|
Скачати 187.2 Kb.
|
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Пропоновані тестові завдання допоможуть вчителеві здійснити ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі зорієнтуватися у тестових завданнях та набути навичок швидких та безпомилкових відповідей. Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво» 5-8 класи. З досвіду роботи творчої групи вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчально-виховних закладів Черкаської області. Укладач: С.В.Гловацький, методист ЧОІПОПП з художньо-естетичних дисциплін Рецензенти: 1.Н.І.Лісова, заступник директора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти, кандидат педагогічних наук 2.А.Ю.Колесник, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської спеціалізованої школи №20 Черкаської міської ради Вчена рада ОІПОПП Протокол №4 від 30.11.2010 1 клас Музика навколо нас 1. Віднайди вид мистецтва. а) конструювання; б) музика; в) телебачення. 2. Чиї звуки є музичними? а) літака; б) дзвоника; в) грому. 3. Який вид музичного мистецтва виник внаслідок поєднання музики і слова? а) пісня; б) симфонія; в) балет. 4. Вкажи основний жанр вокальної музики. а) пісня; б) вальс; в) гопак. 5. Який жанр вокальної музики найпоширеніший? а) опера; б) серенада; в) кантата. 6. Укажи вид пісень. а) колискові; б) дитячі; в) для дорослих. 7. Пісня - це словесно-музичний твір... а) так; б) ні. 8. В.А. Моцарт сказав: “В опері поезія повинна бути слухняною донькою музики”. Чи погоджуєшся ти з великим композитором? а) так; б) ні. 9. Хто пише музику? а) письменник; б) музикант; в) композитор. 10. Хто співає пісню? а) слухач; б) композитор; в) виконавець. 11. Як називають людей, які присутні у концертному залі? а) гості; б) слухачі; в) відвідувачі. 12. Як записують музичні звуки на письмі? а) літерами; б) цифрами; в) нотами. 13. Назви український народний танець. а) « Танго »; б) « Козачок »; в) « Лезгинка ». 14. Укажи пісню-танець. а) «Пісня про школу»; б) «Козачата»; в) «Корольок». 15. Балет належить до “царства”... а) музики; б) руху; в) музики і руху. 16. Як називають виконавця, який виконує твір один? а) танцюрист; б) співак; в) соліст. 17. Яку дитячу оперу написав М. В. Лисенко? а) « Коза і семеро козенят »; б) « Коза і Цап»; в) « Коза – Дереза ». 18. Які музичні інструменти належать до ударних? а) молотки; б) вилки; в) тарілки. 19. Укажи музичні інструменти, що належать до духових. а) барабан; б) баян; в) сопілка. 20. Про який музичний інструмент говориться в пісні «Два півники»? а) гармонію; б) балалайку; в) скрипку. 21. Які ти знаєш українські народні інструменти? а) бандура; б) скрипка; в) балалайка. 2 клас Пісня, танець, марш 1. Назви вид мистецтва. а) футбол; б) музика; в) телевізор. 2. Під час співу (сидячи) руки потрібно тримати... а) на поясі; б) на колінах; в) за спиною. 3. Особа, яка пише музику - це... а) майстер; б) співак; в) композитор. 4. Під час виступу в хорі співають... а) стоячи; б) лежачи; в) сидячи. 5. Зазвичай музику виконують: а) виконавці; б) слухачі; в) композитори. 6. Музичні звуки бувають: а) широкі-вузькі; б) довгі-короткі; в) високі-низькі. 7. Які з маршів виконуються найгучніше? а) футбольний; б) Запорізький; в)”Марш дерев’яних солдатиків”. 8. Хор - це група виконавців, які спільно... а) танцюють; б) малюють; в) співають. 9. Основою музичного твору є… а) ритм; б) темп; в) мелодія. 10. У пісні “Веселий музикант” мова йде про: а) музичні інструменти; б) ноти; в) школу. 11. Основні типи музики – це… а) хор, балет, опера; б) пісня, танець, марш; в) ритм, спів, танець. 12. Який із цих танців виконується плавно й м’яко? а) козачок; б) полька; в) вальс. 13. Людина, яка слухає музику: а) виконавець; б) соліст; в) слухач. 14. Твір Е. Гріга “Ранок” зображує музичний пейзаж за допомогою: а) танцю; б) симфонічного оркестру; в) співу. 15. Український народний танець - це ... а) полька; б) козачок; в) вальс. 16. Старовинна слов’янська пісня, що виконується на час Новорічних та Різдвяних святах, - ... а) веснянка; б) гаївка; в) колядка. 17. Твір Д. Кабалевського “Три подружки” зображує: а) пейзаж; б) портрет; в) картину. 18. Основою всіх видів вокальної та інструментальної музики є ... а) ритм, танець, спів; б) пісня, танець, марш; в) хор, опера, балет. Подорожі з піснею, танцем, маршем 1. Опера - це велика музична вистава, в якій дійові особи... а) говорять; б) співають; в) малюють. 2. Кожна пісня поділяється на: а) відрізки; б) фрази; в) шматочки. 3. Пісня, яка традиційно виконується, щоб приспати дитину: а) світанкова; б) колискова; в) вечірня. 4. Концерт, як твір - це звучання... а) хору з оркестром; б) інструменту з оркестром; в) співака з хором. 5. Оркестр - колектив музикантів, які... а) співають; б) танцюють; в) грають на музичних інструментах. 6. Швидкість, з якою виконується музичний твір - це... а) динаміка; б) ритм; в) темп. 7. Звучання якого інструменту буде зайвим при виконанні колискової? а) скрипка; б) флейта; в) барабан. 8. Укажіть жанр твору „Вовк і семеро козенят” М.Коваля. а) балет; б) пісня; в) опера. 9. Забарвлення звука в музиці називається... а) темпом; б) тембром; в) динамікою. 10. Балет - велика музична вистава, в якій поєднуються... а) музика і спів; б) музика і танець; в) музика і гра. 11. П.Чайковський - автор твору... а) «Танець маленьких клоунів»; б) «Танець маленьких лебедів»; в) «Танець маленьких солдатиків». 12. Маршовість є характерною ознакою... а) ліричних образів; б) героїчних образів; в) поетичних образів. 13. Що є основним елементом музичної мови? а) динаміка; б) ритм; в) мелодія. 14. Які з пісень належать до веснянок? а) колискові; б) гагілки; в) колядки. 15. Симфонія - це твір, який виконується... а) хором; б) оркестром; в) солістом. 16. Укажіть жанр твору «Петрик і Вовк» С. Прокоф’єва. а) балет; б) опера; в) симфонічна казка. 17. Тему пташки у творі «Петрик і Вовк» С. Прокоф’єва виконує… а) бубон; б) флейта; в) фагот. 18. Назви твір, який НЕ виконується оркестром. а) пісня; б) симфонія; в) концерт. 3 клас Пісенність, танцювальність, маршовість 1. Пісенність – це … а) художнє виконання пісні; б) спів пісні великою групою виконавців; в) музика, що проникнута співучістю, мелодійністю, але не обов’язково призначена для співу. 2. Танцювальність – це… а) музика, що пронизана танцювальними ритмами, але не обов’язково призначена для танців; б) танець, що виконується одним учасником; в) музика, під яку танцюють. 3. Маршовість – це… а) музика, під яку крокують солдати; б) музика, що пройнята маршовими ритмами, але під яку не обов’язково крокувати; в) музика, що супроводжує ходу. 4. Увертюра – це… а) інструментальний вступ до опери, балету; б) літературна основа опери; в) твір, що виконується солістом у супроводі оркестру 5. Пісенно-маршова музика – це… а) поєднання пісенності і маршовості в одному музичному творі; б) поєднання пісні і танцю; в) музика, що виконується з танцювальними рухами. 6. Укажіть автора опери «Кармен»... а) К.Стеценко; б) Ж.Бізе; в) П.Чайковський. 7. Визначіть особливість фрагменту «Цар Горох» з балету Р.Щедріна «Горбоконик». а) маршовість; б) пісенність; в) танцювальність. 8. Хто є автором Симфонії №5, головна тема третьої частини якої носить яскраво виражену маршовість? а) Д.Кабалевський; б) Л.Бетховен; в) А.Філіпенко. 9. Пісенність звучить у поспівці... а) «Ми третьокласники»; б) «Дівчатка ми»; в) «Ми хлопчики». 10. Який характер української народної пісні «Дівка Явдошка»? а) ліричний; б) стриманий; в) радісний. Інтонація 1. Які інтонації звучать в пісні Д.Кабалевського «Хто чергові?»? а) скоромовки; б) запитальні, стверджувальні; в) ритмічні. 2. Інтонація скоромовки використана в творі а) Д.Кабалевського «Три подружки»; б) Симфонії невідомого автора «Козачок»; в) Прокоф’єва «Базіка». 3. На який з цих творів зробив хорову обробку М.Леонтович? а) «Гра в зайчика»; б) «Засмутилось кошеня»; в) «Се наша хата». 4. Який характер п’єси Д.Кабалевського «Три подружки»? а) добрий, веселий, сумний; б) веселий, плаксивий, злий; в) бадьорий, рішучий, грізний. 5. Хто є автором п’єси «Весільний день у Трольхаугені»? а) С.Прокоф’єв; б) Л.Бетховен; в) Е.Гріг. 6. Як називається найменша смислова частина музики? а) зерно-інтонація; б) мелодія ; в) фраза. 7. Про що співається в колядках? а) про народження Ісуса Христа; б) про прихід Нового року; в) про настання весни. 8. Коли виконуються щедрівки? а) під час жнив; б) весною; в) на Василя та Маланки. 9. Що таке тембр? а) окраска звуку; б) швидкість руху мелодії; в) чергування сильних і слабких долей. 10. Пауза – це… а) поступове збільшення сили звуку; б) перерва в звучанні музичного твору; в) наголос у музиці. Розвиток музики 1. Хто є автором симфонічної казки «Петя і Вовк»? а) С.Прокоф’єв; б) М.Лисенко; в) Е.Гріг. 2. Лад у музиці – це… а) злагодженість звуків; б) швидкість звучання музики; в) сила звучання музики. 3. Який із творів написав Е.Гріг? а) «Баба Яга»; б) «Горбоконик»; в) «В печері гірського короля». 4. Який настрій створює мажорна музика? а) світлий, радісний; б) сумний; в) тривожний. 5. Який настрій створює мінорний лад? а) лагідний, добрий; б) сумний, ліричний; в) піднесений, радісний. 6. Веснянка, як музичний твір, – це… а) пісня, що символізує прихід весни; б) танець, що виконується двома виконавцями; в) жартівлива пісня. 7. Укажіть автора пісні «Чому ведмідь взимку спить». а) К.Стеценко; б) Л.Кніппер; в) А.Філіпенко. 8. Скільки музикантів налічує склад троїстих музик? а) 1; б) 3; в) 5. 9. Який характер української народної пісні «Грицю, Грицю, до роботи»? а) піднесений; б) ліричний; в) жартівливий. 10. Віднайдіть українські народні інструменти. а) гітара, домра, балалайка; б) бандура, сопілка, цимбали; в) фортепіано, акордеон, баян. Будова (форма) музики 1. Назвіть складові структурної побудови куплетної форми. а) реприза; б) приспів, заспів; в) увертюра. 2. Яку форму має п’єса Є.Гріга «Пісня Сольвейг»? а) двочастинну; б) рондо; в) тричастинну. 3. Що означає термін «Рондо»? а) коло; б) танець; в) пісню. 4. Назвіть автора варіацій на тему української народної пісні «Ой на горі жито». а) М.Ризоль; б) Л.Кніппер; в) М.Лисенко. 5. В якій формі написана французька народна пісня «Пастух»? а) одночастинна; б) рондо; в) двочастинна. 6. Визначте назву п’єси із сюїти Е.Гріга «Пер Гюнт». а) «Хвороба ляльки»; б) «Танець Анітри»; в) «Веселий селянин». 7. Які пісні є веснянками? а) «Грицю, Грицю, до роботи», «Калинова пісня»; б) «Гра в слова», «Чому ведмідь взимку спить?» в) «Вербовая дощечка», «Кривий танець». 8. Визначте твори контрастного характеру. а) «Базіка» - «Пісня Сольвейг»; б) «Рондо в турецькому стилі» - Симфонія «Козачок» ; в) «Хто чергові?» - «Засмутилось кошеня» 9. Виберіть схему, за якою будується тричастинна форма. а) А, А1, А2; б) А, Б, А; в) А, Б, В. 10. Назвіть автора «Рондо в турецькому стилі». а) С.Прокоф’єв б) М.Лисенко; в) В.-А.Моцарт. 4 клас Музика мого народу 1. Хто є автором пісні «Зоре моя вечірняя»? а) народна; б) авторська; в) авторська, але за змістом близька до народної. 2. Які народні інструменти використовують троїсті музики? а) кларнет, труба, арфа; б) скрипка, цимбали, бубон; в) піаніно, балалайка, флейта. 3. Українська народна пісня «Сіяв мужик просо» належить до... а) обжинкових; б) зажинкових; в) власне жниварських. 4. До якого жанру відносяться дражнилки, лічилки, забавлянки? а) ліричних; б) календарно-обрядових; в) дитячого фольклору. 5. Укажіть пісні, в яких розповідається про народження Ісуса Христа. а) щедрівки; б) колядки; в) веснянки. 6. Жартівливі пісні виконуються... а) для самого себе; б) для друга; в) для гурту. 7. Колискова пісня виконується... а) у швидкому темпі; б) у повільному темпі; в) під супровід бубона. 8. Віолончель належить до групи інструментів... а) струнно-смичкові; б) щипкові; в) ударні. 9. «Запорізький марш» написав... а) М.Лисенко; б) Є.Адамцевич; в) І.Шамо. 10. Вокальний жанр музики - це… а) оркестрова музика; б) троїсті музики; в) пісні, думи, романси. 11. Пісня «Ой на горі та й женці жнуть» належить до... а) жниварських; б) ліричних; в) історичних. 12. Укажіть жанри народної творчості, в яких оспівувались ратні подвиги героїв. а) ліричні пісні; б) думи; в) романси. 13. Хто написав оперу «Тарас Бульба»? а) М.Леонтович; б) М.Лисенко; в) М.Вербицький. 14. До якої групи інструментів належить валторна? а) дерев’яні духові; б) мідні духові; в) струнно-смичкові. 15. Що означає знак реприза? а) знак повторення; б) пауза; в) зниження звуку на півтона. Музика не знає кордонів 1. Яка пісня-веснянка звучить у фіналі Першого концерту для фортепіано П.Чайковського? а) «Подоляночка»; б) «Вийди, вийди, Іванку»; в) «Вийди, вийди, сонечко». 2. У яких піснях є спільні ознаки: наспівність, широке розгортання мелодії, підголоскове багатоголосся? а) українських і білоруських; б) українських і болгарських; в) українських і литовських. 3. Що є основою зближення музики різних народів? а) народні музичні інструменти; б) пісенність, танцювальність, маршовість; в) народна музика. 4. К.Мясков написав інструментальний твір для баяна, в якому використав... а) білоруську народну пісню «Перепілонька»; б) українську народну пісню «Прилетіла перепілонька»; в) російську народну пісню «Светит месяц». 5. Хто написав балет «Гаяне»? а) Г.Гусейнлі; б) А.Хачатурян; в) М.Глінка. 6. Гагілки (гаївки) - це… а) веснянки; б) купальські пісні; в) коломийки. 7. Назвіть країну, яка є батьківщиною композитора Ф.Шопена. а) Австрія; б) Польща; в) Україна. 8. Укажіть сутність поняття “варіації”. а) музичний твір, в якому тема піддається різноманітним змінам; б) музичний твір, який виконується на початку опери; в) пісні, думи, романси. 9. Якого народу танець “Мазурка”? а) білоруського; б) чеського; в) польського. 10. Хто написав Мазурку ля-мінор? а) В.А.Моцарт; б) Ф.Шопен; в) Й.Брамс. 11. Хто є автором Симфонії №40 соль-мінор? а) В.А.Моцарт; б) Ф.Шопен; в) Й.Брамс. 12 Назвіть країну, яка є батьківщиною відомого композитора В.А.Моцарта. а) Австрія; б) Польща; в) Україна. |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |
Оцінювання знань із мови, мовних умінь і навичок Завдання складені відповідно до вимог чинної програми початкових класів з української мови Міністерства освіти і науки України та... |
Посібник містить завдання для поточного та тематичного оцінювання... Вані завдання призначені для проведення тестів, самостійних та контрольних робіт в 11 класі за темами «Показникова та логарифмічна... |
ПРОГРАМА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ Метою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України є оцінювання рівня сформованості історичної компетентності випускника... |
Теми контрольних робіт та орієнтовні екзаменаційні питання з курсу... Музичне мистецтво давніх цивілізацій. Особливості музичного мислення. Загальні проблеми |
План-конспект лекції Тема: “Історія створення Internet” Мета: Ознайомити учнів із завданнями дисципліни, структурою курсу, основними вимогами та критеріями оцінювання рівня досягнень; сформувати... |
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики перевіряє: відповідність... Міністерством освіти і науки України для класів універсального, природничого, фізико-математичного профілів, а також для класів,... |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються |
Оцінювання навчальних досягнень з теми Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про... |
1. Функції З кожної теми він містить чотири варіанти самостійних робіт з системами задач середнього, достатнього і високого рівнів. Завдання... |