Родинно-шкільне виховання дітей в умовах суспільства знань


Скачати 81.16 Kb.
Назва Родинно-шкільне виховання дітей в умовах суспільства знань
Дата 21.02.2016
Розмір 81.16 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи

БІБЛІОТЕКА ЧЕРКАСЬКОГО ОБЛАСНОГО ІНСТИТУТУ

ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Родинно-шкільне виховання дітей в умовах суспільства знань
Рекомендаційний список літератури

Черкаси

ЧОІПОППЧОР

2015

Автор-упорядник:

Маяцька Л.Ф., провідний бібліотекар Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради

Характерною особливістю сучасної української системи виховання є єдність родинного та шкільного виховання. І родина, і школа мають свої специфічні виховні можливості. Консолідуюча роль міцної родини є провідною для повноцінного виховання дітей,

Даний список літератури висвітлює проблеми спільної праці школи й сім’ї у вихованні дитини.


  1. Алієва, С. Роль сім’ї та батьків у процесі формування крос-культурних цінностей у молодших школярів / С. Алієва // Початкова школа. — 2008. — № 1. — С. 53–56.

  2. Бабаніна, І. Сімейне виховання як гарант морального становлення особистості : досвід, пошук, міркування / І. Бабаніна // Початкова школа. — 2013. — № 4. — С. 60–62.

  3. Бадюк, І. Упровадження в роботу закладу технологій родинно-шкільного виховання / І. Бадюк // Школа. — 2010. — № 10. — С. 72–76.

  4. Бакун, Н. Родинне виховання / Н. Бакун, Л. Зайченко // Директор школи. - 2010. - № 26-27. - С. 40-42.

  5. Біленкова, Л. Практика родинного виховання українців Канади / Л. Біленкова // Пед. майстерня . — 2012 . — № 10 . — С.32-34.

  6. Борзакова, Л. А. Семья — стартовая площадка в жизнь: методика и формы работы с родителями учащихся / Л. А. Борзакова // Класному керівнику. Усе для роботи. — 2012. — № 3. — С. 46–47.

  7. Будзей, С. Родинне виховання як важливий чинник в управлінні формуванням моральних якостей молодших школярів / С. Будзей // Директор школи, ліцею, гімназії . — 2008 . — № 2. — С.30-33.

  8. Булгару, Р. В. Непроста це справа — робота з батьками / Р. В. Булгару // Дошкільний навчальний заклад. — 2010. — № 4. — С. 29–33.

  9. Ворон, М. Школа і сім’я: точки дотику / М. Ворон, Ю. Найда // Управління освітою. — 2008. — № 8. — С. 26–27.

  10. Гончаренко, Н. Вплив родинного виховання на розвиток дитини : до батьківських зборів / Н. Гончаренко // Психолог. - 2008. - № 46-47. - С. 13-14.

  11. Гурова, О. Родинне виховання та освіта : організація виховного процесу / О. Гурова // Дефектолог. - 2011. - № 3. - С. 26-28.

  12. Демиденко, Т. Особливості процесу родинного виховання / Т. Демиденко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2011. – №1. – С. 5-8.

  13. Демиденко,Т. Особливості трудового виховання в українській родині / Т. Демиденко // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2010. – № 9. – С. 35-39.

  14. Денисюк, Л. Співпраця з батьками та громадськими організаціями — важлива складова сучасної освіти / Л. Денисюк, М. Біт-Давід // Директор школи . — 2012. — № 17. — С. 51–57.

  15. Депетист, О. Робота з батьками / О. Депетист, Н. Ярова // Завуч . — 2012. — № 4 . —вкл. — С. 24.

  16. Дмитренко, В. Сучасні підходи до організації родинного виховання / В. Дмитренко, О. Бондаренко // Сучасна шк.. Укр. – 2011 . — №1 . — С.62-70.

  17. Дибський, С. Заповіді родинного виховання / С. Дибський // Директор школи Україна . - 2008. - N 7-8. - С. 62-63.

  18. Долгополий, В. Сім’я і школа / В. Долгополий // Директор школи . — 2011. — № 9. — С. 1, 3–5.

  19. Дудяк, С. Коли ми разом, ми — родина / С. Дудяк, Л. Шендеровська // Директор школи, ліцею, гімназії. — 2010. — № 4. — С. 29–36.

  20. Журба, К. Взаємодія сім'ї і школи у вихованні гідної людини / К. Журба // Шкільний світ . - 2013. - № 18. - С. 4-37.

  21. Захаренко, С. Педагогічні погляди О. А. Захаренка на родинне виховання / С.Захаренко // Рідна школа. — 2010. — № 3. — С. 14–17.

  22. Йовенко, Л. Суспільство і сім’я: сучасні проблеми родинного виховання / Л. Йовенко // Початкова школа. — 2005. — № 4. — С. 50–52.

  23. Корбут, С. Ю. Роль батьківської громадськості в організації роботи з обдарованими учнями / С. Ю. Корбут, О. В. Головата // Обдарована дитина. — 2009. — № 6. — С. 49–53.

  24. Корнієнко, С. Родина і школа — обереги здоров’я дитини / С. Корнієнко  // Початкова школа. — 2002. — № 9. — С. 36–40.

  25. Корнієнко, С. Сім’я і школа — одна родина / С. Корнієнко // Початкова школа. — 2011. — № 12. — С. 48–50.

  26. Крутько, М. Відповідальне батьківство / М. Крутько // Школа. — 2013. — № 2. — С. 53–56.

  27. Куруніна, Н. Форми та методи роботи школи з родиною / Н. Куруніна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. — 2008. — № 3. — С.71–72.

  28. Ластюк, Т. Робота бібліотеки з батьками / Т. Ластюк // Директор школи. — 2006. — № 46. — С. 23–25.

  29. Лахіна, Л. Виховуємо дітей разом. З досвіду роботи соціально-психологічної служби школи з батьками та учнями в сімейному клубі «Злагода» / Л. Лахіна // Соціальний педагог. — 2008. — № 1. — С. 40–41.

  30. Лисенко, Р. С. Система родинного виховання в Криворізькій загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 35. Проект «Батьківський день» : [взаємодія сім’ї та школи] / Р. С. Лисенко // Виховна робота в школі. — 2009. — № 2. — С. 14–16.

  31. Лященко, М. Взаємодія батьків та педагогів — необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко // Рідна школа. — 2011. — № 11. — С. 71–74.

  32. Магаль, С. Окремі аспекти роботи з батьками / С. Магаль // Директор школи, ліцею, гімназії. — 2010. — № 5. — С. 153–155.

  33. Макаровська, М. Клас-родина — важливий засіб навчання і виховання / М. Макаровська // Початкова освіта. — 2004. — № 20. — С. 30–31.

  34. Мартиненко, С. Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів / С. Мартиненко // Початкова школа. — 2010. — № 3. — С. 59–61.

  35. Мельник, М. І. Права та обов’язки дітей у сім’ї: тренінг для учнів 4-го класу / М. І. Мельник // Початкове навчання та виховання . — 2012. — № 14-15. — С. 43–48.

  36. Мельничук, А. Особливості виховання обдарованих дітей у сім’ї / А. Мельничук // Школа. — 2013. — № 2. — С. 57–62.

  37. Мирошниченко, Ю. Взаємодія школи і сім’ї у формуванні особистості дитини / Ю. Мирошниченко // Психолог. — 2009. — №14. — С. 14–15.

  38. Модло, О. П. Сімейно-родинне виховання / О. П. Модло // Класному керівнику. Усе для роботи . - 2010. - № 6. - С. 6-9.

  39. Моісєєва, Н. М. Робота з батьками майбутніх першокласників / Н. М. Моісєєва // Початкове навчання та виховання. — 2012. — №13. — С. 30–35.

  40. Низкоська, О. Гармонія родинних стосунків різних поколінь - необхідна умова родинного виховання / О. Низкоська // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - № 5. - С. 45-53.

  41. Нурєєва, О. С. Школа і сім’я. Як поєднати дві сторони однієї медалі? / О. С. Нурєєва, О. В. Скворчевська // Мистецтво в школі . — 2009. — № 1. — С. 7–9.

  42. Овдієнко, Л. Програма «Школа і сім’я» / Л. Овдієнко // Рідна школа. — 2003. — № 11. — С. 64–65.

  43. Пентилюк, М. Виховний потенціал сім’ї: традиції, реалії та перспективи / М. Пентилюк // Рідна школа. — 2010. — № 12. — С. 74–75.

  44. Печерська, Е. Сім’я і музичне виховання дітей / Е. Печерська // Початкова школа. — 2005. — № 1. — С. 52–55.

  45. Пивоварова, Ю. М. Навчаємо та виховуємо разом (педагогічно-батьківський проект) / Ю. М. Пивоварова // Виховна робота в школі. — 2011. — № 7. — С. 29–30.

  46. Полударова, А. Л. Взаємодія школи та сім’ї. Роль батьків в адаптації дітей до школи / А. Л. Полударова // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2011. — № 10. — С. 22–28.

  47. Полякова, Л. Не просто школа, а сім’я, родина / Л. Полякова // Директор школи . — 2012. — № 7. — С. 46–49.

  48. Постовий В. Сім’я і родинне виховання : концепція / В. Постовий, П. Щербань [та ін.] // Рідна школа. — 1996. —№ 11-12. — С. 15–20.

  49. Рацул, А. Педагогічні умови родинно-сімейного виховання дітей / А. Рацул // Рідна школа . - 2007. - № 4. - С. 53-56.

  50. Рибальченко, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей у родині / І. М. Рибальченко // Початкове навчання та виховання. — 2010. — № 6. — С. 38–39.

  51. Робота бібліотеки з батьками // Шкільна бібліотека. — 2004. — № 3. — С. 19–20.

  52. Родина—серце суспільства й батьківщина дитини : спільний позакласний захід // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. — 2008. — № 3. — С. 34–35.

  53. Руденко, Т. Д. Духовність: потреби та інтереси дітей, батьків, сім’ї / Т. Д. Руденко // Управління школою . — 2009. — № 10. — Метод. банк. — Внесок 42. — С. 14–16.

  54. Савчук, Л. Проблеми родинного виховання дітей з особливими освітніми потребами / Л.Савчук // Школа. — 2010. — № 7. — С. 75–78.

  55. Саутіна, В. Культурні цінності родини та їх значення для дитини / В. Саутіна // Початкова освіта. – 2013. — № 10 . — С. 23–24.

  56. Співпраця з батьками // Початкова освіта. — 2009. — № 12. — (Спецвипуск).

  57. Стасенко, О. П. Взаємодія навчального закладу і сім’ї щодо збереження та збагачення культури українського народу / О. П. Стасенко // Початкове навчання та виховання. — 2007. — № 15. — С. 8–18.

  58. Страшний, В. Взаємодія школи і сім’ї: виховання учнів початкових класів на родинних традиціях українського народу / В. Страшний // Початкова школа. — 2003. — № 4. — С. 56–58.

  59. Титаренко, Н. Роль сім’ї і школи у фізичному вихованні дітей (з досвіду роботи В. Б. Кащей — учительки фізкультури Укр. колежу ім. В. О. Сухомлинського) / Н. Титаренко // Початкова школа. — 2003. — № 3. — С. 53–54.

  60. Туріщева, Л. В. Старші й молодші діти в родині. Проблеми та взаємини / Л. В. Туріщева // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2009. — № 3. — С. 12–14.

  61. Формування партнерської взаємодії школи та сім’ї // Управління школою . — 2011. — № 19-21. — С. 26–28.

  62. Фофанова, Т. В. Мистецтво бути батьками / Т. В. Фофанова // Управління школою . — 2011. — № 19-21. — С. 37–39.

  63. Обідець, К. Хатнє виховання / К. Обідець // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2011. - № 2. - С. 74-77.

  64. Хитриченко, Л. Організація роботи з батьками / Л. Хитриченко // Завуч . — 2012. — № 16. — вкл. — С. 16–18.

  65. Хільченко, Н. Взаємодія школи і сім’ї у вихованні дітей / Н. Хільченко // Сучасна шк. Укр. — 2011. — № 10. — С. 72–74.

  66. Ходакова, Т. М. Єдність вимог школи й сім’ї у вихованні громадянина України XXI століття / Т. М. Ходакова // Класному керівнику. Усе для роботи. — 2009. — № 6. — С. 2–9.

  67. Хохлова, Л. В. Сім’я та школа: співпраця і співтворчість / Л. В. Хохлова // Виховна робота в шк. - 2013. - №10. - С. 2-8.

  68. Черниш, Л. Родинно-сімейне виховання / Л. Черниш // Директор шк. —2008 . — №10 . — С.101-103.

  69. Шалда, Н. Інтеграція суспільного та родинного виховання / Н. Шалда // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 8. - С. 56-63.

  70. Шахова, І. Реалізація комплексно-цільової програми «Школа і родина» / І. Шахова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. — 2008. — № 3. — С. 69–70.

  71. Шерстюк, Н. М. «Родинний дім» — центр батьківської просвіти : [форми і методи роботи з батьками] / Н. М. Шерстюк // Виховна робота в школі. — 2009. — № 2. — С. 17–19.

  72. Школа і сім’я: програма «Школа і сім’я» пропонує форми і методи гармонізації взаємодії учнів, їхніх батьків та вчителів. // Завуч. — 2004. — № 7. — С. 16–18.

  73. Шнейдер Л. Воспитание детей в семне / Л. Шнейдер // Сельская школа . — 2013 . — №3 . — С.55-60.

  74. Я, моя школа, моя родина / А. Уторова [та ін.] // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. — 2008. — №10. — С. 69–70.

  75. Як зіпсувати стосунки з дітьми та й самих дітей // Виховна робота в школі. — 2011. — № 5. — С. 34–37.



Схожі:

Виховання дітей та молоді одна з основних функцій суспільства, через...
Виховання дітей та молоді — одна з основних функцій суспільства, через яку передається від покоління до покоління життєвий досвід,...
Концепція превентивного виховання дітей і молоді в системі освіти України
В Україні ця проблема набуває особливої гостроти, оскільки молодь формується в складних соціокультурних умовах економічних і політичних...
Розді Проблеми та потреби незрячих та слабозорих дітей в умовах сучасного суспільства
Огляд та аналіз джерел із питань реабілітації дітей з особливим потребами
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Концепції Сім’я і родинне виховання, Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя,...
Про підсумки виховної роботи закладів району за 2012-2013 навчальний...
Концепції «Сім’я і родинне виховання, «Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя,...
Навчальна програма факультативу «Українське народознавство в умовах...
Народознавство це наука про націю, людину у її зв'язках із природою, мовою, історією, побутом, обрядами та звичаями, усною творчістю....
Показники оцінки ефективності виконання Програми захисту прав дітей...
Підтримка дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених, багатодітних сімей, дітей-інвалідів,...
План Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями мовлення....
Особливості роботи вчителя з дітьми, що потребують логопедичної допомоги, в умовах загальноосвітніх шкіл
Виховна система громадсько-активного закладу в умовах родинно-шкільного акмеологічного простору
Коломис Галина Григорівна, заступник директора з виховної роботи Рівненської загальноосвітньої школи №20
Bm витку та оес&лшюсті роботи з ними в умовах корекційшгі та інклюзивноі освіти
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ, НАВЧАННЯ TA ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 3 ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка