла. Холодно мені. А до лісу далеко . Куди б від дощу заховатись ? Всі. Іди до нас під грибочок . Тут сухо і хороше ! Вчитель-реабілітолог. Поглянув зайчик там і йому місце вистачить , стрибнув він під грибочок і заспівав з усіма: "Під грибочком сидимо і дощу не боїмось ". От так грибочок ! Усіх від дощу заховав ! А хмара пішла далі .(Знімає зображення хмари). Виглянуло сонечко (угорі , в центрі). І стало знову тепло і сухо . Вчитель-реабілітолог. Побігли собі їжачок, зайчик, пострибала жабка, поповз равличок . Гриб. Приходьте знову до мене, коли дощик піде! Я всіх заховаю. Вчитель-реабілітолог. Залишились тільки метелик, сонечко, коник-стрибунець і мишка. Їм так сподобалось під грибочком , що і йти нікуди не хотілося. І гриб радів , що він тепер не сам . ФРАГМЕНТ ТЕАТРУ П'ЯТИ ПАЛЬЦІВ «БАБУСИНІ ОНУЧКИ» Вчитель-реабілітолог. Діти , подивіться , який гарний будиночок! (Показую тильну сторону руки , на якій зображено будиночок ). В цьому будиночку живе бабуся . Ви хочете на неї подивитися ? (Повертаю руку і піднімаю великий палець . Бабуся кланяється ) Вчитель-реабілітолог. Добрий день , дітки , добрий день ! А до бабусі в гості прийшли внучки . Одну з них звуть Катруся . Хочете з нею познайомитися ? Ось вона , Катруся. (Піднімаю вказівний палець - Катруся вітається ) Вчитель-реабілітолог. Гарна Катруся? А другу звуть Тетянкою. Давайте її покличемо. (Діти кличуть . Піднімаю середній палець. Тетяна вітається ) Вчитель-реабілітолог.. Дітки , скільки ще внучок у бабусі ? (Діти відповідають ) Вчитель-реабілітолог. Так , ще є дві внучки - Оленка І Галинка . Давайте разом покличемо ! (Діти кличуть . Піднімаю безіменний палець і мізинець -"Внучки" вітаються ). - От І всі внучки. Бабуся їх дуже любить і вони люблять бабусю . - Заспіваємо бабусі пісеньку ? (Всі співають ) - А тепер поплескайте в долоні , а внучки потанцюють . (Внучки танцюють під веселу музику ) Вчитель-реабілітолог. Бабуся і внучки втомились. Вони підуть у будиночок спати . До побачення! (Пригинаю пальці до долоні, повертаю руку тильною стороною, на якій зображено будиночок ). Вчитель-реабілітолог. Тихо , тихо в будиночку. Бабуся і внучки заснули. КОНСПЕКТ заняття з розвитку мовлення засобами ігрових рухів пальців КАЗКА " КОЛОБОК " 2 рік навчання МЕТА: Розвивати пальцеву моторику з метою стимулювання дій мовних зон. Розвивати творчу діяльність, спонукати дітей інсценувати казку "Колобок", використовуючи ігрові рухи пальців рук . КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Закріпити знання дітей про весняні явища в природі, про народні казки , продовжувати вчити виразно читати вірші , добирати І відтворювати найпростіші символи предметів, понять , дій за допомогою рухів пальців ("Сонечко" , "пташка" , "зайчик" , "квітка" тощо). Вдосконалювати пам"ять, увагу, сприймання, зв"язне мовлення вихованців Центру на основі пальцевої моторики . Виховувати інтерес до ігор з пальчиками . ОБЛАДНАННЯ : Атрибути до казок "Рукавичка", "Колобок" , "Коза-Дереза", "Маша та ведмідь", музичний супровід. ХІД ЗАНЯТТЯ ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Діти , ми з вами знаємо багато казок, а сьогодні ці казки прийшли до нас в гості (звернути увагу дітей на оформлення кімнати ). Героїв яких казок ви бачите, назвіть. Тут у нас ціле казкове містечко . А як тут гарно . Ясно світить сонечко , прилетіли птахи , сіли в свої гніздечка, весело співають, вітерець гойдає дерева, заявились перші весняні квіточки - проліски , все тягнеться до сонечка , все оживає , все розцвітає - прийшла до нас весна ! (Діти розповідають разом з вчителем-реабілітологом, супроводжуючи слова показом символів , які позначають ці предмети , з допомогою пальців рук ). ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Радіють весні і діти , грають у веселі ігри , водять хороводи - веснянки . (Дівчинці одягають віночок , діти стають в коло і ведуть хоровод – веснянку) Ой весно , весно, днем красна ! Що ти нам , весно , принесла ? Принесла я вам літечко , Щоб родило житечко , Не й озимая пшениця І усякая пашниця , Ще й червоні квіточки , Щоб квітчались діточки ! ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: А подивіться,скільки звірят вийшло зустрічати весну . Ви їх впізнали ? Ось послухайте загадку , про кого вона? Довгі вуха , куций хвіст , Невеличкий він на зріст , На городі побував , Нам капусту пожував . (Зайчик ) Вірш "Добрий вечір , зайчику !" ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ:. Кого злякався зайчик ? Діти. Лисичку . ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Покажіть лисичку , а тепер зайчика . (Діти показують пальчиками зображення лисички та зайчика). ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: А зараз пограємо в гру "Зайчик сіренький сидить ". (Закочується колобок ). ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Ой , погляньте , до нас прийшов колобок в гості ! Який він запашний , рум"яний та кругленький . (Діти показують ) . ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: А ми знаємо казку про нього . Давайте розповімо і покажемо її колобкові , він її охоче послухає . (Діти сідають за столи ). ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Сьогодні в нас казочка незвичайна , артистами будуть наші пальчики та язичок . Покажіть наших артистів .Для того , щоб вони були дуже спритними , слухняними , вмілими , їм треба трішки розім"ятись . Вправи - розминки:
1)"Пішли пальчики гуляти" - великі пальці ідуть поволі 2)"Братики наздоганяють " - вказівні пальці ідуть зигзагом; 3)"Треті пальці йдуть повільно" - середні пальці ідуть повільно; 4)"А четверті - біжать" - безіменний пальчик швидко біжить ; 5)"П"ятий пальчик поскакав "- мізинчик скаче ; 6)"Послизнувся та й упав " - провести мізинчиком по столу до себе і пальчики падають ; 7)"Разом рушили у путь, всі гарненько йдуть" - пальчики ідуть вперед .
1)"Стоїть теремок" - пальці рук зчепити в замок , закритий на ключ . 2)"Дир-дрок, дир-дрок - поворот руки вліво - вправо . 3)"Прийшов коток" - руки від себе до себе . 4)"Відкрив замок" - розвести пальці .
(Діти розповідають казку за допомогою рухів рук та пальців казку "Колобок". Показ супроводжується символами, які означають тварин І їх поведінку ). - Колобок (пальчики в кулачок ) - Зайчик (вказівний та середній пальчики підняти вгору , останні зібрати вкулачок) - Вовк - Ведмідь - Лисиця Музичний супровід . ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Закінчилась наша казочка . Вона дуже сподобалась колобкові . Але йому час вже бігти до баби з дідом , він слухняний .(Колобок викочується) . А ми подякуємо своїм пальчикам-артистам за те ,що вони допомогли нам розповісти казку (погладити пальчики рук). ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Яка в нас казочка вийшла ? Покажіть ! Діти: Гарна ! (Великий пальчик піднімають вгору ). ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Як було в казці ? Діти: Добре , весело ! ВЧИТЕЛЬ-РЕАБІЛІТОЛОГ: Покажіть. (Діти показують рухами рук: руки вгору - в сторони ). КОНСПЕКТ ЛЯЛЬКОВОЇ ВИСТАВИ у супроводі пісні «ДВА ПІВНИКИ» 1 рік навчання МЕТА: розвивати музичні здібності у дітей. Продовжувати розучувати пісню "Два півники" використовуючи ляльковий театр. КОРЕКЦІЙНІ ЗАВДАННЯ: Вчити зосереджуватись і співати разом з персонажами спектаклю. Виховувати вміння емоційно відгукуватись на музику, привертати увагу дітей до її змісту, бажання приймати участь у виставі. Створити піднесений настрій, емоційне задоволення. ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: розучити слова пісні з дітьми, розприділити. ролі щодо персонажів змісту пісні серед дітей; вивчити із кожною дитиною рухи та появу кожного із образів . ПІДГОТОВКА МАТЕРІАЛУ: ширма, два півники, козел, дві курочки, козенятко, коза, вовк. ДЕКОРАЦІЇ: млин з колесом, відерця (2) , скрипочка . БЕРУТЬ УЧАСТЬ: Коза, козел, козенятко, 2 курочки. 2 півники, вовк. ХІД ЗАНЯТТЯ (Діти разом з вчителем-реабілітологом співають пісню ) Два півники , два півники Горох молотили Дві курочки – чубарочки До млина носили Цап меле , Цап меле , Коза насипає , А маленьке козенятко На скрипочку грає . (На ширмі ліворуч два півники почергово в такт музиці нахиляються й піднімаються, наче молотять горох. Праворуч біля млина козел крутить колесо, дві курочки підносять відерця, а коза нахиляє відерця, наче насипає зерно. На даху млина козенятко грає на скрипочці. Рухи повторюються в такт музиці ). Танцюй , танцюй , Козенятко , Ніженьками туп-туп , Татусенько з матусею Принесуть нам круп- круп. (На ширмі три персонажі: Козел з Козою працюють біля млина, поглядаючи на козенятко, яке танцює посеред ширми ). А вовчок – сірячок З лісу виглядає Ухопив він козенятко Та й далі тікає . (Зліва з'являеться вовк, хапає козенятко і намагається втекти з ним) Як узяв старий Цап Новенькії віжки Одібрав він Козенятко Залигав за ріжки. (Козел наздоганяє Вовка, віднімає козенятко. Коза і Козел по черзі гладять його по голівці . Коза , Козел І Козенятко танцюють, поступово з'являються інші персонажі і приєднуються до танцю . Повторюються два куплети з усіма рухами ). |
Модельне практичне заняття з української мови із застосуванням інноваційних технологій Мета: Ознайомити студентів з новими інтерактивними методиками, які стимулюють до пошукової діяльності; сформулювати уміння й навички... |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ ... |
В еселкова лічилка Добери з вірша пари слів, що римуються: стежині — собі — колом — двора — |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т... |
„На Чорнобиль журавлі летіли ” ... |
ВВЕСТИ Я усвідомлюю, що видобуток вуглеводнів методом гідророзриву пластів з використанням хімічних речовин, а також з використанням підземних... |
Тема уроку День знань. Знайомство зі школою, учителькою, однокласниками. Перша книжка буквар. Розгляд обкладинки букваря. Читання вірша Г. Чубач... |
«Ніхто не забутий, ніщо не забуте » Сценарій конкурсу віршів до 9 травня 07. 05 2012 Стук серця, на його фоні – голос декламатора. У кінці вірша, поступово наростаючи, звучить мелодія |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |