Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів


Скачати 130.82 Kb.
Назва Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів
Дата 10.02.2014
Розмір 130.82 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи




Читання







Письмо




129.

Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.




130.

Письмо малої букви х. Письмо складів і слів з малою буквою х. Списування друкованого речення




131.

Закріплення звука [х], букви Хх.




132.

Письмо великої букви Х. Письмо складів, слів та речень з великою буквою Х.




133.

Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами.




134.

Порівняння великих букв Р, Г і П. Письмо великої букви Р. Розвиток мовлення




135.

Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’язаних з вивченими буквами. Артикуляційні вправи. Робота з дитячою книжкою




136.

Закріплення вміння писати вивчені букви.




137.

Буква Яя. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними




138.

Порівняння я з малими буквами л, м, ґ. Письмо малої букви  я, складів, слів з нею.




139.

Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним [а].




140.

Письмо великої букви  Я. Списування друкованих букв, речень. Диктант коротких слів




141.

Читання слів, речень і текстів з буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення й, м’яких приголосних з наступним[а].




142.

Порівняння великої букви В з великою буквою З.Письмо великої букви В. Списування друкованих букв




143.

Звук ж, буква Жж («же»). Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах.




144.

Письмо малої букви ж. письмо складів, слів і речень з малою буквою ж.




145.

Закріплення звука [ж], букви Жж. Опрацювання української народної казки «Лисичка і Журавель»




146.

Порівняння великої букви Ж з великою буквою Х.Письмо великої букви Ж. Письмо складів, слів та речень з нею.




147.

Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою.




148.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованого речення. Розвиток мовлення




149.

Повторення і закріплення знань, умінь, пов’язаних з вивченими буквами




150.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування друкованих слів, речень. Самодиктант




151.

Звук [ш], буква Шш («ша»). Зіставлення звуків [ш] – [ж] у складах і словах.




152.

Письмо малої букви ш. Письмо складів, слів та речень з буквою ш.




153.

Закріплення звука [ш], букви Шш. Робота над виразністю читання речень, різних за метою висловлювання.




154.

Письмо великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з великою буквою Ш. 




155.

Закріплення звука [ш], букви Шш. Вивчення напам’ять вірша П. Воронька «Кожушок»




156.

Письмо великої букви Ш. Списування друкованого речення.




157.

Звуки [ц], [ц'], літера Цц («це»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів.




158.

Письмо малої букви ц. Письмо складів, слів, речень з малою буквою ц. Списування друкованого речення.




159.

Закріплення літери Цц. Опрацювання казки «Родичі». Читання в особах.




160.

Письмо великої букви Ц, складів, слів і речень з нею.




161.

Закріплення літери Цц. Опрацювання вірша В.Лучука «Уставати рано треба». Робота над виразністю читання




162

Закріплення вмінь писати великі букви Ш і Ц.




163

Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ – столицю України.




164

Письмо малої і великої букв Ї ї, складів, слів і речень з ними




165

Закріплення букви Її. Опрацювання тексту «Гроші України».




166

Письмо великої букви К, складів, слів і речень з нею.




167

Закріплення букви Її .Опрацювання тексту «Міста України»




168

Закріплення вміння писати вивчені великі букви. Розвиток мовлення




169

Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу], звука [у] та м’якості приголосного. Заучування напам’ять вірша Лесі Українки «Пісенька весняної води»




170

Письмо малої букви ю, слів і речень. Списування друкованого речення.




171

Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Робота з дитячою книжкою.




172

Письмо великої букви Ю, складів, слів та речень з нею.




173

Буква Єє на позначення звукосполучення [йе], звука [е] та м’якості попереднього приголосного




174

Письмо малої букви є, слів і речень. Письмо знак питання




175

Закріплення букви Єє. Опрацювання тексту «Київське метро»




176

Письмо великої букви Є, слів і речень. Самодиктант




177

Буква Щщ («ща»), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина»




178

Порівняння малої букви щ з малими буквами ш, ц.Письмо малої букви щ, слів та речень.




179

Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів




180

Письмо великої букви Щ, слів та речень з нею.




181

Закріплення вивчених букв. Опрацювання тексту І.Прокопенко «Про що шепотіли берізки»




182

Списування друкованих речень. Диктант. Розвиток мовлення




183

Закріплення вивчених букв.  Робота з дитячою книжкою.




184

Письмо великої букви  Д. Письмо буквосполучень з великою буквою Д, слів, речень. Списування друкованого речення.




185

Звук [ф], буква Фф («еф»). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф].




186

Письмо малої букви ф, буквосполучень, слів і речення.




187

Закріплення звука [ф], букви Фф. Вправи на звуко-буквенний аналіз слів




188

Письмо великої букви Ф. Письмо буквосполучень, слів і речень з великою буквою Ф.




189

Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз'].




190

Письмо буквосполучення дз. Безвідривне поєднання малих букв д і з.




191

Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дз], [дз'].




192

Письмо буквосполучення Дз. Письмо буквосполучень дзь, дзв, дзе, слів і речень. Самодиктант.




193

Звук [дж], позначення його буквосполученням дж.




194

Письмо буквосполучень Дж, дж, слів і речень




195

Вправляння у вимові африкат [дз], [дз'], [дж]. Опрацювання тексту «Бджілка»




196

Закріплення письма великих і малих літер. Розвиток мовлення




197

Апостроф. Спостереження за звуками, позначуваними буквами, між якими ставиться апостроф.




198

Письмо апострофа на верхній рядковій лінії. Письмо слів з апострофом.




ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

199

Тарас Григорович Шевченко – великий український поет. Читання вірша поета.




200

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань.




201

Іван Якович Франко – великий український письменник. Опрацюван6ння казки «Лисичка і Рак»




202

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.




203

Робота з дитячою книжкою




204

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток мовлення




205

Леся Українка – велика українська поетеса. Інтонаційне читання вірша, читання в особах




206

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.




207

Михайло Коцюбинський. Казка «Про двох цапків»




208

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними.




209

Опрацювання тексту «Хороші звичаї». Вправи на звуко-буквенний аналіз слів




210

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань




211

Робота над текстом «Мрія збулася».




212

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Виконання творчих письмових завдань




213

Щоб розумниками стати, треба більше книг читати!

Л. Кир’яненко «Розмова на книжковій полиці»




214

Речення




215

Сміх і гам дзвенить довкола, відчиняє двері школа.

Л.Компанієць «Отак у нас - щодня»




216

Вчимося відповідати на запитання




217

Рідна мова – барвінкова.

Ю.Косинська «Рідна мова». Робота з дитячою книжкою




218

Складаємо речення




219

Україна – край мій рідний.

Л.Полтава «Наша Батьківщина», М.Сингаївський «Найрідніша»




220

Розвиток мовлення. Складаємо розповідь




221

Усміхнися всім навколо.

Л.Савчук «Здрастуйте», В.Сухомлинський «Сідайте, будь ласка»




222

Урок чемності. Чарівні слова нашої мови




223

За добро добром платять.

Петро Влодек «Як гукнещ, так відгукнеться»




224

Звуки мовлення. Букви




225

Надійшла весна прекрасна.

Л. Савчук «Принесуть весну лелеки», А. Костецький «Починається весна»




226

Голосні звуки




227

Великдень. Л.Полтава «Великодні писанки», Я.Яковенко «Про писанки»




228

Склад. Наголос




229

Кольорові віршики. А. Костецький «Квіткові сни»




230

Приголосні звуки





231

Моя родина. Д. Чередниченко «Родовідне дерево», І.Нікітченко «Теплі слова»




232

Звуковий аналіз слів




233

Бабусенько ріднесенька. За В. Чухлібом «Радість»




234

Буква Я. Звукові значення букви




235

Дідусева мудрість.С.Матвійчук «Де кому жити»




236

Буква Ю. Звукові значення букви




237

Робота з дитячою книжкою




238

Переносимо слова

Розвиток мовлення. Складаємо казку.




239

Небилиці. Н. Поклад «Небилиці»




240

Буква Є. Звукові значення букви




241

Сором бути неохайним і брудним.

Л.Мовчун «Як очепурили їжачка»




242

Буква Ї. Звукове значення букви




243

Квітами барвистими луг цвіте.

А.Григорук «Чарівний ліхтарик»




244

Переносимо слова




245

Руки малі, а до роботи вдалі.За Євгеном Пермяком «Для чого потрібні руки?»




246

Буква «Знак м’якшення». Перенос слів з буквою Ь





247

Веселі пригоди пернатих.

Петро Ребро «Гусакові панчішки», І.Січовик «Ґава»




248

Букви Г, Ґ. Розрізнення вимови звуків




249

Іди, іди, дощику!В.Чухліб «Голубий дощик»




250

Буква Щ. Звукове значення букви




251

Добре вірних друзів мати. С.Жупанин «Бджілка і Світлячок»




252

Вимова і позначення звуків [дж], [дз], [дз´]




253

Добре вірних друзів мати. «До першого дощу» за В. Осєєвою.




254

Вимова і позначення звуків [дж], [дз], [дз´]




255

Твори без кінця

М. Василенко «Не вірите?»




256

Апостроф




257

У неволі щастя не буває.С.Шаповалов «Коли скриплять стрибунці»

Робота з дитячою книжкою




258

Слова – назви предметів. Хто? Що?




259

Де живе хмара? О. Кротюк «Наша хмара»




260

Розподіл предметів за групами




261

Що на городі росте?

В. Паронова «Сперечались овочі»




262

Слова – ознаки предметів. Який? Яка? Яке?




263

Для малят про звірят.

П. Ребро «Кладочка-загадочка», Г. Мазук «Вигадливе словненя»




264

Слова, що означають дію. Що робить?




265

Описуємо предмет.К. Ушинський «Лисичка-сестричка»




266

Описуємо предмет. Розвиток мовлення




267

Сонечко. А.М’ястківський «Кому світить сонечко?»




268

Слова-близнюки




269

Літо – радості пора.Л. Савчук «Літо, літечко», «Ходить чревень»




270

Слова, протилежні за значенням




271

Робота з дитячою книжкою.




272

Слова, близькі за значенням. Скажи по-іншому.




273

Узагальнення знань про вивчені букви на текстах Післябукваря. Б. Вовк «Любе літечко»




274

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування з друкованого тексту.




275

Узагальнення знань про вивчені букви на текстах Післябукваря




276

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Самодиктант




277

Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок




278

Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок




279

Канікули! Канікули! Байдикувати ніколи! А. Костецький «Канікули»




280

Все, що вивчили і знаємо, тепер пригадаємо




Схожі:

РОЗВИТОК ДУХОВНО–ТВОРЧОЇ
Му пріоритетним завданням навчання в початковій школі на сучасному етапі повинно бути не лише сформувати в учнів певну суму знань,...
План-конспект вступного уроку з фізичної культури для учнів 7 класу Тема: «Баскетбол»
Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для...
План-конспект вступного уроку з фізичної культури для учнів 6 класу Тема: «Футбол»
Розвиток в учнів загальної витривалості. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок і умінь, створення умов для...
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ
У статті розкриваються проблеми спілкування слабозорих дітей, особливості формування комунікативних умінь
Конспект уроку-змагання з фізичної культури для учнів 3А класу з теми: «Футбол»
Розвиток у учнів загальної витривалості засобами фізичної культури. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення отриманих навичок...
Урок навчання грамоти 1 клас Тема
Тема: закріплення звуків [з],[з'], вивчення букви З. Формуванння аудіатив них умінь за текстом М. Павленко. Звуко-буквені зіставлення....
Методи оцінки знань умінь і навичок учнів на уроках біології
Перевірка та оцінка знань, умінь і навичок учнів є важливим структурним компонентом процесу навчання та відповідно до принципів систематичності,...
Учений це не той, хто дає правильні відповіді, а той, хто ставить правильні запитання.”
Розвиток пізнавальної і творчої діяльності учнів; вироблення навиків самостійного пошуку нових закономірностей, пробудження їх допитливості;...
Урок з футболу «Козацькому роду нема переводу!»
Розвиток в учнів загальної витривалості, спираючись на кращі традиції українського народу. Оновлення рухової пам'яті шляхом повторення...
РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВО-КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ КАЗКИ
У статті розкрито поняття комунікативної діяльності дошкільника, описано особливості розвитку мовленнєво-комунікативних умінь дітей...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка