|
Скачати 49.38 Kb.
|
Анкета для виявлення читацьких інтересів в учнів початкових класів 1. Чи любиш ти читати книги? Які саме? 2. Скільки книг прочитуєш протягом місяця? 3. Яким чином вибираєш книги для читання? 4. Чи береш книги в сільській (районній) бібліотеці? 5. Чи вмієш користуватися бібліотечними каталогами? 6. З якою швидкістю читаєш? Кількість слів за одну хвилину. 7. Чи робиш будь-які записи під час чи після читання? Анкета для виявлення читацьких умінь і навичок учнів 1 класу 1. Чи сам ти читаєш книжки? 2. Чи читають тобі книжки вдома? Які? 3. Про що ти з них дізнався? 4. Чи любиш ти слухати казки, оповідання, вірші? Що більше? 5. Що більше любиш: читати сам(а), чи слухати, як тобі читають? 6. Чи є у вас домашня бібліотека? Які там книжки? Спробуй розповісти про одну із них. 7. Розкажи усе, що ти знаєш про книжку. 8. Де можна брати книжки для читання? Анкета для виявлення сформованості читацьких інтересів учнів 2—3 класів 1. Яка тема наступного уроку позакласного читання? 2. Як ти добираєш книги: сам(а) чи з допомогою батьків, вчителя, бібліотекаря? 3. Яку книжку ти читаєш зараз? Розкажи все, що ти про неї знаєш. 4. Про що тобі подобається читати? 5. Назви прізвища своїх улюблених письменників. Чи знаєте ви свою дитину? (тест для батьків молодших школярів) Анкета для виявлення сформованості читацьких інтересів, розвитку читацької самостійності учнів 3—5 класів 1. Чи є у тебе улюблена книжка? Хто її автор? Яка її назва? 2. Яку книжку ти читаєш зараз? Назви автора, головних персонажів. 3. Чи пам'ятаєш ти тему наступного уроку позакласного читання? Назви її. 4. Про що найбільше любиш читати? 5. Чи є у тебе улюблені письменники? Назви їх. 6. Хто може допомогти тобі у виборі гарної книжки? 7. На що треба звертати увагу, добираючи потрібну книжку? 8. Чим можна скористатися у бібліотеці, добираючи необхідну книжку? Чи бувало таке з тобою? (тест для підлітків) Анкета для учнів початкових класів 1. Чи любиш ти читати книги? Які саме? 2. Скільки книг прочитуєш протягом місяця? 3. Яким чином вибираєш книги для читання? 4. Чи береш книги в сільській (районній) бібліотеці? 5. Чи вмієш користуватися бібліотечними каталогами? 6. З якою швидкістю читаєш? Кількість слів за одну хвилину. 7. Чи робиш будь-які записи під час чи після читання? Анкета для виявлення сформованості читацьких інтересів учнів 2—3 класів 1. Яка тема наступного уроку позакласного читання? 2. Як ти добираєш книги: сам(а) чи з допомогою батьків, вчителя, бібліотекаря? 3. Яку книжку ти читаєш зараз? Розкажи все, що ти про неї знаєш. 4. Про що тобі подобається читати? 5. Назви прізвища своїх улюблених письменників. Анкета для виявлення читацьких інтересів та читацької активності учнів 5 - 9 класів 1. Чи є у тебе вдома дитячі книжки? • так • ні 2. Ти любиш читати сам чи коли тобі читають інші? • сам • інші 3. Що тобі подобається читати? • казки • оповідання • пригоди • вірші • про тварин • про дітей і школу • те, що радить бібліотекар • просто цікаві книги 4. Що тобі найбільше подобається робити у вільний час? • читати • гратися та розважатися • дивитися телепередачі • спілкуватися з друзями 5. Яким читачем ти себе вважаєш? • читаю багато • читаю достатньо • читаю мало 6. Чи маєш ти улюблені книжки? • так • ні 7. Хто з героїв книг тобі найбільше подобається? Анкета для учнів 9—11 класів 1.3 якого часу ти користуєшся шкільною бібліотекою? 2. Скільки книг нараховує твоя бібліотека? 3. Яка в ній література? 4. Чи завжди бібліотекар задовольняє твої запити? 5. Якій літературі ти надаєш перевагу?6. Твої улюблені письменники? 7. Твої улюблені герої книг? 8. Які теми і проблеми тебе цікавлять? 9. Які газети і журнали ти виписуєш? А які б ти хотів(ла) виписувати? Анкета виявлення читацьких інтересів та читацької активності учнів 10 -11 класів 1. Якими бібліотеками ти користуєшся? * районною • шкільною • домашньою • не користуюся 2. Яким жанрам літератури ти віддаєш перевагу? • фантастика • науково – популярна • історична • детективи • пригоди • періодична преса • комікси 3. За яким принципом ти вибираєш книги для читання? • любов до читання • наполягання з боку вчителів • наполягання з боку батьків • неможливо засвоїти зміст окремих предметів, не користуючись додатковою літературою • важко відповісти 4. Яку літературу найчастіше використовуєш при підготовці до уроків? • художня література поза шкільною програмою • твори за шкільною програмою • періодична преса • довідкова література 5. Що тобі подобається робити у вільний час? • читати * спілкуватися з друзями • дивитися телепередачі • займатися власними справами 6. Яким читачем ти себе вважаєш? • читаю багато • читаю достатньо • читаю мало Анкета для з'ясування емоційно-естетичного ставлення до прочитаної книги 1. Рік народження книги. 2. Автор книги. 3. Назва книги. 4. Чи сподобалась вам книга? 5. Що вам у ній сподобалось? 6. Чи було вам цікаво читати цю книгу? 7. На опис якої професії ви звернули увагу при читанні цієї книги? 8. Чи допомогла вам ця книга розширити уявлення про професію? 9. Який відгук про цю книгу ви дали б своєму товаришу? Анкета для батьків 1. Чи маєте ви домашню бібліотеку? 2. Чи велика вона? 3. Як часто ви купуєте книги для своєї дитини? 4. Чи активно читає ваша дитина? 5. Скільки приблизно книг за рік прочитує ваша дитина? 6. Яким книгам вона надає перевагу? 7. Де ваша дитина бере книги для читання? 8. Чи обговорюєте ви з дитиною прочитану книгу? 9. Чи дозволяєте ви своїй дитині читати книги не за віком? 10. Як ви вважаєте, хто повинен виховувати у дитини любов до книги: ви, учитель чи бібліотекар? 11. Чи читаєте ви книги? 12. Скільки, приблизно, за рік ви прочитуєте книг? 13. Як часто ви купуєте книги для себе? 14. Чи виховує книга вас особисто? 15. Де ви берете книги для читання? 16. Чи обговорюються прочитані книги у вашому домі всією сім'єю? 17. Як ви заохочуєте дитину до читання? 18. Чи пояснюєте ви дитині, для чого потрібне читання книг? 19. Чи здійснюєте ви перевірку техніки читання дитини? 20. Чи приносить вам особисте задоволення читання книг? |
Тема. Вміння працювати з книгою Мета: Розкрити учням значення книги в житті людини. Познайомити учнів з різновидами книжок, з літературою для самоосвіти. Вчити працювати... |
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ 1КЛАС ТЕМА: СТОРІНКАМИ ПРОЧИТАНИХ КНИГ МЕТА МЕТА: Активізувати читацьку пам’ять дітей,пробудити бажання читати книги самостійно;розвивати пам’ять,монологічне мовлення; виховувати... |
Книга розповсюджується безкоштовно і є надбанням української культури.... Забороняється змінювати текст книги та її назву. Всі зауваження, ідеї, подяки та знайдені помилки відправляйте на |
У книгах тих записано усе Мета: ознайомити учнів з різноманітністю книг: словниками, енциклопедіями, художньою літературою; розширити поняття учнів про книги... |
Книга ключ до знань. Книги читати усе знати. З книгою подружишся... Країни Знань. Я загадаю вам загадку, якщо ви правильно її відгадаєте, то зрозумієте про якого друга йдеться |
Урок-КВК Тема Мета. Пробудити в учнів інтерес до читання книжок, підтримувати бажання бути активними і свідомими читачами. Розвивати творче мислення... |
ВИХОВНЕ ЗАНЯТТЯ «СЛОВО ПРО КНИГУ» (УСНИЙ ЖУРНАЛ. ПРОЕКТ. 3 КЛАС)... Мета: познайомити учнів з історією створення книги, професіями працівників видавництва, розширити уявлення про значення книги для... |
Книга дивовижний сад, будинок життя та мудрості: Виховна година для учнів 5- Б клас у Для чого нам потрібна книга?”, „Як з’явилася вона?”, довести, що читання книг – це насолода і відпочинок, надати практичну допомогу... |
Мета. Матеріал до уроку Тема. Звуки й голоси в природі; звуки рідної мови. Формування уміння читати слова правильно, читати речення і частини тексту виразно.... |
Церкви ми зустрічаємо назву книги «Апостол», як сукупність всіх апостольських писань? Хто із святих отців та учителів древньої Церкви конкретно свідчить про достовірність книги Діянь святих апостолів? |