|
Скачати 23.62 Kb.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу УРОК 133. Тема. Основні задачі на дроби Мета. Повторити знаходження числа за його дробом і знаходження дробу від числа. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Обраний учнями кожного ряду учень-«учитель» перевіряє домашні завдання кожного учня свого ряду і доповідає про результати перевірки. ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Формування умінь і навичок. Розв'язування задач і вправ. Колективна робота. № 409. У «слабших» класах можна почати з короткого запису умови задачі, а далі скласти план розв'язування задачі. Виконуючи кожну дію, учні формулюють відповідні правила. 1) (см) - довжина другої сторони; 2) (см) — довжина третьої сторони; 3) 3,6+ 4,8+ 2,4 =10,8 (см). Відповідь. Периметр трикутника дорівнює 10,8 см. № 419 (складаємо план розв'язування задачі). 1) 75% = 0,75; 6 · 0,75 = 4,5 (м) — ширина; 2) 4,5 · = 4· = · = 3(м) —висота; 3) 6 · 4,5 · 3 = 81 (м3) — об'єм повітря в кімнаті; 4) 81 · 1,29 = 104,49 (кг) — маса повітря в кімнаті. Відповідь. 104,49 кг. № 423. Здійснити короткий запис умови задачі. На кожен пункт плану відповідь дає інший учень, формулюючи при цьому відповідне правило. Після 4 дії доцільно для кращого розуміння учнями розв'язку задачі нарисувати схему. 1) (км) — проїхали автотуристи першого дня; 2) (км) — проїхали автотуристи другого дня; 3) 120 + 140 = 260 (км) — проїхали автотуристи першого та другого дня разом; 4) 520 - 260 = 260 (км) — проїхали автотуристи третього та четвертого днів разом; 5) 260 - 40 = 220 (км); 220 : 2 = 110 (км) — проїхали автотуристи третього дня; 6) 110 + 40 = 150 (км) — проїхали автотуристи четвертого дня. Відповідь. 150 км. № 498. Сформулювати правило знаходження числа за даним значенням дробу. 1) — становить рафінад; 2) (ц). Відповідь. Потрібно взяти 60 ц цукру-піску. № 566. Сформулювати правило знаходження дробу від числа. 1) (г.) — полетіло горобців; 2) 36 - 27 = 9 (г.) — залишилося горобців. Відповідь. Залишилося 9 горобців. № 568. Сформулювати правило знаходження дробу від числа. 1) 80 · = 6 (хв) — тривала реклама; 2) 80 + 6 = 86 (хв). Відповідь. Трансляція фільму разом з рекламою тривала 86 хвилин. № 569. Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі. 1) (см) — довжина першої сторони; 2) 6,4 - 2,4 = 4 (см) — довжина другої і третьої сторін разом; 3) 4 : 2 = 2 (см). Відповідь. 2,4 см; 2 см; 2 см. IV. Пояснення домашнього завдання. №№ 420, 570, 1389 (ж). О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 133 |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення |
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм знаходження НСД |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання ... |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності,... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події |