Мигалківське НВО «ЗОШ І ІІІ ступенів – дитячий садок» Свято прощання з початковою школою вчитель: Семененко Олена Валентинівна Учень


Скачати 214.01 Kb.
Назва Мигалківське НВО «ЗОШ І ІІІ ступенів – дитячий садок» Свято прощання з початковою школою вчитель: Семененко Олена Валентинівна Учень
Дата 03.01.2014
Розмір 214.01 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи




Мигалківське НВО «ЗОШ І_ІІІ ступенів – дитячий садок»

c:\documents and settings\лена\рабочий стол\мама\изображение 066.jpg

Свято прощання

з початковою школою

вчитель:

Семененко Олена Валентинівна

Учень.

Травень, весняне світання,

Погляди наші дитячі.

Радість і смуток прощання

Ми в оченятах бачим.

Всі ми доросліші стали

І за чотири роки

Дуже багато пізнали,

Учениця.

Стали міцні і високі.

Час підійшов прощатись

З першою ланкою школи.

Тільки хвилин найкращих

Ми не забудем ніколи.

Першу прочитану книгу

Й перше записане слово,

Першу класну годину

Й друзів найперших коло.

Першу свою оцінку

Й вчителя перший погляд,

Усмішку його чарівну

Ми залишаєм на спогад.

Учень.

Інші займуть наші парти,

Сядуть за ними писати,

Квіти у класі нашім

Іншим тепер поливати.

Добре й відмінно навчаймось,

Дружбу цінуймо міцну,

Всіх вчителів поважаймо,

Гідність гартуєм свою.

Ну, а коли стане важко,

Чи вільний з'явиться час,

Ми всі сюди завітаєм,

В цей незабутній клас.
Учитель. Доброго дня, наші гості! Ось і прийшов цей святковий день. На вулиці світить яскраве сонце, співають пташки, сонце пестить нас своїм золотим промінням. Час летить невблаганно і f змінює все, що нас оточує. Життєва дорога людини також мінлива і нелегка, несе в життя і сум, і радощі. Все має початок і кінець. Не можна сказати, що закінчується дитинство наших дітей. Однак сьогоднішній день проводить невидиму межу між дитинством і юністю.

Тож дозвольте запросити до класу тих, кому присвячується це свято - наших випускників, учнів 4-го класу. Вітаємо їх. (Під музику діти заходять до класу). А зараз дозвольте представити гостей, які присутні на святі. Це найближчі, найрідніші для наших випускників люди - батьки, бабусі й дідусі. Для них сьогоднішній день - також свято. Адже, дивлячись на своїх дітей, батьки згадують і своє дитинство. А від того стають ще красивішими і навіть молодшими. Привітаймо ж батьків оплесками!

Звучить пісня «Ми вас вітаємо»

Учень.

День сьогодні такий незвичайний,

Сонце встало, умите в росі,

Скликав в школу нас дзвоник останній,

І зібрались на свято усі.

Учень.

Промчала весна, четверта весна,

Остання весна в класі цьому,

Цю світлу весну і дружбу міцну

Ми не забудем ніколи.

Учень.

Над квітковим подвір'ям

Голубіє вись.

На веселе це свято

Ми сьогодні зійшлись.

Учень.

У нашій школі сьогодні свято,

Весела пісня щиро лине

Прийшло на зустріч нас так багато

Сьогодні ми усі - одна родина. (Діти співають пісню)

Учитель. Ось так утворилась чотири роки тому наша шкільна сім'я. А з чого все почалося?.. Пригадаймо 2007 рік.

Учень.

Ось перше вересня,

Ми почули той дзвінок веселий,

Що продзвенів нам перший раз,

Коли ввійшли ми з квітами у школу,

У свій найкращий перший клас!
( звучить пісня «Мама двері відчиня»)
Ми всі були смішними малюками,

Коли зайшли уперше у свій клас,

Одержали ми зошит з олівцями,

За парту сіли перший в житті раз.

Учитель.

А зараз, дорогі батьки, ви дізнаєтеся те, про що ніколи, напевне, не здогадувалися. Про те, як важко було вашим дітям у перший рік навчання.

Учні.

Справа в тому, що сьогодні

Свято в нас велике,

І про все, що вже минуло;

Можна сміло говорити.

І про те, як на уроці

Зовсім не сиділось,

І задачі розв'язувати

Чомусь не хотілось.

Ми букварик почали

В вересні вивчати,

І багато встигли ми

Вже запам'ятати.
На урок до нас Сова

Часто прилітала.

Друкувать склади й писать

Нам допомагала.

Виручайте, палички,

Наші виручалочки.

Всі ставайте по порядку,

Мов солдати на зарядку.

За поля не вибігать,

Спинки прямо всі тримать.

Чому ж не привчаєтесь?

Важко так навчаєтесь?

Чом стоїте, як попало?

Знову нам за вас попало.
Та не знає наш учитель,

І не знає наша мама,

Як нам важко так зробити,

Щоб ви всі стояли прямо.

Такі муки ми терпіли,

Доки букв писать не вміли,

А тепер пройшли роки,

Все запишем залюбки.

Ох, було мороки з нами

Вчительці багато.
Як по сто слів за хвилину

Вчились ми читати.

Математики нелегко

Було нас навчать.

Та табличку множення

Знаєм на «дванадцять».

А про перші наші кроки

І круті стежинки

Нагадають вам, напевно,

Веселі смішинки.

Сценка «Весела перерва»

Плететься учень до класу: червоний, мокрий! Падає на стілець, стогне:

  • Ой, не можу, зараз вмру!

Підходить хлопчик, питає:

  • Петрику, що сталось? Тобі погано?

- Ой, нема чим дихати, вмираю...

-Ти захворів?

- Не можу, ой, ой, змучився....

  • Може, додому підеш? (Учень одразу сідає рівно).

  • Ти що? Чуєш дзвоник на урок? Ось на уроці і відпочину.


Ось мандруєте вже другий, третій клас.

Учні.

Ми у другий клас прийшли,

Ми великі стали,

Ми учились залюбки,

Ми всього не знали.
Перший раз в перший клас,

Рік тому зустрів він нас.

Потім підем в клас наступний,

Вітер хай нам дме попутний.

Один одного ми любим,

Станем всі за одного.

Вчитись в іншім класі будем,

Всі ми хочемо цього.
А вчителька як буде?

Що - покине нас усіх?

Ні, вона разом із нами

Переходить в інший клас.
Ті роки непомітно зовсім пролетіли,

І всі підросли ми, дорослими стали.

А попереду ще стільки світлих днів,

Відкриття і нові п’єдестали. (Пісня ) ).

Учні.

Ось ми вже в четвертім класі,

Ми уже великі,

І прийшли для всіх співати,

І всіх веселити.
Ось дзвінок нас в дорогу покликав,

І весело, й сумно усім водночас,

І як не хитруй, а вже стали великі,

Бо всі перейшли в четвертий клас.
Не забудемо перший підручник,

Не забудемо дружний наш клас.

Бо переходимо ми в 5-й,

І ви порадійте за нас.
В 5-й клас, в 5-й клас,

Приймай, школо, нас.

Прощавай, наш 4-й

Сонячний і світлий клас.

Крейда, дошка і картини

Разом з нами перейдуть,

Трохи вище стануть парти,

Разом з нами підростуть.

Подружились між собою,

Дружба міцна є у нас,

Разом з нами наша дружба

Переходить в 5-й клас.
Учитель А тепер вашій увазі ми пропонуємо фрагменти уроків і веселі перерви, без яких неможливе навчання у школі.

Зараз перевіримо, як діти і батьки засвоїли предмет читання. Хто знає відповідь на запитання, підносить руку. За правильну відповідь одержуєте 12.
Завжди можу стати у пригоді,

Моїх вам порад не злічить.

І кажуть про мещ в народі:

«Мовчить, а сто дурнів навчить».

(Книжка)

У нім — три літери, та ба —

Іде на ньому молотьба.

А прочитай з кінця –

І вмить почне тобі мишей ловить.

(Тік — кіт)

Слово це старовинна будова

З гостряками мурованих веж.

Щойно зміниш ти наголос слова —

Цим одразу будову замкнеш.

(Замок — замок)

У тварин не буває,

Навіть і у шимпанзе.

Хоч зубів і не має,

А людину гризе.

Що це таке?

(Совість)

А відгадайте-но: що я. таке?

Всі хочуть, як народиться дитина,

Щоб я було красиве і дзвінке,

Бо носить все життя мене людина.

(Ім'я)

Росла в гаю конвалія

Під дубом високим.

Захищалась від негоди

Під віттям широким.

(Леся Українка «Конвалія»)

Учитель.

Урок читання закінчений. Молодці! - А на музичній перерві послухайте пісню.

Наступний урок математики. Що ж ви знаєте про цю науку?

Учениця.

Ти визнана давно

Главою всіх наук —

Потрібна нам ти завжди, скрізь і всюди.

Без математики ми нині, як без рук:

З тобою з казки дійсність творять люди.

Освоївши тебе, рвемося у політ.

Створили вже розумні ми машини,

Штурмуємо космічний світ

І різних фактів узнаєм причини,

З тобою ми невпинно ростимо,

З тобою підкоряємо природу,

Твої досягнення ми віддаємо

На благо українського народу!

Учитель.

А зараз ми побачимо, як учні знають цю потрібну науку.

Завдання І

Василько написав на папері число 89 і сказав Тані: «Не виконуючи ніяких записів зменш це число на 21». Як зробила Таня?

(Перевернула папір і отримала число, яке на 21 менше від 89)
Запитання 2

Що не має ні початку, ні кінця? (Коло)

Завдання 3

На дорогу від дому до школи учень витрачає стільки ж часу, як і на дорогу від даму до магазину. Про що це свідчить? (Відстані однакові)

Завдання 4

О другій годині дня у Києві йшов дощ. Чи можна чекати сонячну погоду вдень через 10 годин? (Ні, тому що буде 12 годин ночі)

Завдання 5

Летіла птиця на морозі

Над хатами зимовим днем,

Згубила літеру в дорозі.

І стала... цифрою з нулем. (Сорок)

Завдання 6

У дітей запитали: «Скільки у вашому класі дівчаток?» Вони відповіли: «Якщо від найбільшого двоцифрового числа відняти число, записане двома вісімками» і до отриманого додати найменше двоцифрове, то отримаємо відповідь...» (21 дівчинка)

Учитель.

А зараз побачимо, як діти підказують на уроках. Отже, вашій увазі пропонується сценка «Як підказувати на уроках»

Сценка «Як підказувати на уроках»

Автор.

Біля дошки, так буває,

ми не завжди молодці.

З голови там вилітають всі думки, як горобці.

Тільки знав, і все — забувся.

Вчитель. Скільки буде п'ять по п'ять?

Автор. В клас шепоче потихеньку:

Учень. Друзі, треба підказать!

Автор.Вчитель також має вуха, і оте благання слуха.

Підведеться зі стільця й скаже.

Вчитель. Тихо! Ні слівця!

Автор.І мовчить Мишко й Сашко, Петрик і Марійка...

Зараз, зараз вдарить грім! Зараз буде двійка!

Я вам всім допоможу, що робити, розкажу.

З математики вийшли ви до дошки:

«Скільки буде п'ять по п'ять?»

Ну... забулись трошки.

Тільки глянули у клас — і підказка вже у вас!

Як? У тому весь секрет

І секрет отой простий, ну простий - як двері!

От, приміром, як «один» — цифру підказати.

Тут не треба шепотіти, треба, друзі, чхати!

Чхнули так: - Апчхи! Апчхи! - І усе в ажурі!

Й біля дошки не стоїть приятель в зажурі.

«Два» - то інший вже сигнал, треба кашлянути,

«Три» - посмикати за ніс, «п'ять» - щоку надути.

«Шість» - показуйте язик, ширший за лопату,

А на 7 — обидва вуха треба розім'яти.

8 - стисніть свій кулак;, 9 - так... охоче

Позіхніть і потягніться. «Нуль» — заплющіть очі.

А учитель і не знає, що усе те означає.

Правда, раз система ця підвела свого творця.

...Біля дошки я стою і у клас моргаю:

- Друзі, любі, підкажіть! Тут Іванко чхає.

Я на дошці й написав швидко одиницю,

Бо сигнал «апчхи!» — «один». Все як і годиться.

Та закашляв тут Василь. (Я аж розгубився: А якщо Іванко - друг раптом помилився?) Витираю я «один» і малюю «двійку».

В нас Василько - хорошист! Вірю я АВасильку.

А Іванко знов: «Апчхи!» (Двійку витираю. Бо Іванко — вірний друг! Я Іванка знаю!)

АВасиль : «Кахи! Кахи!» - кашляє сердито.

(Знать, Іванко вже не друг — порося невмите).

А Іванко знов: «Апчхи!» (Ні, таки друзяка!

А Василько - хорошист - превелика бяка!)

А Василь: «Кахи! Кахи!» - ну кого тут слухать?

Вже стою і не пишу, лиш розвісив вуха.

Тут учитель підійшов і сказав тихенько:

«Вам сьогодні я «апчхи!» ставлю здоровеньке.

Хоча можна і «кахи!» вам поставить, друже,

Бо Василько та Іванко простудились дуже.

Гляньте, он Максим - індик, в нього синій вже язик.

То і є підказка». ...Отака поразка.

Учениця.

Ми закінчили 4-й свій клас,

Й інше життя вже чекає на нас.

Але в сьогоднішнє прекрасне свято

Велике спасибі повинні сказати

Всім вчителям в урочистий цей час

За те, що навчали ви добре всіх нас!

Учні.

Дозвольте нам рапортувати.

  • За час навчання вивчено 33 літери українського алфавіту. Вивчили багато правил українського правопису, навчилися читати, писати, розв'язувати приклади, задачі.

  • Ми провели разом 2450 уроків.

  • Ми провели 1800 годин за партою, і це не рахуючи часу, витраченого на виконання домашнього завдання.

  • Учнями класу перечитано, не дочитано, зачитано до дірок 320 художніх творів, книжок.

  • Списано, не дописано, переписано 1829 зошитів (але не кожен з них був показаний батькам).

  • Отримано 1600 оцінок високого рівня, 2200 - достатнього, 1540 - середнього

  • (про початковий рівень — помовчимо).

  • Загублено 50 ручок, 60 олівців, з десяток гумок, ЗО ґудзиків, багато копійок і 144 погані звички.

  • Списано 3 кг крейди, 12 штанів, 22 руки і З щоки.

  • Біля школи розбито квітник, 6 носів і 2 шибки.

Так, це наші «досягнення».
Учениця.

Свої надсилаємо вам привітання,

Найкращі прийміть від нас побажання.

У святковий, веселий і радісний час

Звергаємо нашу увагу до вас.

Учень.

Спасибі керівництву школи –

За те, що школа — дім наш рідний –

Не підведем її ніколи,

Її ми слави будем гідні.

Учениця.

Тож смійтесь, радійте,

Щасливо живіть.

І щирі бажання

Від нас ви прийміть.

На кожний день тижня

Побажання різні.


  • Хай все більше людей любить вас! Раз!

  • Щоб в житті вам траплялись дива! - Два!

  • Щоб угору ви йшли — не згори! Три!

  • Щоб не стали героєм сатири! Чотири!

  • Щоб частіше в гостях вам бувать! П'ять!

  • Щоб ви скрізь були бажаний гість! Шість!

  • Щоб добро лиш робили ви всім! Сім! ( пісня )


Учениця.

Вступаючи в ряди учнів середньої школи, перед обличчям своїх товаришів, батьків, вчителів урочисто клянусь:

  • Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найбільш важкого і підступного.

Разом. Клянусь!

  • Не доводити вчителів до температури кипіння — 100 градусів за Цельсієм.

Разом. Клянусь!

  • Бути швидким. Але не підвищувати швидкості до 60 км/год при пересуванні шкільними коридорами.

Разом. Клянусь!

• Витягувати із учителів не жили. Витискувати не піт, а міцні знання і навички.

Разом. Клянусь!

  • Плавати тільки на «добре» і «відмінно» у морі знань, пірнаючи до самих глибин.

Разом. Клянусь!

  • Бути гідними своєї першої вчительки.

Разом. Клянемось! Клянемось! Клянемось!


  • Учениця.

В це останнє свято в школі, —

Наша вчителько кохана,

За ваш труд ми вам складаєм

Щиру дяку і пошану.

Учень.

Останнє нині в нас побачення.

Нам сумно розлучатись з вами

І просимо у вас пробачення

Ми найщирішими словами.

Учениця.

Ми сьогодні вже йдемо від вас

По шкільній стежині в 5-й клас.

Не сумуйте за нами, рідненька,

Ми завжди пам'ятатимем вас.

Учень.

Першого вересня в наш клас

ви зовсім інших учнів приведете.

Але хочем вам сказать,

Що таких, як ми, ви не знайдете!

Учениця.

Так, ми в житті вас не забудем.

І пам'ятати завжди будем

І слово, й усмішку ласкаву,

То хитрувату, то лукаву,

І ту любов, що віддавали,

Серця дитячі зігрівали.

За все ми вдячні вам без ліку.

Спасибі ніжне і велике!(пісня)

Учень.

Від першого до четвертого класу

3 нами завжди поруч були

Наші найулюбленіші мами і тата,

Наші бабусі та дідусі.

Учениця.

Вклоняємось низько і дякуєм щиро

За ласку і ніжність, за мудрість і віру

Учень.

Ви ж нас, як пташат, зростили,

Давали дітям раду, як могли.

І в наших душах сонце засвітили,

І крила для польоту нам дали.

учень.

Хоч часом ми буваємо нечемні

І дуже ви хвилюєтесь за нас,

Але у серці знаємо напевно —

Ми більше радуємо вас.

Учень.

Ми хочем привітати мам і тат,

Що разом з нами початкову школу

Сьогодні закінчили, з днем оцим,

Трохи сумним, але таким святковим?

Учень.

Тож до батьків своє звертаєм слово,

Ми вас вітаєм щиро від душі

Бо без батьків чого ми в світі варті

Без маминої ласки і тепла,

Без батьківської строгості і жарту

І без свого родинного тепла. (пісня)
Прийшов час закінчувати свято.

Ми вдячні всім, хто з нами тут.

Бажаєм щастя вам, здоров’я, радості багато,

Щоб вік ваш довгим і безжурним був.

Схожі:

«ЗОШ І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Екологічний проект Проект розробила...
Теоретичні знання, отримані на уроках, повинні стати базою для самостійної оцінки, для проведення власних досліджень, спостережень,...
План роботи Дибинецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів дитячий садок»
Саме в школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватися в суспільстві й робити правильний вибір
План виховної роботи Дибинецького НВК «ЗОШ І ІІІ ступенів дитячий садок» на 2012 2013 н р
До Всесвітнього Дня бібліотек година спілкування «Дім без книги – день без сонця» ( 6 – 7 кл. )
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Вчитель вищої категорії, вчитель-методист Дiйовi особи
Вчитель: Так, діти, у нас сьогодні свято. Свято “Прощання с Букварем”. Давайте запросимо до нас Буквар
Боровинська Олена Вікторівна
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових класів, вчитель-методист Донецької спеціалізованої загальноосвітньої...
Вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського...
Укладач: Корженко Валентина Анатоліївна, вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського району
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ...
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка