|
Скачати 250.07 Kb.
|
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Пропоновані тестові завдання допоможуть вчителеві здійснити ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі зорієнтуватися у тестових завданнях та набути навичок швидких та безпомилкових відповідей. Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво» 5-8 класи. З досвіду роботи творчої групи вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчально-виховних закладів Черкаської області. Укладач: С.В.Гловацький, методист ЧОІПОПП з художньо-естетичних дисциплін Рецензенти: 1.Н.І.Лісова, заступник директора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти, кандидат педагогічних наук 2.А.Ю.Колесник, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської спеціалізованої школи №20 Черкаської міської ради Вчена рада ОІПОПП Протокол №4 від 30.11.2010 5 клас Музика і мистецтво слова 1. Як по іншому назвати мистецтво слова? а) живопис; б) театр; в) література; г) балет. 2. Яка країна є батьківщиною композитора С.Рахманінов? а) Україна; б) Росія; в) Франція; г) Німеччина. 3. Хто є автор пісні «За світ встали козаченьки»? а) Т. Шевченко; б) М. Леонтович; в) М. Лисенко; г) М. Чурай. 4. Як звали старшого сина Тараса Бульби з повісті М.Гоголя “Тарас Бульба”? а) Остап; б) Орест; в) Андрій; г) Степан. 5. До якого театрального жанру належить твір П. Чайковського «Лускунчик»? а) опера; б) оперета; в) балет; г) мюзикл. 6. Скільки виконавців входить до квартету? а) дев`ять; б) чотири; в) три; г) п’ять. 7. Яка подія стала стимулом у написанні Фантазії ре – мінор В.А. Моцартом? а) одруження з Констанцією Вебер; б) зустріч із старим кухарем; в) знайомство з Й. Гайдном; г) поїздка до Парижу в 22 – річному віці. 8. До якого жанру належить укр. нар. пісня «Ой на горі та й женці жнуть»? а) ліричного б) історичного в) жартівливого г) календарно - обрядового 9. Кантата – це… а) великий музичний твір, що складається з кількох частин і створений для виконання хором, солістами та симфонічним оркестром; б) музично – драматичний твір сценічної дії, зміст якого передається за допомогою хореографії; в) одноголосний вокальний твір з інструментальним супроводом; г) оркестровий вступ до театральної музичної вистави. 10. Підкресліть ті жанри, які НЕ належать до музичних: пісня, інструментальна п’єса, байка, повість, варіації, опера, кантата, казка, балет, оповідання, симфонія, повість. 11. Інтродукція – це… а) невелика увертюра, оркестровий вступ до театральної музичної вистави; б) літературний текст опери; в) літературно – драматичний твір, що лежить в основі сюжету кінофільму; г) видозмінення музичного твору шляхом використання різноманітних засобів музичної виразності. 12. У якому віці С. Прокоф`єв вперше побував в Московському оперному театрі? а) у 7 років; б) у 9 років; в) у 17 років; г) у 19 років. 13. Хто відкрив у Києві музично - драматичну школу? а) М.Леонтович; б) М.Лисенко; в) Я.Степовий; г) К.Стеценко. 14. Назвіть останню оперу В.А. Моцарта, що створена на казковий літературний сюжет. а) «Ідоменей, цар крітський»; б) «Весілля Фігаро»; в) «Чарівна флейта»; г) «Бастьєн і Бастьєнна». 15. Назвіть автора казки, яка стала основою для створення балету російського композитора С. Прокоф’єва «Попелюшка». а) П.Корнель; б) Ш.Перро; в) Ж.- Б.Мольєр; г) Г.Мопассан. Музика та візуальні образи 1. Хто з композиторів написав скрипковий концерт з циклу «Пори року»? а) Л. Бетховен; б) О.Бородін; в) А. Вівальді; г) В. Моцарт. 2. Яку назву має фрагмент другої частини «Першої симфонії» українського композитора Івана Карабиця та репродукція картини Михайла Дерегуса «...про козака – бандуриста»? а) пісня; б) романс; в) балада; г) дума. 3. Види мистецтва можуть бути... а) головними; б) другорядними; в) рівноправними. 4. Твір якого художника чи скульптора доповнює та підсилює сприйняття першої частини Третьої («Героїчної») симфонії Л. Бетховена ? а) О.Шовкуненка «Весна. Конча Заспа»; б) К.Білокур «Квіти над тином»; в) К.Моне «Схід сонця»; г) Й. Пінзеля «Георгій Змієборець на здибленому коні». 5. Опера – це… а) вид мистецтва, який ґрунтується на поєднанні музики та танцю; б) вид мистецтва, який ґрунтується на поєднанні музики та слова; в) вид музично – театрального мистецтва, який ґрунтується на поєднанні музики, слова та сценічної дії, декорації, гриму та костюмів, які створюють художники. 6. До якої пісні написав слова Т.Шевченко? а) «Біла казка»; б) «Благослови мати»; в) «По діброві вітер віє»; г) «Пісенька джури». 7. Під супровід якого інструмента виконували свої твори кобзарі? а) сопілки; б) скрипки; в) баян; г) кобзи (бандури). 8. Для виконання якого колективу написаний твір російського композитора С.Рахманінова «Весняні води»? а) оркестрового; б) ансамблевого; в) хорового. 9. У творі австрійського композитора Франца Шуберта «Ave Maria» відтворено... а) молитву до Діви Марії; б) звертання дитини до матері; в) привітання архангела Гавриїла Діві Марії при Благовіщені. 10. До якого виду музики можна віднести твір композитора А.Веделя «Херувимська»? а) духовного; б) героїчного; в) розважального. 11. До якого інструменту написаний твір Лесі Дичко «Українські писанки»? а) фортепіано; б) віолончель; в) флейта. 12. До яких пісень належать веснянки? а) історичних; б) побутових; в) календарних. 13. «Прелюд до-дієз мінор» С.Рахманінова нагадує... а) колискову пісню; б) великодні дзвони; в) марш. 14. За допомогою якого музичного інструмента був досягнутий вражаючий емоційний ефект у творі Юрія Щуровського «Маленька українська симфонія»? а) трембіти; б) цимбал; в) най. 6 клас Музика як мова почуттів 1. Яку музику називають симфонічною? а) інструментальну; б) вокальну; в) хорову 2. Укажіть прізвище видатного польського композитора. а) Ф.Шопен; б) В.Моцарт; в) Й.Бах. 3. До складу групи духових інструментів входить... а) флейта; б) баян; в) скрипка. 4. Найбільшим із струнно-смичкових інструментів є... а) контрабас; б) альт; в) скрипка. 5. Календарно-обрядовими піснями зимового циклу є... а) веснянки; б) колядки, щедрівки; в) обжинкові. 6. Найгеніальнішим у світі композитором-органістом є... а) В.Моцарт; б) Й.Бах; в) А.Вівальді. 7. Хто є автором слів до пісні «Реве та стогне Дніпр широкий»? а) М. Рильський; б) Т. Шевченко; в) П. Тичина. 8. Укажіть батьківщину видатного композитора Л.Бетховена. а) Німеччина; б) Італія; в) Росія. 9. Хто є автором органної фуги соль-мінор? а) П.Чайковський; б) М.Глінка; в) Й.Бах. 10. Які музичні лади ви знаєте? а) сміливий; б) мажорний; в) знебарвлений. 11. Назвіть автора «Колискової» з опери « Поргі і Бес ». а) В.Моцарт; б) М.Римський – Корсаков; в) Дж.Гершвін. 12. В якій із названих пісень оспівується образ природи? а) «Вийшли в поле косарі»; б) «Музика землі»; в) «Ой у лузі червона калина». 13. Назвіть твір, автором якого є Г.Сковорода. а) «Шкільна стежина»; б) «Гімн України»; в) «Всякому городу нрав і права». 14. Хто є автором П’ятої симфонії, головною темою якої є тема долі? а) Й.-С.Бах; б) Л.Бетховен; в) В.Моцарт 15. Яку програмну назву має Шоста симфонія П.Чайковського? а) грізна; б) патетична; в) сонячна. 16. Який найулюбленіший інструмент Й.-С.Баха? а) скрипка; б) орган; в) фортепіано. 17. Як перекладається музичний термін «поліфонія»? а) багатоголосся; б) одноголосся; в) соло. 18. Яка пісня стала духовним гімном січових стрільців? а) «Ой у лузі червона калина»; б) «Їхав козак на війноньку»; в) «Ой, на горі та й женці жнуть». 19. Скільки оригінальних «власних» творів написав М.Леонтович? а) 6; б) 10; в) 5. 20. Який образ розкриває Другий концерт для фортепіано з оркестром С.Рахманінова? а) образ Батьківщини; б) образ весни; в) образ матері. Я і музика 1. Хто із названих композиторів є основоположником вальсу? а) Глюк; б) Штраус; в) Свиридов. 2. В якому регіоні України виконуються коломийки? а) Буковина; б) Крим; в) Київщина. 3. Який вид мистецтва переважає в опері? а) музика; б) кіно; в) графіка. 4. Батьківщиною вальсу є… а) Париж; б) Відень; в) Москва. 5. В яких календарно-обрядових піснях закликають весну? а) зажинкових; б) веснянках, гаївках; в) колядках, щедрівках. 6. У якій українській народній пісні подорожуємо від Ніжина до Прилук? а) «Од Києва до Лубен»; б) «Ой у лузі червона калина»; в) «Зима». 7. До складу групи ударних інструментів входять... а) барабан; б) скрипка; в) сопілка 8. Назвіть жанр музики, що славить Батьківщину. а) дума; б) рапсодія; в) балада 9. Як називається останній твір В.Моцарта? а) «Рєквієм»; б) «Весняна»; в) «Маленька нічна музика». 10. Як перекладається термін «імпресіонізм»? а) довершеність б) враження; в) пісенність 11. В якій області України виникли коломийки? а) Івано-Франківській; б) Тернопільській; в) Рівненській. 12. Скільки частин має симфонічна сюїта М.Вериківського «Веснянка»? а) 5; б) 6; в) 4. 13. Які інструменти входили до першого складу троїстих музик? а) фортепіано; б) гітара; в) скрипка, цимбали, бубон. 14. Назвіть представника музичного імпресіонізму. а) Моцарт; б) Шуберт; в) Дебюссі. 15. Як називається пісня Наталки з опери «Наталка Полтавка»? а) «Ой у вишневому саду»; б) «Ой не світи місяченьку»; в) «Віють вітри, віють буйні». 16. Як перекладається музичний термін «скерцо»? а) веснянка; б) жарт; в) мрійлива. 17. Назвіть автора опери «Наталка Полтавка». а) К.Стеценко; б) М.Леонтович; в) М.Лисенко. 18. Назвіть автора літературного тексту опери «Снігуронька». а) О.Пушкін; б) М.Островський; в) Ш.Перро. 7 клас Образний зміст музики 1. Що таке музичний образ? а) це узагальнене віддзеркалення в музиці явищ дійсності та духовного світу людини; б) це наспівність і мелодійність музичного твору, співацького голосу, виконання; в) закінчена музична думка. 2. Визначити характер, утілений у музичному образі арії Остапа з опери М.Лисенка «Тарас Бульба» а) ліричний; б) трагічний; в) героїчний. 3. Балада – це… а) пісня-гімн; б) пісня для великої групи виконавців; в) пісня розповідного характеру. 4. Назвіть музичний стиль, ознакою якого є інтерес до внутрішнього світу людини та любовної лірики. а) класицизм б) романтизм; в) бароко. 5. Який характер утілений у музичному образі пісні Наталки Полтавки з однойменної опери М.Лисенка? а) ліричний б) драматичний в) жартівливий 6. Хто є автором пісні-балади «Лісовий цар»? а) В.Моцарт; б) Ф.Шуберт; в) Л.Бетховен. 7. Укажіть жанр, в якому Б. Фільц утілила образи-пейзажі мальовничих Карпат і Закарпаття. а) симфонія; б) пісня; в) новелета. 8. Відмітьте романс С.Рахманінова, який вважають образом піднесених, радісних, торжествуючих почуттів. а) «Острівець»; б) «Бузок»; в) «Весняні води». 9. Назвіть музичні образи увертюри «Егмонт» Л.Бетховена. а) образи зіткнення, боротьби, перемоги; б) образи кохання, сподівання, очікування; в) образи весняного пробудження. Оновлення. 10. Що таке новелета? а) лірико-розповідна (рідше драматична або жанрова) інструментальна п’єса; б) лірична пісня (рідше драматична або жанрова); в) симфонічна програмна п’єса. 11. Який характер носить образ, що втілює пісня Т.Петриненка «Україна»? а) патріотичний; б) ліричний;. в) героїчний. 12. Увертюра – це… а) оркестровий вступ до опери, балету, кантати чи кінофільму; б) тричастинна симфонічна п’єса; в) одночастинна фортепіанна п’єса. 13. Назвіть форму, використану М.Равелем для симфонічної п’єси «Болеро». а) варіації; б) рондо; в) сонатна форма. 14. Укажіть засоби виразності, що здійснюють розвиток «Болеро». а) оркестровка, фактура, динаміка; б) лад, гармонія; в) темп, регістр. 15. Який образ, що втілює в собі симфонічна п’єса М.Равеля «Болеро»? а) образ грандіозного масового танцю; б) героїчний образ; в) образ природи. 16. Сюїта – це … а) цикл різнохарактерних інструментальних п’єс, об’єднаних спільним художнім задумом; б) збірка пісень однієї тематики; в) програма концертних номерів. 17. Для яких інструментів написана сюїта «Карнавал тварин»? а) скрипка, альт, віолончель; б) два фортепіано, струнний квартет, флейта, кларнет, ксилофон; в) арфа, фортепіано. 18. Рапсодія – це… а) вокальний чи інструментальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах; б) вокальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів; в) інструментальний твір чіткої побудови, що складається з двох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах. 19. Назвіть автора пісні «Балада про мальви». а) О.Білаш; б) В.Івасюк; в) П.Майборода. 20. Хто є автором увертюри «Егмонт»? а) П.Чайковський; б) Л.Бетховен; в) К.Сен-Санс. Композиція музичного твору 1. Державний гімн – це… а) народна пісня; б) урочиста пісня, прийнята як офіційний національний символ держави; в) музичний твір наспівного характеру. 2. Закінчіть речення. «Молитва за Україну» є образом-символом… а) духовності українського народу; б) нескореності українського народу; в) героїчності українського народу. 3. Назвіть образ, втілений в «Епізоді нашестя» з Ленінградської симфонії Д.Шостаковича. а) Батьківщини; б) ворога; в) природи. 4. Укажіть роки написання Д.Шостаковичем Ленінградської симфонії. а) 1945 – 1946 рр.; б) 1941 – 1942 рр.; в) 1914 – 1915 рр.. 5. Який вид багатоголосної музики, в якій одночасно звучать декілька самостійних рівноцінних мелодій: а) поліфонія; б) симфонія; в) гомофонія. 6. Фуга – це… а) форма поліфонічної музики, в основі побудови якої лежить послідовне проведення однієї теми в різних голосах; б) поліфонічна музика, в основі побудови якої лежить конфлікт; в) поліфонічна музика, в основі побудови якої лежить повторність. 7. Сонатна форма – це… а) побудова музики, образи якої не тільки протиставляються, а й активно взаємодіють, утворюючи частини: експозицію, розробку та репризу; б) співвідношення та взаємодія образів у рамках одного твору; в) інструментальний твір чіткої побудови, що складається з двох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах. 8. Музична драматургія – це… а) вокальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів; б) форма поліфонічної музики, в основі побудови якої лежить повторність; в) співвідношення та взаємодія образів у рамках одного твору. 9. Назвіть образи, втілені в музиці увертюри до опери М.Глінки «Руслан і Людмила. а) образ природи; б) образ народу та поневолювачів; в) образ добра та зла. 10. Укажіть склад виконавців, для якого пишуть ораторії... а) солісти, фортепіано, симфонічний оркестр; б) солісти, хор, симфонічний оркестр; в) хор, симфонічний оркестр. 11. Музичні твори, яким притаманні грандіозність, масштабність, сила, велич... а) опери М.Глінки; б) ораторії Г.Генделя; в) симфонії Л.Бетховена. 12. Який образ представлений у вступі та експозиції увертюри Л.Бетховена «Егмонт»? а) Клерхен; б) Егмонта; в) іспанських завойовників. 13. Темп – це… а) відстань між найнижчим і найвищим використаним у творі звуком; б) швидкість звучання мелодії; в) сукупність засобів виразності, що служать для відображення певного образного змісту. 14. Назвіть вищу форму поліфонічного твору, що ґрунтується на імітаційному проведенні однієї або кількох тем послідовно в усіх голосах. а) прелюдія; б) фуга; в) менует. 15. Укажіть програмну назву полонезу М.Огінського. а) «Самсон»; б) «Музика на воді»; в) «Прощання з Батьківщиною». 16. Хто є автором увертюри-фантазії «Ромео і Джульєтта»? а) Р.Щедрін; б) П.Чайковський; в) С.Прокоф’єв. 17. Який музичний інструмент, що виконує головну партію в Симфонії №2 Л.Ревуцького? а) арфа; б) скрипка; в) віолончель. 18. Хто із композиторів є основоположником норвежської класичної музики, і не написав жодної опери? а) Ф.Ліст; б) Ф.Шопен; в) Е.Гріг. 19. Укажіть автора та пісню, що стала символом героїзму і відданості Батьківщині, і була написана в перші дні Великої Вітчизняної війни. а) О.Новиков «Дороги»; б) О.Александров «Священная война»; в) В.Висоцький «Он не вернулся из боя». 20. Визначте пісню, яка НЕ належить перу видатного українського композитора А.Пашкевича. а) «А мати ходить на курган»; б) «Степом, степом»; в) «Україно, любов моя». 8 клас Відлуння епох у музичному мистецтві 1. Хто є німецьким композитором, органістом, скрипалем, та представником стилю бароко? а) Бетховен; б) Бах; в) Гендель. 2. Назвіть віртуозну інструментальну п’єсу для фортепіано або органу, яка витримана у швидкому чи помірному, чітко ритмованому русі. а) фуга; б) токата; в) менует. 3. Укажіть музичний стиль який виник у XVII – XVIII ст. а) романтизм; б) бароко; в) класицизм. 4. Яку назву здобула Соната №14 Л. Бетховена? а) “Апасіоната”; б) “Патетична”; в) “Місячна”. 5. Хто з австрійських композиторів, є основоположником класичної віденської опери? а) В. Моцарт; б) І. Штраус; в) Ф. Шуберт. 6. Піцикато – це… а) назва твору; б) прізвище композитора; в) спосіб гри на смичковому інструменті, коли звук видобувається не смичком, а щипком. 7. Укажіть композитора, який у фіналі симфонії використовує мелодії укр. нар. пісень ,,А ми просо сіяли’’ та ,,При долині мак’’. а) М. Лисенко; б) М. Леонтович; в) Л. Ревуцький. 8. Сюїта - це… а) п’єса у швидкому темпі; б) п’єса поліфонічного складу; в) циклічний твір, що складається з кількох завершених п’єс різних за змістом і будовою. 9. Хто є композитором, автором ,,Бразильської бахіани’’? а) І. Бах; б) Е. Віла-Лобос; в) А. Шнітке. 10. Назвіть композитора, автора ,,Сюїти в старовинному стилі’’. а) Р. Щедрін; б) А. Шнітке; в) Д. Шостакович. 11. Укажіть музичний стиль, який виник у результаті взаємодії африканської та європейської культур. а) імпресіонізм; б) джаз; в) класицизм. 12. Представниками якого стилю є Дюк Елінгтон, Луї Армстронг, Глен Міллер? а) романтизму; б) бароко; в) джазу. 13. Який вид розважального мистецтва, звернений до найбільш масової слухацької аудиторії? а) поліфонічний; б) класичний; в) естрадний. 14. Назвіть один з перших ВІА, який виконував власні пісні, акомпануючи собі на саморобних електрогітарах: а) “Бітлз”; б) “Квін”; в) “АББА”. 15. Хто є автором пісні “Yesterday”? а) Рінго Страрр; б) Дж. Харрісон; в) Дж. Леннон і Пол Маккартні. 16. Укажіть музичний інструмент, який має назву від прізвища автора та був створений для джазового оркестру: а) тромбон; б) труба; в) саксофон. 17. Хто є композитором, автором пісні “Червона рута”? а) В. Івасюк; б) П. Майборода; в) І. Шамо. 18. Назвіть український композитора, автора пісні на слова А. Малишка “Пісня про вчительку”. а) Л. Ревуцький; б) М. Лисенко; в) П. Майборода. 19. Хто є автором пісні “Україна” (Дороги іншої не треба…)? а) С. Вакарчук; б) В. Івасюк; в) Т. Петриненко. 20. Хто із українських естрадних співачкок зайняв II місце на конкурсі “Євробачення 2008”? а) Руслана; б) Ані Лорак; в) “Сердючка”. Музика в діалозі з сучасністю 1. Яка із перелічених опер написана майстром оперної музики Дж. Верді? а),, Ріголетто ’’; б),, Кармен ’’; в) ,, Фауст ’’. 2. Хто із цих композиторів брав участь у реформуванні оперного мистецтва в XIX ст.? а) Ф. Міст; б) Р. Вагнер; в) Дж. Бізе. 3. Хто автор лібрето до опери ,,Ромео і Джульєтта’’? а) В. Шекспір; б) О. Білаш; в) Т. Шевченко. 4. Назвіть напрям симфонічної музики, що органічно поєднує характерні риси європейського симфонізму із джазовими виконавськими елементами. а) опера; б) симфоджаз; в) симфонія. 5. Хто є засновником симфоджазу? а) К. Дебюссі; б) П. І. Чайковський; в) Дж. Гершвін. 6. Із скількох частин складається фортепіанний цикл В. Сильвестрова ,, Кітч – музика ’’? а) 2 ч.; б) 5 ч.; в) 7 ч.. 7. Який із перелічених музичних творів Л. Бетховена розкриває образ боротьби? а) соната №14; б) симфонія №9; в) фортепіанна мініатюра ,, Елізі ’’. 8. Який із цих музичних творів НЕ належить до творів композитора М. Лисенка? а) романс ,, Безмежнєє поле ’’; б) соната №8 ,, Патетична ’’; в) кантата ,, Б’ють пороги ’’. 9. Хто із композиторів написав романс ,, Средь шумного бала ’’ на вірші О. Толстого? а) П. Чайковський; б) Т. Мусоргський; в) М. Глінка. 10. Який музичний твір написав П. Чайковський? а) соната №8 ,, Патетична ’’; б) симфонія №6 ,, Патетична ’’; в) опера ,, Борис Годунов ’’. 11. Провідним жанром Є. Станковича є... а) симфонія; б) опера; в) романс. 12. Який твір написав Р.Вагнер? а) ,, Танець лицарів ’’; б) ,, Політ валькірій’’; в) ,, Кармен-сюїта ’’. 13. Яку назву має фольк – опера Є. Станковича? а) ,, Цвіт вишневий ’’ б) ,, Цвіт папороті ’’ в) ,, Цвіт яблуневий ’’ 14. У якій опері звучить Пісенька Герцога? а) ,, Кармен ’’; б) ,, Руслан і Людмила ’’; в) ,, Ріголетто ’’. 15. Хто написав пісню ,, Два кольори ’’? а) О. Білаш; б) Б. Окуджава; в) А. Шашкевич. 16. Музичний твір М. Римського – Корсакова ,,Шехерезада’’ – це… а) опера; б) симфонічна сюїта; в) симфонія. 17. Який музичний твір написав С. Прокоф’єв? а) балет ,, Ромео і Джульєтта ’’; б) опера ,, Руслан і Людмила ’’; в) ораторія ,, Самсон ’’. 18. Хто є автором пісні ,, Пісня на добро ’’? а) Б. Фільц; б) К. Молчанов; в) І. Карабиць. 19. Твір «Біла акація» є… а) піснею; б) оперою; в) оперетою. 20. Зрощення фольклорного початку з сучасністю – це… а) фольк-опера; б) фольклор; в) неофольклоризм. |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |
Оцінювання знань із мови, мовних умінь і навичок Завдання складені відповідно до вимог чинної програми початкових класів з української мови Міністерства освіти і науки України та... |
Посібник містить завдання для поточного та тематичного оцінювання... Вані завдання призначені для проведення тестів, самостійних та контрольних робіт в 11 класі за темами «Показникова та логарифмічна... |
ПРОГРАМА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ Метою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України є оцінювання рівня сформованості історичної компетентності випускника... |
Теми контрольних робіт та орієнтовні екзаменаційні питання з курсу... Музичне мистецтво давніх цивілізацій. Особливості музичного мислення. Загальні проблеми |
План-конспект лекції Тема: “Історія створення Internet” Мета: Ознайомити учнів із завданнями дисципліни, структурою курсу, основними вимогами та критеріями оцінювання рівня досягнень; сформувати... |
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики перевіряє: відповідність... Міністерством освіти і науки України для класів універсального, природничого, фізико-математичного профілів, а також для класів,... |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються |
Оцінювання навчальних досягнень з теми Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про... |
1. Функції З кожної теми він містить чотири варіанти самостійних робіт з системами задач середнього, достатнього і високого рівнів. Завдання... |