МАРКЕТИНГУ


Скачати 91.36 Kb.
Назва МАРКЕТИНГУ
Дата 23.02.2016
Розмір 91.36 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Маркетинг > Документи



КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ
ЗАТВЕРДЖУЮ”

ПРЕЗИДЕНТ _________ Б.І. ХОЛОД

____”___________ 2015 р.

методичнІ матеріали

до ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ

НА НАВЧАННЯ ДЛЯ ОСІБ, ЯКІ ЗДОБУЛИ КВАЛІФІКАЦІЮ МОЛОДШОГО СПЕЦІАЛІСТА



за напрямом підготовки 6.030507

Маркетинг”


Дніпропетровськ

2015

Методичні матеріали до вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули кваліфікацію молодшого спеціаліста / І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015. – 6 с.
Укладачі:

І.В. Тараненко, доктор економічних наук, доцент;

О.Ю. Красовська, кандидат економічних наук, доцент

Комплекс методичних матеріалів обговорено і ухвалено на засіданні кафедри маркетингу, протокол № 7 від 26.02.2015 р.
Відповідальний за випуск: І.В. Тараненко, зав. кафедрою маркетингу


зміст
1. Загальні положення.................................................................................. 3

2. Змістовна програма співбесіди................................................................ 3

3. Критерії оцінювання результатів вступних випробувань..................... 4

4. Література.................................................................................................. 5
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Мета вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста – з’ясування рівня їх теоретичних знань та практичних навичок осіб, а також виявлення схильності до ведення науково-дослідницької та пошуково-аналітичної роботи для визначення здатності вступників засвоювати відповідні фахові навчальні програми.

Випробування проходить у формі співбесіди з фахових дисциплін та передбачає з’ясування рівня теоретичних знань та відповідності цих знань вимогам освітньо-професійної програми за напрямом підготовки «Маркетинг».

Програма співбесіди охоплює дисципліни:

  1. Вступ до фаху.

  2. Маркетинг.

Під час підготовки до вступного випробування рекомендується користуватися літературою, список якої наведено наприкінці комплексу матеріалів.

Під час проведення вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста комісія визначає ступінь готовності вступника до опанування програмного матеріалу на основі оцінювання якості відповідей на поставлені питання під час співбесіди з членами екзаменаційної комісії.

Співбесіда проводиться з усіма претендентами стосовно зарахування на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста. Під час співбесіди члени екзаменаційної комісії ставлять запитання, на які вступник повинен дати максимально повні відповіді. Кожен член екзаменаційної комісії оцінює якість кожної відповіді, фіксуючи своє рішення письмово.
2. ЗМІСТОВНА ПРОГРАМА СПІВБЕСІДИ

Розділ «Вступ до Фаху»





  1. Походження і зміст терміну „маркетинг”. Підходи до трактування сутності маркетингу.

  2. Основні поняття маркетингу: потреба, попит, товар, обмін, ринок.

  3. Еволюція поглядів на маркетинг. Концепції маркетингу.

  4. Маркетингове середовище фірми: Характеристика основних факторів мікросередовища.

  5. Маркетингове середовище фірми: Характеристика основних факторів макросередовища.

  6. Сегментування ринку: сутність, цілі, вимоги, фактори

  7. Позиціонування товару.

  8. Комплекс маркетингу та його складові.

  9. Інтернет – ефективний інструмент сучасного маркетингу.



Розділ «Маркетинг»





  1. Особливості споживацького маркетингу. Поведінка індивідуальних споживачів.

  2. Основні напрямки і методи маркетингових досліджень.

  3. Способи сегментування ринку. Оцінка та вибір сегментів.

  4. Основні елементи маркетингової товарної політики.

  5. Зміст цінової політики підприємництва. Основні методи ціноутворення.

  6. Канали розподілу, їх функції, характеристики, типи

  7. Оптова і роздрібна торгівля.

  8. Сутність і цілі маркетингових комунікацій. Основні елементи комплексу маркетингових комунікацій

  9. Реклама і стимулювання продажів.

  10. Поняття та сутність стратегічного планування маркетингу. Модель стратегічного планування.

  11. Організація маркетингу на підприємстві. Типові моделі організації служби маркетингу

  12. Процес стратегічного маркетингового планування

  13. Основні види маркетингових стратегій

  14. Поняття і сутність конкуренції. Методи конкурентної боротьби: цінова й нецінова конкуренція.

  15. Поняття міжнародного маркетингу. Мотиви та етапи виходу підприємства на глобальний ринок.

  16. Конкурентоспроможність товару і підприємства: сутність, зміст, методи оцінки.


3. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ
3.1. Для конкурсного відбору осіб при прийомі на навчання за скороченим терміном підготовки або на другий (третій) курс (з нормативним терміном навчання на вакантні місця) осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста спорідненого напряму конкурсний бал обчислюється шляхом додавання:

– балів фахового вступного випробування, яке проводиться у формі співбесіди відповідно до програм вступних випробувань

– середнього балу документа про освіту (додатка до диплому).

3.2. Фахове вступне випробування має на меті визначити рейтинг вступника, за яким визначається претендент на навчання на підставі виявлення відповідності рівня їх теоретичних знань та практичної підготовки вимогам кваліфікаційної характеристики фахівця та освітньо-професійної програми за напрямом підготовки «Товарознавство і торговельне підприємництво» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр».

В процесі співбесіди комісія повинна оцінити:

  1. Системність мислення, вміння пов’язувати окремі проблеми чи частини явища в єдине ціле.

  2. Вміння логічно та послідовно викладати свої думки.

  3. Обсяг знань з теоретичних основ товарознавства, товарознавства харчових продуктів, товарознавства непродовольчих товарів, комерційної діяльності.

Оцінка виставляється членами екзаменаційної комісії за відповіді на поставлені запитання з переліку питань, що складає змістову частину програми.

Оцінка за результатами співбесіди виставляється за 100-бальною шкалою.

3.3. Середній бал документа про освіту (додатка до диплому) розраховується за середньою арифметичною до десятих та переводиться у 100-бальну шкалу шляхом його помноження на 20.

Наприклад,

4,4 х 20 = 88 балів.

3.4. У разі, якщо вступник має однакові конкурсні бали під час конкурсного відбору враховуються додаткові бали за участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах, наявність публікацій науково-дослідницького характеру, що відповідають напряму підготовки.

За участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах з професійно орієнтованих дисциплін або спеціальності, наявність опублікованих праць науково-дослідницького характеру вступник отримує 50 додаткових рейтингових балів незалежно від кількості та обсягу публікацій чи кількості конкурсів (олімпіад), в яких вступник приймав участь. Факт наявності та відповідність змісту публікацій напряму підготовки встановлюється членами екзаменаційної комісії в процесі розгляду наданих вступником оригіналів або завірених ксерокопій друкованих видань. У випадку, коли надається ксерокопія, копіюванню підлягають усі сторінки, на яких розміщена публікація, а також титульна сторінка і сторінки змісту видання.

4. ЛІТЕРАТУРА


за окремими дисциплінами

Вступ до фаху

  1. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навчальний посібник / Ю.Є. Петруня. – К.: Знання, 2007. – 450 с.

  2. Маркетинг: підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін.; за ред.. А.О. Старостіної. – К.: Знання, 2009. – 1070 с.

  3. Тараненко И.В. Маркетинг: Слайд-конспект. / И.В.Тараненко, С.С. Яременко, О.Г. Литвиненко; ДУЭП. – Д.: ДУЭП, 2007. – 122 с.

  4. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент ориентированный на рынок. / Ж.-Ж.Ламбен, Р.Чумпитас, И.Шулигин; 2-е изд.; пер. с англ. под ред. В.Б. Копчанова. – СПб.: Питер, 2008. – 720 с.


Маркетинг

  1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф.Котлер, пер. с англ. под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – С.-Пб.: Питер, 2007. – 752 с.

  2. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2007. – 712 с.

  3. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін.; Ред. – упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – 2-ге вид. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. – 648 с.

  4. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник. / Л.В.Балабанова. – К.: Знання-Прес, 2004. – 645 с.

  5. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: Навч. Посібник / В. А. Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 342 с.

  6. Красовская Е.Ю. Маркетинговые исследования: Слайд-конспект / Е.Ю. Красовская. – Д.: ДУЕП, 2008. – 112 с.

  7. Зозулев А.В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика: Учеб. пособие / А.В. Зозулев, С.А. Солнцев. – М., К.: Знання, 2008. – 643 с.

  8. Ілляшенко С.М. Маркетингові дослідження: Навч. посібник / С.М. Ілляшенко, М.Ю. Баскакова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 192 с.

  9. Тараненко І.В. Маркетингові дослідження: збірник завдань для практичних занять та самостійної роботи студентів / І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська. – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2012. – 112 с.

  10. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика / В. Я. Кардаш. – К.: Видавництво «Професіонал», 2010. – 304 с.

  11. Іляшенко В.М. Маркетингова товарна політика: підручник. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2005. – 234 с.

  12. Примак Т.О. Маркетингова політика комунікацій / Т.О. Примак. – К.: Атіка, Ельга-Н, 2009. – 328 с.


Навчальне видання

Методичні матеріали до вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста за напрямом підготовки «Маркетинг»

Підписано до друку Формат 60 Х 84/16. Ум. друк. арк. 0, 5

Оперативна поліграфія. Зам. № . Тираж прим.

Університет Альфреда Нобеля.

49000, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Леніна, 18.

Лист погодження
Випускаючий підрозділ: кафедра маркетингу





Посада

ПІБ

Підпис

Дата

Розробили

Завідувач кафедри

Тараненко І.В.







Доцент

Красовська О.Ю.








Затверджено на засіданні кафедри:

Протокол № 7 від 26.02.2015 р.
Завідувач кафедри І.В. Тараненко
Документ узгоджено:


Посада

ПІБ

Підпис

Дата

Проректор з науково-педагогічної роботи, організації та контролю за навчально-виховним процесом

Глуха Г.Я.







Начальник навчально-методичного центру

Орлова В.М.







Старший методист навчально-методичного центру

Салтан М.К.







Начальник Департаменту організації профорієнтаційної діяльності та формування іміджу

Намлієв Є.В.







Схожі:

62. Стратегія індивідуалізованого маркетингу
Стратегія  концентрованого маркетингу  відіграє величезну роль в теорії стратегічного маркетингу і розглядається  під різними кутами...
2. Стратегії промислового маркетингу
Ця дисципліна конкретизує загальні положення та основні визначення понять, що викладені в курсі "Основи маркетингу" стосовно товарів...
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни...
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція
Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни...
«МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ» ВСТУП
Підприємства послуг, як правило відстають від фірм-виробників в практичному використанні маркетингу. Сьогодні, по мірі росту конкуренції,...
Це систематичний процес, що включає оцінювання маркетингових можливостей...
Маркетингове середовище підприємства — це сукупність активних суб’єктів і сил, які діють за межами підприємства і впливають на можливості...
3. Ресурсне забезпечення менеджменту персоналу Маркетинг персоналу...
Персонал як об’єкт вивчення дисципліни менеджмент персоналу. Основні етапи управління персоналом: традиційний, індустріальний та...
Груп бренд менеджер, в компанії працювала з листопада 2012 р., звільнено...
Посада: груп бренд менеджер, в компанії працювала з листопада 2012 р., звільнено за неформальною причиною презентацію для відділу...
Громадська організація «Всеукраїнське громадське об’єднання «Край»...
«Край» отримала лист Української Асоціації Директ Маркетингу від 19. 10. 2010р. №12 разом з проектом Закону України «Про внесення...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Аналіз ринкових можливостей господарських структур (фірм): зовнішнє середовище маркетингу
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка