«Незвичайна подорож у країну казок»


Скачати 52.99 Kb.
Назва «Незвичайна подорож у країну казок»
Дата 27.03.2013
Розмір 52.99 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
Заняття для старшої групи з логіко-математичного розвитку

«Незвичайна подорож у країну казок»

(вихователь Голосієнко К.П.)

Мета: Розвивати логічне мислення, окомір, уява, фантазія, спостережливість, пам'ять, мовлення; цілеспрямованість рухових дій, уміння виконувати їх за зразком; продовжувати вправляти в кількісній та в порядковій лічбі в межах 8; закріплювати вміння називати геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник, овал, ромб.); формувати вміння орієнтуватися у просторі, розуміти поняття «над», «під», «попереду», «позаду»; закріпити в словнику малят назви різних казок; вчити дітей працювати за інноваційною технологією («Кольорові лічильні палички Кюізенера»); вчити дітей працювати за план-схемою; вчити варіювати сюжет гри; ввести в словник слова: «план», «схема»; підтримувати інтерес дітей до ігрових імітаційних рухів; виховувати позитивне ставлення до казок; виховувати поважне ставлення до відповідей товаришів.

Матеріал: конверт із план схемою; велике зображення план-схеми; конверти із завданнями; геометричні фігури (коло, квадрат, прямокутник, трикутник, овал, ромб.);кошик із масками до казки «Колобок» (шапка-бирка, хустка.); глечик; ялинка; шкатулка; кольорові лічильні палички «Кюізенера»; пеньок.

Попередня робота:переказування казки «Колобок»; психогімнастична гра «Чарівник».

Хід заняття:

Вихователь:

- Діти, що ви бачите на столику?

- Ви бачите на квадратиках казкових героїв з різних казок. Нам потрібно допомогти збудувати будиночки з геометричних фігур і виложити доріжки до хатинок з кольорових паличок, але, щоб кожна доріжка мала свій колір. (Робота дітей).

- Діти, подивіться, яке гарне казкове місто вийшло у нас на столику. Діти, а ви хочете побувати у казці? (відпов. дітей).

- Які ви знаєте казочки? (відпов. дітей).

- Якого казкового героя ви б взяли із собою у країну казок. Чому? (відпов. дітей).

- На чому ми можемо з вами відправитися у казкову подорож? (відпов. дітей).

Вихователь:

  • Я вам хочу запропонувати ще один вид транспорту – казковий килим (вихователь розстеляє килим).

  • Діти подивіться, щось з ним не так (діти дивляться, що він весь дірявий).

- Що нам потрібно зробити, щоб на ньому полетіти у казкову подорож (відпов. дітей).

  • Тож давайте наш килимок залатаємо! (діти латають дірочки за допомогою геометричних фігур і сідають на килимок.)

- Що ж помандруємо до країни казок на килимку? (відпов. дітей).

- Діти, скажіть будь ласка, що можна взяти із собою в подорож, але не можна положити в рюкзачок? (відпов. дітей: взаємодопомога, хоробрість.)

Психогімнастика «Чарівник»

  • Зараз ми з вами перетворимося на добрих чарівників, щоб нам було безпечніше мандрувати у країні казок (вихователь зачаровує дітей і вони починають виконувати його команду. З початку «Чарівник» дає команди за допомогою слів і одночасно демонструє рухи (говорить: «Підніміть в гору ліву руку» і виконує дію.)Коли діти усвідомили, що і як треба робити «Чарівник» обмежується лише словами не виконуючи дію, наприклад: «Підніміть праву руку; погляньте в гору (вниз)»; намалюйте правою рукою у повітрі сонечко (зробивши психогімнастику всі діти підіймаються)).

Сюрпризний момент «Чарівна коробка»

Вихователь:

  • Діти, що ви цікавого побачили у казковій країні (діти помітили «Чарівну» коробку, яка стоїть посередині залу і не відкривається, а на поверхні лежить лист від «Злого чаклуна» ).

  • «Я злий чаклун, тут все належить мені: всі дерева, кущі, галявини, звірі. Вам цікаво, що це за коробка? Це незвичайна посилка, яка йшла у ваш садочок «Білочка», а я її відібрав і зачаклував. Якщо ви хочете її роз чаклувати і забрати, то виконайте усі мої завдання. Ха-ха-ха. Чаклун.»

  • Діти, виконаємо завдання чаклуна? (відпов. дітей).

  • Подивіться тут ще є один лист! (Вихователь відкриває листа на якому зображена план-схема, як «розчаклувати» коробку. Вихователь показує її дітям.)

  • Діти, це називається «схема» на якій зображено стрілочками, як вірно і по-порядку виконати усі завдання, щоб роз чаклувати «чарівну коробку» (діти підходять до великої план-схеми вивішеної на дошці).

  • Діти, що тут зображено? (відпов. дітей).

  • Скільки всього зображено предметів на план-схемі. Давайте порахуємо? (діти рахують предмети і називають загальну кількість).

  • Біля якого предмета зображена 1? (відпов. дітей). Отож рушаємо! (Діти рушають по стрілочках до пеньочка на якому зображена цифра 1, а на поверхні пенька лежить лист із завданням. Вихователь зачитує).

  • «Казочки усі знаєте? Дайте відповіді на запитання»

  • Скільки будиночків збудували поросята у казочці «Про трьох поросят»? (відпов. дітей).

  • Скільки звірят зустрів Колобок у лісі? (відпов. дітей).

  • Скільки було мишенят у казочці «Колосок» і як їх було звати? (відпов.дітей).

Вихователь: Молодці, справилися із завданням, але, щоб вирушити до наступного завдання давайте поглянемо на нашу підказку-схему (діти розглядають план-схему).

  • Після 1, яке йде число? (відпов. дітей).

  • Що, зображено на схемі під цифрою 2? (назвавши, що зображено під цифрою 2 діти рушають до корзини у якій лежить лист із завданням. Вихователь зачитує.)

Гра-драматизація:

  • «У корзині ви бачите різних героїв до казки. Відгадайте з якої казки герої і розіграйте її».

(Діти називають казку і розігрують її).

Вихователь:

  • Молодці гарно розіграли казочку. Давайте подивимося, що ж нас чекає дальше по план-схемі. (Діти разом із вихователем дивляться на схему).

  • Діти яке йде число по-порядку після 2? (відпов. дітей).

  • Що, ж зображено у нас під 3? (назвавши, що зображено під цифрою 3, діти рушають до глечика на якому зображена цифра 3 і лежить лист із наступним завданням. Вихователь зачитує листа.)

  • «Ви всі чудово знаєте казочки, але чи зумієте ви їх виправити?

  • Лисичка з’їла 6 колобків?(ні) А скільки колобків з’їла лисичка? (відпов. дітей).

  • Коза-дереза злякалася 3-х раків? (ні) А скільки раків вигнало козу- дерезу? (відпов. дітей).

  • У казочці про «Трьох поросят» поросятка збудували 4 будиночки? (ні) А скільки будиночків збудували поросята? (відпов. дітей).

Вихователь:

  • Молодці. Давайте подивимося на схему! (діти разом із вихователем розглядають схему.)

  • Яке йде число по-порядку після 3? (відпов. дітей.)

  • Що, ж зображено у нас під цифрою 4? (назвавши, що зображено під цифрою 4 діти рушають до ялинки на якій зображена цифра 4 і лежить лист із завданням. Вихователь зачитує завдання.)

  • «Уже наближаються новорічні свята, а у нас в лісі до цих пір не прикрашена ялинка. Подивіться, під ялинкою лежить шкатулка із незвичайними іграшками. Візьміть кожен по іграшці назвіть, що на ній зображено. Назвавши цифри і геометричні фігури станьте у порядку зростання від 1 до 10. Потім назвіть свій числовий ряд у зворотному напрямку. Виконавши ці завдання прикрасьте ялинку.»

Вихователь: Молодці справилися з усіма завданнями. Тепер ми чітко можемо сказати, що вміємо працювати за схемою. Давайте підійдемо до «чарівної» коробки і подивимося чи злий чаклун її «розчаклував» (діти підійшовши до коробки побачили на ній ще один лист із завданням під цифрою 6. Вихователь зачитує).

  • «Ви, що думаєте такі розумні відгадавши всі завдання я вам віддам «чарівну» коробку. Ха-ха-ха. Якщо хочете забрати коробку то даю ще одне завдання вашим гостям. У торбинці є різні речі, нехай кожен

візьме по одній і назве з якої це казки, а ви маєте їх перевірити чи вірно вони називають казки тоді віддам я вам вашу коробку».

(Відгадавши казки і перевіривши їх діти відкривають «чарівну» коробку в якій знаходяться книжечки з математики для дошкільнят. Діти беруть по книжечці і сідають на килимок, вихователь перетворює їх із добрих чаклунів на дітей. Діти повертаються в групу.)

Схожі:

Уроку : Навчальна
Тема. Створення та демонстрація презентацій засобами MS PowerPoint на тему «Подорож в країну знань»
Виховна година «Подорож в країну Ввічливості»
Мета. Вчити ввічливому спілкуванню з ровесниками, дорослими. Розширити словниковий запас дітей словами ввічливості, узагальнити знання...
Мій перший крок в країну знань, в країну мрій і сподівань
Дорогі батьки, пам'ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене,...
Бліц-вікторина
Мета: ознайомити учнів з поняттям «народна казка» та «авторська», класифікацією казок за сюжетом, вчити розуміти зміст, розви­вати...
Дорогі друзі! Сьогодні у нас незвичайна подорож країною спорту. Всі...
Всі ви діти мрієте вирости гарними,культурними,здоровими, сильними, розумними, хоча все залежить від вас самих. У нас сьогодні вікторина,...
Тема. Українська народна казка «Золотий черевичок»
Мета: поповнити знання учнів про тематику народних казок, виявити вміння учнів читати і переказувати зміст казок, дотримуючись особливостей...
Ізраїль коротка й вузька смужка посушливої землі на південно-східному...
Земля Ізраїля), Сіон(один із єрусалимських пагорбів; так почали називати і місто Єрусалим, і всю країну); Палестина від слова "філістія",...
ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА УЧАСТІ В АКЦІЇ
Офіційні правила участі в рекламно-маркетинговій Акції «Подорож до Риму від ТМ Tosti та подорож до Неаполю від ТМ Garofalo» (надалі...
Сьогодення та майбутнє української книги
Вчитель. Доброго дня, шановні шестикласники! Сьогодні перший наш урок у цьому році, який розпочинається дуже цікаво, оскільки до...
Тема: Складаємо розповідь на задану тему. «Історія рідного міста»
Діти, а хто бажає вирушити зі мною у чудову подорож подорож, яка проведе нас історичними стежинками рідного краю, поведе стежинами,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка