|
Скачати 31.92 Kb.
|
Аудіювання тексту художнього стилю (за новелою Григора тютюнника «Три зозулі з поклоном») Запитання І варіант 1. Новели письменника — це насамперед... А Світлий сонет миру і злагоді. Б Біль, страждання за людину. В Щира любов до всього на землі. Г Експромт і популярність. 2. Поштовхом для написання Г. Тютюнником новели «Три зозулі з поклоном» послужила незначна подія. А Поїздка письменника до рідного села. Б Виконання народних пісень сліпим бандуристом. В Епізод із кінофільму за повістю В. Земляка «Дочка Стратіона». Г Смерть рідного брата. 3. Епіграф до твору Г. Тютюнника « Три зозулі з поклоном » має такі слова: А «Близьким і рідним мешканцям села». Б «З повагою до минулого». В «Любові всевишній присвячується». Г «На згадку про мого батька». 4. Як у селі звали Марфу? А люба Марфа Б маленька Марфа В добра Марфа Г смілива Марфа 5. Як часто приходили листи від батька? А раз у квартал; Б два рази на півроку; В раз у місяць; Г раз у тиждень. 6. На скільки років Марфа була молодшою від батька? А 14; Б 10; В 19; Г 8. 7. Яку метафору вживає автор, описуючи спогади матері: «спогади….» А випарувались; Б змертвіли; В закам’яніли; Г затужили» 8. Ким був за професією Михайло? А вчителем; Б шофером; В столяром; Г гончарем. 9. Як змінився зовнішній вигляд батька в тюрмі? А змарнів; Б постарів; В згорбився; Г посивів. 10. У своєму листі Михайло (Г. Тютюнник «Три зозулі з поклоном») просить, звертаючись до дружини, щоб вона... А Тимчасово забула про нього. Б Пригостила трьох зозуль з його поклоном. В Відвідала Марфу. Г Гідно виховала їх сина. 11. Образ зозулі у новелі – це символ: А жіночої туги; Б вічного кохання; В жіночої самотності; Г жіночого гріха. 12. Новела «Три зозулі з поклоном» має всі ознаки: А балади; Б байки; В думи; Г притчі. Аудіювання тексту художнього стилю (за новелою Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном») Запитання ІІ варіант
А веселі розваги; Б людська доброта; В культурні здобутки українців; Г сімейне життя.
А балади; Б байки; В думи; Г притчі. 3. Епіграф до твору Г. Тютюнника « Три зозулі з поклоном » має такі слова: А «Близьким і рідним мешканцям села». Б «З повагою до минулого». В «Любові всевишній присвячується». Г «На згадку про мого батька».
А зозулі; Б яблуні; В дороги; Г сосни.
А мат; Б сам батько; В сама Марфа при зустрічі з хлопцем; Г листоноша Левко. 6 . Як у селі звали Марфу? А люба Марфа Б маленька Марфа В добра Марфа Г смілива Марфа
А соромилася, що Карпо багато їсть; Б хотіла, щоб чоловік приділяв їй більше уваги; В не кохає черствого душею чоловіка; Г бажала , щоб підтримував її спів.
А перед ним – син; Б Марфу, що кличе його додому; В синя річка; Г робота та вироби, які майстрував.
А що вони перелетять Сибір; Б що зупиняться десь; В що будуть підстрелені; Г що можуть повернутися – таки назад до нього . 10.. Яку метафору вживає автор, описуючи спогади матері: «спогади….» А випарувались; Б змертвіли; В закам’яніли; Г затужили. 11. Образ сосни у новелі – це символ: А вічного кохання; Б стійкості та довголіття; В жіночої туги; Г рідної землі, оселі. 12.. Поштовхом для написання Г. Тютюнником новели «Три зозулі з поклоном» послужила незначна подія. А Поїздка письменника до рідного села. Б Виконання народних пісень сліпим бандуристом. В Епізод із кінофільму за повістю В. Земляка «Дочка Стратіона». Г Смерть рідного брата. |
Й основна думка тексту. Види зв’язку речень у тексті РЗМ. Жанри мовлення, особливості їх побудови. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю |
Урок №4 УСНИЙ СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ... Прослухати текст. Визначити тип мовлення. Довести належність тексту до художнього стилю. Дібрати заголовок |
Урок №5 ПИСЬМОВИЙ СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ З ЕЛЕМЕНТАМИ... Овленнєво-комунікативні вміння здійснювати типологічний, композиційний і змістовий аналіз художнього тексту розповідного характеру... |
Урок №12 ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 (ДИКТАНТ) Ознайомлення з критеріями оцінювання контрольного диктанту й аудію-вання. Проведення інструктажу щодо написання диктанту й перевірки... |
Вивчення особливостей художнього стилю письменника в десятому класі... Проблема автора і пов’язане з нею поняття стилю та форми його вираження є однією з центральних проблем в сучасному літературознавстві.... |
Загальне уявлення про спілкування і мовлення. Види мовленнєвої діяльності... Бесіда, робота з тлумачним словником, метод мікрофона, міні лекція, робота з таблицею, усні повідомлення, навчальне аудіювання |
Вимоги та рекомендації до заліку з дисципліни “Перекладацький аналіз... Вимоги та рекомендації до заліку з дисципліни “Перекладацький аналіз художнього тексту” |
Факультатив. Інтерпретація художнього тексту |
Конспект заняття на тему: “ Great inventors and inventions «Questions for asking more information», тренувати навички читання та перекладу невідомого тексту та розвивати навички аудіювання... |
Уроку Компаративний аналіз художнього тексту як засіб формування полікультурної компетентності учнів на уроках світової літератури |