«Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення»


Скачати 215.25 Kb.
Назва «Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення»
Дата 07.05.2013
Розмір 215.25 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи


ЗВІТ

про проведення ІІI Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції на тему «Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення», яка відбулася 26-30 березня 2012 р. в Інституті післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «УМО» й була присвячена 20-річчю Національної академії педагогічних наук України
У роботі конференції взяли участь керівники та методисти навчально-методичних центрів, керівники та педагогічні працівники професійно-технічних навчальних закладів, кандидати наук, аспіранти, фахівці в галузі навчання дорослих з 13 областей України (Донецької, Київської, Одеської, Житомирської, Дніпропетровської, Харківської, Полтавської, Хмельницької, Кіровоградської, Сумської, Волинської, Херсонської, Вінницької). Разом учасників – 93 особи.
Робота здійснювалась за наступними напрямками:

  1. Психолого-педагогічні аспекти підготовки спеціалістів професійно-технічних навчальних закладів. Керівник – Максименко О.Г.

  2. Впровадження інноваційних технологій у навчальний процес. Керівники – Верченко Н.В., Савустьяненко Т.Л.

  3. Психолого-педагогічна компетентність у системі неперервної педагогічної освіти. Керівники – Єрмакова З.І., Пашкова Н.В.

  4. Психологічні особливості профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів. Керівники – Самотаєва Е.О., Торба Н.Г.

  5. Педагогічні технології на основі гуманізації і демократизації педагогічних відносин. Керівники – Волченська Т.В., Ситнікова Н.Є.

  6. Нові технології в навчанні дорослих (дистанційні курси, e-learning; тренінги тощо). Керівники – Коваль Л.Є., Харагірло В.Є.


Матеріали конференції охоплюють різноманітні питання, які стосуються вдосконалення процесу освіти в закладах професійно-технічного напряму: творчий розвиток особистості учнів, інноваційні засоби навчання, особливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників, особливості створення позитивного соціально-психологічного клімату в ПТНЗ, узагальнення наукових підходів до процесу навчання.

Необхідно відзначити, що учасники конференції, осмислюючи процес освіти й виховання підростаючого покоління в умовах переходу держави на ринкові відносини, значно підвищують свій професійний потенціал, наукову кваліфікацію, мобільність, самостійність, ініціативу, що обумовлює конкурентну здатність людини праці.

За результатами конференції готується збірник наукових статей, кожному учаснику буде надано сертифікат.
Зав. каф. ПППО О.Г.Максименко

Список учасників

ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції

«Інноваційна професійно-технічна освіта: пошуки шляхів оновлення»

(26-30 березня 2012 р.)




Александрова Діана Стефанівна,

ДПТНЗ «Краматорський центр професійно-технічної освіти»

ШЛЯХИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ І ПРОФІЛАКТИКИ КОНФЛІКТІВ МІЖ УЧАСНИКАМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ



Артеменко Світлана Миколаївна – заступник директора з навчально-виховної роботи Бердичівського професійного аграрного ліцею

ВІДЕОЛЕКТОРІЙ – ПРЕВЕНТИВНА ФОРМА ВИХОВАННЯ УЧНІВ



Бабаскіна Алла Василівна,

Краматорське вище професійне училище

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС



Бабич Тетяна Леонідівна – майстер виробничого навчання I категорії по професії «кухар, кондитер» ДПТНЗ «Краматорський центр професійно-технічної освіти»

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС



Балабанова Катерина Євгенівна

к. п. н., ст. викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАГІСТРАНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ



Безценна Тетяна Михайлівна,

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області

ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ

ПРИ НАВЧАННІ ДОРОСЛИХ



Безценна Тетяна Михайлівна,

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ВИРОБНИЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС



Бендас Наталія Михайлівна,

Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської області

ТЕСТУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ З ФІЗИКИ



Бондаренко Нінель Олександрівна – майстер виробничого навчання ДПТНЗ „Краматорський центр професійно-технічної освіти”

ІННОВАЦІЇ В НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОМУ ПРОЦЕСІ



Висоцька Людмила Євгенівна,

ДНЗ «Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування»

Психологічна готовність педагогічних працівників до інноваційних перетворень



Верченко Надія Вікторівна – к. б. н., ст. викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

Організація навчального процесу з підвищення кваліфікації в ІПО ІПП (м. Донецьк) на принципах андрагогіки



Волик Олександр Миколайович,

Вікулова Юлія Василівна,

Петренко Світлана Григорівна,

Чугуївський професійний аграрний ліцей

Профілактика конфліктів у сучасному професійному ліцеї



Волченська Тетяна Василівна – ст. викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

Формирование духовности учителя



Герінович Наталія Володимирівна – викладач Броварського професійного ліцею

Деякі аспекти конфліктів у взаємовідносинах працівників педагогічного колективу



Герук Галина Василівна,

Комунальний заклад Київської обласної ради «Васильківський професійний ліцей»

Моделювання жіночого одягу з цілого некроєного шматка тканини як варіант інтерактивного уроку методом «мозкового штурму»



Горбатюк Михайло Миколайович – викладач спеціальних технологій з професії «Верстатник широкого профілю» ДПТНЗ «Краматорський центр професійно технічної освіти»

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОМУ ПРОЦЕСІ



Горбенко Євген Дмитрович – викладач охорони праці Державного навчального закладу «Ізюмський професійний аграрний ліцей»

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТА ПАРАДОКСИ ОХОРОНИ ПРАЦІ



Гребенькова Галина Володимирівна – методист ДЗ «Професійне училище Одеської державної академії холоду»

Корпоративна культура в навчальному закладі



Деркач Ірина Геннадіївна,

Слов’янський професійний ліцей залізничного транспорту

імені Героя Соціалістичної Праці П.Ф. Кривоноса

ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ГРИ «КУЛІНАР» ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ВСТУПНОГО ІНСТРУКТАЖУ З ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ



Долгова Алла Олександрівна – викладач вищої категорії Слов’янського професійного аграрного ліцею

КОМПЛЕКСНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ УРОКА, ЕГО ВЛИЯНИЕ НА КАЧЕСТВО ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ



Дунець Лілія Михайлівна,

Вище професійне училище № 25 м. Хмельницького

профілактика конфліктів між учнями В професійному навчальному закладі



Євсеєва Людмила Григорівна, Московець Наталія Олексіївна, Лукашина Поліна Кузьмівна, Чепіга Наталія Григорівна, Глушко Юлія Юріївна, Державний навчальний заклад «Професійно-технічне училище №23 імені Бірюзова С. С. м. Полтави»

ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ



Єрмакова Зоя Іванівна – ст. викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

РОЗУМІННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ – ЗАПОРУКА УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА



Жукова Надія Костянтинівна,

Професійно-технічне училище № 17, м. Олександрія Кіровоградської області

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЦІ З ПОЗИЦІЙ ГУМАНІЗМУ



Задорожна Оксана Олександрівна,

Професійне училище Одеської державної академії холоду

Психологічні особливості профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів



Захарова Оксана Миколаївна,

Артемовський індустріальний технікум ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»

СОЗНАНИЕ И ПОВЕДЕНИЕ – ВАЖНЕЙШИЕ ЧЕРТЫ И СВОЙСТВА ХАРАКТЕРА



Зінченко Валентина Володимирівна,

Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської області

ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УРОКУ БІОЛОГІЇ



Іванов Олександр Олександрович,

Донецьке вище професійне машинобудівне училище

МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ОДИН ІЗ ПРОДУКТИВНИХ НАПРЯМКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ



Каткова Тетяна Григорівна,

Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавська область

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В УЧБОВОМУ ПРОЦЕСІ О ПРОФЕСІЇ «КУХАР, КОНДИТЕР»



Киба Надія Василівна – методист

Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області

ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА ОСНОВІ ГУМАНІЗАЦІЇ І ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ВІДНОСИН



Коваль Лариса Євгенівна – ст. викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

Особенности разработки электронной книги и ее применение в учебном процессе (обзор иностранной литературы)



Колесниченко Тетяна Тимофіївна,

ДНЗ «Артемовський професійний ліцей»

ПРЕЕМСТВЕННОСТЬ В ОБУЧЕНИИ ХИМИИ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОМ ЛИЦЕЕ


Кочаток Наталія Дмитрівна,

Вище професійне училище №25 м. Хмельницького

СПІВПРАЦЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З РОБОТОДАВЦЯМИ: ІННОВАЦІЙНІ ШЛЯХИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА




Кошлякова Олена Михайлівна – викладач спецпредметів з професій «Кухар», «Кондитер». Державний професійно-технічний навчальний заклад «Свеський професійний аграрний ліцей», Сумська область

МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ



Курмаз Тетяна Вікторівна, Донецьке вище професійне гірниче училище

ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ



Кушнірова Світлана Петрівна – викладач Державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу»

Інноваційні технології в навчальному процесі: проект «ВЧИТИ ВЧИТИСЯ!»



Ліпатова Валентина Ахмедівна –майстер виробничого навчання І категорії ДПТНЗ «Краматорський центр професійно-технічної освіти»

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС



Лісун Ольга Іванівна,

Навчально-методичний центр

професійно-технічної освіти

у Сумській області

ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ



Юлія Юріївна Легенька – заступник директора з навчальної роботи ДПТНЗ «Житомирський професійний технологічний ліцей»

Кваліметричний підхід як складова управлінського супроводу моніторингу якості освіти



Леонова Ольга Анатоліївна,

Краматорське вище професійне училище

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ



Лучинець Олена Павлівна,

Нововолинське вище професійне училище, Волинська область

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ РОБІТ З ПРЕДМЕТА «ТЕХНОЛОГІЯ ПРИГОТУВАННЯ ЇЖІ З ОСНОВАМИ ТОВАРОЗНАВСТВА»



Максименко Олена Георгіївна – к. пс. н., доцент, зав. кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ПОДХОД К ВОСПИТАНИЮ

ДЕВИАНТНЫХ ПОДРОСТКОВ



Малютіна Наталія Леонідівна,

Донецьке вище професійне машинобудівне училище

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО УЧИЛИЩА



Назарець Зінаїда Олексіївна – методист науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області

Інновації в системі професійно-технічної освіти Харківщини



Паламар Ірина Іванівна,

Парфенчик Марцеліна Казимирівна, Торезький професійний ліцей

РОБОТА ТОРЕЗЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ З ПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС



Панченко Дар’я Володимирівна,

ДНЗ «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну»

Застосування технології критичного мислення на уроках хімії як засіб підвищення пізнавального інтересу учнів до предметА



Панченко Олена Володимирівна,

Зіньківський професійний аграрний ліцей, Полтавська область

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА УРОКАХ ТЕОРЕТИЧНОГО ТА ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ



Пашкова Наталія Володимирівна – к. п. н., доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

ЯВЛЕНИЕ «СОПРОТИВЛЕНИЕ ВОСПИТАНИЮ»: СУЩНОСТЬ И ПУТИ ПРЕОДОЛЕНИЯ



Піковець Лариса Григорівна,

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області

КОНФЛІКТ(теоретичні питання, у педагогіці, викладач-учень, стилі конфліктів, поради психолога)



Попович Тетяна Анатоліївна,

Слов`янський професійний художній ліцей

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ



Прилуцька Світлана Олексіївна –викладач спецдисциплін ДНЗ «Донецький центр професійно-технічної освіти»

ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ



Присяжнюк Валентина Юріївна,

Центр професійно-технічної освіти, м. Житомир

Соціально – педагогічний та психологічний супровід навчально-виховного процесу в професійно – технічному навчальному закладі



Птиця Оксана Михайлівна – методист ДПТНЗ «Полтавське вище професійне училище ім. А. О. Чепіги»

Інноваційні технології при підготовці кваліфікованих робітників



Рафальська Олена Олександрівна – аспірантка Київського національного університету будівництва і архітектури

ПЕРЕВАГИ РОЗГАЛУЖЕНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ



Рафальська Раїса Іванівна,

ДНЗ «Решетилівський професійний аграрний ліцей ім. І. Г. Боровенського», с-ще Решетилівка, Полтавська обл.

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДНЗ «РЕШЕТИЛІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ ІМЕНІ І. Г. БОРОВЕНСЬКОГО»



Рой Наталія Вікторівна,

Гадяцький професійний аграрний ліцей

Інноваційні технології як новий методологічний засіб інтерактивного навчання



Рингач Олена Володимирівна – практичний психолог Донецького ліцею професійно-технічної освіти

Формування позитивної Я-концепції учнів, як спосіб профілактики конфліктів в навчально-виховному процесі професійно-технічних навчальних закладів




Савустьяненко Тетяна Лук’янівна – к. б. н., доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

ІНТЕГРОВАНА ДІЛОВА ГРА З АГРОНОМІЇ «ФЕРМЕРИ»



Самотаєва Елла Олександрівна – к. пс. н., ст. викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

АУТОПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ КАК ФАКТОР ПРОФЕССИОНАЛИЗМА ПЕДАГОГА



Семенюк Олена Володимирівна – практичний психолог ДПТНЗ «Новоград-Волинського професійного ліцею»

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ , ЯК СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ



Січкар Галина Іванівна,

Лубнський професійний ліцей

Полтавська область

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ УРОКІВ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ



Синиця Олена Володимирівна, Швидка Світлана Василівна – викладачі професійно-теоретичної підготовки Державного навчального закладу «Шосткинський центр професійно-технічної освіти»

РОБОЧИЙ ЗОШИТ ЯК МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ОРГАНІЗАЦІЇ І ТЕХНОЛОГІЇ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ПРИГОТУВАННЯ ЇЖІ



Ситнікова Наталія Євгенівна – к. пс. н., доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Інституту післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників (м. Донецьк) ДВНЗ «Університет менеджменту освіти»

МЕТОДОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ САМОСТВЕРДЖЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В РАННЬОМУ ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ



Скрипник Світлана Федорівна – методист професійного гірничого ліцею м. Комсомольська Полтавської області

Як ми навчаємо водіїв




Соколова Олена Миколаївна, Краматорське вище професійне училище(№14)

Розкриття актуальності, сутності та переваги використання інтерактивних технологій на уроках української літератури та мови



Стойчик Тетяна Іванівна,

Криворізький професійний гірничо – технологічний ліцей

Підготовка кваліфікованих робітників гірничого профілю з урахуванням досвіду підготовки в зарубіжних країнах



Страцинська Віра Григорівна

методист, викладач-методист, спеціаліст вищої категорії, «Відмінник освіти України»

ДНЗ «Одеське вище

Професійне училище торгівлі та технологій харчування»

Моніторинг і самомоніторинг в процесі інноваційної діяльності навчального закладу




Страцинська Ірина Анатоліївна – кандидат психологічних наук, представник психологічної служби ДНЗ „ОВПУТТХ”, доцент Південноукраїнського державного університету ім. К.Д. Ушинського

Група як засіб і форма здійснення психологічної підтримки інноваційної діяльності навчального закладу



Строга Світлана Вікторівна – практичний психолог Дніпродзержинського центру підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівництва та автотранспорту

Психолого-педагогічна компетентність в системі безперервної педагогічної освіти



Сук Любов Василівна,

Зіньківський професійний аграрний ліцей Полтавської області

СИТУАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ




Тітаренко Олена Петрівна,
Краматорське вище професійне училище

Використання інноваційних технологій У викладання предметів



Торба Наталія Григорівна – ст. викладач ІПОІПП ДВНЗ «УМО»

Деякі аспекти проблеми системної зміни у психіці особистості



Тютюнник Микола Борисович,

Гадяцький професійний аграрний ліцей

Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення хімії в Гадяцькому ліцеї



Федоренко Елеонора Михайлівна,

Державний навчальний заклад «Донецький центр професійно -технічної освіти»

Психологічні особливості профілактики конфліктів у педагогічному процесі професійно-технічних навчальних закладів



Чебищева Ірина Вікторівна – директор ДНЗ «Макіївський будівельний центр професійно-технічної освіти ім. Ф.І. Бачуріна»

Міжпредметні зв'язки в процесі викладання навчальних дисциплін з використанням САПР у підготовці висококваліфікованих робітників



Черкай Ганна Олексіївна, Державний навчальний заклад «Сумський центр професійно-технічної освіти харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу»

Ефективність системного підходу до реалізації науково-методичної проблеми



Чечельницька Ольга Володимирівна,

Теплицький професійний аграрний ліцей Вінницької області

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

НА УРОКАХ СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ



Чумак Ольга Степановна – заступник директора з навчальної роботи ДНЗ «Артемівський професійний ліцей»

ПРОБЛЕМА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ВРЕМЕНИ РУКОВОДИТЕЛЯ



Шарай Юлія Олександрівна – практичний психолог Єнакіївського професійного торгово-кулінарного ліцею

Психологічні особливості профілактики конфліктів у педагогічному процесі Єнакіївського професійного торгово-кулінарного ліцею



Шубчинський Василь Дмитрович,

«Міжрегіональне вище професійне будівельне училище м. Краматорська»,

Мєнафова Юлія Валентинівна,

«Донбаська державна машинобудівна академія»

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРИ АПРОБАЦІЇ ТА ВПРОВАДЖЕННІ КУРСУ «ОСНОВИ ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ»

У ПТНЗ



Шубчинський Василь Дмитрович,

«Міжрегіональне вище професійне будівельне училище м. Краматорська»,

Мєнафова Юлія Валентинівна,

«Донбаська державна машинобудівна академія»

ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ – ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМОК ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ



Шулак Вадим Леонідович,

Державний навчальний заклад

«Донецький ліцей

професійно-технічної освіти»

Створення структурно-логічних схем з поєднанням «карт розума» (Mind Map) на уроках історії



Шульга Роман Сергійович,

Слов’янський професійний художній ліцей

Педагогическая ситуация. Как ее правильно разрешить?



Юденкова Олена Петрівна,

Державний навчальний заклад «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій»

ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ПТНЗ



Ярмольчук Олена Георгіївна,

Лубенський професійний ліцей,

Полтавська область

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОГРЕСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ



Директорів закладів проф-тех.освіти – 3; заступників директорів – 7; методистів – 12; психологів – 6; викладачів – 35; майстрів – 9; ст. майстрів – 1; соціальний педагог центру ПТО – 2; бібліотекарів – 1; кандидатів наук – 5; аспірантів – 1


Схожі:

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Міністерства освіти і науки України з питань професійно-технічної освіти та Всеукраїнської виставки «Професійно-технічна освіта України...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві, підвищення...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Старший адміністратор залу: Вища освіта (молодший спеціаліст або професійно-технічна освіта з присвоєнням кваліфікації “кваліфікований...
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «Інновація і дошкільне...
Провідна проблема: Інноваційна дошкільна освіта: досвід, проблеми та стратегія розвитку
ЗАТВЕРДЖУЮ
Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або одержання професії безпосередньо на виробництві, підвищення кваліфікації...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Професійно-технічна освіта без вимог до стажу роботи або одержання професії безпосередньо на виробництві, підвищення кваліфікації...
НАУКОВА, НАУКОВО-ДОСЛІДНА ТА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРА...
Наукові пошуки професорсько-викладацького складу кафедри не припиняються ні на день, про що свідчать нові досягнення науковців
Західна Європа у першій половині ХVII ст. Пошуки шляхів ліквідації...
Під впливом протистояння Реформації і Контрреформації у ряді країн воно переросло у релігійний фанатизм, характерними представниками...
Закону України
...
ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ...
У матеріалах звітної науково-практичної конференції викладено сучасні підходи до модернізації професійно-технічної освіти в умовах...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка