|
Скачати 1.89 Mb.
|
. . Й. Р. Гілецький ЗАГАЛЬНА ГеографІЯ . ВІДПОВІДІ ТА ШІСТЬ ВАРІАНТІВ. ДЛЯ ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. 6 клас Посібник для вчителів Івано-Франківськ - 2006 Як працювати з посібником? Шановні вчителі! Це видання допоможе Вам оперативно й зручно провести підсумкову роботу з усіх тем курсу географії 6 класу. Для формування варіантів усі завдання IV рівня взяті із посібника: Гілецький Й. Р., Чабан Р.Д., Зінкевич М.В. Загальна географія: 6 клас: Пробний навчальний осібник. – Львів: ВНТЛ-Класика. 2006 – 160 с. Тести усі з видання: Тести і практичні роботи. 6 клас: Посібник для учнів. – Івано-Франківськ: Лік. 2006. – 88 с. У ньому містяться і спеціальні бланки для написання роботи за цими варіантами. У табличках пишуться відповіді на тести. Ми пропонуємо у підсумковій роботі з теми кожному учневі задати 12 тестових завдань I та ІІ рівнів, 6 — ІІІ рівня і 3 — IV рівня. Правильне вирішення перших 12-ти гарантуватиме оцінку 4, ще наступних 6 — оцінку 8, а ще трьох творчих — оцінку 12. Максимальна сума балів — 36. Кожні набрані 3 бали підвищують оцінку на 1 бал. Учні повинні намагатися виконати усі завдання варіанту, щоб максимально продемонструвати свої знання і вміння. За нашими спостереженнями для підготовленого учня вибір правильної відповіді на тести І-ІІ рівня забере не більше 0,5 хвилин, а другого — до двох хвилин. Отже, сумарно до 18 хвилин. Решту часу він зможе присвятити творчим запитанням і завданням. При оцінці творчих завдань слід брати до уваги повноту відповіді, залежно від рівня складності, а також реальний час на їх виконання. На свій розсуд учитель може зменшити кількість завдань варіанту, змінити характер оцінювання у балах тощо. Учні повинні працювати при підготовці тільки із систематизованими тестами посібника, а цей збірник готових варіантів має бути тільки у вчителя. Оптимальна форма зберігання цих варіантів, на нашу думку, така: у прозорий файл необхідно вкласти завдання всіх тем окремо першого, окремого другого і т.д. варіантів. При проведенні роботи учні отримують файл із своїм варіантом і записують відповіді у посібник чи на окремому аркуші. Підручники і тести посібника при цьому мають бути закритими, а атласом учні повинні користуватися вільно. При потребі перездачі теми, учень може зробити ксерокопію бланка відповіді. Перевірка робіт відбувається досить швидко, оскільки відповіді до всіх параграфів тем, а також до кожного варіанту усіх тем ми подаємо у цьому комплекті варіантів В І Д П О В І Д І Тема 1. ВСТУП. ГЕОГРАФІЧНЕ ПІЗНАННЯ ЗЕМЛІ
. Тема 2. ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ ТА КАРТІ
|
100 базових філософських понять” Теорія пізнання, розділ філософії, вивчаючий можливості пізнання, досліджуючий джерела, форми та методи пізнання, умови його достовірності... |
Пізнання характерний не тільки для попереднього та судового слідства.... Вступ |
Географія у стародавньому Єгипті Мета: сформувати уявлення про систему географічних знань у давніх народів; значення античного періоду в історії пізнання Землі |
Як і кожна наука, історіографія повинна визначити свій об'єкт пізнання... Об'єктом пізнання вважається та річ або явище реальної дійсності, на яке спрямовані пізнавальні зусилля дослідника. Предметом пізнання... |
1. Тихий океан. Океанія Загальні відомості. Тихий океан найбільший... Предмет вивчення “Географії материків і океанів”. Джерела географічних знань. Методи географічних досліджень. Класифікація карт і... |
Експертів Фонду «Спочатку Люди» Моїй країні майже 20 років. Це країна з унікальним потенціалом. Хороші землі, прекрасний людський потенціал, вигідне географічне... |
План Природа і призначення процесу пізнання. Пізнання як процес відображення... Пізнання, як і свідомість в цілому, реально існує за допомогою мови. Пізнавальний процес відображає не тільки наявні у дійсності... |
Співвідношення понять пізнання, розслідування і доказування Пізнання – це особливий процес відображення дійсності, що починається з відчуттів і піднімається до діалектичного мислення, яке відображає... |
Тема: Вступ. Мова найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу Прочитати речення. У яких із них йдеться про мову, а в яких – про мовлення? Як пов'язані мова і мовлення? |
Урок №30 Дата: ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ. ІСТОРІЯ ВІДКРИТТЯ Й ДОСЛІДЖЕННЯ... Південної Америки; забезпечити розуміння особливостей географічного положення Південної Америки; удосконалити практичні вміння та... |