|
Скачати 29.87 Kb.
|
І.Подільність чисел Тема 1. Подільність чисел. Прості і складені числа. Урок № 5 Тема. Найбільший спільний дільник кількох чисел Мета: на основі знань про дільник числа сформувати поняття учнів про спільний дільник двох (трьох і т. д.) чисел і найбільший спільний дільник, а також розглянути алгоритм знаходження НСД кількох чисел; сформувати початкові вміння учнів виконувати базові завдання, що передбачають використання алгоритму знаходження НСД. Тип уроку: засвоєння знань і формування початкових умінь. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань і вмінь
72 = 23 · 32; 84 = 22 · 3 · 7; 90 = 22 · 32 · 5. (Це розклад 90 = 22 · 32 · 5, правильно —90 = 2 · 32 · 5) II. Формування нових знань
Задача. З 18 цукерок, 12 яблук треба зробити гостинці для першокласників, щоб у кожному гостинці цукерок і яблук була однакова кількість. Скількох першокласників можна пригостити? Аналіз умови приводить до висновку, що під час розв'язування треба знайти числа, на які ділилися б і 18, і 12.
Учні знайомляться з поняттям:
.
III. Закріплення знань учнів, формування вмінь
а) а = 2 · 3; b = 2 · 5; б) а =22 · 3 · 5; b = 22 · 32; в) а = 2 · 3 · 7; b = 52. Чи можна за цим самим алгоритмом знайти НСД трьох чисел? Письмові вправи
Після виконання цього завдання доречно буде зауважити, що поняття прості числа і взаємно прості числа не слід плутати. Якщо вистачає часу, можна розв'язати додаткові завдання. Додаткові вправи
IV. Підсумки уроку (Див. усні вправи) V. Домашнє завдання
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
6-й клас. МАТЕМАТИКА Спільний дільник кількох чисел. Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
Урок в 6 класі Тема. Найбільший спільний дільник кількох чисел ( НСД) Мета: сформулювати поняття спільного дільника кількох чисел, найбільшого спільного дільника, взаємно простих чисел; домогтися засвоєння... |
Урок №6 Тема. Найменше спільне кратне кількох натуральних чисел Мета: на основі знань про кратне число сформувати уявлення учнів про поняття спільного кратного кількох натуральних чисел, НСК, а... |
УРОК 124 Тема: Тематична контрольна робота №11 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 115 Тема: Середнє значення величин. Самостійна робота №24 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 3 Тема: Нумерація натуральних чисел. Десяткова система числення НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 32 Тема: Письмове множення НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок 2 Тема. Наближені значення чисел і величин. Абсолютна та відносна похибки Мета: ознайомити учнів з наближеними значеннями чисел і величин, розвивати навички обчислення абсолютної та відносної похибок,... |
УРОК 2 Тема: Число. Натуральні числа. Натуральний ряд чисел і його властивості. Число нуль НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |