|
Скачати 91.36 Kb.
|
КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ “ЗАТВЕРДЖУЮ” ПРЕЗИДЕНТ _________ Б.І. ХОЛОД “____”___________ 2015 р. методичнІ матеріалидо ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬНА НАВЧАННЯ ДЛЯ ОСІБ, ЯКІ ЗДОБУЛИ КВАЛІФІКАЦІЮ МОЛОДШОГО СПЕЦІАЛІСТАза напрямом підготовки 6.030507 “Маркетинг” Дніпропетровськ 2015 Методичні матеріали до вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули кваліфікацію молодшого спеціаліста / І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська – Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015. – 6 с. Укладачі: І.В. Тараненко, доктор економічних наук, доцент; О.Ю. Красовська, кандидат економічних наук, доцент Комплекс методичних матеріалів обговорено і ухвалено на засіданні кафедри маркетингу, протокол № 7 від 26.02.2015 р. Відповідальний за випуск: І.В. Тараненко, зав. кафедрою маркетингу зміст 1. Загальні положення.................................................................................. 3 2. Змістовна програма співбесіди................................................................ 3 3. Критерії оцінювання результатів вступних випробувань..................... 4 4. Література.................................................................................................. 5 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Мета вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста – з’ясування рівня їх теоретичних знань та практичних навичок осіб, а також виявлення схильності до ведення науково-дослідницької та пошуково-аналітичної роботи для визначення здатності вступників засвоювати відповідні фахові навчальні програми. Випробування проходить у формі співбесіди з фахових дисциплін та передбачає з’ясування рівня теоретичних знань та відповідності цих знань вимогам освітньо-професійної програми за напрямом підготовки «Маркетинг». Програма співбесіди охоплює дисципліни:
Під час підготовки до вступного випробування рекомендується користуватися літературою, список якої наведено наприкінці комплексу матеріалів. Під час проведення вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста комісія визначає ступінь готовності вступника до опанування програмного матеріалу на основі оцінювання якості відповідей на поставлені питання під час співбесіди з членами екзаменаційної комісії. Співбесіда проводиться з усіма претендентами стосовно зарахування на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста. Під час співбесіди члени екзаменаційної комісії ставлять запитання, на які вступник повинен дати максимально повні відповіді. Кожен член екзаменаційної комісії оцінює якість кожної відповіді, фіксуючи своє рішення письмово. 2. ЗМІСТОВНА ПРОГРАМА СПІВБЕСІДИ Розділ «Вступ до Фаху»
Розділ «Маркетинг»
3. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ 3.1. Для конкурсного відбору осіб при прийомі на навчання за скороченим терміном підготовки або на другий (третій) курс (з нормативним терміном навчання на вакантні місця) осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста спорідненого напряму конкурсний бал обчислюється шляхом додавання: – балів фахового вступного випробування, яке проводиться у формі співбесіди відповідно до програм вступних випробувань – середнього балу документа про освіту (додатка до диплому). 3.2. Фахове вступне випробування має на меті визначити рейтинг вступника, за яким визначається претендент на навчання на підставі виявлення відповідності рівня їх теоретичних знань та практичної підготовки вимогам кваліфікаційної характеристики фахівця та освітньо-професійної програми за напрямом підготовки «Товарознавство і торговельне підприємництво» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». В процесі співбесіди комісія повинна оцінити:
Оцінка виставляється членами екзаменаційної комісії за відповіді на поставлені запитання з переліку питань, що складає змістову частину програми. Оцінка за результатами співбесіди виставляється за 100-бальною шкалою. 3.3. Середній бал документа про освіту (додатка до диплому) розраховується за середньою арифметичною до десятих та переводиться у 100-бальну шкалу шляхом його помноження на 20. Наприклад, 4,4 х 20 = 88 балів. 3.4. У разі, якщо вступник має однакові конкурсні бали під час конкурсного відбору враховуються додаткові бали за участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах, наявність публікацій науково-дослідницького характеру, що відповідають напряму підготовки. За участь в олімпіадах, конкурсах, турнірах з професійно орієнтованих дисциплін або спеціальності, наявність опублікованих праць науково-дослідницького характеру вступник отримує 50 додаткових рейтингових балів незалежно від кількості та обсягу публікацій чи кількості конкурсів (олімпіад), в яких вступник приймав участь. Факт наявності та відповідність змісту публікацій напряму підготовки встановлюється членами екзаменаційної комісії в процесі розгляду наданих вступником оригіналів або завірених ксерокопій друкованих видань. У випадку, коли надається ксерокопія, копіюванню підлягають усі сторінки, на яких розміщена публікація, а також титульна сторінка і сторінки змісту видання. 4. ЛІТЕРАТУРАза окремими дисциплінами Вступ до фаху
Маркетинг
Навчальне видання Методичні матеріали до вступних випробувань на навчання для осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста за напрямом підготовки «Маркетинг» Підписано до друку Формат 60 Х 84/16. Ум. друк. арк. 0, 5 Оперативна поліграфія. Зам. № . Тираж прим. Університет Альфреда Нобеля. 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Леніна, 18. Лист погодження Випускаючий підрозділ: кафедра маркетингу
Затверджено на засіданні кафедри: Протокол № 7 від 26.02.2015 р. Завідувач кафедри І.В. Тараненко Документ узгоджено:
|
62. Стратегія індивідуалізованого маркетингу Стратегія концентрованого маркетингу відіграє величезну роль в теорії стратегічного маркетингу і розглядається під різними кутами... |
2. Стратегії промислового маркетингу Ця дисципліна конкретизує загальні положення та основні визначення понять, що викладені в курсі "Основи маркетингу" стосовно товарів... |
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни... |
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни... |
«МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ» ВСТУП Підприємства послуг, як правило відстають від фірм-виробників в практичному використанні маркетингу. Сьогодні, по мірі росту конкуренції,... |
Це систематичний процес, що включає оцінювання маркетингових можливостей... Маркетингове середовище підприємства — це сукупність активних суб’єктів і сил, які діють за межами підприємства і впливають на можливості... |
3. Ресурсне забезпечення менеджменту персоналу Маркетинг персоналу... Персонал як об’єкт вивчення дисципліни менеджмент персоналу. Основні етапи управління персоналом: традиційний, індустріальний та... |
Груп бренд менеджер, в компанії працювала з листопада 2012 р., звільнено... Посада: груп бренд менеджер, в компанії працювала з листопада 2012 р., звільнено за неформальною причиною презентацію для відділу... |
Громадська організація «Всеукраїнське громадське об’єднання «Край»... «Край» отримала лист Української Асоціації Директ Маркетингу від 19. 10. 2010р. №12 разом з проектом Закону України «Про внесення... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Аналіз ринкових можливостей господарських структур (фірм): зовнішнє середовище маркетингу |