|
Скачати 47.87 Kb.
|
Запорізька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 75 Запорізької міської ради Запорізької області Урок з предмету «Я і Україна. Природознавство» 3 клас Тема: Нежива природа. Повітря. Властивості повітря Підготувала: Вчитель початкових класів. Спеціаліст вищої категорії Третяк Наталя Євгенівна Запоріжжя 2013 Я і Україна 3 клас Нежива природа Урок № 2 Тема: Повітря. Властивості повітря (пружне, розширюється при нагріванні, стискується при охолодженні, погано проводить тепло). Мета:
Обладнання: Склянка, скляна посудина, гумова груша, ґрунт, зошит, презентація вчителя. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Перевірка домашнього завдання
Картка 1 Чому тінь від гномона вранці довша, ніж опівдні? Познач знаком ( +) ____ Довжина тіні від гномона вранці довша, ніж опівдні тому, що сонце вранці перебуває на небосхилі нижче, ніж опівдні? ____ Довжина тіні від гномона вранці довша, ніж опівдні тому, що сонце вранці перебуває на небосхилі вище, ніж опівдні? Картка 2 Вкажіть, як сонячна енергія передається тваринам рослинам і людям, заповніть схему. Людина Тварини Рослини Самостійне заповнення календаря погоди. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1.Самоспостереження за процесом дихання Спробуйте затримати дихання, спостерігайте, чи довго вдалося вам перебувати в такому стані.
ІV. Повідомлення теми і завдань уроку Саме над цим питанням ми будемо працювати на уроці. Отже тема сьогоднішнього уроку «Повітря. Властивості повітря» V. Актуалізація опорних знань - Які ознаки має жива природа? - Чим дихає усе живе на Землі? - До якої природи належить повітря? - Де знаходиться повітря? VІ.Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу Презентація вчителя Повітря – необхідна умова життя на Землі, ним дихають усі живі організми. Повітря оточує нашу Землю товстим шаром. Цей товстий шар, що оточує Землю, називається атмосферою. В атмосфері живуть люди, тварини, рослини, бактерії, бо тут є багато кисню. Далі йде безповітряний простір – космос. У космосі життя немає. Хто знає що таке атмосфера?
Проведення дослідів (Роблять учні на столі вчителя по черзі)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Висновок: повітря заповнює всі порожнини. Воно є в ґрунті , у воді, навколо нас.
Продовжимо вивчати властивості повітря за допомогою дослідів. Роздивляємось та обговорюємо малюнки з дослідами в підручнику с .88. Отже повітря при нагріванні розширюється, а при охолодженні стискається.
VІІ. Закріплення і осмислення знань Робота з підручником с. 86 – 88 Перевіримо ваші знання. Виконаємо тестові завдання. VІІІ. Підсумок уроку
ІХ. Домашнє завдання Опрацювати статті підручника с. 86 – 88, вміти стисло переказувати, відповідати на запитання. |
КЗ «Запорізька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №4» ЗОР Сторінки історії За довгі роки свого існування школа тісно поєднала долі таких однакових і таких відмінних дітей з різних поколінь та з усіх куточків... |
Обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Найменування: Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня школа – інтернат I-III ступенів №4» Запорізької обласної ради |
Обгрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Найменування: Комунальний заклад «Запорізька загальноосвітня школа – інтернат I-III ступенів №4» Запорізької обласної ради |
Урок найважливіша організаціійна форма процесу пізнання світу учнями ОДЕСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №66 І-ІІІ СТУПЕНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
СОНЕЧКО “ М Е Т А Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. М. П. Бажана Уманської міської ради Черкаської області |
Використання презентацій при вивченні фізики у середній школі Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області |
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Димитровської міської ради УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ «ВИМОВА І ПРАВОПИС СЛІВ З НЕНАГОЛОШЕНИМИ [ Е ] [ И ] В КОРЕНІ СЛОВА. РОБОТА З ТЕМАТИЧНИМ СЛОВНИКОМ» |
МІСТО БЕРДЯНСЬК ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ РОЗПОРЯДЖЕННЯ МІСЬКОГО ГОЛОВИ Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись постановою Запорізької обласної виборчої комісії від 27. 11. 2012... |
Макіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №86 Макіївської міської ради Донецької області Створити в колективі мікроклімат, який сприяв би духовному і творчому саморозкриттю, саморозвитку й самоформуванню особистості |
УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКА... Одним із принципів реалізації Державної національної програми «Освіта (Україна – ХХІ ст.)» є гуманізація освіти, що полягає в утвердженні... |