Уроку І. Перевірка домашнього завдання


Скачати 23.62 Kb.
НазваУроку І. Перевірка домашнього завдання
Дата27.12.2013
Розмір23.62 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Повторення і систематизація навчального матеріалу

УРОК 133.

Тема. Основні задачі на дроби

Мета. Повторити знаходження числа за його дробом і знаходження дробу від числа.

Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

Обраний учнями кожного ряду учень-«учитель» перевіряє домашні за­вдання кожного учня свого ряду і доповідає про результати перевірки.
ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Як знайти дріб від числа?

  2. Як знайти відсотки від числа?

  3. Як знайти число за його дробом?

  4. Як знайти число за його відсотками?

  5. Чи траплялися вам основні задачі на дроби в повсякденному житті? Якщо так, то де саме?

ІІІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.

409.

У «слабших» класах можна почати з короткого запису умови задачі, а далі скласти план розв'язування задачі. Виконуючи кожну дію, учні форму­люють відповідні правила.

1) (см) - довжина другої сторони;

2) (см) — довжина третьої сторони;

3) 3,6+ 4,8+ 2,4 =10,8 (см).

Відповідь. Периметр трикутника дорівнює 10,8 см.

419 (складаємо план розв'язування задачі).

1) 75% = 0,75; 6 · 0,75 = 4,5 (м) — ширина;

2) 4,5 · = 4 · = · = 3(м) —висота;

3) 6 · 4,5 · 3 = 81 (м3) — об'єм повітря в кімнаті;

4) 81 · 1,29 = 104,49 (кг) — маса повітря в кімнаті.

Відповідь. 104,49 кг.

423. Здійснити короткий запис умови задачі. На кожен пункт плану відпо­відь дає інший учень, формулюючи при цьому відповідне правило. Після 4 дії доцільно для кращого розуміння учнями розв'язку задачі нарисувати схему.

1) (км) — проїхали автотуристи першого дня;

2) (км) — проїхали автотуристи другого дня;

3) 120 + 140 = 260 (км) — проїхали автотуристи першого та другого дня разом;

4) 520 - 260 = 260 (км) — проїхали автотуристи третього та четвертого днів разом;

5)

260 - 40 = 220 (км);

220 : 2 = 110 (км) — проїхали автотуристи третього дня;

6) 110 + 40 = 150 (км) — проїхали автотуристи четвертого дня.

Відповідь. 150 км.

498.

Сформулювати правило знаходження числа за даним значенням дробу.

1) — становить рафінад;

2) (ц).

Відповідь. Потрібно взяти 60 ц цукру-піску.

566.

Сформулювати правило знаходження дробу від числа.

1) (г.) — полетіло горобців;

2) 36 - 27 = 9 (г.) — залишилося горобців.

Відповідь. Залишилося 9 горобців.

568.

Сформулювати правило знаходження дробу від числа.

1) 80 · = 6 (хв) — тривала реклама;

2) 80 + 6 = 86 (хв).

Відповідь. Трансляція фільму разом з рекламою тривала 86 хвилин.

569.

Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі.

1) (см) — довжина першої сторони;

2) 6,4 - 2,4 = 4 (см) — довжина другої і третьої сторін разом;

3) 4 : 2 = 2 (см).

Відповідь. 2,4 см; 2 см; 2 см.
IV. Пояснення домашнього завдання.

№№ 420, 570, 1389 (ж).



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 133

Схожі:

Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм зна­ходження НСД
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та чис­ла за його дробом
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
...
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відпові­ді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності,...
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної...
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка