План-конспект уроку англійської мови,
проведеного в 1 класі
Unit 2. My toys
Lesson 5.
Тема: Іграшки. Слова: “this”, “that”. Структури: “What’s this?”, “What’s that?”. Множина іменника (-s)
Автор:
Учитель англійської мови
Липовеньківської зш І – ІІІ ступенів
Патрашку Ольга Ігорівна
2012 рік
Тема: Іграшки. Слова: “this”, “that”. Структури: “What’s this?”, “What’s that?”. Множина іменника (-s)
Мета. Освітня: ознайомити дітей з ігровими традиціями, вчити весело та з користю проводити час.
Практична: ознайомити учнів з новою лексикою та граматичними структурами; навчити утворювати множину іменників додаванням закінчення -s; вивчити нові літери та звуки.
Розвиваюча: формувати навички усного мовлення (апроксивної вимови), вміння інтонування; розвивати аудіативні вміння, зорову, слухову та рухову пам’ять, мислення, навички читання та письма.
Виховна: сприяти соціалізації дітей в ході взаємодії в парах; виховувати ввічливість, дисциплінованість, охайність; стимулювати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання.
Засоби навчання: підручник (Алла Несвіт. Англійська мова. Підручник для 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів. К.- «Ґенеза», 2012р.)
Наочні посібники: Тедді Беа та його друзі, предметні малюнки (шкільні речі а кольорах, шкільні речі на картках, вивчена та нова лексика (с. 22-32), множина та однина предметів; ілюстрації (діти, що тримають іграшки,); картки для фонетичної розминки (свічки), «сітка-шифр», «кольорова» квітка, картки із зображенням нових букв, алфавіт, плакат “How many toys?”, картки з вказівними займенниками, картка з НЛО з пропущеними літерами, закінчення «-s».
Роздавальні матеріали: картки з літерами, звуками, шаблонами для розфарбовування, цифрами, картки для д/з.
Допоміжні предмети: м’яч, пов’язка, скринька, фішки, назви завдань у скриньці, призи, кольорові олівці.
Хід уроку:
І. Вступна частина. Введення в англомовну атмосферу
1. Привітання
- Good morning, children!
- Nice to meet you!
- How are you?
2. Speaking training
- What is your name?
- What is your surname?
- How old are you?
- How old is he/she?
- Where are you from?
3. Оголошення теми, мети уроку, мотивація навчальної діяльності
- До нас сьогодні на урок завітали незвичайні гості. Look! This is Teddy Bear. These are his friends – Fluffy Cat and Witty Hare. Давайте привітаємося з ними англійською і скажемо, що ми раді їх бачити (хором).
- Вони принесли з собою багато іграшок та чарівну скриньку з цікавими завданнями для нас. Чи цікаво вам, що в ній? За старанність та правильні відповіді ви будете отримувати фішки. Потім за них ви зможете викупити собі призи.
ІІ. Основна частина
1. Phonetic Drills
1) Повторення вивчених букв. Робота з плакатом «Alphabet»
- Вітті приніс алфавіт. Йому цікаво, які літери ви вже знаєте. Go to the blackboard, show and name a letter.
- А які слова ними починаються?
2) Введення нових літер
- Тепер Вітті знає: ви готові познайомитись з новими літерами. Look! This is Hh. This is Ii. This is Kk.
- А ось як вони читаються: [h], [i], [k]. Repeat the sounds.
- Хто здогадався, які букви їх позначають?
3) Встановлення відповідності: букви – звуки. (Дод. 1)
- Флаффі запалила свічки. Але дмухнув вітерець – і вогники змістились. Флаффі просить вас повернути вогники на місце, з’єднавши букви з відповідними звуками.
- Тепер назвемо букви та їх звуки.
- Чим відрізняються букви від звуків?
2. Опрацювання лексичних одиниць
1) Повторення вивчених слів розділу. Робота з предметними малюнками
- Тедді приніс багато іграшок. Але чомусь забув, як вони називаються англійською мовою. Допоможімо йому пригадати.
2) Введення нової лексики (Дод. 2)
- Подивіться, Вітті грається новими іграшками. Давайте його запитаємо, як він їх називає англійською мовою.
- Look at the pictures and repeat after me: a hare, an iPod, a kite.
3) Відпрацювання нової лексики (На дошці записані слова з пропущеними літерами. Діти по черзі виходять і дописують їх)
- Ой! Вітті так необачно грався, що букви повипадали, і він просить допомогти їх відновити.
4) Закріплення лексики. Гра “Hot Potato”
- Тедді запрошує погратись у гру. Let s play game.
3. Повторення вивчених структур
1) Структура «What’s this?»
- У чарівній скриньці є багато речей. Тедді буде показувати предмет і запитувати: What’s this? Ви має те відповідати так: It is a … .
2) Структура «Is it her doll? – Yes, it is.»
- Серед іграшок є такі, якими здебільшого грають хлопчики чи дівчатка. Подивіться на малюнки. Як думаєте, чиї це іграшки? Запитайте та дайте відповідь за зразком:
Is it her doll? – Yes, it is.
4. Фізкультхвилинка
- Настав час трохи відпочити. It is PLAYTIME!
1) Команди
Stand up!
Sit down!
Sit still!
Stand still!
Hands up!
Hands down!
Hands to the sides!
Hands on hips!
2)“Teddy Bear”
5. Введення вказівних займенників
- Зараз Флаффі навчить вас грати в гру «Близько – Далеко». Коли ми хочемо вказати на близький предмет, кажемо THIS, коли на далекий – THAT. Умови гри: слід правильно вказати на іграшку, використавши ці слова. (На дошці – картки з відповідними словами і малюнками)
6. Ведення поняття множини іменників та її утворення
- Вітті хоче відкрити вам велику таємницю чарівної скриньки. Там живе
дуже цікава літера, яка сама може змінити значення слова, перетворивши одну іграшку на багато іграшок! Чи цікаво вам, що це за буква, і як вона це робить?
- Ця буква – s. Дивіться, як діє її магія. (Учитель пояснює зміни і прикріплює до слова в однині слово в множині. Діти повторюють кожну пару)
a train – trains
a bike – bikes
a ball – balls
a hare – hares
a kite – kites
- То як утворити множину? Спробуйте зробити це самі.
7. Аудіювання
- Тедді приніс фото ще трьох друзів. Але ж як їх звуть? Послухайте, що вони мають, і здогадайтеся їхні імена.
Звукозапис: Alice has got 2 dolls.
Dan has got 4 trains.
Helen has got 3 teddy bears.
8. Повторення чисел. Гра «How many toys?»
- З’єднайте малюнки з відповідними картинками. Match.
9. Повторення кольорів
1) «Кольорова» квітка.
(Квітка обернена зворотною стороною, де записані кольори. Діти відгадують і повертають кожну пелюстку кольором)
2) Гра «Шифр»
- Відгадайте назву улюбленого кольору Флаффі.
III. Заключна частина
1. Бесіда
- Чого навчились на уроці?
- Що найбільше сподобалось?
2. Проведення аукціону
4. Прощання
- Stand up! Stand still! Goodbye! See you later!
|