|
Скачати 136.74 Kb.
|
КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ “ЗАТВЕРДЖУЮ” ПРЕЗИДЕНТ _________ Б.І. ХОЛОД “____”___________ 2015 р. методичнІ матеріалидо ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬНА НАВЧАННЯЗА ПРОГРАМОЮ МАГІСТРА, СПЕЦІАЛІСТАзі спеціальності 8.03050701, 7.03050701 “Маркетинг” Дніпропетровськ 2015 Методичні матеріали до вступних випробувань на навчання за програмою магістра, спеціаліста зі спеціальності 8.03050701, 7.03050701 / І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015. – 10 с. Укладачі: І.В. Тараненко, доктор економічних наук, доцент; О.Ю. Красовська, кандидат економічних наук, доцент Комплекс методичних матеріалів обговорено і ухвалено на засіданні кафедри маркетингу, протокол № 7 від 26.02.2015 р. Відповідальний за випуск: І.В. Тараненко, зав. кафедрою маркетингу зміст 1. Загальні положення.................................................................................. 3 2. Змістовна програма вступного випробування...................................... 3 3. Критерії оцінювання результатів вступних випробувань..................... 6 4. Література.................................................................................................. 7 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Мета фахових вступних випробувань – з’ясування рівня теоретичних знань та практичних навичок осіб, які виявили бажання навчатися за програмою магістра, спеціаліста за спеціальністю 8.03050701, 7.03050701, а також виявлення схильності до ведення науково-дослідницької та пошуково-аналітичної роботи для визначення здатності вступників засвоювати відповідні фахові навчальні програми. До випробувань допускаються особи, що мають диплом бакалавра за відповідним напрямом підготовки. На програму магістра може вступити особа, що має диплом спеціаліста за спеціальністю 7.03050701 чи іншими спорідненими спеціальностями. Програма фахового екзамену охоплює дисципліни: Програма співбесіди охоплює 4 дисципліни: 1. Маркетингові дослідження. 2. Маркетингова політика комунікацій 3. Промисловий маркетинг. 4. Маркетингова товарна політика. Під час підготовки до вступного випробування рекомендується користуватися літературою, список якої наведено наприкінці комплексу матеріалів. Під час проведення вступних фахових випробувань на навчання за програмою магістра, спеціаліста екзаменаційна комісія визначає ступінь готовності вступника до опанування програмного матеріалу. Вступні випробування проводяться з усіма претендентами стосовно зарахування на навчання за програмою магістра, спеціаліста. Під час екзамену вступник повинен дати максимально повні відповіді. Кожен член екзаменаційної комісії оцінює якість кожної відповіді, фіксуючи своє рішення письмово. 2. ЗМІСТОВНА ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ Розділ «Маркетингові дослідження»
Розділ «Маркетингова політика комунікацій»
Розділ «Промисловий маркетинг»
Розділ «Маркетингова товарна політика»
3. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ 3.1. Для конкурсного відбору при прийомі для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста та магістра – проводяться вступні екзамени за фаховими дисциплінами відповідно до програм вступних випробувань. Фахове випробування має на меті визначити встановити відповідність рівня теоретичних знань та практичної підготовки студентів вимогам кваліфікаційної характеристики фахівця та освітньо-професійної програми за напрямом «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». В процесі екзамену комісія повинна оцінити:
Оцінка за результатами вступного екзамену виставляється за 100-бальною шкалою. 3.2. Для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень магістра на основі базової та повної вищої освіти обов’язковим є складання вступного екзамену з іноземної мови. Оцінка за результатами вступного екзамену виставляється за 100-бальною шкалою. 3.3. Для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень магістра на основі базової та повної вищої освіти конкурсний бал обчислюється як сума результату фахового випробування, вступного екзамену з іноземної мови та середнього балу додатку до диплома бакалавра та вноситься до Єдиної бази. 3.4. Для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста на основі базової вищої освіти конкурсний бал обчислюється як сума результату фахового випробування та середнього балу додатку до диплома бакалавра та вноситься до Єдиної бази. 3.5. Середній бал документа про освіту (додатка до диплому) розраховується за середньою арифметичною до десятих та переводиться у 100-бальну шкалу шляхом його помноження на 20. Наприклад, 4,4 × 20 = 88 балів. 3.6. У разі, якщо вступник має однакові конкурсні бали під час конкурсного відбору враховуються додаткові бали за участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах, наявність публікацій науково-дослідницького характеру, що відповідають напряму підготовки. За участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах з професійно орієнтованих дисциплін або спеціальності, наявність опублікованих праць науково-дослідницького характеру вступник отримує 50 додаткових рейтингових балів незалежно від кількості та обсягу публікацій чи кількості конкурсів (олімпіад), в яких вступник приймав участь. Факт наявності та відповідність змісту публікацій напряму підготовки встановлюється членами екзаменаційної комісії в процесі розгляду наданих вступником оригіналів або завірених ксерокопій друкованих видань. У випадку, коли надається ксерокопія, копіюванню підлягають усі сторінки, на яких розміщена публікація, а також титульна сторінка і сторінки змісту видання. 4. ЛІТЕРАТУРАза окремими дисциплінами Маркетинг
Маркетингові дослідження 1. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: Навч. Посібник / В. А. Полторак.– К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 165 с. 2. Красовская Е.Ю. Маркетинговые исследования: Слайд-конспект / Е.Ю. Красовская. – Д.: ДУЕП, 2008. – 112 с. 3. Зозулев А.В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика: Учеб. пособие / А.В. Зозулев, С.А. Солнцев. – М., К.: Знання, 2008. – 643 с. 4. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология, практика / Е.П. Голубков. – М.: Финпресс, 2000. – 464 с. 5. Анурин В. Маркетинговые исследования потребительского рынка / В.Анурин, И. Муромкина, Е. Евтушенко. – СПб.: Питер, 2004. – 270 с. 6. Бернс Элвин С. Основы маркетинговых исследований с использова-нием Microsoft Exсel / Элвин С. Бернс, Рональд Ф. Буш; – М.,: Вільямс, 2006. – 704 с. 7. Войчак А.В. Маркетингові дослідження: Підручник / А.В. Войчак, А.В. Федорченко. – К.: КНЕУ, 2007. – 408 с. 8. Ілляшенко С.М. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / С.М. Ілляшенко, М.Ю. Баскакова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 192 с. 9. Тараненко І.В. Маркетингові дослідження: збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів / І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. – 112 с. 10. Хаг П. Маркетинговые исследования: руководство по планирова-нию, методологии и оценке / Хаг П. – К.: Знання-Прес, 2005. – 347 с. 11. Черчилль А. Г. Маркетинговые исследования/ А. Г. Черчилль. – СПб.: Питер, 2000. – 458 с. Маркетинг промислового підприємства: 1. Балабанова О.Л. Управління конкурентоспроможністю підприємст-ва: навчальний посібник / О.Л. Балабанова. – К. :ЦНЛ, 2009. – 448 с. 2. Вачевський В.Ф. Промисловий маркетинг: формування професіо-нальних компетенцій майбутніх маркетологів / В. Ф. Вачевський. – К.: ЦНЛ, 2009. – 650 с. 3. Зозулев А.В. Промышленный маркетинг и рыночная стратегия: учебное пособие / Зозулев А.В. - К.: Центр учебной литературы, 2010. – 206 с. 4. Карпеко О.И Промышленный маркетинг: учебное пособие./ О.И. Карпеко. – Минск: Издательство БГЭУ, 2010. – 307 с. 5. Макнейл Р. Маркетинговые исследования в сфере B2B / Р. Макнейл. Издательство: Баланс Бизнес-Букс, 2007. – 485 с. 6. Минетт Стив Промышленный маркетинг: принципиально новый подход к решению маркетинговых задач / Стив Минетт. – М.: Вільямс, 2003. – 414 с. 7. Пилипчук В. П. Промисловий маркетинг: навчальний посібник./ В. П. Пилипчук, О. Ф Оснач, Л. П. Коваленко. – К.: Центр навчальної літератури.- 2005. – 285 с. (базовий підручник) 8. Райт Р. B2B – маркетинг: пошаговое руководство / Р. Райт. – Издательство: Баланс Бизнес-Букс, 2007. – 383 с. 9. Старостіна А. О. Промисловий маркетинг: підручник / А. О. Старостіна, А. О. Длігач, В. А. Кравченко.– Знання 2005. – 452 с. 10. Сумець О.М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промисло-вого підприємства: навчальний посібник / О.М.Сумець. – К.:ЦНЛ, 2009. – 280 с. 11. Ткаченко Л.В. Промисловий маркетинг: збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи / Л.В. Ткаченко. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. – 92 с. 12. Уэбстер Фредерик Основы промышленного маркетинга / Фредерик Уэбстер. – М.: Изд. Дом Гребенникова, 2005. – 437 с. Маркетингова товарна політика
Маркетингові комунікації
Навчальне видання Методичні матеріали до вступних випробувань на навчання за програмою магістра, спеціаліста зі спеціальності «Маркетинг» Підписано до друку Формат 60 Х 84/16. Ум. друк. арк. 0, 5 Оперативна поліграфія. Зам. № . Тираж прим. Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля. 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Леніна, 18. Лист погодження Випускаючий підрозділ: кафедра маркетингу
Затверджено на засіданні кафедри: Протокол № 7 від 26.02.2015 р. Завідувач кафедри І.В. Тараненко Документ узгоджено:
|
62. Стратегія індивідуалізованого маркетингу Стратегія концентрованого маркетингу відіграє величезну роль в теорії стратегічного маркетингу і розглядається під різними кутами... |
2. Стратегії промислового маркетингу Ця дисципліна конкретизує загальні положення та основні визначення понять, що викладені в курсі "Основи маркетингу" стосовно товарів... |
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни... |
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни... |
«МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ» ВСТУП Підприємства послуг, як правило відстають від фірм-виробників в практичному використанні маркетингу. Сьогодні, по мірі росту конкуренції,... |
Це систематичний процес, що включає оцінювання маркетингових можливостей... Маркетингове середовище підприємства — це сукупність активних суб’єктів і сил, які діють за межами підприємства і впливають на можливості... |
3. Ресурсне забезпечення менеджменту персоналу Маркетинг персоналу... Персонал як об’єкт вивчення дисципліни менеджмент персоналу. Основні етапи управління персоналом: традиційний, індустріальний та... |
Груп бренд менеджер, в компанії працювала з листопада 2012 р., звільнено... Посада: груп бренд менеджер, в компанії працювала з листопада 2012 р., звільнено за неформальною причиною презентацію для відділу... |
Громадська організація «Всеукраїнське громадське об’єднання «Край»... «Край» отримала лист Української Асоціації Директ Маркетингу від 19. 10. 2010р. №12 разом з проектом Закону України «Про внесення... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Аналіз ринкових можливостей господарських структур (фірм): зовнішнє середовище маркетингу |