|
Скачати 95.92 Kb.
|
Додаток 1 ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ http://www.eks-pb.de/abc_musik.htm http://www.kidsweb.de/abc_spezial/abc http://mausini.com/de/ABC.html http://www.goethe./de/lhr/pro/mediterrani http://www.gоethe./de/lhr/duw/auf/sta/dei http://www.kinderreimeseite.de http://russian-online.net/de_start/leseecke/osterhase_gal.php?nr=5#bild http://www.russian-online.net/de_start/box/boxtext.php?auswahl=ostern http://bestedeutschlehrerin.narod.ru/ostern.html http://www.wikipedia.de www.karneval.de www.koelnerkarneval.de http://www.bibel-online.net/buch/42.lukas/1.html#1,26 http://lernnetz.net/filme/winter/index.htm http://daf.phil-fak.uni-duesseldorf.de/medienseminar/ss98/feste/karneval.htm http://www.weihnachtsmanndorf.de http://www.bischof-nikolaus.de Wir lesen die deutschen Zeitungen http://edu.of.ru/attach/17/23562.rar http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/ http://www.sueddeutsche.de/ http://www.translate.ru/http://www.poedem.ru http://www.avialine.com http://www.turism.ru Додаток 2. Приклади формування інформаційної компетенції на уроках з використанням Інтернет Тема: Професії : пошуки в Інтернет Крок 1. Увійдіть в Інтернет за адресою: www. sueddeutsche.de Крок 2. Оберіть рубрику Job ft Karriere , потім jobatlas Ви знайдете великий перелік назв професій в алфавітному порядку від « цітологоасистент» до « « перекладач». Крок 3.Оберіть тільки один приклад ті прочитайте пояснення цієї професії Berufe im Detail. Варіант A Крок 4. Опис професій Кожен учасник отримує дві картки. Напишіть на одній картці навчальні літери Вашого приз віща , на іншій - навчальні літери Вашого імені . Знайдіть за цими літерами назви професій в jobatlas. Занотуйте опис , який Ви знайшли, на Ваший картці. Крок 5. Відгадування професій. Клас ділиться на дві групи. Вчитель збирає картки і кожен учасник обирає дві нові картки. При читанні вголос називаються тільки навчальні літери професії, інший учасник шукає її в Інтернет за списком. Хто першим відгадає професію, той – переможець. Варіант Б Крок 4. Обгрунтувати вибір професії. Прослідкуйте різні назви професій і оберіть одну або дві професії, які Вам подобаються. Вживайте наступні вирази : Der Beruf, als …interessiert mich, weil… Ich wäre gerne…, denn da kann man… Aufgrund finde ich die Tätigkeit als…reizvoll… Da ich …würde ich gerne …werden. Außerdem hat man als… die Möglichkeit,…zu… За допомогою детального опису обґрунтуйте свою думку щодо обраної професії. Дослідження: Вечеря з відомими людьми Завдання: Що було б, якщо відомих людей Німеччини сучасності та минулого запросити на вечерю? Наступні сторінки дадуть довідку про цих людей: home.page.at/eqo7/ promi-de.htlm www.quia.com/hm-9423.htlm www.derweg.ork/personen/gesamt/index.htlm Розшукайте відомих особистостей і поміркуйте, як вони сидітиме за столом. Поясни: - кого ти запросиш, чому? - порядок гостей за столом; - де ти сам сидітимеш; - які запитання ти маєш до відомих людей. Дослідження: Різдво 1. Увійдіть в Інтернет на сторінку de.yahoo.de. 2. Оберіть слово « Різдво». 3. Натисніть в меню на « Навколо Різдва». - Знайдіть пояснення до наступних понять : Адвент, Адвенткалендар , Різдвяний вінок, різдвяний кекс; - Перевірте, чи знають ці поняття Ваші товариши; 4. Увійдіть в Інтернет на сторінку www.oetker.de 5.Знайдіть « Сюрпризи Різдва». 6. Натисніть в меню «Типи/ Трюки». - Які сюрпризи можна підготувати своїм близьким? 7.Увійдіть в Інтернет на сторінку www.brigitte.de 8. Натисніть на ліве меню « Приготування їжі і напої». - Які ідеї Ви маєте щодо святкової їжі на Різдво?Напишіть запрошення. Додаток 3 Дослідження: Адвент. Свято Миколая, Різдво. Форма роботи: групова, 15-16 років учасникам. Час тривання роботи: 4 тижні ( пропозиція - 4 тижні Адвент). Цілі: - Дізнання традицій, звичаїв Адвент та Різдва. - Збір інформації із Інтернет , книг, музики. - Ознайомлення з традиціями святкування інших народів. Крок 1. Представлення. Школярі розповідають про свої родини, місце мешкання. Інформація про значення Адвент - різдвяного часу. Пояснення релігійного змісту свят. Історія виникнення цих свят. Крок 2. Традиції. Збір і пояснення традицій святкування Адвент і Різдва. Поясніть – Адвент вінок ? Що означають 4 свічки? Історія виникнення свята Святого Миколая. Різдвяний дід або Ангел? Новорічна ялинка та її традиції. Крок 3. Родинні традиції. Моє Різдво ( найкраще Різдво, яке я святкував). Учні розповідатимуть про найкращі різдвяні свята в їх житті , посилають свої повідомлення своїм партнерам по E-mail. Одночасно отримують відповіді від своїх партнерів. Підготовка до свята в родині. Обмін своїми родинними традиціями. Крок 4. Різдвяний настрій. - Пісні Адвенту та Різдва. Типи подарунків. Різдвяний стіл. Святкова їжа. Особливості. Адвенткалендар. -www.Weihnachtskarten. Weihnachtsmusik auf www. hören. Weihnachtsküche von www.Weihnachtseinkauf online. Крок 5. Резюме( підведення висновків). - Резюме подій. Зібрання матеріалів. - Оцінювання проекту. Учні використовують E-mail для подальшого обміну зібраною інформацією, ідеями, думками. Вони читають, ставлять запитання і вчаться використовувати Інтернет у вільний час. wwwSeiten: www.neu.otto.de. www.weihnachten.at www. tripple.net/contator/advent/ Додаток 4 Дослідження: Різдвяний календар. Увійдіть в Інтернет за адресою www.wasistdas.de/root/index.asp і натисніть на « Різдвяний календар». Відкрийте рядок вікон різдвяного календаря. Завдання до вікна 1. Історія різдвяного календаря: - Що означає взагалі різдвяний календар? - Хто вигадав різдвяний календар? - Назвіть золоті правила різдвяного календаря. Завдання до вікна 2. Адвентслалом. Зіграйте в гру « Допоможи святому Миколаю». Завдання до вікна 3. 1001 ніч на Адвент. Здійсніть різдвяні ідеї майстрування - Світло(Leuchte) Завдання до вікна 4. - Прочитайте текст , дайте відповіді на запитання. - Що це – іглу? - Чому в іглу тепло? Завдання до вікна 5. Різдвяні звичаї в різних країнах. Оберіть країну із списку і презентуйте цю країну ті її різдвяні звичаї.( Італія, Франція, Іспанія, Америка, Швеція, Англія, Бельгія) Завдання до вікна 6. Історія Святого Миколая. Прочитайте текст, повідомте про них своїм молодшим сестрам. Завдання до вікна 7. Різдвяна пісня для прослуховування і запишіть на магнітофон пісню. Вивчіть слова і мелодію. Заспівайте пісню. Завдання до вікна 8. Супутники Різдвяного діда. Прочитайте текст і висловіть свою думку щодо супутників Різдвяного діда. Завдання до вікна 9. Ігри. Різдвяні мотиви. Пограйте в ігри. Завдання до вікна 10. Різдвяна пекарня. Рецепт « Кокос - міндальне печиво». Чи можна в Україні купити складові цього печива? - Якщо так, напишіть оцінку цього печива. - Якщо ні, напишіть, якими продуктами можна замінити складові печива? Напишіть прайс-лист . Додаток 5 Дослідження за темою:» Їжа ті напої». Рівень навчання : середній. Ціль дослідження: оформлення проектів.
