|
Скачати 32.46 Kb.
|
Звичайні дроби УРОК 20. Тема. Порівняння дробів Мета. Учити учнів порівнювати дроби з різними чисельниками і знаменниками. Продовжити формувати вміння й навички зведення дробів до найменшого спільного знаменника. Виховувати в учнів охайність, розвивати увагу. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання. Таблички з номерами груп, картки із завданнями для групової роботи учнів. Хід уроку I. Організаційний момент. Об'єднати клас у групи. Розсадити учнів за «круглими» столами. Поставити таблички з номерами груп. II. Перевірка домашнього завдання. Учні звіряють свої відповіді з відповідями, записаними на дошці. За наявності помилок учні роблять виправлення в зошитах. III. Актуалізація опорних знань.
а) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() д) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
є) ![]() ![]() ![]() ![]()
IV. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу. Порівняйте дроби ![]() ![]() Завдання для груп Група 1 Зведіть дроби а) ![]() ![]() ![]() ![]() Група 2 Зведіть дроби а) ![]() ![]() ![]() ![]() Група 3 Зведіть дроби а) ![]() ![]() ![]() ![]() Група 4 Зведіть дроби а) ![]() ![]() ![]() ![]() Після роботи в групах представник кожної групи звітує про підсумки виконання завдання. Учні за допомогою вчителя формулюють алгоритм порівняння звичайних дробів. Після цього розглядають алгоритм з підручника. Кожна група отримує складніше завдання. Завдання для груп Група 1 Розмістіть дроби ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група 2 Розмістіть дроби ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група 3 Розмістіть дроби 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Група 4 Розмістіть дроби ![]() ![]() ![]() ![]() Учні висувають ідеї щодо розв'язання даного завдання, після чого разом з учителем складають план розв'язання, а потім працюють у групах. V. Закріплення вивченого матеріалу
VI. Підсумки уроку Учитель. Сьогодні на уроці ми навчились порівнювати дроби з різними чисельниками і різними знаменниками.
VII. Пояснення домашнього завдання. §2, п. 10. №№ 258, 262, 266. Скласти казку про дроби. За зразок може слугувати казка в газеті «Математика» №7 (211), лютий, 2003 р. О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 20 |
Урок №11 ... |
УРОКУ І. Організаційний момент ... |
Уроку Організаційний момент Діти! Урок розпочався. Що ви очікуєте від нього? Подумайте і закінчіть речення: (Слайд – 1) |
Хід уроку Організаційний момент Переглянь малюнки, на яких зображено прогноз погоди на тиждень. Знайди правильну відповідь |
Уроку І Організаційний момент Мета: удосконалювати навички постановки й аргументування розділових знаків між простими реченнями в складному |
Уроку I. Організаційний момент За 1,2 кг цукерок заплатили 8,64 грн. Скільки потрібно заплатити за 1,4 кг таких же цукерок? |
1. Організаційний момент. Повідомлення теми та мети уроку Обговорення важливого аспекту нашого життя «Злочин та покарання», застосування знань з предмету «Правознавство» |
Уроку I. Організаційний момент Довжини сторін трикутника відносяться як 3 : 4 : Знайдіть периметр цього трикутника, якщо його найбільша сторона дорівнює 30 см |
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики... Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?) |
Уроку І. Організаційний момент У книжці є 180 сторінок. Учень прочитав усієї кількості сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати? |