Урок №5


Скачати 30.22 Kb.
НазваУрок №5
Дата24.02.2016
Розмір30.22 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Культура > Урок
Урок № 5

КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР «ВЕСІЛЬНІ ТРАДИЦІЇ МИНУЛОГО В СУЧАСНИХ ОБРЯДАХ ОДРУЖЕННЯ»

Мета: виконуючи письмову роботу, перевірити знання учнів про обряд весілля; вміти грамотно висловлювати власні думки; розвивати творчі здібності школярів, їх пам'ять, логічне мислення, вміння послідовно викладати свої думки, робити висновки, відповідні обґрунтування; формувати кругозір, світогляд; виховувати любов до народної пісні, обряду; прищеплювати інтерес до минулого нашого народу, культури рідного краю.

Тип уроку: розвиток зв'язного мовлення.

Обладнання: тексти народних пісень, учнівські зошити.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Опрацювання змісту теми уроку

1. Вступне слово вчителя

      1. Вимоги щодо написання твору

  • Чітко визначити і розкрити напрями розкриття теми;

  • дотримання побудови творчої роботи;

  • доступно, зрозуміло і грамотно викласти власні думки;

  • глибока змістовність, самостійність аналізу;

  • емоційність і стислість; образність вислову, оригінальність;

  • стилістична довершеність, лексичне багатство; орфографічна і пунктуаційна грамотність; логічні висновки, охайність.

3. Виконання письмової роботи про

Орієнтовний зразок початку твору

Весілля є одним з найдавніших та на диво незмінних перехідних ритуалів. Найдавніші історичні джерела свідчать, що ритуали, пов‘язані з поєднанням чоловіка та жінки, існували ще за первісних часів. Майже всі сучасні весільні традиції перекликаються з традиціями минулого. Починаючи від фати, обручок, квітів, до дружок та тамади, все колись несло в собі особливий та життєво важливий підтекст. Культурні звичаї та релігійні вірування впродовж тисячоліть накладали свої відбитки на шлюбні традиції та обряди.

І хоча сьогодні початкове значення весільних традицій та атрибутів безповоротно втрачене, старовинні весільні обряди та звичаї залишились невід‘ємною частиною нашого життя.

Практично кожен етап весілля, від заручин і до медового місяця, має свою історію. Звідки ж беруть свій початок сучасні весільні традиції? ….
Весілля було однією з найважливіших подій у житті українців, а традиційний “весільний” ритуал – чудовим явищем народної культури, який складався з складного комплексу різноманітних елементів. В українців існувала своєрідна система дошлюбних стосунків, яка проявлялася у формі знайомства, залицяння, сватання і т.д.

Пишний український весільний обряд ще добре зберігається в пам’яті старших людей, однак усе менше чути на весіллях традиційних пісень, все частіше замість старости весіллям керує наймані люди за гроші. однак попри пропаганду “вільного кохання” й громадянських шлюбів та постійні звинувачення у “відсталості”, шлюб і весілля для більшості українців залишається бажаним ритуалом, а для декого й таїнством. ….

ІV. Домашнє завдання

Визначення балади, зразки народних балад.

Схожі:

УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Урок по темі «Тварини. Охорона тварин»
Вч.: Сьогодні у нас незвичайний урок, тому що ми поєднаємо урок природознавства з уроком англійської мови. А щоб урок минув приємно,...
Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення
Вони стверджували: «Урок як форму організації навчання придумав Я. А. Коменський ще чотири століття тому. Отже, урок – це архаїка....
Урок це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило...
Урок –це логічно закінчений цілісний, обмежений певними рамками відрізок навчально-виховного процесу
Урок № Тема
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо...
ЯКИЙ ВІН НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК?
Що взагалі криється під терміном «нетрадиційний урок»? Мода, бажання бути оригінальним чи пошуки ефективних форм навчання? Пропонуємо...
Урок-подорож, урок-дослідження. 1
«Кримські сонети» Адама Міцкевича – ностальгія за батьківщиною; їх відлуння в українській та російській літературах
Урок у нас сьогодні незвичайний урок-дослідження
ТЕМА. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ КРАСИ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В КІНОПОЕМІ О. ДОВЖЕНКА “ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА”
Урок №41 Тема. Урок узагальнення та
Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени»
Урок на тему «Обробка лускатої риби»
Відкритий урок є дзеркалом усієї роботи викладача, демонстрацією його можливостей, творчості, співробітництва з учнями
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка