Аудіювання тексту художнього стилю


Скачати 31.92 Kb.
Назва Аудіювання тексту художнього стилю
Дата 10.02.2014
Розмір 31.92 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
Аудіювання тексту художнього стилю

(за новелою Григора тютюнника «Три зозулі з поклоном»)

Запитання

І варіант

1. Новели письменника — це насамперед...

А Світлий сонет миру і злагоді.

Б Біль, страждання за людину.

В Щира любов до всього на землі.

Г Експромт і популярність.
2. Поштовхом для написання Г. Тютюнником новели «Три зозулі з поклоном» послужила незначна подія.

А Поїздка письменника до рідного села.

Б Виконання народних пісень сліпим бандуристом.

В Епізод із кінофільму за повістю В. Земляка «Дочка Стратіона».

Г Смерть рідного брата.
3. Епіграф до твору Г. Тютюнника « Три зозулі з поклоном » має такі слова:

А «Близьким і рідним мешканцям села».

Б «З повагою до минулого».

В «Любові всевишній присвячується».

Г «На згадку про мого батька».
4. Як у селі звали Марфу?

А люба Марфа

Б маленька Марфа

В добра Марфа

Г смілива Марфа
5. Як часто приходили листи від батька?

А раз у квартал;

Б два рази на півроку;

В раз у місяць;

Г раз у тиждень.
6. На скільки років Марфа була молодшою від батька?

А 14;

Б 10;

В 19;

Г 8.
7. Яку метафору вживає автор, описуючи спогади матері: «спогади….»

А випарувались;

Б змертвіли;

В закам’яніли;

Г затужили»
8. Ким був за професією Михайло?

А вчителем;

Б шофером;

В столяром;

Г гончарем.
9. Як змінився зовнішній вигляд батька в тюрмі?

А змарнів;

Б постарів;

В згорбився;

Г посивів.


10. У своєму листі Михайло (Г. Тютюнник «Три зозулі з поклоном») просить, звертаючись до дружини, щоб вона...
А Тимчасово забула про нього.

Б Пригостила трьох зозуль з його поклоном.

В Відвідала Марфу.

Г Гідно виховала їх сина.
11. Образ зозулі у новелі – це символ:

А жіночої туги;

Б вічного кохання;

В жіночої самотності;

Г жіночого гріха.
12. Новела «Три зозулі з поклоном» має всі ознаки:

А балади;

Б байки;

В думи;

Г притчі.

Аудіювання тексту художнього стилю

(за новелою Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном»)

Запитання

ІІ варіант


  1. Провідними темами новел письменника є:

А веселі розваги;

Б людська доброта;

В культурні здобутки українців;

Г сімейне життя.


  1. Новела «Три зозулі з поклоном» має всі ознаки:

А балади;

Б байки;

В думи;

Г притчі.
3. Епіграф до твору Г. Тютюнника « Три зозулі з поклоном » має такі слова:

А «Близьким і рідним мешканцям села».

Б «З повагою до минулого».

В «Любові всевишній присвячується».

Г «На згадку про мого батька».


  1. Який образ-символ згадується автором на початку та в кінці новели?

А зозулі;

Б яблуні;

В дороги;

Г сосни.


  1. Хто розповів хлопцеві всю правду про Марфину любов до батька?

А мат;

Б сам батько;

В сама Марфа при зустрічі з хлопцем;

Г листоноша Левко.
6 . Як у селі звали Марфу?

А люба Марфа

Б маленька Марфа

В добра Марфа

Г смілива Марфа


  1. Що означає зміст цитати: «Ото гляне було, як він над галушками катується, зітхне посеред пісні й одвернеться…» . Марфа

А соромилася, що Карпо багато їсть;

Б хотіла, щоб чоловік приділяв їй більше уваги;

В не кохає черствого душею чоловіка;

Г бажала , щоб підтримував її спів.


  1. Які сни часто бачить Михайло в тюрмі?

А перед ним – син;

Б Марфу, що кличе його додому;

В синя річка;

Г робота та вироби, які майстрував.


  1. Посилаючи три зозулі з поклоном , Михайло сумнівається:

А що вони перелетять Сибір;

Б що зупиняться десь;

В що будуть підстрелені;

Г що можуть повернутися – таки назад до нього .
10.. Яку метафору вживає автор, описуючи спогади матері: «спогади….»

А випарувались;

Б змертвіли;

В закам’яніли;

Г затужили.
11. Образ сосни у новелі – це символ:

А вічного кохання;

Б стійкості та довголіття;

В жіночої туги;

Г рідної землі, оселі.
12.. Поштовхом для написання Г. Тютюнником новели «Три зозулі з поклоном» послужила незначна подія.

А Поїздка письменника до рідного села.

Б Виконання народних пісень сліпим бандуристом.

В Епізод із кінофільму за повістю В. Земляка «Дочка Стратіона».

Г Смерть рідного брата.

Схожі:

Й основна думка тексту. Види зв’язку речень у тексті
РЗМ. Жанри мовлення, особливості їх побудови. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю
Урок №4 УСНИЙ СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ...
Прослухати текст. Визначити тип мовлення. Довести належність тексту до художнього стилю. Дібрати заголовок
Урок №5 ПИСЬМОВИЙ СТИСЛИЙ ПЕРЕКАЗ РОЗПОВІДНОГО ТЕКСТУ З ЕЛЕМЕНТАМИ...
Овленнєво-комунікативні вміння здійснювати типологічний, композиційний і змістовий аналіз художнього тексту розповідного характеру...
Урок №12 ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 (ДИКТАНТ)
Ознайомлення з критеріями оцінювання контрольного диктанту й аудію-вання. Проведення інструктажу щодо написання диктанту й перевірки...
Вивчення особливостей художнього стилю письменника в десятому класі...
Проблема автора і пов’язане з нею поняття стилю та форми його вираження є однією з центральних проблем в сучасному літературознавстві....
Загальне уявлення про спілкування і мовлення. Види мовленнєвої діяльності...
Бесіда, робота з тлумачним словником, метод мікрофона, міні лекція, робота з таблицею, усні повідомлення, навчальне аудіювання
Вимоги та рекомендації до заліку з дисципліни “Перекладацький аналіз...
Вимоги та рекомендації до заліку з дисципліни “Перекладацький аналіз художнього тексту”
Факультатив. Інтерпретація художнього тексту

Конспект заняття на тему: “ Great inventors and inventions
«Questions for asking more information», тренувати навички читання та перекладу невідомого тексту та розвивати навички аудіювання...
Уроку
Компаративний аналіз художнього тексту як засіб формування полікультурної компетентності учнів на уроках світової літератури
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка