|
Скачати 43.95 Kb.
|
Гімназія «Ерудит» Ярмарка педагогічної творчості Грудень 2009 7 клас Тема уроку «Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки» Вчитель:Манько Л.А. Тема уроку : «Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки» Мета уроку: Продовжити формувати вміння та навички учнів розкладати многочлени на множники способом винесення спільного множника за дужки; розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу, пам'ять; виховувати культуру математичних записів, формувати математичну мову учнів. Тип уроку: Застосування знань, умінь та навичок. Обладнання: дидактичні картки, сигнальні картки, мультимедійна дошка. Девіз уроку: «Швидкість потрібна,а поквапливість шкідлива» О.Суворов «Математика – знаряддя для міркування, бо все що є на небі, в душі, на Землі можна виразити в точному числі» Річард Фейман Хід уроку
а) б) IV. Самостійна роботa (за індивідуальними картками) Варіант 1
Додаткове завдання:
В цей час 2 учні працюють біля дошки з індивідуальним завданням: 1) доведіть, що число 74769764 кратне 25 2) знайти корні рівняння: х(х-7)=5х-35 Учні здають відповіді, на листочках, а потім перевіряють свої відповіді за записами на мультимедійні дошці і виставляють собі оцінки. В цей час вчитель оцінює роботу учнів за відповідями на листочках.
Тема: «Степінь» По горизонталі:
По вертикалі:
Відповіді: 1.Декард 2.Подібні 3.одиниця 4.Переставна 5.Степінь 6. Дев’ять 7. Скорочення VI.Математичний турнір Записати термін на букву «Р» а) вид числа ( раціональне) б) рівність, що містить невідоме число (рівняння) в) рівняння, що мають однакові розв’язки (рівносильні) г) результат віднімання (різниця) д) закон множення (розподільність) е) число яке задовольняє рівняння (розв’язок)
= - ) – я вас зрозумів, можу працювати самостійно і було цікаво. = -/ - більшу частину завдань зрозумів, але ще допускаю помилки = - ( - я майже нічого не зрозумів, даний матеріал викликає в мене труднощі
№ 121(7-12), 122(4-6), 123(3,4), 125(3) Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з алгебри сторінка 84. Автори: А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, Ю.М.Рабінович, М.С.Якір |
Тема. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення Мета Застосовувати формули скороченого множення до розкладання многочленів на множники |
УРОК №32 Тема уроку Вієта*; продовжити роботу із формування вмінь розв'язувати системи, у яких одне з рівнянь є рівнянням першого степеня, способом... |
Урок №4 Тема. Степінь натурального числа. Розкладання натурального числа на прості множники Мета Мета: повторити знання учнів про степінь натурального числа з натуральним показником, здобутих у 5 класі, і сформувати вміння використовувати... |
Урок №50 Тема. Використання формул скороченого множення для розкладання... Розв'язування вправ, що передбачають виконання цих Дій; повторити способи дій у разі використання формул скороченого множення для... |
УРОК №72 Тема уроку. Розв'язування систем рівнянь графічним способом Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь графічним способом |
Урок №36 Тема. Множення двох многочленів Мета: продовжувати формувати навички: 1 Мета: продовжувати формувати навички: 1 виконання дії множення двох многочленів та перетворення цього добутку в многочлен стандартного... |
УРОК №75 Тема уроку. Спосіб додавання Мета уроку: ознайомлення учнів із розв'язуванням систем лінійних рівнянь способом додавання; засвоєння алгоритму розв'язування систем... |
УРОК №76 Тема уроку. Розв'язування вправ на розв'язування систем... Мета уроку: формування вмінь учнів розв'язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
Урок №35 Тема. Множення двох многочленів Мета: сформувати в учнів знання алгоритму множення двох многочленів як наслідку з алгоритму множення одночлена на многочлен; виробити... |
Тема: Спільне використання файлів, папок, принтерів, доступ до Інтернету Навчальна мета: ввести поняття «Права доступу до ресурсів», засвоїти способи спільного використання файлів і папок, спільного використання... |