|
Скачати 25.88 Kb.
|
11 клас Дата________________ Тема. Виробник як суб’єкт економіки та мета його діяльності. Раціональний виробник. Прояви обмеженості виробничих ресурсів, відтворювані та невідтворювані ресурси. Виробничі можливості. Альтернативні варіанти використання ресурсів. Крива виробничих можливостей. Альтернативна вартість. Закон спадної продуктивності факторів виробництва. Мета: розглянути зміст виробництва; виділити основні елементи процесу виробництва; проаналізувати структуру виробництва Поняття: виробництво; робоча сила; предмет праці; засоби праці; засоби виробництва; матеріальне виробництво; нематеріальне виробництво. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ
Змістовий стандарт Виробництво — це складне економічне явище, яке необхідно розглядати з різних сторін. Економіка почалася з формуванням у суспільстві відносин щодо виробництва, розподілу, обміну і споживання різних речей (матеріальних благ). Але з'явилося все це завдяки тому, що люди працювали. Праця — діяльність людини, внаслідок якої з'являється корисна річ. Однак морські приливи, вітер, різні машини, механізми, тварини теж виконують певну дію. Але про них не кажуть, що вони працюють, бо поняття «праця» передбачає лише свідому цілеспрямовану діяльність, корисну для суспільства. Предмет праці — речовина природи, на яку людина діє в процесі праці. Засіб праці — річ, якою людина діє на предмет праці. Виробництво поділяється на матеріальне і нематеріальне. Вправа 1. Які з перелічених понять належать до засобів праці: а) верстати; б) машини; в) сировина; г) робоча сила; д) споруди; е) резервуари; є) земля; ж) напівфабрикати? Вправа 2. Із наведених далі визначень виберіть такі, що характеризують: а) продуктивні сили; б) виробничі відносини; в) засоби виробництва; г) знаряддя праці; д) предмети праці. Виробничі будівлі; обладнання; інструменти; паливо; сировина; матеріали; електроенергія; наука; люди; сукупність засобів виробництва й люди, які приводять їх у дію; відносини між людьми у процесі виробництва матеріальних благ. Д/З. Повторити весь конспект з 1 уроку Задача. У господарстві було використано олію: для харчування робітників — на 10 тис. грн., на виготовлення фарб — на 5 тис. грн., зерна на годівлю худоби — на 1 тис. грн., зерна на виготовлення продуктів харчування для працівників — на 2 тис. грн. Порахуйте скільки всього було витрачено на засоби виробництва і предмети споживання? |
Урок вивчення нового матеріалу. Обладнання: Комп’ютер, проектор,... Пояснити учням умови накопичення заряду, ввести поняття електроємності провідника та одиниці вимірювання електроємності |
Урок пояснення нового матеріалу Мета. Дати учням поняття осцилографа, визначитися з його призначенням та основними технічними характеристиками |
Уроку: вивчення нового матеріалу. Мета уроку Мета уроку: спрямувати учнів на вивчення творів позашкільної програми, націлити на роботу з підручником, прищеплювати дітям любов... |
Урок вивчення нового матеріалу. Методи і прийоми: «робота в групах» ... |
Урок з інформатики. Специфіка уроку інформатики. Підготовка вчителя... Розвивальних завдань, добір конкретного навчального матеріалу, досягнення конкретних поставлених цілей шляхом добору відповідних... |
Урок вивчення нового матеріалу) 5 клас Тема уроку: Образ Лиса Микити... Мета: охарактеризувати образ Лиса Микити; набути умінь і навичок аналізувати художній образ |
ІV. Вивчення нового матеріалу. (пояснення вчителя з елементами бесіди) МЕТА. Засвоїти поняття змочування і капілярності, з’ясувати їх закономірності; показати практичне значення цих явищ |
Урок вивчення нового матеріалу «балет», «лібрето», «антрепренер», «адажіо» «балетмейстер», «танцівник»,видатними композиторами та виконавцями російського балету... |
Урок вивчення нового матеріалу Тема. «Народні оповідання» Марка Вовчка – «нехудожнє» зображення нетипових епізодів із кріпацького життя чи художнє викриття |
Уроку І. Мотивація вивчення нового матеріалу Розширювати кругозір учнів, поглиблювати міжпредметні зв’язки. Розвивати логічне і абстрактне мислення. Виховувати культуру математичного... |