|
Скачати 22.09 Kb.
|
Тема. Інтенсивний розвиток латиноамериканської літератури в другій пол. XX ст. Г.Гарсіа Маркес — відомий колумбійський письменник, лауреат Нобелівської премії. Роман «Сто років самотності» як твір «магічного реалізму». Мета: ознайомити і зацікавити учнів подробицями життя і творчості письменника; розвивати навички сприйняття та слухання інформації, визначення в ній головного, уміння визначати проблематику та тематику творів, ознаки літературних напрямів; виховувати прагнення до пізнання, любов до літератури, естетичні смаки. Обладнання: комп’ютер, портрет письменника,політична карта світу, кінофільм Форма проведення : урок вивчення нового матеріалу. Створення утопії, де ніхто не зможе вирішити за інших, як їм помирати, де кохання буде істинним, а щастя – можливтм і де народи, приречені на сто років самотності, матимуть в решті решт право на життя. Г.Г.Маркес Хід уроку І.Оголошення теми, мети, епіграфа уроку. Мотивація навчальної діяльності ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів . 1.Слово вчителя (Gabriel García Márquez; 6.03.1928) – колумбійський письменник- прозаїк, публіцист, політичний діяч; представник літературного напрямку «магічний реалізм» в 1967 році надрукував роман «Сто років самотності» який приніс йому світову славу. Пабло Неруда писав про цю книгу: «быть может, величайшее откровение на испанском языке со времен «Дон Кихота». У 1982 році став лауреатом Нобелівської премії в галузі літератури . У своїй нобелівській промові Маркес відзначив, що письменник несе відповідальність за « створення утопії, де ніхто не зможе вирішити за інших, як їм помирати, де кохання буде істинним, а щастя – можливтм і де народи, приречені на сто років самотності, матимуть в решті решт право на життя». «Фантастичне й реальне в його книжках перемішані сплавлені одне з одним. Найвірогідніше (…) відбувається у звичайному, тривимірному оточенні. Вторгнення фантастичного всупереч усім традиціям не супроводжується барвистими ефектами, а оформляється, як найприродніша річ на світі, що ні в кого не викликає здивування»,- зазначав літературознавець Д. Затонський. ІІІ. Вивчення нового матеріалу . Методичний коментар: учні переглядають презентацію на основі якої складають візитку письменника. Візитка письменника Батьківщина – Роки життя – Батьківська родина – Виховання – Освіта – IV. Перегляд кінофільму . Методичний коментар: переглядаючи кінофільм, складіть психологічний портрет письменника, учні готуються до написання есе « Маркес для мене» V. Узагальнення вивченого на уроці. Написання учнями есе «Маркес для мене» Читання та обговорення 2-3 робіт. Методичний коментар: учні при написанні есе використовують висловлювання Маркеса з презентації. V І. Підбиття підсумків уроку. Оцінювання роботи учнів .Домашнє завдання. Повторити життєвий і творчий шлях письменника, склавши інформаційне гроно «Г. Г. Маркес – відомий колумбійський письменник.». |
Урок вивчення нового матеріалу Тема. «Народні оповідання» Марка Вовчка – «нехудожнє» зображення нетипових епізодів із кріпацького життя чи художнє викриття |
Урок вивчення нового матеріалу «балет», «лібрето», «антрепренер», «адажіо» «балетмейстер», «танцівник»,видатними композиторами та виконавцями російського балету... |
Урок вивчення нового матеріалу. Методи і прийоми: «робота в групах» ... |
Урок вивчення нового матеріалу Тема. Харчова промисловість. Галузевий склад харчової промисловості. Фактори розміщення галузей, їх географія. Проблеми і перспективи... |
Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: Комп’ютер, проектор,... Пояснити учням умови накопичення заряду, ввести поняття електроємності провідника та одиниці вимірювання електроємності |
Урок вивчення нового матеріалу) 5 клас Тема уроку: Образ Лиса Микити... Мета: охарактеризувати образ Лиса Микити; набути умінь і навичок аналізувати художній образ |
Уроку: вивчення нового матеріалу. Мета уроку Мета уроку: спрямувати учнів на вивчення творів позашкільної програми, націлити на роботу з підручником, прищеплювати дітям любов... |
1. Середньовічний світ Західної Європи Учні розв’язують їх під час вивчення і закріплення нового матеріалу та на підсумково-узагальнюючих уроках |
Урок вивчення нового матеріалу. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ Нагадати... Раціональний виробник. Прояви обмеженості виробничих ресурсів, відтворювані та невідтворювані ресурси. Виробничі можливості. Альтернативні... |
ІV. Вивчення нового матеріалу. (пояснення вчителя з елементами бесіди) МЕТА. Засвоїти поняття змочування і капілярності, з’ясувати їх закономірності; показати практичне значення цих явищ |