|
Скачати 36.33 Kb.
|
Урок з основ здоров’я. 1 клас Підготувала вчитель Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Зуєва Наталя Олександрівна Тема: Харчуйся правильно! Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту і розвитку Мета: пояснити учням значення харчування для здоров'я, розширити уявлення про різноманітність харчових продуктів; формувати уявлення учнів про їжу, корисну та шкідливу для здоров’я; вчити розпізнавати корисні і шкідливі їжу та напої; формувати поняття «правильне харчування», виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я. Хід уроку: І. Організаційний момент. Привітання - Для того, щоб ми змогли розпочати урок, давайте станемо в коло і скажемо один одному добре слово. (Учні стають в коло, передають один одному яблучко, говорячи при цьому якісь добрі слова: молодець, щиро дякую, радий тебе бачити і т.д.) ІІ. Оголошення теми і мети уроку. Планування - Діти, яблучко, яке ви передавали один одному, та малюнки на дошці допоможуть вам назвати тему уроку. (Учні називають тему, вчитель уточнює) - А чому нам потрібно дізнатися про правильне харчування? (Учні за допомогою вчителя формують мету, за допомогою опорних малюнків планують хід роботи) ІІІ. Опрацювання нового матеріалу 1. Мотивація. - Народна мудрість застерігає: «Щоб не трапилось біди, обережним будь завжди!» Цей вислів стане девізом нашого уроку. Зміст цієї мудрості давайте спробуємо розкрити у процесі роботи на уроці. 2. Постановка запитань. - Діти, на які запитання ви хочете почути відповідь на сьогоднішньому уроці? (Учні за допомогою опорних карток зі словами «Як?», «Чому?», «Коли?», «Де?» «Що?» формують свої питання) - Діти, а звідки ми дізнаємося відповіді на наші питання? 3. Перегляд електронної презентації «Харчуйся правильно!» 4. Робота з підручником. 5. Інсценізація «Ми - корисні для людини ваші друзі вітаміни» Дійові особи: діти з коронами, на яких написано: «Вітамін А», «Вітамін В», «Вітамін С», «Вітамін Д» Діти (разом). Добрий день! Впізнали нас? Ми — вітаміни, Дуже корисні для людини. Вітамін А. Я — вітамін А, сприяю росту, допомагаю зберегти нормальний зір. Мене багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб'ячому жирі. Вітамін В. А я — вітамін В, дуже потрібний для розумової і фізичної праці, поліпшення травлення. Шукайте мене в житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м'ясі. Вітамін С. А я — вітамін С, запобігаю застуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багата на мене капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимони, настій хвої, чорна смородина. Вітамін Д . А я — вітамін Ц зміцнюю кістки, запобігаю рахітові Живу в молоці, печінці, риб'ячому жирі, житньому хлібі. Діти (разом). Хто дружить із нами буде, Всі незгоди позабуде. Виросте міцним, здоровим, Переможе всі хвороби. ІV. Закріплення вивченого матеріалу 1. Гра «Вгадай страву» Вчитель сам підбирає кілька страв, описує їх. Учні повинні вгадати про яку корисну страву йде мова, довести її корисність 2. Робота в групах Скласти рецепти своїх улюблених страв. Завдання – довести, що ця страва корисна для здоров’я. 3. Рухавка Щоб міцне здоров'я мати, Треба добре-добре знати Дітям правила прості, Що за змістом - золоті. Щоб нічого не боліло, Полюбити треба мило! Часто й чисто руки мити Та охайному ходити. Щоб здорові були зуби, Слід щоденно про них дбати: Щоб здоровим довго жити, Воду слід усім любити. Чистить ротик, полоскати, А твердого не кусати. Овочі і фрукти мити, Щоб ніколи не хворіти. Бо мікроби щохвилини Так і линуть до людини! Та й волосся причесати, Щоб красивий вигляд мати. А в кишені кожну днину Носову носи хустину. Мило, пасту, гребінець - Будеш справжній молодець! Отже, вживаючи їжу, не забуваймо про правила гігієни. 4. Практична робота. Вибір корисної їжі для здоров’я - На дошці малюнки двох дівчаток – худенької і товстенької. Між ними різні види їжі. Завдання: вийти до дошки і розділити їжу між дівчатками – хто з них чим харчувався, довести свою думку. 5. Робота в парах - Виберіть те меню, яке на вашу думку найкорисніше. (Учитель роздає дітям картки-малюнки з трьома видами меню) 6. Хвилинка фантазування - Як ви уявляєте собі вітаміни? Добрі вони чи злі? Намалюйте їх. (Оформлення галереї малюнків) V. Підсумок уроку - Як ви зрозуміли зміст народної мудрості, яку почули на початку уроку? - Чи почули ви відповіді на свої питання? Завершимо урок ось такими мудрими рядками: Якщо хочеш бути здоровим, Правило запам 'ятай: Сам про своє здоров 'я дбай. На лікарів цю турботу Не перекидай. Лікарі лікують хворих. Здоров 'я вони не творять, Людина повинна бути сама Дисциплінована і вольова. Сюрприз - По роботі й нагорода! (Вчитель пригощає всіх дітей смачними яблучками) |
О.І. Ващенко Використання усної народної творчості, віршів, афоризмів... Підготувала: О.І. Ващенко – учитель основ здоровя, Бахмацька гімназія. Матеріали до уроків. Основи здоров’я. 2012. 56 с |
УРОК 1 Тема : Вступ. Життя як феномен. Здоров’я як явище людського... Формування навичок роботи в групі, виховання відповідального ставлення до свого життя і здоров’я |
Урок 3 клас Тема: Природні чинники здоров Мета : розглянути чинники здоров’я, їх позитивний та негативний вплив на здоров’я людини; розвивати уявлення учнів про вплив клімату... |
Урок з основ здоров ’ я Перш ніж приступимо до нового матеріалу відгадаємо кросворд і зашифроване слово і дізнаємося про що будемо говорити на уроці |
НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ВПРОВАДЖЕННЯ ВАЛЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ |
Завідувач кабінету основ здоров’я та фізичної культури Черкаського... Освіти є виховання людини в дусі відповідального ставлення до власного здоров’я й здоров’я оточуючих як до найвищої соціальної цінності,... |
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я» В. Д. Ярова, завідувач кабінету основ здоров’я та фізичної культури Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
Сучасні підходи до формування позитивної мотивації дітей та учнівської... Міркування про здоров’я знаходимо у творах таких всесвітньо відомих філософів як Платон та Арістотель, Гіппократ та Ібн Сена (Авіценна).... |
Діаграми для самостійної роботи учнів, курс «Основи здоров’я», 2... Познач знаком «+» нáзви небезпечних речовин Познач «+» те, що зміцнює твоє здоров’я |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |