|
Скачати 80.13 Kb.
|
ЗОШ № 3 Урок на тему: Письмо великої букви Й. Свято Йорданя. Вчитель вищої категорії Райн Е.М. Миколаїв – 2012 р. Мета: вчити писати велику букву Й, слова з нею. Формувати навички каліграфічного письма, самоконтролю. Розвивати вміння спостерігати, аналізувати, порівнювати. Стимулювати розвиток зв’язного мовлення учнів. Виховувати зацікавленість до традицій свого народу, морально-естетичні переконання. Інвентарій: Лялька-хлопчик, таблиця «Вчимося писати каліграфічно», ілюстрації до теми, таблиця «Народні свята», картки уроку: «сторінка зошита», «контрольний запис». «краплинки», «схематично-малюнковий план». І. Організація початку уроку. Привітання В добрий день і в добрий час Завітали ви до нас. Всіх гостей ми в нас вітаємо, Подивіться, що ми знаємо! ІІ. Актуалізація опорних знань.
(ілюстрації свят відкриваються після називання їх дітьми) ІІІ. Оголошення теми уроку
– Сьогодні на уроці ми познайомимось ще з одним зимовим святом – Водохреще. – Це нове для вас слово, але мабуть ви здогадались, що воно означає? (картка з словом заноситься до розділу «Словничок-новачок»).
Поплескайте їй в долоньки!
Ми будемо вчити… Я хочу знати… ІV. Робота над темою уроку.
1 – Ось і завдання від краплинки: к р а п л и н к и
а) елемент емоційного стимулювання;
б) самостійне письмо з опорою на таблицю;
в) самоперевірка і само оцінювання;
Кк, р, Аа, Пп, Лл, Ии, Нн
вживання великої букви. Полічіть, скільки великих букв ви прописали? Назвіть їх.
а) визначення букви за загадкою; Молодці, ми сміло можемо перейти до основної частини теми нашого уроку – написання великої букви. Й А якої, здогадайтесь: «На знайому вам вже букву Шапочку вдягли. І тепер вже я не «И»
Розгляд великої і малої рукописних літер, їх порівняння. 3 Й й - (демонстрація картки) б) повторення звукового визначення [й]. Судження;
Молодці!
Починаємо писати трохи нижче міжрядкової лінії, ведемо вгору праворуч, заокруглюємо і ведемо похилу лінію вниз. Біля нижньої лінії основного рядка заокруглюємо праворуч і ведемо похило вгору до міжрядкової. Не відриваючи руки, пишемо ще одну похилу подовжену паличку із заокругленням унизу. Потім угорі над міжрядковою лінією пишемо невелику прогнуту вниз лінію. Пишемо літери під рахунок -і-раз -і, два-і, три.
(Вчитель одягає на руку хлопчика-ляльку)
а) інсценізація діалогу Йосипа й вчителя; 4 Четверте завдання краплинки – записати ім’я нового знайомого – «Йосип». Вчитель у ролі хлопчика-ляльки Йосипа.
(4 варіанти запису літери Й за різними каліграфічними порушеннями) Діти обговорюють написання кожної літери за таблицею.
б) самостійне написання букви в прописах.
Письмо у прописах закінчено.
Гімнастика для очей. На кінчику указки прикріплена «краплинка». Вчитель робить рухи указкою, а діти слідкують за «краплинкою». Лялька-хлопчик забирається. Вивішується ілюстрація (з серії таблиць «Народні свята») – Водохреще.
(Картка із словом чіпляється під картку «Словничок-новачок». Походження цього слова пов’язане із назвою річки Іордан, у якій Ісус приймав хрещення (демонстрація ілюстрації хрещення Ісуса).
= • – – • = – • – – • =
Учитель після відповіді показує картинки. . ? !
V. Підсумок уроку.
Я знаю… – вивішується опора Я вмію…
|
Звук [х], буква Хх («ха»). Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів Письмо малої букви х. Письмо складів і слів з малою буквою х. Списування друкованого речення |
Осінній марафон Свято осені Ведучий Ведуча. Раді вітати вас в цьому затишному залі, в колі нашої великої шкільної родини |
На екскурсію до столиці А тепер звіримо наші передбачення: прочитаємо разом (хором) тему нашого уроку: „Повторення звукових значень букви „Ї” |
ТЕМА: Animals. Тварини ЛО та з опорою на зразок; активізувавши вивчені букви англійського алфавіту формувати навички письма та техніки читання: співвідносити... |
Свято здоров’ Добрий день діти, шановні гості! Сьогодні ви завітали на незвичайне свято – свято –здоров’я |
Урок-гра Обладнання. Презентація, костюми книги, хлопчиська, ведмедя, лисички для вистави, торба казок, букви українського алфавіту |
Пріоритетні напрямки фінансування Міністерство Великої Британії у справах Міжнародного розвитку (Уряд Великої Британії) |
Тема: Вивчення чисел 2 – гого десятка силою і засобом поетично Запишіть парні числа і букви, які розташовані поряд. Прочитайте, кому буде присвячений урок? |
Новорічне свято в 1 класі Так…(говорить по телефону) Номер 666. Алло! Управління Нечистої сили? Терміново вимагаю допомоги! Одній зірвати свято не під силу.... |
Тема: Подвоєні букви в словах іншомовного походження Мета: дати відомості про основні правила вживання подвоєних букв в іншомовних словах; формувати навички правильного правопису орфограм... |