Анкета вивчення мотивів навчальної діяльності учнів Б. К. Пашнєва Інструкція


Скачати 56.49 Kb.
Назва Анкета вивчення мотивів навчальної діяльності учнів Б. К. Пашнєва Інструкція
Дата 28.04.2013
Розмір 56.49 Kb.
Тип Анкета
bibl.com.ua > Література > Анкета
Анкета вивчення мотивів навчальної діяльності учнів Б.К.Пашнєва

Інструкція

Прочитайте пропоновані нижче пари тверджень у вигляді запитань. Виберіть обов'язково кожної пари те запитання, яке найточніше відобра­жає Ваше бажання навчатися. Номер запитання та літеру варіанта відповіді запишіть на аркуші для відповідей. Майте на увазі, що запитання увесь час повторюються, проте кожного разу в новому поєднанні. Тут немає хоро­ших або поганих запитань. Вибираючи одне і відкидаючи інше запитання, Ви тільки проявляєте власну індивідуальність.


  1. А) Вас більше спонукає до навчання бажання уникнути покарання за невиконані завдання? АБО

Б) Вас більше спонукає до навчання бажання мати знання, щоб бути корисним людям?


  1. В) Вас більше спонукає до навчання бажання думати, пізнавати нове, невідоме, вирішувати складні завдання? АБО

Г) Вас більше спонукає до навчання бажання бути серед найкращих учнів?


  1. Д) Вас більше спонукає до навчання бажання мати в майбутньому хорошу професію, хороші матеріальні умови? АБО

Е) Вас більше спонукає до навчання бажання бути грамотною, ерудо- ваною людиною?


  1. Ж) Вас більше спонукає до навчання бажання будь-яку роботу викону вати якнайкраще? АБО

3) Вас більше спонукає до навчання бажання, щоб інші не думали про Вас погано, не бути гіршим за інших?


  1. Б) Вас більше спонукає до навчання бажання мати знання, щоб бути корисним людям? АБО

В) Вас більше спонукає до навчання бажання думати, пізнавати нове, невідоме, вирішувати складні завдання?


  1. Г) Вас більше спонукає до навчання бажання бути серед найкращих учнів? АБО

Д) Вас більше спонукає до навчання бажання мати в майбутньому хорошу професію, хороші матеріальні умови?


  1. Е) Вас більше спонукає до навчання бажання бути грамотною, ерудо- ваною людиною? АБО

Ж) Вас більше спонукає до навчання бажання будь-яку роботу викону­вати якнайкраще?


  1. А) Вас більше спонукає до навчання бажання уникнути покарання за невиконані завдання? АБО

В) Вас більше спонукає до навчання бажання думати, пізнавати нове, невідоме, вирішувати складні завдання?


  1. Б) Вас більше спонукає до навчання бажання мати знання, щоб бути корисним людям? АБО

Г) Вас більше спонукає до навчання бажання бути серед найкращих учнів?


  1. В) Вас більше спонукає до навчання бажання думати, пізнавати нове, невідоме, вирішувати складні завдання? АБО

Д) Вас більше спонукає до навчання бажання мати в майбутньому хорошу професію, хороші матеріальні умови?


  1. Г) Вас більше спонукає до навчання бажання бути серед найкращих учнів? АБО

Е) Вас більше спонукає до навчання бажання бути грамотною, ерудо- ваною людиною?


  1. Д) Вас більше спонукає до навчання бажання мати в майбутньому хорошу професію, хороші матеріальні умови? АБО

Ж) Вас більше спонукає до навчання бажання будь-яку роботу викону­вати якнайкраще?


  1. Е) Вас більше спонукає до навчання бажання бути грамотною, ерудо- ваною людиною? АБО

3) Вас більше спонукає до навчання бажання, щоб інші не думали про Вас погано, не бути гіршим за інших?


  1. А) Вас більше спонукає до навчання бажання уникнути покарання за невиконані завдання? АБО

Г) Вас більше спонукає до навчання бажання бути серед найкращих учнів?


  1. Б) Вас більше спонукає до навчання бажання мати знання, щоб бути корисним людям? АБО

Д) Вас більше спонукає до навчання бажання мати в майбутньому хорошу професію, хороші матеріальні умови?

  1. В) Вас більше спонукає до навчання бажання думати, пізнавати нове, невідоме, вирішувати складні завдання? АБО

Е) Вас більше спонукає до навчання бажання бути грамотною, ерудо- ваною людиною?


  1. Г) Вас більше спонукає до навчання бажання бути серед найкращих учнів? АБО

Ж) Вас більше спонукає до навчання бажання будь-яку роботу викону­вати якнайкраще?


  1. Д) Вас більше спонукає до навчання бажання мати в майбутньому хорошу професію, хороші матеріальні умови? АБО

3) Вас більше спонукає до навчання бажання, щоб інші не думали про Вас погано, не бути гіршим за інших?


  1. А) Вас більше спонукає до навчання бажання уникнути покарання за невиконані завдання? АБО

Д) Вас більше спонукає до навчання бажання мати в майбутньому хорошу професію, хороші матеріальні умови?


  1. Б) Вас більше спонукає до навчання бажання мати знання, щоб бути корисним людям? АБО

Е) Вас більше спонукає до навчання бажання бути грамотною, ерудо- ваною людиною?


  1. В) Вас більше спонукає до навчання бажання думати, пізнавати нове, невідоме, вирішувати складні завдання? АБО

Ж) Вас більше спонукає до навчання бажання будь-яку роботу викону­вати якнайкраще?


  1. Г) Вас більше спонукає до навчання бажання бути серед найкращих учнів? АБО

3) Вас більше спонукає до навчання бажання, щоб інші не думали про Вас погано, не бути гіршим за інших?


  1. А) Вас більше спонукає до навчання бажання уникнути покарання за невиконані завдання? АБО Е) Вас більше спонукає до навчання бажання бути грамотною, ерудованою людиною?

  2. Б) Вас більше спонукає до навчання бажання мати знання, щоб бути корисним людям? АБО

Ж) Вас більше спонукає до навчання бажання будь-яку роботу викону­вати якнайкраще?


  1. В) Вас більше спонукає до навчання бажання думати, пізнавати нове, невідоме, вирішувати складні завдання? АБО

3) Вас більше спонукає до навчання бажання, щоб інші не думали про Вас погано, не бути гіршим за інших?


  1. А) Вас більше спонукає до навчання бажання уникнути покарання за невиконані завдання? АБО

3) Вас більше спонукає до навчання бажання, щоб інші не думали про Вас погано, не бути гіршим за інших?


  1. А) Вас більше спонукає до навчання бажання уникнути покарання за невиконані завдання? АБО

Ж) Вас більше спонукає до навчання бажання будь-яку роботу викону­вати якнайкраще?


  1. Б) Вас більше спонукає до навчання бажання мати знання, щоб бути корисним людям? АБО

3) Вас більше спонукає до навчання бажання, щоб інші не думали про Вас погано, не бути гіршим за інших?

Опрацювання результатів анкетування

Анкета дозволяє виявити превалювання певного мотиву серед восьми основних мотивів навчальної діяльності.

Кожний з восьми мотивів позначається такими літерами:

А — мотив зовнішнього примусу з метою уникнення покарання;

Б — соціально-орієнтований мотив (мотив боргу і відповідальності);

В — пізнавальний мотив (знання як мета розвитку особи);

Г — мотив престижу;

Д — мотив матеріального благополуччя;

Е — мотив одержання інформації (знання як засіб самоствердження);

Ж — мотив досягнення успіху;

З — мотив орієнтації на соціально залежну поведінку.

Опрацювання результатів відбувається способом підраховування ча­стоти вибору кожної з літер у аркуші для відповідей.

Сумарний кількісний показник за кожною з літер є мірою превалюван­ня цього мотиву в ієрархії навчальних мотивів учня.

Схожі:

Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:...
Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах
Технології контролю навчальної діяльності учнів на уроках інформатики
Серед сучасних технологій контролю навчальної діяльності учнів можна виділити декілька найбільш поширених
ОПИТУВАЛЬНИК ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ Б. К. ПАШНЄВА
Прочитайте наведені нижче запитання. На аркуші для відповідей запишіть номер запитання і літеру обраного варіанта відповіді. Будьте...
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ 11-их КЛАСІВ встановлення мотивів професійного
За допомогою матеріалів збірки юнаки та дівчата разом з класним керівником зможуть провести рефлексивний аналіз тих змін, які відбуваються...
«ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПОТРЕБИ...
Серед мотивів, що спонукають навчатися, психологічно найвагомішими є потяг до знань та інтерес до процесу їх набуття
Анкета К. Янг Інструкція
Дратуєтесь через те, що оточуючі цікавляться кількістю часу, який ви проводите в мережі?
Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани»
ОДАНІ-2 (орієнтаційно-діагностична анкета інтересів створена С. Я. Карпіловською і Б. О. Федоришиним на основі модифікації анкети...
Орієнтовна схема аналізу діяльності майстра виробничого навчання...
Мета: вивчення роботи майстра з керівництва виробничою практикою, здійснення навчальної роботи і надання йому практичної допомоги...
ВСТУП
Тому вивчення біблійних мотивів у поезії Василя Стуса набуває особливого значення. Творчість В. Стуса у даному аспекті викликає особливий...
Доброзичливість і психолого-педагогічний такт у процесі контролю навчальної діяльності учнів

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка