Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів


Скачати 250.07 Kb.
Назва Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів
Дата 03.04.2013
Розмір 250.07 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Музика > Документи
 









Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Пропоновані тестові завдання допоможуть вчителеві здійснити ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі зорієнтуватися у тестових завданнях та набути навичок швидких та безпомилкових відповідей. Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво» 5-8 класи.

 

З досвіду роботи творчої групи вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчально-виховних закладів Черкаської області.

  

Укладач: С.В.Гловацький, методист ЧОІПОПП з художньо-естетичних дисциплін

 

Рецензенти:

1.Н.І.Лісова, заступник директора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти, кандидат педагогічних наук

2.А.Ю.Колесник, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської спеціалізованої школи №20 Черкаської міської ради

 

Вчена рада ОІПОПП

Протокол №4 від 30.11.2010

5 клас

Музика і мистецтво слова

 

1. Як по іншому назвати мистецтво слова?

а) живопис;

б) театр;

в) література;

г) балет.

2. Яка країна є батьківщиною композитора С.Рахманінов?

а) Україна;

б) Росія;

в) Франція;

г) Німеччина.

3. Хто є автор пісні «За світ встали козаченьки»?

а) Т. Шевченко;

б) М. Леонтович;

в) М. Лисенко;

г) М. Чурай.

4. Як звали старшого сина Тараса Бульби з повісті М.Гоголя “Тарас Бульба”?

а) Остап;

б) Орест;

в) Андрій;

г) Степан.

5. До якого театрального жанру належить твір П. Чайковського «Лускунчик»?

а) опера;

б) оперета;

в) балет;

г) мюзикл.

6. Скільки виконавців входить до квартету?

а) дев`ять;

б) чотири;

в) три;

г) п’ять.

7. Яка подія стала стимулом у написанні Фантазії ре – мінор В.А. Моцартом?

а) одруження з Констанцією Вебер;

б) зустріч із старим кухарем;

в) знайомство з Й. Гайдном;

г) поїздка до Парижу в 22 – річному віці.

8. До якого жанру належить укр. нар. пісня «Ой на горі та й женці жнуть»?

а) ліричного

б) історичного

в) жартівливого

г) календарно - обрядового

9. Кантата – це…

а) великий музичний твір, що складається з кількох частин і створений для виконання хором, солістами та симфонічним оркестром;

б) музично – драматичний твір сценічної дії, зміст якого передається за допомогою хореографії;

в) одноголосний вокальний твір з інструментальним супроводом;

г) оркестровий вступ до театральної музичної вистави.

10. Підкресліть ті жанри, які НЕ належать до музичних:

пісня, інструментальна п’єса, байка, повість, варіації, опера, кантата, казка, балет, оповідання, симфонія, повість.

11. Інтродукція – це…

а) невелика увертюра, оркестровий вступ до театральної музичної вистави;

б) літературний текст опери;

в) літературно – драматичний твір, що лежить в основі сюжету кінофільму;

г) видозмінення музичного твору шляхом використання різноманітних засобів музичної виразності.

12. У якому віці С. Прокоф`єв вперше побував в Московському оперному театрі?

а) у 7 років;

б) у 9 років;

в) у 17 років;

г) у 19 років.

13. Хто відкрив у Києві музично - драматичну школу?

а) М.Леонтович;

б) М.Лисенко;

в) Я.Степовий;

г) К.Стеценко.

14. Назвіть останню оперу В.А. Моцарта, що створена на казковий літературний сюжет.

а) «Ідоменей, цар крітський»;

б) «Весілля Фігаро»;

в) «Чарівна флейта»;

г) «Бастьєн і Бастьєнна».

15. Назвіть автора казки, яка стала основою для створення балету російського композитора С. Прокоф’єва «Попелюшка».

а) П.Корнель;

б) Ш.Перро;

в) Ж.- Б.Мольєр;

г) Г.Мопассан.

 

Музика та візуальні образи

 

1. Хто з композиторів написав скрипковий концерт з циклу «Пори року»?

а) Л. Бетховен;

б) О.Бородін;

в) А. Вівальді;

г) В. Моцарт.

2. Яку назву має фрагмент другої частини «Першої симфонії» українського композитора Івана Карабиця та репродукція картини Михайла Дерегуса «...про козака – бандуриста»?

а) пісня;

б) романс;

в) балада;

г) дума.

3. Види мистецтва можуть бути...

а) головними;

б) другорядними;

в) рівноправними.

4. Твір якого художника чи скульптора доповнює та підсилює сприйняття першої частини Третьої («Героїчної») симфонії Л. Бетховена ?

а) О.Шовкуненка «Весна. Конча Заспа»;

б) К.Білокур «Квіти над тином»;

в) К.Моне «Схід сонця»;

г) Й. Пінзеля «Георгій Змієборець на здибленому коні».

5. Опера – це…

а) вид мистецтва, який ґрунтується на поєднанні музики та танцю;

б) вид мистецтва, який ґрунтується на поєднанні музики та слова;

в) вид музично – театрального мистецтва, який ґрунтується на поєднанні музики, слова та сценічної дії, декорації, гриму та костюмів, які створюють художники.

6. До якої пісні написав слова Т.Шевченко?

а) «Біла казка»;

б) «Благослови мати»;

в) «По діброві вітер віє»;

г) «Пісенька джури».

7. Під супровід якого інструмента виконували свої твори кобзарі?

а) сопілки;

б) скрипки;

в) баян;

г) кобзи (бандури).

8. Для виконання якого колективу написаний твір російського композитора С.Рахманінова «Весняні води»?

а) оркестрового;

б) ансамблевого;

в) хорового.

9. У творі австрійського композитора Франца Шуберта «Ave Maria» відтворено...

а) молитву до Діви Марії;

б) звертання дитини до матері;

в) привітання архангела Гавриїла Діві Марії при Благовіщені.

10. До якого виду музики можна віднести твір композитора А.Веделя «Херувимська»?

а) духовного;

б) героїчного;

в) розважального.

11. До якого інструменту написаний твір Лесі Дичко «Українські писанки»?

а) фортепіано;

б) віолончель;

в) флейта.

12. До яких пісень належать веснянки?

а) історичних;

б) побутових;

в) календарних.

13. «Прелюд до-дієз мінор» С.Рахманінова нагадує...

а) колискову пісню;

б) великодні дзвони;

в) марш.

14. За допомогою якого музичного інструмента був досягнутий вражаючий емоційний ефект у творі Юрія Щуровського «Маленька українська симфонія»?

а) трембіти;

б) цимбал;

в) най.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 клас

Музика як мова почуттів

1. Яку музику називають симфонічною?

а) інструментальну;

б) вокальну;

в) хорову

2. Укажіть прізвище видатного польського композитора.

а) Ф.Шопен;

б) В.Моцарт;

в) Й.Бах.

3. До складу групи духових інструментів входить...

а) флейта;

б) баян;

в) скрипка.

4. Найбільшим із струнно-смичкових інструментів є...

а) контрабас;

б) альт;

в) скрипка.

5. Календарно-обрядовими піснями зимового циклу є...

а) веснянки;

б) колядки, щедрівки;

в) обжинкові.

6. Найгеніальнішим у світі композитором-органістом є...

а) В.Моцарт;

б) Й.Бах;

в) А.Вівальді.

7. Хто є автором слів до пісні «Реве та стогне Дніпр широкий»?

а) М. Рильський;

б) Т. Шевченко;

в) П. Тичина.

8. Укажіть батьківщину видатного композитора Л.Бетховена.

а) Німеччина;

б) Італія;

в) Росія.

9. Хто є автором органної фуги соль-мінор?

а) П.Чайковський;

б) М.Глінка;

в) Й.Бах.

10. Які музичні лади ви знаєте?

а) сміливий;

б) мажорний;

в) знебарвлений.

11. Назвіть автора «Колискової» з опери « Поргі і Бес ».

а) В.Моцарт;

б) М.Римський – Корсаков;

в) Дж.Гершвін.

12. В якій із названих пісень оспівується образ природи?

а) «Вийшли в поле косарі»;

б) «Музика землі»;

в) «Ой у лузі червона калина».

13. Назвіть твір, автором якого є Г.Сковорода.

а) «Шкільна стежина»;

б) «Гімн України»;

в) «Всякому городу нрав і права».

14. Хто є автором П’ятої симфонії, головною темою якої є тема долі?

а) Й.-С.Бах;

б) Л.Бетховен;

в) В.Моцарт

15. Яку програмну назву має Шоста симфонія П.Чайковського?

а) грізна;

б) патетична;

в) сонячна.

16. Який найулюбленіший інструмент Й.-С.Баха?

а) скрипка;

б) орган;

в) фортепіано.

17. Як перекладається музичний термін «поліфонія»?

а) багатоголосся;

б) одноголосся;

в) соло.

18. Яка пісня стала духовним гімном січових стрільців?

а) «Ой у лузі червона калина»;

б) «Їхав козак на війноньку»;

в) «Ой, на горі та й женці жнуть».

19. Скільки оригінальних «власних» творів написав М.Леонтович?

а) 6;

б) 10;

в) 5.

20. Який образ розкриває Другий концерт для фортепіано з оркестром С.Рахманінова?

а) образ Батьківщини;

б) образ весни;

в) образ матері.

 

Я і музика

 

1. Хто із названих композиторів є основоположником вальсу?

а) Глюк;

б) Штраус;

в) Свиридов.

2. В якому регіоні України виконуються коломийки?

а) Буковина;

б) Крим;

в) Київщина.

3. Який вид мистецтва переважає в опері?

а) музика;

б) кіно;

в) графіка.

4. Батьківщиною вальсу є…

а) Париж;

б) Відень;

в) Москва.

5. В яких календарно-обрядових піснях закликають весну?

а) зажинкових;

б) веснянках, гаївках;

в) колядках, щедрівках.

6. У якій українській народній пісні подорожуємо від Ніжина до Прилук?

а) «Од Києва до Лубен»;

б) «Ой у лузі червона калина»;

в) «Зима».

7. До складу групи ударних інструментів входять...

а) барабан;

б) скрипка;

в) сопілка

8. Назвіть жанр музики, що славить Батьківщину.

а) дума;

б) рапсодія;

в) балада

9. Як називається останній твір В.Моцарта?

а) «Рєквієм»;

б) «Весняна»;

в) «Маленька нічна музика».

10. Як перекладається термін «імпресіонізм»?

а) довершеність

б) враження;

в) пісенність

11. В якій області України виникли коломийки?

а) Івано-Франківській;

б) Тернопільській;

в) Рівненській.

12. Скільки частин має симфонічна сюїта М.Вериківського «Веснянка»?

а) 5;

б) 6;

в) 4.

13. Які інструменти входили до першого складу троїстих музик?

а) фортепіано;

б) гітара;

в) скрипка, цимбали, бубон.

14. Назвіть представника музичного імпресіонізму.

а) Моцарт;

б) Шуберт;

в) Дебюссі.

15. Як називається пісня Наталки з опери «Наталка Полтавка»?

а) «Ой у вишневому саду»;

б) «Ой не світи місяченьку»;

в) «Віють вітри, віють буйні».

16. Як перекладається музичний термін «скерцо»?

а) веснянка;

б) жарт;

в) мрійлива.

17. Назвіть автора опери «Наталка Полтавка».

а) К.Стеценко;

б) М.Леонтович;

в) М.Лисенко.

18. Назвіть автора літературного тексту опери «Снігуронька».

а) О.Пушкін;

б) М.Островський;

в) Ш.Перро.

 

7 клас

Образний зміст музики

 

1. Що таке музичний образ?

а) це узагальнене віддзеркалення в музиці явищ дійсності та духовного світу людини;

б) це наспівність і мелодійність музичного твору, співацького голосу, виконання;

в) закінчена музична думка.

2. Визначити характер, утілений у музичному образі арії Остапа з опери М.Лисенка «Тарас Бульба»

а) ліричний;

б) трагічний;

в) героїчний.

3. Балада – це…

а) пісня-гімн;

б) пісня для великої групи виконавців;

в) пісня розповідного характеру.

4. Назвіть музичний стиль, ознакою якого є інтерес до внутрішнього світу людини та любовної лірики.

а) класицизм

б) романтизм;

в) бароко.

5. Який характер утілений у музичному образі пісні Наталки Полтавки з однойменної опери М.Лисенка?

а) ліричний

б) драматичний

в) жартівливий

6. Хто є автором пісні-балади «Лісовий цар»?

а) В.Моцарт;

б) Ф.Шуберт;

в) Л.Бетховен.

7. Укажіть жанр, в якому Б. Фільц утілила образи-пейзажі мальовничих Карпат і Закарпаття.

а) симфонія;

б) пісня;

в) новелета.

8. Відмітьте романс С.Рахманінова, який вважають образом піднесених, радісних, торжествуючих почуттів.

а) «Острівець»;

б) «Бузок»;

в) «Весняні води».

9. Назвіть музичні образи увертюри «Егмонт» Л.Бетховена.

а) образи зіткнення, боротьби, перемоги;

б) образи кохання, сподівання, очікування;

в) образи весняного пробудження. Оновлення.

10. Що таке новелета?

а) лірико-розповідна (рідше драматична або жанрова) інструментальна п’єса;

б) лірична пісня (рідше драматична або жанрова);

в) симфонічна програмна п’єса.

11. Який характер носить образ, що втілює пісня Т.Петриненка «Україна»?

а) патріотичний;

б) ліричний;.

в) героїчний.

12. Увертюра – це…

а) оркестровий вступ до опери, балету, кантати чи кінофільму;

б) тричастинна симфонічна п’єса;

в) одночастинна фортепіанна п’єса.

13. Назвіть форму, використану М.Равелем для симфонічної п’єси «Болеро».

а) варіації;

б) рондо;

в) сонатна форма.

14. Укажіть засоби виразності, що здійснюють розвиток «Болеро».

а) оркестровка, фактура, динаміка;

б) лад, гармонія;

в) темп, регістр.

15. Який образ, що втілює в собі симфонічна п’єса М.Равеля «Болеро»?

а) образ грандіозного масового танцю;

б) героїчний образ;

в) образ природи.

16. Сюїта – це …

а) цикл різнохарактерних інструментальних п’єс, об’єднаних спільним художнім задумом;

б) збірка пісень однієї тематики;

в) програма концертних номерів.

17. Для яких інструментів написана сюїта «Карнавал тварин»?

а) скрипка, альт, віолончель;

б) два фортепіано, струнний квартет, флейта, кларнет, ксилофон;

в) арфа, фортепіано.

18. Рапсодія – це…

а) вокальний чи інструментальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах;

б) вокальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів;

в) інструментальний твір чіткої побудови, що складається з двох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах.

19. Назвіть автора пісні «Балада про мальви».

а) О.Білаш;

б) В.Івасюк;

в) П.Майборода.

20. Хто є автором увертюри «Егмонт»?

а) П.Чайковський;

б) Л.Бетховен;

в) К.Сен-Санс.

 

Композиція музичного твору

 

1. Державний гімн – це…

а) народна пісня;

б) урочиста пісня, прийнята як офіційний національний символ держави;

в) музичний твір наспівного характеру.

2. Закінчіть речення. «Молитва за Україну» є образом-символом…

а) духовності українського народу;

б) нескореності українського народу;

в) героїчності українського народу.

3. Назвіть образ, втілений в «Епізоді нашестя» з Ленінградської симфонії Д.Шостаковича.

а) Батьківщини;

б) ворога;

в) природи.

4. Укажіть роки написання Д.Шостаковичем Ленінградської симфонії.

а) 1945 – 1946 рр.;

б) 1941 – 1942 рр.;

в) 1914 – 1915 рр..

5. Який вид багатоголосної музики, в якій одночасно звучать декілька самостійних рівноцінних мелодій:

а) поліфонія;

б) симфонія;

в) гомофонія.

6. Фуга – це…

а) форма поліфонічної музики, в основі побудови якої лежить послідовне проведення однієї теми в різних голосах;

б) поліфонічна музика, в основі побудови якої лежить конфлікт;

в) поліфонічна музика, в основі побудови якої лежить повторність.

7. Сонатна форма – це…

а) побудова музики, образи якої не тільки протиставляються, а й активно взаємодіють, утворюючи частини: експозицію, розробку та репризу;

б) співвідношення та взаємодія образів у рамках одного твору;

в) інструментальний твір чіткої побудови, що складається з двох різнохарактерних, контрастних епізодів, основаних на народних темах.

8. Музична драматургія – це…

а) вокальний твір вільної побудови, що складається з кількох різнохарактерних, контрастних епізодів;

б) форма поліфонічної музики, в основі побудови якої лежить повторність;

в) співвідношення та взаємодія образів у рамках одного твору.

9. Назвіть образи, втілені в музиці увертюри до опери М.Глінки «Руслан і Людмила.

а) образ природи;

б) образ народу та поневолювачів;

в) образ добра та зла.

10. Укажіть склад виконавців, для якого пишуть ораторії...

а) солісти, фортепіано, симфонічний оркестр;

б) солісти, хор, симфонічний оркестр;

в) хор, симфонічний оркестр.

11. Музичні твори, яким притаманні грандіозність, масштабність, сила, велич...

а) опери М.Глінки;

б) ораторії Г.Генделя;

в) симфонії Л.Бетховена.

12. Який образ представлений у вступі та експозиції увертюри Л.Бетховена «Егмонт»?

а) Клерхен;

б) Егмонта;

в) іспанських завойовників.

13. Темп – це…

а) відстань між найнижчим і найвищим використаним у творі звуком;

б) швидкість звучання мелодії;

в) сукупність засобів виразності, що служать для відображення певного образного змісту.

14. Назвіть вищу форму поліфонічного твору, що ґрунтується на імітаційному проведенні однієї або кількох тем послідовно в усіх голосах.

а) прелюдія;

б) фуга;

в) менует.

15. Укажіть програмну назву полонезу М.Огінського.

а) «Самсон»;

б) «Музика на воді»;

в) «Прощання з Батьківщиною».

16. Хто є автором увертюри-фантазії «Ромео і Джульєтта»?

а) Р.Щедрін;

б) П.Чайковський;

в) С.Прокоф’єв.

17. Який музичний інструмент, що виконує головну партію в Симфонії №2 Л.Ревуцького?

а) арфа;

б) скрипка;

в) віолончель.

18. Хто із композиторів є основоположником норвежської класичної музики, і не написав жодної опери?

а) Ф.Ліст;

б) Ф.Шопен;

в) Е.Гріг.

19. Укажіть автора та пісню, що стала символом героїзму і відданості Батьківщині, і була написана в перші дні Великої Вітчизняної війни.

а) О.Новиков «Дороги»;

б) О.Александров «Священная война»;

в) В.Висоцький «Он не вернулся из боя».

20. Визначте пісню, яка НЕ належить перу видатного українського композитора А.Пашкевича.

а) «А мати ходить на курган»;

б) «Степом, степом»;

в) «Україно, любов моя».

8 клас

Відлуння епох у музичному мистецтві

 

1. Хто є німецьким композитором, органістом, скрипалем, та представником стилю бароко?

а) Бетховен;

б) Бах;

в) Гендель.

2. Назвіть віртуозну інструментальну п’єсу для фортепіано або органу, яка витримана у швидкому чи помірному, чітко ритмованому русі.

а) фуга;

б) токата;

в) менует.

3. Укажіть музичний стиль який виник у XVII – XVIII ст.

а) романтизм;

б) бароко;

в) класицизм.

4. Яку назву здобула Соната №14 Л. Бетховена?

а) “Апасіоната”;

б) “Патетична”;

в) “Місячна”.

5. Хто з австрійських композиторів, є основоположником класичної віденської опери?

а) В. Моцарт;

б) І. Штраус;

в) Ф. Шуберт.

6. Піцикато – це…

а) назва твору;

б) прізвище композитора;

в) спосіб гри на смичковому інструменті, коли звук видобувається не смичком, а щипком.

7. Укажіть композитора, який у фіналі симфонії використовує мелодії укр. нар. пісень ,,А ми просо сіяли’’ та ,,При долині мак’’.

а) М. Лисенко;

б) М. Леонтович;

в) Л. Ревуцький.

8. Сюїта - це…

а) п’єса у швидкому темпі;

б) п’єса поліфонічного складу;

в) циклічний твір, що складається з кількох завершених п’єс різних за змістом і будовою.

9. Хто є композитором, автором ,,Бразильської бахіани’’?

а) І. Бах;

б) Е. Віла-Лобос;

в) А. Шнітке.

10. Назвіть композитора, автора ,,Сюїти в старовинному стилі’’.

а) Р. Щедрін;

б) А. Шнітке;

в) Д. Шостакович.

11. Укажіть музичний стиль, який виник у результаті взаємодії африканської та європейської культур.

а) імпресіонізм;

б) джаз;

в) класицизм.

12. Представниками якого стилю є Дюк Елінгтон, Луї Армстронг, Глен Міллер?

а) романтизму;

б) бароко;

в) джазу.

13. Який вид розважального мистецтва, звернений до найбільш масової слухацької аудиторії?

а) поліфонічний;

б) класичний;

в) естрадний.

14. Назвіть один з перших ВІА, який виконував власні пісні, акомпануючи собі на саморобних електрогітарах:

а) “Бітлз”;

б) “Квін”;

в) “АББА”.

15. Хто є автором пісні “Yesterday”?

а) Рінго Страрр;

б) Дж. Харрісон;

в) Дж. Леннон і Пол Маккартні.

16. Укажіть музичний інструмент, який має назву від прізвища автора та був створений для джазового оркестру:

а) тромбон;

б) труба;

в) саксофон.

17. Хто є композитором, автором пісні “Червона рута”?

а) В. Івасюк;

б) П. Майборода;

в) І. Шамо.

18. Назвіть український композитора, автора пісні на слова А. Малишка “Пісня про вчительку”.

а) Л. Ревуцький;

б) М. Лисенко;

в) П. Майборода.

19. Хто є автором пісні “Україна” (Дороги іншої не треба…)?

а) С. Вакарчук;

б) В. Івасюк;

в) Т. Петриненко.

20. Хто із українських естрадних співачкок зайняв II місце на конкурсі “Євробачення 2008”?

а) Руслана;

б) Ані Лорак;

в) “Сердючка”.

 

Музика в діалозі з сучасністю

 

1. Яка із перелічених опер написана майстром оперної музики Дж. Верді?

а),, Ріголетто ’’;

б),, Кармен ’’;

в) ,, Фауст ’’.

2. Хто із цих композиторів брав участь у реформуванні оперного мистецтва в XIX ст.?

а) Ф. Міст;

б) Р. Вагнер;

в) Дж. Бізе.

3. Хто автор лібрето до опери ,,Ромео і Джульєтта’’?

а) В. Шекспір;

б) О. Білаш;

в) Т. Шевченко.

4. Назвіть напрям симфонічної музики, що органічно поєднує характерні риси європейського симфонізму із джазовими виконавськими елементами.

а) опера;

б) симфоджаз;

в) симфонія.

5. Хто є засновником симфоджазу?

а) К. Дебюссі;

б) П. І. Чайковський;

в) Дж. Гершвін.

6. Із скількох частин складається фортепіанний цикл В. Сильвестрова ,, Кітч – музика ’’?

а) 2 ч.;

б) 5 ч.;

в) 7 ч..

7. Який із перелічених музичних творів Л. Бетховена розкриває образ боротьби?

а) соната №14;

б) симфонія №9;

в) фортепіанна мініатюра ,, Елізі ’’.

8. Який із цих музичних творів НЕ належить до творів композитора М. Лисенка?

а) романс ,, Безмежнєє поле ’’;

б) соната №8 ,, Патетична ’’;

в) кантата ,, Б’ють пороги ’’.

9. Хто із композиторів написав романс ,, Средь шумного бала ’’ на вірші О. Толстого?

а) П. Чайковський;

б) Т. Мусоргський;

в) М. Глінка.

10. Який музичний твір написав П. Чайковський?

а) соната №8 ,, Патетична ’’;

б) симфонія №6 ,, Патетична ’’;

в) опера ,, Борис Годунов ’’.

11. Провідним жанром Є. Станковича є...

а) симфонія;

б) опера;

в) романс.

12. Який твір написав Р.Вагнер?

а) ,, Танець лицарів ’’;

б) ,, Політ валькірій’’;

в) ,, Кармен-сюїта ’’.

13. Яку назву має фольк – опера Є. Станковича?

а) ,, Цвіт вишневий ’’

б) ,, Цвіт папороті ’’

в) ,, Цвіт яблуневий ’’

14. У якій опері звучить Пісенька Герцога?

а) ,, Кармен ’’;

б) ,, Руслан і Людмила ’’;

в) ,, Ріголетто ’’.

15. Хто написав пісню ,, Два кольори ’’?

а) О. Білаш;

б) Б. Окуджава;

в) А. Шашкевич.

16. Музичний твір М. Римського – Корсакова ,,Шехерезада’’ – це…

а) опера;

б) симфонічна сюїта;

в) симфонія.

17. Який музичний твір написав С. Прокоф’єв?

а) балет ,, Ромео і Джульєтта ’’;

б) опера ,, Руслан і Людмила ’’;

в) ораторія ,, Самсон ’’.

18. Хто є автором пісні ,, Пісня на добро ’’?

а) Б. Фільц;

б) К. Молчанов;

в) І. Карабиць.

19. Твір «Біла акація» є…

а) піснею;

б) оперою;

в) оперетою.

20. Зрощення фольклорного початку з сучасністю – це…

а) фольк-опера;

б) фольклор;

в) неофольклоризм.

Схожі:

Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми...
Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»...
Оцінювання знань із мови, мовних умінь і навичок
Завдання складені відповідно до вимог чинної програми початкових класів з української мови Міністерства освіти і науки України та...
Посібник містить завдання для поточного та тематичного оцінювання...
Вані завдання призначені для проведення тестів, самостійних та контрольних робіт в 11 класі за темами «Показникова та логарифмічна...
ПРОГРАМА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Метою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України є оцінювання рівня сформованості історичної компетентності випускника...
Теми контрольних робіт та орієнтовні екзаменаційні питання з курсу...
Музичне мистецтво давніх цивілізацій. Особливості музичного мислення. Загальні проблеми
План-конспект лекції Тема: “Історія створення Internet”
Мета: Ознайомити учнів із завданнями дисципліни, структурою курсу, основними вимогами та критеріями оцінювання рівня досягнень; сформувати...
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики перевіряє: відповідність...
Міністерством освіти і науки України для класів універсального, природничого, фізико-математичного профілів, а також для класів,...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються
Оцінювання навчальних досягнень з теми
Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про...
1. Функції
З кожної теми він містить чотири варіанти самостійних робіт з системами задач середнього, достатнього і високого рівнів. Завдання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка