|
Скачати 41.91 Kb.
|
Позакласне читання. 4 клас Урок-КВК Тема. Любителі книг Мета. Пробудити в учнів інтерес до читання книжок, підтримувати бажання бути активними і свідомими читачами. Розвивати творче мислення та образну уяву. Закріплювати знання учнів про історію книги, працю людей у процесі створення книги. Виховувати любов та бережне ставлення до книги. Обладнання. Торбинка із запитаннями, плакати для гри «Збери прислів’я», анаграми, «пірамідки слів» для літературної вікторини, кашкети, фішки. Хід уроку І. Організаційна частина Як краплин у Дніпрі, Як зірок угорі, Як листків на гіллі – Стільки книг на землі. ІІ. Хід змагання 1.Привітання команд. (Домашня заготовка) І команда «Читайлики» Девіз. Ми, читайлики малі, Залюбки читаємо. Перемогу в боротьбі Здобути бажаємо. ІІ команда «Пізнайки» Девіз. Ми пізнайки, Ми всезнайки. Носа всім утремо, Призи всі заберемо. 2. Розминка. Гра «Торбинка знань» (Завдання не оцінюються) Завдання для І команди.
Завдання для ІІ команди
3.Конкурс «Найдовший ланцюжок» Критерії оцінювання : по 1 балу за кожне правильне слово. Для обох команд одночасно дається завдання : написати найдовший ланцюжок слів назв частин книги (форзац – палітурка - … ) за 2 хв. 4. Конкурс «Найкращий розповідач» Критерії оцінювання : команди оцінюють одна одну, вкидаючи в кашкет капітана фішки. Кількість фішок не обмежується. Завдання для команд : скласти колективну розповідь на тему «Книга – джерело знань» і презентувати її через 5 хв. 5. Конкурс капітанів Критерії оцінювання : по 1 балу за правильно розшифроване слово.
І к. ІІ к. НЕАБОМЕНТ ЛОГКАТА ГАРКНИНЯ КАЛІОБІБТЕ (абонемент, книгарня) (каталог, бібліотека)
І к. ІІ к. 634521 5462317 рстоен іролаін (Нестор) (Іларіон) Завдання для болільників (Не оцінюється)
6. Літературна вікторина Критерії оцінювання : по 2 бали за кожну правильну відповідь. І команда 1) З якого твору ці уривки? «Хотіла б я уміти Швидко читати, Щоб усі на світі Книги прочитати.» (Лучук В. «Книголюбка») 2)«У Стародавньому Китаї виготовляли книги з окремих «дощечок», які нанизували на мотузок.» («Як з’явилася друкована книга» за В. Дацкевичем)
«Б..р..с п..л..бив шк..лу : вже зм..лку в..яв..в в..л..ку л..б..в до кн..жки.» З якого це твору? Хто автор? («Школа Володимира Великого» за А.Лотоцьким) ІІ команда
А сонце перегортає Сторінки й світло вливає В літери та в слова». (Д. Павличко «Соняшник») 3) «Ол..нк.. п..ч..ла В..с..льк..-кн..жку н..ж..ц..ями р..з..ти – м..л..нки вир..з..ти». 7. Гра «Збери прислів’я» Критерії оцінювання : по 1 балу за кожне правильне прислів’я. І команда 1) Книга, без, твій, рук, як, друг, неї. (Книга – твій друг, без неї , як без рук.) 2) Хто, читає, знає, багато, той, багато. (Хто багато читає, той багато знає.) 3) Людина, книги, без, води, криниця, як, без. (Людина без книги, як криниця без води.) ІІ команда
8. Гра-імпровізація На тему «Прохання скривдженої книги» Команди оцінюють одна одну за 2 критеріями (акторська майстерність, розкриття проблеми) від 1 до 5 балів. 9. Конкурс декламаторів Кожна команда представляє учасника, який підготував вірш про книгу. Оцінюється за силою аплодисментів учасників та гостей змагання. Оголошення результатів змагання ІІІ. Підсумок
2. Кольорова доріжка Учасникам пропонується виразити свої почуття та емоції стосовно конкурсу за допомогою кольорових папірців. Діти беруть папірці того кольору, який їм найбільше подобається в даний момент, і викладають із них «доріжку» від класу до шкільної бібліотеки. |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Урок- КВК Геометрія 7 клас Тема: Рівнобедрений трикутник, основні лінії трикутника” Відрізок АВ перетинають 5 паралельних прямих. На скільки частин вони поділяють цей відрізок? (6) |
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ... |
Підсумковий урок-КВК Мета уроку Обладнання: виставка книг творів, вивчених у 5 класі; портретна галерея письменників; малюнки учнів до вивчених творів; елементи... |
КВК «Юні модельєри» Залучати учнів до творчості, джерел народної мудрості; розширити і збагатити їх світогляд; розвивати логічне мислення та уяву; пізнавальні... |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
В невагомості, як пух? Доброго дня,шановні учасники КВК, гості, вболівальники. Ми дуже раді вітати вас на нашому святі. Сьогодні ви будете свідками найцікавішої... |
Урок № Тема Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо... |
КВК між командами 10 класу Ми дуже раді привітати вас на нашому конкурсі веселих і кмітливих. Сьогодні ви будете свідками найцікавішої боротьби юних веселих... |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |