ТЕМИ ДЛЯ САМООСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ позашкільних навчальних закладів
1. Шляхи реформування освіти в Україні .
2. Особистісні цінності як духовні надбання людини.
3. Мовна норма, мовленнєва культура особистості.
4. Теоретико-методологічні засади діяльності ПНЗ.
5. Формування іміджу позашкільного навчального закладу.
6. Позашкільний заклад як інститут соціалізації дітей та підлітків.
7. Метод проектів у освітній системі ПНЗ.
8. Організація моніторингових досліджень у системі позашкільної освіти.
9. Методика колективних творчих справ в освітньому процесі позашкільного навчального закладу.
10. Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу у позашкільному навчальному закладі.
11. Наукові засади методичної діяльності у позашкільному закладі.
12. Інноваційні підходи до організації науково-методичної роботи у позашкільному навчальному закладі.
13. Сучасні підходи до вивчення, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду з позашкільної освіти.
14. Система науково-методичної роботи з працівниками позашкільних навчальних закладів.
15. Планування та прогнозування у системі роботи методиста.
16. Атестація педагогів як засіб професійного удосконалення.
17. Організація профільного навчання та професійної підготовки дітей та учнівської молоді у позашкільному навчальному закладі.
18. Психолого-педагогічні засади організації навчально-виховного процесу у позашкільному закладі.
19. Організація навчально-виховного процесу ПНЗ на засадах педагогіки життєтворчості.
20. Психолого-педагогічне проектування навчально-виховного процесу у позашкільному закладі.
21. Особливості навчання і виховання дітей з особливими потребами у позашкільному закладі.
22. Упровадження актуальних педагогічних концепцій, інноваційних технологій, моделей, оптимальних форм і методів в організацію позашкільної освіти.
23. Інтерактивні форми, методи навчання та виховання у діяльності педагога позашкільного навчального закладу.
24. Ігрові технології у навчально-виховному процесі позашкільного навчального закладу.
25. Застосування ІКТ в освітньому процесі позашкільного навчального закладу.
26. Інноваційні технології в організації навчально-виховного процесу позашкільного навчального закладу.
27. Допрофесійна підготовка дітей та учнівської молоді у позашкільному закладі.
28. Організація пошукової та науково-дослідницької діяльності вихованців позашкільних навчальних закладів.
29. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей в умовах позашкільного навчального закладу.
30. Компетентнісний підхід до розвитку творчих здібностей вихованців гуртків, творчих об'єднань.
31. Виховання громадянина, патріота, гуманіста в системі діяльності керівника гуртка.
32. Актуальні проблеми виховання підростаючого покоління в сучасному суспільстві.
33. Формування навичок здорового життя у дітей та підлітків в умовах позашкільного навчального закладу.
34. Виховання дитини на основі народних звичаїв і традицій.
35. Естетичне виховання у позашкільному навчальному закладі.
36. Виховання духовно-моральної культури особистості.
37. Формування екологічної культури особистості.
38. Виховання учнівської молоді на засадах козацької педагогіки.
39. Особливості організації дитячого самоврядування у позашкільному навчальному закладі.
40. Роль дитячих і молодіжних громадських організацій у вихованні дітей та учнівської молоді.
41. Роль позашкільного навчального закладу у превентивному вихованні учнівської молоді.
42. Психолого-педагогічні проблеми розвитку обдарованості дітей та підлітків.
43. Інтелектуальний розвиток особистості дитини засобами творчої діяльності.
44. Розвиток творчих здібностей вихованців позашкільних навчальних закладів.
45. Особистісно-орієнтований підхід до навчання і виховання дітей.
46. Соціально-педагогічна підтримка обдарованих дітей в умовах позашкільного навчального закладу.
47. Особливості реалізації дозвілевих програм у ПНЗ.
Підвищення кваліфікації керівників гуртків, творчих об’єднань еколого-натуралістичного напряму
1. Шляхи реформування освіти в Україні.
2. Сучасні парадигми освітнього процесу.
3. Особистісні цінності як духовні надбання людини.
4. Гуманістичні цінності нової філософії освіти.
5. Соціально-педагогічні проблеми гуманізації та демократизації системи освіти.
6. Мовна норма, мовленнєва культура особистості.
7. Розвиток соціального партнерства в системі освіти.
8. Теоретико-методологічні засади діяльності ПНЗ.
9. Розвиток творчих здібностей дітей в гуртках еколого-натуралістичного напряму.
10. Особливості організації роботи творчих об’єднань еколого-натуралістичного напряму.
11. Розробка та реалізація проектів вихованцями еколого-натуралістичних гуртків.
12. Методика роботи керівника гуртка еколого-натуралістичного напряму з дітьми молодшого шкільного віку.
13. Професійне самовизначення вихованців в умовах гурткової роботи.
14. Використання ІКТ у роботі керівника гуртка еколого-натуралістичного напряму.
15. Інтерактивні технології у роботі педагога позашкільного навчального закладу.
16. Зміст, методи і форми роботи з обдарованими дітьми в позашкільних закладах.
17. Система роботи керівника гуртка щодо формування інтересів і духовних потреб підлітків.
18. Методи наукового дослідження на заняттях гуртків еколого-натуралістичного напряму.
19. Проектні методики в системі діяльності керівника гуртка.
20. Новітні підходи до організації навчально-виховного процесу в ПНЗ.
21. Модернізація змісту, методів і форм проведення гурткових занять.
22. Шляхи співпраці гуртківців, батьківської громадськості та керівника гуртка в навчально-виховному процесі ПНЗ.
23. Особистісно орієнтоване навчання і виховання в системі позашкільної освіти.
24. Формування творчої особистості дитини на заняттях гуртків еколого-натуралістичного напряму.
25. Формування в учнівської молоді ціннісного ставлення до природи в системі діяльності керівника гуртка.
26. Організаційно-педагогічна діяльність керівника гуртка.
27. Методика пошуково-дослідницької діяльності гуртківців.
28. Формування прийомів спостереження за об’єктами природи та їх роль в екологічній освіті дітей.
29. Особливості організації діяльності вихованців на навчально-дослідних ділянках у позашкільних навчальних закладах.
30. Критерії оцінювання дитячих робіт у гуртку еколого-натуралістичного напряму.
31. Інноваційна діяльність керівника гуртка.
32. Методичний супровід діяльності гуртків еколого-натуралістичного напряму.
33. Участь вихованців у масових заходах різних рівнів з еколого-натуралістичного напряму.
34. Особливості роботи з інструментами та матеріалами у гуртку еколого-натуралістичного напряму, дотримання правил техніки безпеки.
|