О. М. Козлова, методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 208.41 Kb. 1 стр. |
читати |
О. М. Козлова, методист лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 203.49 Kb. 1 стр. |
читати |
Обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Так, із 45 вчителів, які викладають математику у поглиблених класах, 89% мають вищу кваліфікаційну категорію, 4 першу кваліфікаційну категорію і 7 спеціалісти. За наслідками атестації звання «вчитель-методист» мають 44% і «старший вчитель» 13% Диплом 63 Kb. 1 стр. |
читати |
Дипломних проектів по тематиці Планування та організація технічного сервісу МТП сільськогосподарського підприємства з розробкою технології ремонту чи відновлення частин вузлів чи агрегатів сільськогосподарської техніки Даними рекомендаціями також пропонується структура дипломних проектів по тематиці Планування та організація технічного сервісу МТП сільськогосподарського підприємства з розробкою технології ремонту чи відновлення частин вузлів чи агрегатів сільськогосподарської техніки Диплом 195.05 Kb. 1 стр. |
читати |
Методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Л. Н. Добровольська, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Диплом 114.32 Kb. 1 стр. |
читати |
До дипломного проекту висувається ряд вимог В посібнику розроблена послідовність та методика виконання дипломного проекту з дисципліни “Технічний сервіс сільськогосподарської техніки”. Посібник доповнений додатками, в яких приведені показники, що використовуються при розрахунках. Розрахований на студентів, як очного, так і заочного відділень Диплом 275.24 Kb. 3 стр. |
читати |
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ До підвищення цін чай із двома тістечками коштували. Коли всі ціни виросли (на однакове число відсотків), однієї гривні вистачило на чай і одне тістечко. Потім ціни знову виросли, причому на стільки ж відсотків, як і в перший раз. Чи вистачить однієї гривні хоча б на чай? Диплом 12.32 Kb. 1 стр. |
читати |
Вченою радою інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Тому учням загальноосвітньої школи необхідно опанувати правила виконання дій з наближеними значеннями для грамотного і раціонального розв‘язання задач з фізики, хімії, біології, географії, астрономії тощо, а також використовувати отримані вміння у повсякденному житті Диплом 52.65 Kb. 1 стр. |
читати |
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ Якби Петрик купив яблука за такою ж ціною, як і його сестра, то заплатив би за свої яблука гривні. Оскільки за кожне своє яблуко він платив у рази менше, ніж його сестра, то насправді він заплатив гривень Диплом 171.25 Kb. 4 стр. |
читати |
Дипломної педагогіческої освіти. Математична логіка Матеріал розбито на теми. Важливими темами є: «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі – забави», «Задачі – казки», «Принцип Діріхле», «Коло Ейлера», «Софізми», «Математична мозаїка» та інші. Кожна тема містить короткі теоретичні відомості, задачі, їх розв’язання, вказівки, відповіді Диплом 0.83 Mb. 6 стр. |
читати |
Дипломної роботи магістра РОЗДІЛ ОЦІНЮВАННЯ ЗА МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Диплом 428.29 Kb. 8 стр. |
читати |
Дипломного проектУ спеціаліста Типове завдання на дипломну практику за спеціальністю 18010013 «Управління проектами» 2 Диплом 428.33 Kb. 9 стр. |
читати |
Дипломної роботи магістра РОЗДІЛ ОЦІНЮВАННЯ ЗА МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЮ СИСТЕМОЮ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ Диплом 426.26 Kb. 8 стр. |
читати |