Урок історії 6 клас Розділ : Стародавня Греція. Тема : Побут, традиції та господарювання греків. Грецька культура


Скачати 44.83 Kb.
Назва Урок історії 6 клас Розділ : Стародавня Греція. Тема : Побут, традиції та господарювання греків. Грецька культура
Дата 28.10.2013
Розмір 44.83 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Культура > Урок
Урок історії 6 клас

Розділ : Стародавня Греція.

Тема : Побут, традиції та господарювання греків. Грецька культура.

План теми.

1) Звичай, традиції, свята мешканців Еллади.

2) Грецька релігія.

3) Наука та мистецтво.
Мета.

Навчальна: ознайомити учнів з основами культури та побуту Стародавньої Греції; навчити складати стислі розповіді.

Розвивальна: розвивати вміння заповнювати таблиці, працювати з матеріалом підручника та додатковими джерелам інформації.

Виховна : виховувати почуття поваги до надбань Світової культури.
Обладнання : карта «Стародавня Греція», мультимедійні, технічні засоби навчання (уривки з фільму «Всемирная история. Древняя Греция. Роберт Саакянц . 2009. Обучающий мультфильм. Россия »).

Організаційний момент (очікувані результати) : перед початком уроку учні на кольорових папірцях записують, що вони цікавого хочуть винести з уроку: що почути, чому навчитись, перегортають папірці до низу записом і кладуть на куток парти.

На парти роздаються картки само оцінювання Додаток №2 (картка заповнюється учнями самостійно по ходу їх відповідей, цей метод оцінювання доцільно застосовувати залежно від рівня підготовленості класу).

Перевірка домашнього завдання ( Метод – можливо провести у формі «Мікрофону», або зупинитись на фронтальному опитуванні).
Шановні учні, запрошую вас у міні - мандрівку. Всього на 10 хвилин ми, як представники України, відвідаємо стародавні Афіни за часів Перикла.

1. А хто такий Перикл?

2. Ми називаємо Україну державою, а Афіни – полісом . Що в цих поняттях спільного ?

3.Як і Україна Афіни мали демократичний устрій. Що це означало ?

4. Громадяни України приймають участь у виборах з ……років.

А в Афінах ?(20)

5. Всі чули про Верховну Раду, скільки в її складі депутатів? (450) А чи був подібний орган влади в Афінах ? ( буле Рада 500)

Бачите скільки спільного. Продовжимо.

6. Микола Азаров займає посаду ………….., тобто голови уряду. А в Афінах

уряд мав назву ? (колегія) Та складався ? (10 стратегів)

Обов’язково вчитель робить висновок про спільність державного устрою поліса Афін та держави України.

Картка само оцінювання Додаток №2
Розгляд нового матеріалу.

Робота з підручником

Відкрили підручник стор. 170. Нам треба з’ясувати, що таке: хітон, гіматії,

перистиль, андрон та гінекей.

Дивимось уривок № 1 з фільму ( тривалість 1хв.53сек.)

Після перегляду вам треба описати будинок грецької родини зовні та усередині. ( як що дозволяє рівень підготовленості класу, можна запровадити невеличку групову роботу – представники кожного ряду протягом хвилини готують найбільш повний опис грецького будинку на основі побаченого та тексту підручника).

Картка само оцінювання Додаток №2
Тепер, продивляючи уривок № 2( тривалість 1хв.36сек.) ,
давайте заповнимо невеличку схему.

Гром та блискавка ------------

Мудрість --------------

Море ----------------- За швидкістю та правильністю

Земля--------------- зробленого, на кожен ряд

Мистецтво ------------- призначаються консультанти

Природа ------------------ які протягом 3 – х хвилин

Ремесла та торгівля ---------------------- перевіряють зошити кожного

Кохання ------------------------ учня на своєму ряду.

Вогонь --------------------------

Війна ---------------------------

Підземне царство -----------------------

( Дайте відповідь на питання. Як за уявленнями стародавніх греків змінювались пори року ?)

Картка само оцінювання Додаток №2
Тепер перейдемо до більш складного завдання. Таблиця.

Ім’я.

Вид науки або

мистецтва.

Чим прославив себе?

Сократ.




(заповнення під час перегляду уривків 3,4,5)

Ксенофонт.







Есхіл.







Мірон.







Фідій.









Дивимось уривок №3 ( тривалість 0хв.55сек.)
Що ми дізнались про театр ? Що таке скена ? Чому актори носили маски ? (так само це можна зробити у вигляді змагання між групами учнів)

Картка само оцінювання Додаток №2
Уривок №4 ( тривалість 3хв.28сек.) Заповнюємо таблицю. ( паралельно таблиця заповнюється учнями на дошці)

Картка само оцінювання Додаток №2

Уривок №5 ( тривалість 4хв.39сек.)
Відповісти на питання:

Де, в який проміжок часу, проводились Олімпійські ігри ?

Які види змагань були присутні?

Як шанували переможців?

Картка само оцінювання Додаток №2
Закріплення нового матеріалу.

Дати стислу розповідь ( у розповіді обов’язково звернути увагу - що більше всього запам’ятав ?)

1) Театр.

2) Наука.

3) Вірування.

4) Олімпійські ігри. (картка само оцінювання Додаток № 2)

Так само, в залежності від рівня класу, можна запропонувати тестові завдання з наступним взаємообміном , взаємоперевіркою та виставленням оцінок див. Додаток №1
Підсумки уроку

Останні 3 – 4 хвилини перед наданням домашнього завдання вчитель підводе підсумки та надає учням право перегорнути лист та зачитати, що вони очікували від уроку та чи справдились їх очікування. Домашнє завдання : опрацювати (дати, поняття, історичні особи) # 32 повторити # 31. індивідуальне завдання – підготувати доповідь:

  1. П’єр де Кубертен та відродження олімпійського руху.

  2. Історія Геродота.

  3. Міф про Прометея.

Оцінювання.
Ті учні які були найбільш активними під час уроку, отримують оцінки одразу від вчителя, та збирають картки самооцінки інших учнів. На початку наступного уроку вчитель коментує картки (досить 5 хвилин). Також можна для цього запросити консультантів – учнів класу.

Схожі:

Тема дослідницької роботи
Розділ Традиції українського виховання у психологічній та педагогічній науках
Періодизація історії української культури
Поняття культура. Українська народна та національна культура: їх основний зміст і взаємозв’язок
Урок №9 Тема: Історичні пісні
Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний...
Тема. Місто Рим та життя його мешканців
Мета: сформувати уявлення про місто Рим та його мешканців, їхнє життя і побут, традиції та систему освіти й виховання
1 Слово «культура» походить від латинських слів colo, colere (щось...
Причорномор’я, а ще з іншого – лісостеп приблизно на широті Київщини. Взяті разом, ці природні ландшафти визначали і зміни в культурному...
Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та...
Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та всесвітньої історії (інтегрований курс) 6 клас
Уроку Тема уроку
План складено за підручником: Назаренко Н. В., Гармаш Л. В. Художня культура. 9 клас Харків. «Оберіг» 2009 р
Урок №5 Клас: 9 Дата: 01. 10
Великою французькою революцією, поглибити інтерес учнів до всесвітньої історії, культури, до культури Франції
Урок з предмету «Мій Київ», 5 клас Тема : Софія Київська
Дидактична: ознайомити учнів з архітектурною пам’яткою київської Русі Софією Київською, з’ясувати причини і дату побудови, дослідити...
Уроку: Навчальна
Розділ Національна економіка як ціле. Тема Загальні результати національного виробництва, 11 клас (рівень стандарту)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка