|
Скачати 67.5 Kb.
|
Тема ІІ. Подібність трикутників Урок № 36 Тема. Перпендикуляр і похила. Розв'язування задач Мета: сформувати в учнів свідоме розуміння змісту понять похилої до прямої, проекції похилої на пряму, а також властивостей перпендикуляра, похилих та їх проекцій. Сформувати вміння:
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок. Наочність та обладнання: конспект «Перпендикуляр і похила». Хід уроку І. Організаційний етап II. Перевірка домашнього завдання Математичний диктант
III. Формулювання мети і завдань уроку Учитель повідомляє проте, що в математиці існують поняття, властивості яких мають пряме відношення до теореми Піфагора. На уроці відбудеться ознайомлення учнів з цими поняттями, а також будуть досліджені їх властивості, що випливають із тверджень теореми Піфагора. IV. Актуалізація опорних знань З метою успішного засвоєння учнями змісту поняття похилої до прямої, проекції похилої на пряму, а також розуміння учнями їх властивостей, слід активізувати знання і вміння щодо означення перпендикуляра, проведеного з точки поза прямою, та його властивостей: означення Прямокутного трикутника та властивостей його сторін; теореми Піфагора. Виконання усних вправ
V. Засвоєння знань План вивчення нового матеріалу
VI. Формування первинних умінь Засвоєння змісту понять «похила...» та їх властивостей відбувається у процесі розв'язування усних задач. Виконання усних вправ
а) похилу до прямої АВ , проведену з точки С; б) проекцію похилої ВС на пряму АС .
а) l1 і l2, якщо а1 < а2; б) а1 і а2, якщо l1 = l2.
Під час розв'язування задач бажано виконувати відповідні ілюстрації.
Виконання графічних вправ
Виконання письмових вправ
VII. Підсумки уроку Тестове завдання
1) Відрізки MP і MR називаються похилими, проведеними з точки М до прямої а. 2) PN і RN — проекція похилих MP і MR. 3) Якщо PN < NR, то MP < MR. 4) З даної точки поза прямою можна провести до неї три похилі однакової довжини.
1) 9 см; 2) 8 см; 3) 7 см; 4) 6 см.
1) 6 см; 2) 7 см; 3) 8 см; 4) 9 см.
1) 5 см; 2) 6 см; 3) 7 см; 4) 8 см.
1) 22 см; 2) 23 см; 3) 24 см; 4) 20 см. VIII. Домашнє завдання Вивчити зміст основних понять уроку. Розв'язати задачі.
а) похилої, якщо її проекція дорівнює 9 см, а перпендикуляр має довжину 40 см; б) перпендикуляра, якщо похила та її проекція дорівнюють відповідно 29 см і 20 см.
Повторити ознаки подібності прямокутних трикутників, означення бісектриси трикутника, властивість бісектриси рівнобедреного трикутника, проведеної до основи. С.П.Бабенко Усі уроки геометрії 8 клас Урок № 36 |
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдосконалювати... |
Урок №60 Тема. Розв'язування задач Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання текстових задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння застосовувати... |
УРОК ФІЗИКИ «Алгоритм розв′язування задач з динаміки» (Додаток1), пісочний годинник, обладнання для демонстрації якісної задачі – іграшковий... |
Урок гра з геометрії в 8 класі. Тема уроку «Подібність трикутників» в процесі розв’язування задач; розглянути застосування подібності трикутників для розв’язування практичних... |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
Урок №80 Тема. Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь Мета: відпрацювати навички застосування схеми розв'язання текстових задач на складання системи лінійних рівнянь із двома змінними... |
Урок №50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст) Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого... |
УРОК 7 Тема. Перпендикуляр і похила. Кут між прямою і площиною Мета: формувати знання учнів про перпендикуляр і похилу, кут між похилою та площиною; показати взаємозв'язок між планіметрією та... |
Урок №10 Тема. Розв'язування задач Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів щодо означень, властивостей та ознак різновидів паралелограма; вдосконалити вміння... |
Урок №46 Тема. Розв'язування задач Як і на попередньому уроці, для економії часу учні коментують розв'язання домашніх задач за готовими рисунками, виконаними на дошці... |