|
Скачати 44.83 Kb.
|
Урок історії 6 клас Розділ : Стародавня Греція. Тема : Побут, традиції та господарювання греків. Грецька культура. План теми. 1) Звичай, традиції, свята мешканців Еллади. 2) Грецька релігія. 3) Наука та мистецтво. Мета. Навчальна: ознайомити учнів з основами культури та побуту Стародавньої Греції; навчити складати стислі розповіді. Розвивальна: розвивати вміння заповнювати таблиці, працювати з матеріалом підручника та додатковими джерелам інформації. Виховна : виховувати почуття поваги до надбань Світової культури. Обладнання : карта «Стародавня Греція», мультимедійні, технічні засоби навчання (уривки з фільму «Всемирная история. Древняя Греция. Роберт Саакянц . 2009. Обучающий мультфильм. Россия »). Організаційний момент (очікувані результати) : перед початком уроку учні на кольорових папірцях записують, що вони цікавого хочуть винести з уроку: що почути, чому навчитись, перегортають папірці до низу записом і кладуть на куток парти. На парти роздаються картки само оцінювання Додаток №2 (картка заповнюється учнями самостійно по ходу їх відповідей, цей метод оцінювання доцільно застосовувати залежно від рівня підготовленості класу). Перевірка домашнього завдання ( Метод – можливо провести у формі «Мікрофону», або зупинитись на фронтальному опитуванні). Шановні учні, запрошую вас у міні - мандрівку. Всього на 10 хвилин ми, як представники України, відвідаємо стародавні Афіни за часів Перикла. 1. А хто такий Перикл? 2. Ми називаємо Україну державою, а Афіни – полісом . Що в цих поняттях спільного ? 3.Як і Україна Афіни мали демократичний устрій. Що це означало ? 4. Громадяни України приймають участь у виборах з ……років. А в Афінах ?(20) 5. Всі чули про Верховну Раду, скільки в її складі депутатів? (450) А чи був подібний орган влади в Афінах ? ( буле Рада 500) Бачите скільки спільного. Продовжимо. 6. Микола Азаров займає посаду ………….., тобто голови уряду. А в Афінах уряд мав назву ? (колегія) Та складався ? (10 стратегів) Обов’язково вчитель робить висновок про спільність державного устрою поліса Афін та держави України. Картка само оцінювання Додаток №2 Розгляд нового матеріалу. Робота з підручником Відкрили підручник стор. 170. Нам треба з’ясувати, що таке: хітон, гіматії, перистиль, андрон та гінекей. Дивимось уривок № 1 з фільму ( тривалість 1хв.53сек.) Після перегляду вам треба описати будинок грецької родини зовні та усередині. ( як що дозволяє рівень підготовленості класу, можна запровадити невеличку групову роботу – представники кожного ряду протягом хвилини готують найбільш повний опис грецького будинку на основі побаченого та тексту підручника). Картка само оцінювання Додаток №2 Тепер, продивляючи уривок № 2( тривалість 1хв.36сек.) , давайте заповнимо невеличку схему. Гром та блискавка ------------ Мудрість -------------- Море ----------------- За швидкістю та правильністю Земля--------------- зробленого, на кожен ряд Мистецтво ------------- призначаються консультанти Природа ------------------ які протягом 3 – х хвилин Ремесла та торгівля ---------------------- перевіряють зошити кожного Кохання ------------------------ учня на своєму ряду. Вогонь -------------------------- Війна --------------------------- Підземне царство ----------------------- ( Дайте відповідь на питання. Як за уявленнями стародавніх греків змінювались пори року ?) Картка само оцінювання Додаток №2 Тепер перейдемо до більш складного завдання. Таблиця.
Дивимось уривок №3 ( тривалість 0хв.55сек.) Що ми дізнались про театр ? Що таке скена ? Чому актори носили маски ? (так само це можна зробити у вигляді змагання між групами учнів) Картка само оцінювання Додаток №2 Уривок №4 ( тривалість 3хв.28сек.) Заповнюємо таблицю. ( паралельно таблиця заповнюється учнями на дошці) Картка само оцінювання Додаток №2 Уривок №5 ( тривалість 4хв.39сек.) Відповісти на питання: Де, в який проміжок часу, проводились Олімпійські ігри ? Які види змагань були присутні? Як шанували переможців? Картка само оцінювання Додаток №2 Закріплення нового матеріалу. Дати стислу розповідь ( у розповіді обов’язково звернути увагу - що більше всього запам’ятав ?) 1) Театр. 2) Наука. 3) Вірування. 4) Олімпійські ігри. (картка само оцінювання Додаток № 2) Так само, в залежності від рівня класу, можна запропонувати тестові завдання з наступним взаємообміном , взаємоперевіркою та виставленням оцінок див. Додаток №1 Підсумки уроку Останні 3 – 4 хвилини перед наданням домашнього завдання вчитель підводе підсумки та надає учням право перегорнути лист та зачитати, що вони очікували від уроку та чи справдились їх очікування. Домашнє завдання : опрацювати (дати, поняття, історичні особи) # 32 повторити # 31. індивідуальне завдання – підготувати доповідь:
Оцінювання. Ті учні які були найбільш активними під час уроку, отримують оцінки одразу від вчителя, та збирають картки самооцінки інших учнів. На початку наступного уроку вчитель коментує картки (досить 5 хвилин). Також можна для цього запросити консультантів – учнів класу. |
Тема дослідницької роботи Розділ Традиції українського виховання у психологічній та педагогічній науках |
Періодизація історії української культури Поняття культура. Українська народна та національна культура: їх основний зміст і взаємозв’язок |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
Тема. Місто Рим та життя його мешканців Мета: сформувати уявлення про місто Рим та його мешканців, їхнє життя і побут, традиції та систему освіти й виховання |
1 Слово «культура» походить від латинських слів colo, colere (щось... Причорномор’я, а ще з іншого – лісостеп приблизно на широті Київщини. Взяті разом, ці природні ландшафти визначали і зміни в культурному... |
Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та... Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та всесвітньої історії (інтегрований курс) 6 клас |
Уроку Тема уроку План складено за підручником: Назаренко Н. В., Гармаш Л. В. Художня культура. 9 клас Харків. «Оберіг» 2009 р |
Урок №5 Клас: 9 Дата: 01. 10 Великою французькою революцією, поглибити інтерес учнів до всесвітньої історії, культури, до культури Франції |
Урок з предмету «Мій Київ», 5 клас Тема : Софія Київська Дидактична: ознайомити учнів з архітектурною пам’яткою київської Русі Софією Київською, з’ясувати причини і дату побудови, дослідити... |
Уроку: Навчальна Розділ Національна економіка як ціле. Тема Загальні результати національного виробництва, 11 клас (рівень стандарту) |