|
Скачати 59.25 Kb.
|
Конспект ПНД з елементами ТРВЗ, ейдетики та мнемотехніки Гра-вікторина «Маленькі розумники» Програмовий зміст: Розвивальні завдання: Розвивати:
Виховні завдання: Виховувати:
Навчальні завдання:
Хід заняття: Діти заходять, стають півколом на килимі. Вихователь: Станьте діти всі рівненько Усміхніться всі гарненько Усміхніться самі до себе Усміхніться всі до мене Усміхніться до гостей Привітайтесь «Добрий день» Дзвонить телефон Вихователь.Ой, дітки, перепрошую,я забула вимкнути телефон. Але,можливо,це щось важливе…Дозвольте,я відповім. (слухає повідомлення ) ………………………………………………………………………………………
Діти:
Вихователь:
Звучить: Увага! Увага! Увага!
Бажаю успіху! Слухайте загадку. Я в барлозі взимку спав Мед із вуликів збирав Бант на шию пов’язали І до іграшок поклали Вайлуватий і м’який Відгадайте, хто я такий? (Ведмедик) Вихователь:
Знаходять. За іграшковим Ведмедиком висить карта-схема і конверт з буквою.(Н)
Діти.
Вихователь: Правильно, а порахуйте,з скількох кіл складається малюнок Ведмедика. ( відповіді дітей.) Що ж, першу букву ми знайшли, давайте подивимося, куди нам далі йти за схемою. В якому напрямку вказують стрілочки ( прямо і праворуч). І що ми маємо знайти ( іграшку Лисичку). Молодці,пішли.
Діти впізнають за тінню, вихователь виставляє відповідні іграшки.
Так, з різних, а з яких саме, ми зараз дізнаємось за допомогою чистомовки: Ки – ки – ки- ми зібрали іграшки Ка – ка – ка – гарна у нас лялька Лі – лі – лі – прилетіли журавлі Лень – лень – лень – древ’яний олень Ни – ни – ни – півень із тканини Ня – ня – ня – пухкеньке цуценя Ник – ник – ник – із пластмаси коник Та – та – та – граю на гітарі я Ач – ач – ач – це гумовий м’яч. Вихователь перепитує ще, а діти називають матеріал. Вихователь. Правильно,молодці, а зараз я подивлюся,які ви уважні. Гра «Що зайве?» (на увагу) Діти закривають очі, вихователь підставляє чашку, фіалку, книгу.
Що ж, давайте подивимось, куди далі нас направить наша карта-схема. В якому напрямку вказує стрілочка? І куди вона має нас привести? Правильно, до іграшки-літачка. Знаходять іграшку і конверт під нею. Вихователь. А тут, друзі, є також завдання,слухайте уважно. Гра «Чарівне коло» Діти йдуть по колу, вихователь вимовляє приголосні звуки, а коли помиляється і каже голосні звуки, діти присідають. Гра «Яке слово я загадала?» Вихователь загадав іграшку в назві якої є звук: М – машина, м’яч, мавпа, мишка П – півник, посудка, пірамідка, поїзд, поні Б – барабан, бичок, будиночок, білка С – слон, сова, сопілка
Вихователь. Куди ж далі нас направить наша карта-схема? Дивимось уважно.. ( вліво до Їжачка. Дістають конверт). Нові завдання… I.. «Скласти розповідь про іграшки за мнемотаблицею» II.Гра «Придумай і зроби»
С – стрибаю, сиджу, сміюся, сумую П – поливаю, полю, перу, плескаю, плету И – Це літера цікава З ліва дивиться на право І хоч голос гарненький має Але слів не починає Ми її не лишимо В алфавіт запишемо І до інших літер на дошці поставимо. (виставляємо на дошку )И Вихователь. Діти, а далі наша карта вказує на столики, давайте тихесенько підійдемо і чемнесенько сядемо на свої місця. Діти сідають за столи .Вихователь дістає з конверта завдання. Гра «Дід – буквоїд»
1.Діти дописують букви в складах. Вихователь хвалить дітей, які першими справились і ще придумали звук на цей склад чи букву. 2.Робота в парах (діти складають два склади в слово) «Фразовий конструктор» I. (вихователь показує схему, діти складають речення).
II. Діти складають речення з малюнків, що знаходяться у них в конвертах на столах, читають ці речення.
Вихователь:
Гра «Живе слово» Читають МА-ШИ-НА Вихователь: Молодці! Правильно прочитали! А давайте з бук слова «Машина» утворимо нові слова МА-ША НА-ША (звуковий аналіз слова) Вихователь: Що ж, малята, гарно ми з вами попрацювали, у гру-вікторину пограли. А поки підводяться підсумки , давайте пограємо веселу музично-мовну гру. Ви любите кататися на каруселі, тоді – поїхали. Гра «Каруселі» В каруселі сіли діти Галя з Ларою та Рита І поїхали кругом Все бігом, бігом, бігом А тепер не поспішайте Каруселі зупиняйте Раз, два; раз, два І скінчилась наша гра. Голос з динаміка повідомляє про перемогу. В групу вкочують великий іграшковий автомобіль-грузовик. В кузові – конструктор і ляльки-мотанки. Діти розбирають ляльки та дарують їх присутнім гостям. |
Урок з елементами дослідження Мета Тема: «Драма-казка «Микита Кожум’яка» Олександра Олеся» (урок з елементами дослідження) |
В.І. Циганок «ТРВЗ педагогіка та залучення педагога і вихованця до дива творчості» Що об'єднує інженера-раціоналізатора, вченого-фізика, композитора, художника, дизайнера, тесляра із золотими руками, повара- кондитера,... |
Методи ТРВЗ педагогіки в соціалізації дітей з особливими потребами до навколишнього середовища Однією з актуальних проблем в сучасній педагогіці є увага до соціалізації дітей з обмеженими можливостями,її самореалізації, до захищеності... |
Урок розвитку зв’язного мовлення Твір з елементами опису зовнішності людини «Моя матуся» Мета: вчити писати твір з елементами опису зовнішності людини (мами); збагачувати активний словниковий запас; розвивати мовлення... |
Урок №5 ПИСЬМОВИЙ СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ З ЕЛЕМЕНТАМИ... Овленнєво-комунікативні вміння здійснювати типологічний, композиційний і змістовий аналіз художнього тексту розповідного характеру... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В 10 КЛАСІ Тема. Об’єкти сторінки та їхні властивості Мета уроку Навчальна: ознайомити учнів із призначенням текстових процесорів, способами запуску процесора MS WORD, елементами віконного інтерфейсу... |
Програми Приготування бутербродів з інноваційними елементами оформлення”з професії “Кухар” |
Лабораторна робота №10 Мета: ознайомити із основними елементами інтерфейсу та головними функціями програми для роботи з відео |
Лабораторна робота №9 Мета: ознайомити із основними елементами інтерфейсу та головними функціями програми для роботи з відео |
Дата Організація виховної діяльності Національне виховання. Екскурсія з елементами бесіди «Прийми нас в свої обійми, школо!» |