Оберіть тему і працюйте у групах. Тема 1: Фрукти і овочі. Тема 2: М»ясо, масло, олія. Тема 3 : Молочні продукти. Тема 4: Десерти. Тема 5: Напої. Натисніть на сторінку: www.bier.de/; www. vinum.info/; www.brigitte. de.diaet Додаток 6 Дослідження: Їжа і напої. Ми зустрічаємо Різдво і чекаємо на гостей із Щвейцарії. Крок 1, Увійдіть в Інтернет на сторінку www. schweizer-kochrezepte.ch , щоб отримати уяву про звички в їжі в Швейцарії. Крок 2. Натисніть на рубрику « Рецепти». Ви знайдете великий перелік назв страв , розташованих в алфавітному порядку. Крок 3. Натисніть декілька прикладів і прочитайте можливості приготування обраних страв. Крок 4. Оберіть рецепти страв, які Ви змогли б приготувати. Додаток 7 Дослідження за темою: « Здоров“я». Підтема: Класичні допоміжні методи / Акупунктура/ Ароматерапія / Масаж, Йога. Рівень навчання : середній . Техніка виконання дослідження: 1.www. medizinfo.com/alternative/ натисніть на «Альтернативні засоби» і оберіть тему, яка Вас цікавить. 2. Які засоби найстаріші, сучасніші? Знайдіть інформацію в тексті. 3 . Яке застосування знаходять ці засоби? Знайдіть інформацію в тексті. 4. Які переваги і недоліки мають ці засоби? Примітка: школярі створюють і заповнюють таблицю:
5. Означити найефективніші методи: ведення дискусії. 6. Відповіді на запитання: - Де ці методи популярні? Чому? - Які методи використовують в Україні? - Чи мають ці методи майбутнє? - Чому Ви надаєте перевагу: класичним допоміжним методам або альтернативній меді ціні. 6. Домашнє завдання: Оберіть тему із наданого переліку і повідомте свою думку до цього питання. - Життя без лікарів – яке воно було б? - В здоровому тілі – здоровий дух. - Йога – чи для всіх вона корисна?... |
«Електронні послуги у сфері купівлі продажу (Інтернет-аукціони, Інтернет-магазини)» Мета роботи: ознайомитись та описати роботу Інтернет-аукціонів та Інтернет-магазинів |
«Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення» «Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення», яка відбулася 26-30 березня 2012 р в Інституті післядипломної... |
Фактори, що впливають на вибір професії ... |
Який має бути справжній вчитель??????????????? Учитель… коли вимовляєш це слово, завжди охоплює якесь хвилювання начебто б нічого особливого й немає в цьому слові, звичайна назва... |
Тренінгове заняття для учнів старших класів Мета: обговорення майбутніх перспектив, вибору професії, важливості брати до уваги при виборі професії власного стану здоров’я |
План-конспект уроку №21 ТЕМА. Історія виникнення та розвиток глобальної... МЕТА: сформувати в учнів основні поняття мережі Інтернет, основні етапи історії розвитку Інтернет,її можливості |
«ВСІ ПРОФЕСІЇ ПОТРІБНІ, ВСІ ПРОФЕСІЇ ВАЖЛИВІ…» Мета. Формувати ціннісне ставлення до праці, ознайомити учнів з різними професіями, виховувати повагу до людей різних професій, удосконалювати... |
УЗГОДЖЕНО Конкурс професійної майстерності на кращого по професії проводиться з метою підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої... |
Використання ІНТЕРНЕТ і засобів мультимедіа в практиці туристичного бізнесу Можливості використання ІНТЕРНЕТ у формуванні, просуванні та реалізації турпродукту |
Вибір професії: задача з багатьма невідомими Профорієнтаційне заняття Мета Мета: розширити знання учнів про професії, активізувати спрямованість на самопізнання, власну активність як основу професійного самовизначення,... |