|
Скачати 111.24 Kb.
|
Складені задачі, які включають збільшення ( зменшення ) числа в кілька разів ( 3 клас) Прізвище___________________________
Для паяння заліза приготували сплав олова і свинцю. Олова взяли 6 г, а свинцю у 5 разів більше. Скільки взяли грамів свинцю й оловаразом? Олово – 6 г } ? г Свинець - ? г, у 5 р. ˃ Розв’язання:1)_____________________________________________________________ 2) ______________________________________________________________ Вираз:______________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 2.Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. У Дмитрика в одному конверті було 30 поштових марок, а в другому – в 5 разів менше. Скільки марок було в Дмитрика у двох конвертах? 1 к. -_______________ } ________ 2к. - _______________ Розв’язання:1)______________________________________________________________ 2)_________________________________________________________ Вираз :____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. Альбом коштує 7 грн, а книжка у 8 разів дорожча. Скільки гривень коштують альбом і книжка разом? Розв’язання:1)_______________________________________________________________ 2) ______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці ( 3 клас) Прізвище___________________________
У трьох однакових ящиках міститься 21 кг апельсинів. Скільки кілограмів апельсинів міститься у 8 таких ящиках? 3 ящ. – 21 кг ап.. 8 ящ. - ? кг ап.. Розв’язання:1)_____________________________________________________ 2)________________________________________________________ Вираз :_____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 2. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. У п’ять однакових коробок розфасовано 30 кг печива. Скільки кілограмів печива у 8 таких коробках? 5 к. - _________ 8 к. - _________ Розв’язання:1)___________________________________________________________ 2)_________________________________________________ Вираз :____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 3. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. У чотири однакові бідони налито 28 л яблучного соку. Скільки бідонів знадобиться, щоб розлити в них 42 л соку? Розв’язання:1)_______________________________________________________________ 2) _____________________________________________________________ Вираз : ____________________________________________________________________ Відповідь:___________________________________________________________ Задачі на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці ( другий вид ) ( 3 клас) Прізвище___________________________
Скільки сорочок можна пошити з 30 м тканини, якщо з 10 метрів можна пошити 4 сорочки? 4 с. – 10 м тк. ? с. – 30 м тк. Розв’язання:1)_____________________________________________________________ 2)_______________________________________________________________ Вираз:______________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 2. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. Для виготовлення 15 кг кондитерських виробів необхідно 5 кг борошна. Скільки борошна треба для виготовлення 75 кг таких самих кондитерських виробів? 5 кг борошна – _______________ ? кг борошна - _______________ Розв’язання:1)______________________________________________________ 2)________________________________________________________ Вираз : ____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. 12 виделок коштують 37 грн 25 коп. Скільки коштують 36 таких виделок? Розв’язання: 1)______________________________________________________________ 2) _____________________________________________________________ Вираз:_____________________________________________________________________ Відповідь:________________________________________________________________ Задачі на знаходження суми двох добутків ( 3 клас) Прізвище___________________________
Для гуртка малювання керівник придбав 8 коробок олівців по 6 олівців у кожній і 3 коробки олівців по 12 олівців . Скільки всього олівців придбав керівник гуртка? 8 кор. – по 6 ол. } ? ол. 3 кор. – по 12 ол. Розв’язання:1)_____________________________________________________________ 2)_______________________________________________________________ 3) ___________________________________________________________ Вираз :____________________________________________________________________ Відповідь:_________________________________________________________________
Домогосподарка приготувала 9 банок соку по 3 л в кожній і 10 банок соку по 2 л в кожній. Скільки всього літрів соку приготувала домогосподарка? 9 банок – по ______ }_____л 10 банок – по _____ Розв’язання:1)_____________________________________________________________ 2)_____________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
Скільки туристів може розміститися у восьми чотиримісних і трьох шестимісних наметах? Розв’язання: 1)______________________________________________________________ 2)______________________________________________________________ 3) ___________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ Розширена задача на спосіб зведення до одиниці ( 3 клас) Прізвище___________________________
Із 56 м тканини пошили 28 дитячих сорочок. Скільки потрібно тканини, щоб пошити 15 сорочок для дорослих, якщо на сорочку для дорослого необхідно на 1 м тканини більше, ніж на дитячу? На 1 сорочку Кількість сорочок Всього Дитячі ? м тк. 28 с. 56 м тк. Дорослі ? м тк., на 1 м тк. ˃ 15 с. ? м тк. Розв’язання:1)_______________________________________________________________ 2)______________________________________________________________ Вираз :_____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 2. Прочитай задачу. Доповни короткий запис. Розв’яжи задачу. На одному верстаті за 8 годин виготовили 16 деталей. На другому верстаті за 1 годину виготовляють на 2 деталі більше, ніж на першому. Скільки деталей виготовляють на другому верстаті за 6 годин? За 1 год. Кількість год. (час ) Всього 1 верстат ___________ ________________ __________ 2 верстат ___________ _______________ ___________ Розв’язання:1)_______________________________________________________ 2)______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 3. Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. Один робітник обробляє за 3 години 72 деталі, а другий таку саму кількість обробляє за 4 години. Скільки деталей обробляє другий робітник за 8 годин? Розв’язання: 1)______________________________________________________________ 2) _____________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ Задача, яка включає суми трьох і двох доданків ( 3 клас) Прізвище___________________________
Загальна маса трьох механізмів становить 510 кг. Маса першого і другого механізмів 320 кг, а другого і третього – 360 кг. Якою є маса кожного з цих механізмів? 1 механізм - ? кг }320 кг 2 механізм - ? кг } 510 кг }360 кг 3 механізм - ? кг Розв’язання:1)_____________________________________________________________ 2)_____________________________________________________________ 3) _____________________________________________________________ Вираз :_____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
На три склади доставили вантаж. На перший і другий доставили 400 т вантажу, на другий і третій – 440 т. Скільки тонн вантажу було доставлено на кожний склад окремо? 1 склад - ? кг }___ кг 2 склад - ? кг } ____ кг }___ кг 3 склад - ? кг Розв’язання:1)_____________________________________________________________ 2)_____________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
У шкільному медпункті зважувалися Ганнуся, Оленка і Тетянка. Виявилося, що їх спільна вага становить 51 кг. Спільна вага Ганнусі й Оленки – 32 кг, а Оленки й Тетянки – 36 кг. Яку вагу має кожна з дівчаток? ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ Розв’язання: 1)______________________________________________________________ 2) ______________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________ Задачі, пов’язані з одиничною нормою ( 3 клас) Прізвище___________________________
Для гуртка малювання керівник придбав 8 коробок олівців по 6 олівців у кожній і 3 коробки олівців по 12 олівців . Скільки всього олівців придбав керівник гуртка? 8 кор. – по 6 ол. } ? ол. 3 кор. – по 12 ол. Розв’язання:1)___________________________________________________________ 2)______________________________________________________________ 3) _____________________________________________________________ Вираз :_____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
Домогосподарка приготувала 9 банок соку по 3 л в кожній і 10 банок соку по 2 л в кожній. Скільки всього літрів соку приготувала домогосподарка? 9 банок – по ______ }_____л 10 банок – по _____ Розв’язання:1)__________________________________________________________ 2)______________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ Вираз :_____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
Скільки туристів може розміститися у восьми чотиримісних і трьох шестимісних наметах? ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ Розв’язання: 1)______________________________________________________________ 2) ______________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ Вираз : ___________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі, пов’язані з одиничною нормою ( 3 клас) Прізвище___________________________
Слону взоопарку на день дають, зокрема, 30 кг сіна. Скільки сіна потрібно двом слонам на тиждень? 1слон – 1 день – 30 кг 2 слона – 7 днів - ? кг . Розв’язання:1)_______________________________________________________________ 2)______________________________________________________________ Вираз :_____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
Корові на добу дають 16 г солі. Скільки солі потрібно 6 коровам на 10 днів? 1 корова - __________- ___________ 6 корів - ___________ - ___________ Розв’язання:1)_______________________________________________________________ 2)_______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________ 3.Прочитай задачу. Запиши короткий запис. Розв’яжи задачу. За допомогою спеціального фільтра можна одержувати 1 л чистої води кожні 5 хвилин. Скільки літрів чистої води можна одержати завдяки роботі двох таких фільтрів упродовж 20 хвилин? Розв’язання: 1)______________________________________________________________ 2) _____________________________________________________________ 3) _____________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі на спільну роботу ( 3 клас) Прізвище___________________________
Один водій за 6 годин роботи на таксі перевіз 24 пасажири, другий за 4 години перевіз 20 пасажирів. За кільки годин вони перевезуть 45 пасажирів, якщо працюватимуть разом? 1в. – 24 п. – за 6 год } 45 п. – за ? год 2в. – 20п. – за 4 год Розв’язання:1)_______________________________________________________________ 2)_______________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ 4) ______________________________________________________________ Вираз:______________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
Один клас зробив 16 годівниць за 4 дні, другий – 15 годівниць за 3 дні. За скільки днів ці два класи зроблять 36 годівнийь, якщо працюватимуть разом? 1кл. – ______. – за _____ }_____ – за ?_____ 2кл. – _______– за _____ Розв’язання:1)_____________________________________________________________ 2)_______________________________________________________________ 3)______________________________________________________________ 4)_______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
Кравчиня за 7 днів пошила 35 суконь, а її помічниця за 6 днів пошила 18 суконь. За скільки днів кравчиня і її помічниця пошиють 64 сукні, якщо працюватимуть разом? _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ Розв’язання: 1)_____________________________________________________________ 2) ______________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ 4) ______________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Задачі, які включають знаходження частин числа і знаходження числа за його частиною ( 3 клас) Прізвище___________________________
В автобусі 36 пасажирів. ¼ пасажирів – це чоловіки, 1/9 – діти. Скільки чоловіків і дітей в автобусі? Всього – 36 п. Чоловіки – ¼ }? Діти – 1/9 Розв’язання:1)_______________________________________________________________ 2)______________________________________________________________ 3) _____________________________________________________________ Вираз :_____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
На зупинці з автобуса вийшло 5 пасажирів. Це 1/6 всієї кількості пасажирів автобуса. Скільки пасажирів залишилося в автобусі? Було - ______________ Вийшло - _______, це _________ Залишилося - ___________________ Розв’язання:1)______________________________________________________________ 2)_______________________________________________________________ 3) ______________________________________________________________ Вираз : _____________________________________________________________________ Відповідь:__________________________________________________________________
Автомобіль першого дня проїхав 300 км. Це 1/3 всієї відстані до міста. Другого дня проїхав 130 км. Скільки кілометрів залишилося проїхати до міста ? ________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ Розв’язання: 1)______________________________________________________________ 2) _____________________________________________________________ 3) _____________________________________________________________ Вираз : _______________________________________________________________________ Відповідь:_____________________________________________________________________ Бабченко Галина Василівна, вчитель початкових класів, вчитель 1 категорії, Приватна Християнська Школа «Перлина», місто Львів домашня адреса: 79070 м. Львів вул. Гн. Хоткевича 16 а, кв. 24 контактний телефон: +38 0979630753 e-mail: [email protected] Тексти задач Сухарева Л. С. Збірник задач з математики. 1-4 класи. – Х.: Вид-во «Ранок», 2010.- 224 с. ( Навчаємо молодших школярів ). Ідея Агаркова І. П. Розв’язую задачі: Робочий зошит з математики для 1(2-4) класу/І. П.Агаркова. – Х.: Видавництво «Ранок», 2011.-64 с. ( Серія «За партою» ) |
Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел;... Удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька... |
Лекція 20. Загальні підходи до формування та обліку витрат діяльності підприємства Відповідно до пункту 4 П(С)БО 3 під витратами розуміють зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань,... |
ЛАНДШАФТИ ЕЛЕКТРОННИХ УНІВЕРСИТЕТІВ Прихід електронних технологій, значне прискорення комунікацій, збільшення в сотні разів можливостей обробки масивів інформації приводять... |
Тема Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3 Мета Формувати навички табличного множення числа 3, уміння розв’язувати задачі і приклади на множення числа 2 і 3; розвивати логічне... |
Тема. Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі на знаходження... Мета: закріплювати вміння віднімати і додавати багатоцифрові числа, вчити перевіряти віднімання додаванням, вчити учнів розв’язувати... |
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на... |
Пальчикова гімнастика Діти простягають руки вперед, стискають і розтискають кулачки. Повторюють кілька разів |
А. В. Ломоносов Херсонська філія Національного університету кораблебудування, м. Херсон У цьому році у зв’язку з прийомом на навчання до ВНЗ за результатами зовнішнього незалежного оцінювання може скоротитися кількість... |