|
Скачати 69.6 Kb.
|
Тема: Вивчення чисел 2 – гого десятка силою і засобом поетично го слова Лесі Українки. Мета:*формувати уміння утворювати і читати множину 2-ц. чисел; *удосконалювати обчислювальні навички; *проводити пропедевтичну роботу з лічби в межах 50, з роз- в»язування рівнянь; *розвивати пізнавальні здібності учнів, творчу уяву, пам» ять; мислення; *прищеплювати любов до поезії і математики за допомо гою мистецьких засобів. І.Організація класу. Сьогодні вас вітає країна Математика! Вірші, вправи – все для вас! Побажаю вам удачі. За роботу, в добрий час! ІІ. Актуалізація знань, умінь. 1.Вправа «Істинні чи хибні твердження?» *сьогодні середа *вчора був понеділок *зараз у школярів канікули *6 – одноцифрове число *0 – натуральне число *ви – першокласники *сусіди числа 9 –це 8 і 10 *від переставляння доданків сума не змінюється *взимку всі птахи відлітають в теплі краї ІІІ.Оголошення теми заходу 1. Вправа «Сонечко». Виконавши завдання, ви дізнаєтеся, кого на поетичному Олімпі називали Сонечком? -Пригадайте, які це парні числа? Запишіть парні числа і букви, які розташовані поряд. Прочитайте, кому буде присвячений урок? 2 4 8 2 6 10 4 8 10 2 2 8 Леся Українка 2.Вступне слова вчителя. Наш захід невипадково присвячуємо видатній українській поетесі Лесі Українці. Вона наша землячка, сьогодні, 13 лютого, відзначається день народження поетеси.(Житомирщина).Також у лютому місяці, проживши коротке, але яскраве життя, померла. У цьому році виповнюється 100 років з дня смерті поетеси. ( 1886-1913-2013) Маленькою, дівчинка промочила ноги в крижаній воді, застудилася, потім отримала хворобу кісток ніг, рук, туберкульоз легенів і все життя страждала від жорстокого болю. (Портрет) Дуже хотіла і любила вчитися, але з-за хвороби змушена була отримувати освіту вдома, лежачи в ліжку, не маючи змоги жити повноцінним життям - бігати, стрибати і просто пересуватися. Але на втрачала надії і писала чудові вірші. Яке ж воно, життя через віконце очима маленької Лесі? ІV. Робота за темою уроку. 1. Учень вірш (Олена) «Мамо, іде вже зима…» Снігом травицю вкриває, В гаю пташок вже нема… Мамо, чи кожна пташина В вирій на зиму літає?» – В неньки спитала дитина. «Ні, не кожна, – одказує мати, – Онде, бачиш, пташина сивенька Скаче швидко отам біля хати, – Ще зосталась пташина маленька». «Чом же вона не втіка? Нащо морозу чека?» «Не боїться морозу вона, Не покине країни рідної, Не боїться зими навісної. Жде, що знову прилине весна». 2.Словесне малювання. Які зимові картини ви побачили? Відкривається зимове віконечко. (Дерево, вкрите снігом, годівничка, пташки навколо…) 3.Усний рахунок *полічити пташок парами, двійками від 2 до 20 *пташки зробили коло, повертаються назад, полічити парами в зворотньому порядку від 20 до 2 * злякавшись сови, пташки згрупувалися по 5 (рахунок 5- ками від 5 до 50) *логічна вправа «На гілочці сиділо 10 пташок. Сова з’їла 3-го, скільки пташок залишилося на гілці? Жодного, бо решта, злякавшись, розлетілася) 4.Вірш «Весна» «Біжу, стрибаю, рину…» -Що, які звуки природи людина може почути навесні? Відкривається весняне віконечко. Можна почути, як дзвенить потічок, набирається талою водою струмок. Але наш струмок щось нездужав. Що могло трапитися з ним? Забруднився, замулився, або хтось закидав камінням. Давайте допоможемо струмкові і звільнимо його від каміння. 5. Диференційована робота в парах . Вправа «Прибери валуни» 1 команда –вирази 2 команда – нерівності (ПОТАЙНА КІМНАТА) 3 команда – рівняння Учні в парах виконують завдання і прибирають камінь із відповідною цифрою – відповіддю біля струмка. 6. Повір’я про воду. ФІЗКУЛЬТФВИЛИНКА (ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ) 7.Вірш «Вишеньки-черешеньки» Вишеньки – черешеньки А)Вправа – гра «Зірви вишеньку» На дереві висять черешеньки із цифрами. Треба зірвати ягідку, на якій зображене 2 –цифрове число. Розташувати числа в порядку зростання. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Б)Робота домашніх груп *Відгадайте число: воно більше, ніж 12 і менше, ніж 14 (13) Лесі було 13 років, коли вона надрукувала свій перший вірш «Конвалія» і підписала його псевдонімом Леся Українка. *Число складається із 1 десятка і 9 одиниць (19) У 19 років Леся написала для молодшої сестри підручник «Історія східних мов» В)Робота над задачами. Тестування. Покажи вишеньку «+» « - « а) * +* б) * - * г)Гра – мирилка «Вишеньки - -черешеньки» Діти стають в коло, тримаючись за руки. Дві дівчинки стоять в середині кола. Вишеньки - -черешеньки розвиваються, Ясне сонечко усміхається. (Діти піднімають руки вгору.) Ясне сонечко усміхається, Жито силоньки набирається. (Діти опускають руки донизу) Через тин черешеньки похилилися, Дві подруженьки посварилися. (Дівчатка відвертаються одна від одної, Прикривають обличчя руками.) Тобі вишенька, мені грушечка, Не сварімося, моя подружечка. Тобі яблучко, мені зернятко, Не сварімося, моє серденько. Д)Майстер-клас «Створи свій вірш» Відеопрезентація «Додай слово-риму» ЇЖАЧОК Ходить лісом їжачок, В нього шубка з... (ниток, дроту, колючок) ЩО ЇЙ СНИТЬСЯ? Вночі їй завжди півник сниться. Вона не курка, а... (гуска, ворона, лисиця) НА ПРОГУЛЯНКУ У неділю на Хрещатик Квочка вивела... (голубів, курчаток, овець) ХТО ТАКА? Великі очі й голова. Не Колобок це, а... (слон, сова, коза) РИБАЛКА Ярослав на камінь сів, Ловить в річці... (щук, карасів, мух) 8. Вірш «Осінь» -Що можна можна відчути восени? А)Гра- вправа «Збери листочки». Робота в групах. Кожна команда має три види листочків (за кольорами) Склавши листочки певного кольору, можна прочитати захоплення дівчинки і її справжнє ім’я. 1 команда – малювання,музика, мови 2 команда – Лариса Петрівна Косач 3 команда – «Щоб не плакать, я сміялась…» V.Узагальнення *Девіз Лесі Українки «Щоб не плакать, я сміялась…» ІV.Підсумок. підготувала і провела вчитель початкових класів загальноосвітньої І-ІІІ ступенів школи №16 Литвиненко Ірина Іванівна Кременчук – 2013 Література: 1.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012. 2. Математика Підручник для 1 класу Ф.М.Рівкінд, Л.В.Оляницька. Київ Видавничий дім «Освіта» 2012 3. Живиця. Навчальний посібник з народознавства для 2 класу 4 річної школи. Н.С. Іватьо, О.Д. Жовнір. 4. Збірка віршів «Мамо, іде вже зима…» Л.Українка |
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька... |
Уроки 85-88 Тема: ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ Мета. Навчити учнів... У результаті вивчення теми учні мають навчитися: формулювати правила виконання віднімання додатних і від'ємних чисел; розв'язувати... |
Використання ІКТ у діяльності сучасної школи Нові інформаційні технології стають не тільки головною рушійною силою прогресу, але й потужним засобом навчання |
ТЕМА: Inventions. Computers ... |
Вивчення лексикології та фразеології у шкільному курсі Реалізація ідеї вивчення мови як цілісного явища перш за все вимагає комплексного підходу до вивчення слова на уроці. Свідоме оволодіння... |
Урок в 6 класі Тема. Найбільший спільний дільник кількох чисел ( НСД) Мета: сформулювати поняття спільного дільника кількох чисел, найбільшого спільного дільника, взаємно простих чисел; домогтися засвоєння... |
УРОК 65 Тема: Дробові числа. Дріб як частина цілого Мета: Введеня поняття дробу, роз'яснення об'єктивної необхідності вивчення дробових чисел; розвиток логічного мислення учнів |
УРОК 3 Тема: Нумерація натуральних чисел. Десяткова система числення НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Урок №6 Тема. Найменше спільне кратне кількох натуральних чисел Мета: на основі знань про кратне число сформувати уявлення учнів про поняття спільного кратного кількох натуральних чисел, НСК, а... |
УРОК 32 Тема: Письмове множення НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |