|
Читання
|
|
|
Письмо
|
|
129.
|
Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.
|
|
130.
|
Письмо малої букви х. Письмо складів і слів з малою буквою х. Списування друкованого речення
|
|
131.
|
Закріплення звука [х], букви Хх.
|
|
132.
|
Письмо великої букви Х. Письмо складів, слів та речень з великою буквою Х.
|
|
133.
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами.
|
|
134.
|
Порівняння великих букв Р, Г і П. Письмо великої букви Р. Розвиток мовлення
|
|
135.
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Артикуляційні вправи. Робота з дитячою книжкою
|
|
136.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви.
|
|
137.
|
Буква Яя. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними
|
|
138.
|
Порівняння я з малими буквами л, м, ґ. Письмо малої букви я, складів, слів з нею.
|
|
139.
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним [а].
|
|
140.
|
Письмо великої букви Я. Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів
|
|
141.
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним[а].
|
|
142.
|
Порівняння великої букви В з великою буквою З.Письмо великої букви В. Списування друкованих букв
|
|
143.
|
Звук ж, буква Жж («же»). Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах.
|
|
144.
|
Письмо малої букви ж. письмо складів, слів і речень з малою буквою ж.
|
|
145.
|
Закріплення звука [ж], букви Жж. Опрацювання української народної казки «Лисичка і Журавель»
|
|
146.
|
Порівняння великої букви Ж з великою буквою Х.Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів та речень з нею.
|
|
147.
|
Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою.
|
|
148.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення. Розвиток мовлення
|
|
149.
|
Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами
|
|
150.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речень. Самодиктант
|
|
151.
|
Звук [ш], буква Шш («ша»). Зіставлення звуків [ш] – [ж] у складах і словах.
|
|
152.
|
Письмо малої букви ш. Письмо складів, слів та речень з буквою ш.
|
|
153.
|
Закріплення звука [ш], букви Шш. Робота над виразністю читання речень, різних за метою висловлювання.
|
|
154.
|
Письмо великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ш.
|
|
155.
|
Закріплення звука [ш], букви Шш. Вивчення напам’ять вірша П. Воронька «Кожушок»
|
|
156.
|
Письмо великої букви Ш. Списування друкованого речення.
|
|
157.
|
Звуки [ц], [ц'], літера Цц («це»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.
|
|
158.
|
Письмо малої букви ц. Письмо складів, слів, речень з малою буквою ц. Списування друкованого речення.
|
|
159.
|
Закріплення літери Цц. Опрацювання казки «Родичі». Читання в особах.
|
|
160.
|
Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень з нею.
|
|
161.
|
Закріплення літери Цц. Опрацювання вірша В.Лучука «Уставати рано треба». Робота над виразністю читання
|
|
162
|
Закріплення вмінь писати великі букви Ш і Ц.
|
|
163
|
Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ – столицю України.
|
|
164
|
Письмо малої і великої букв Ї ї, складів, слів і речень з ними
|
|
165
|
Закріплення букви Її. Опрацювання тексту «Гроші України».
|
|
166
|
Письмо великої букви К, складів, слів і речень з нею.
|
|
167
|
Закріплення букви Її .Опрацювання тексту «Міста України»
|
|
168
|
Закріплення вміння писати вивчені великі букви. Розвиток мовлення
|
|
169
|
Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], звука [у] та м’якості приголосного. Заучування напам’ять вірша Лесі Українки «Пісенька весняної води»
|
|
170
|
Письмо малої букви ю, слів і речень. Списування друкованого речення.
|
|
171
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Робота з дитячою книжкою.
|
|
172
|
Письмо великої букви Ю, складів, слів та речень з нею.
|
|
173
|
Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [е] та м’якості попереднього приголосного
|
|
174
|
Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо знак питання
|
|
175
|
Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту «Київське метро»
|
|
176
|
Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант
|
|
177
|
Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина»
|
|
178
|
Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц.Письмо малої букви щ, слів та речень.
|
|
179
|
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів
|
|
180
|
Письмо великої букви Щ, слів та речень з нею.
|
|
181
|
Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту І.Прокопенко «Про що шепотіли берізки»
|
|
182
|
Списування друкованих речень. Диктант. Розвиток мовлення
|
|
183
|
Закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою.
|
|
184
|
Письмо великої букви Д. Письмо буквосполучень з великою буквою Д, слів, речень. Списування друкованого речення.
|
|
185
|
Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф].
|
|
186
|
Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів і речення.
|
|
187
|
Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів
|
|
188
|
Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф.
|
|
189
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз'].
|
|
190
|
Письмо буквосполучення дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з.
|
|
191
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз'].
|
|
192
|
Письмо буквосполучення Дз. Письмо буквосполучень дзь, дзв, дзе, слів і речень. Самодиктант.
|
|
193
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж.
|
|
194
|
Письмо буквосполучень Дж, дж, слів і речень
|
|
195
|
Вправляння у вимові африкат [дз], [дз'], [дж]. Опрацювання тексту «Бджілка»
|
|
196
|
Закріплення письма великих і малих літер. Розвиток мовлення
|
|
197
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф.
|
|
198
|
Письмо апострофа на верхній рядковій лінії. Письмо слів з апострофом.
|
|
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
199
|
Тарас Григорович Шевченко – великий український поет. Читання вірша поета.
|
|
200
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань.
|
|
201
|
Іван Якович Франко – великий український письменник. Опрацюван6ння казки «Лисичка і Рак»
|
|
202
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
|
|
203
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
204
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток мовлення
|
|
205
|
Леся Українка – велика українська поетеса. Інтонаційне читання вірша, читання в особах
|
|
206
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
|
|
207
|
Михайло Коцюбинський. Казка «Про двох цапків»
|
|
208
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.
|
|
209
|
Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Вправи на звуко-буквенний аналіз слів
|
|
210
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань
|
|
211
|
Робота над текстом «Мрія збулася».
|
|
212
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань
|
|
213
|
Щоб розумниками стати, треба більше книг читати!
Л. Кир’яненко «Розмова на книжковій полиці»
|
|
214
|
Речення
|
|
215
|
Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа.
Л.Компанієць «Отак у нас - щодня»
|
|
216
|
Вчимося відповідати на запитання
|
|
217
|
Рідна мова – барвінкова.
Ю.Косинська «Рідна мова». Робота з дитячою книжкою
|
|
218
|
Складаємо речення
|
|
219
|
Україна – край мій рідний.
Л.Полтава «Наша Батьківщина», М.Сингаївський «Найрідніша»
|
|
220
|
Розвиток мовлення. Складаємо розповідь
|
|
221
|
Усміхнися всім навколо.
Л.Савчук «Здрастуйте», В.Сухомлинський «Сідайте, будь ласка»
|
|
222
|
Урок чемності. Чарівні слова нашої мови
|
|
223
|
За добро добром платять.
Петро Влодек «Як гукнещ, так відгукнеться»
|
|
224
|
Звуки мовлення. Букви
|
|
225
|
Надійшла весна прекрасна.
Л. Савчук «Принесуть весну лелеки», А. Костецький «Починається весна»
|
|
226
|
Голосні звуки
|
|
227
|
Великдень. Л.Полтава «Великодні писанки», Я.Яковенко «Про писанки»
|
|
228
|
Склад. Наголос
|
|
229
|
Кольорові віршики. А. Костецький «Квіткові сни»
|
|
230
|
Приголосні звуки
|
|
231
|
Моя родина. Д. Чередниченко «Родовідне дерево», І.Нікітченко «Теплі слова»
|
|
232
|
Звуковий аналіз слів
|
|
233
|
Бабусенько ріднесенька. За В. Чухлібом «Радість»
|
|
234
|
Буква Я. Звукові значення букви
|
|
235
|
Дідусева мудрість.С.Матвійчук «Де кому жити»
|
|
236
|
Буква Ю. Звукові значення букви
|
|
237
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
238
|
Переносимо слова
Розвиток мовлення. Складаємо казку.
|
|
239
|
Небилиці. Н. Поклад «Небилиці»
|
|
240
|
Буква Є. Звукові значення букви
|
|
241
|
Сором бути неохайним і брудним.
Л.Мовчун «Як очепурили їжачка»
|
|
242
|
Буква Ї. Звукове значення букви
|
|
243
|
Квітами барвистими луг цвіте.
А.Григорук «Чарівний ліхтарик»
|
|
244
|
Переносимо слова
|
|
245
|
Руки малі, а до роботи вдалі.За Євгеном Пермяком «Для чого потрібні руки?»
|
|
246
|
Буква «Знак м’якшення». Перенос слів з буквою Ь
|
|
247
|
Веселі пригоди пернатих.
Петро Ребро «Гусакові панчішки», І.Січовик «Ґава»
|
|
248
|
Букви Г, Ґ. Розрізнення вимови звуків
|
|
249
|
Іди, іди, дощику!В.Чухліб «Голубий дощик»
|
|
250
|
Буква Щ. Звукове значення букви
|
|
251
|
Добре вірних друзів мати. С.Жупанин «Бджілка і Світлячок»
|
|
252
|
Вимова і позначення звуків [дж], [дз], [дз´]
|
|
253
|
Добре вірних друзів мати. «До першого дощу» за В. Осєєвою.
|
|
254
|
Вимова і позначення звуків [дж], [дз], [дз´]
|
|
255
|
Твори без кінця
М. Василенко «Не вірите?»
|
|
256
|
Апостроф
|
|
257
|
У неволі щастя не буває.С.Шаповалов «Коли скриплять стрибунці»
Робота з дитячою книжкою
|
|
258
|
Слова – назви предметів. Хто? Що?
|
|
259
|
Де живе хмара? О. Кротюк «Наша хмара»
|
|
260
|
Розподіл предметів за групами
|
|
261
|
Що на городі росте?
В. Паронова «Сперечались овочі»
|
|
262
|
Слова – ознаки предметів. Який? Яка? Яке?
|
|
263
|
Для малят про звірят.
П. Ребро «Кладочка-загадочка», Г. Мазук «Вигадливе словненя»
|
|
264
|
Слова, що означають дію. Що робить?
|
|
265
|
Описуємо предмет.К. Ушинський «Лисичка-сестричка»
|
|
266
|
Описуємо предмет. Розвиток мовлення
|
|
267
|
Сонечко. А.М’ястківський «Кому світить сонечко?»
|
|
268
|
Слова-близнюки
|
|
269
|
Літо – радості пора.Л. Савчук «Літо, літечко», «Ходить чревень»
|
|
270
|
Слова, протилежні за значенням
|
|
271
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
272
|
Слова, близькі за значенням. Скажи по-іншому.
|
|
273
|
Узагальнення знань про вивчені букви на текстах Післябукваря. Б. Вовк «Любе літечко»
|
|
274
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування з друкованого тексту.
|
|
275
|
Узагальнення знань про вивчені букви на текстах Післябукваря
|
|
276
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Самодиктант
|
|
277
|
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок
|
|
278
|
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок
|
|
279
|
Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи! А. Костецький «Канікули»
|
|
280
|
Все, що вивчили і знаємо, тепер пригадаємо
|
|