|
Скачати 17.75 Kb.
|
Заняття з народознавства для дітей молодшого дошкільного віку «Чарівний світ бабусиної світлиці» (вихователь Семенюк С.В.) Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із предметами українського національного побуту; закріпити знання про посуд, у якому готували їжу і подавали на стіл; поглибити знання дітей про усну народну творчість використанням казок, загадок колискових пісень, забавлянок; виховувати інтерес і повагу до національних традицій. Хід: Діти підходять до світлиці Вихователь. Чи подобається вам, любі малята, ця гарненька чепурненька хата? Хатинка справді, гарна і, напевно, вона така не лише зовні, а й усередині. Зайдемо до неї. (Заходять) Бачите, яка тиха та затишна ця господа, тому й називається ось так – світлиця. Вона прибрана, ніби чекає когось. А може вона нас чекає, ця бабусина світлиця? Усе в ній чарівне і, якщо бути дуже уважним, можна почути багато цікавого, бо кожна річ тут уміє говорити. - Скажіть, де готували наші бабусі обід, пекли пироги? Подивіться яка гарна тут піч. Чим вона прикрашена? Відповідь дітей. Далі вихователь запитує у дітей, які ще страви готують у печі; який посуд знадобиться для того, щоб зварити борщ. Вихователь. А це чавун. У ньому найчастіше готували печеню. Пропонує обстежити форму горшка і чавуна: знизу вони вузькі, а вгорі розширені, щоб зручніше було їх брати в руки. З’ясовує, що горщик у піч вставляли рогачем, показує, як це робиться, заохочує і дітей спробувати вставити рогачем горщик у піч. Вихователь. А це що? Не знаєте? Це, діти, коцюба. Нею поправляли дрова, які горять. Рогач і коцюба завжди стоять у кутку біля печі. Підійшовши до мисника (закріплюються назва і призначення), діти розглядають і називають знайомий їм посуд: глечик, кухлик, миску. З дитячої колиски чути плач. Вихователь. А хто це плаче? Ходімо, заспокоїмо малятко. Розкажемо йому забавлянки і заспіваємо колисанки. Діти підходять до колиски і забавляють ляльку, читають забавлянку «Кую, кую чобіток», «Киця мура, де ти була?» тощо Вихователь. От уже і не плаче наше малятко. Покладемо його в люльку на подушечку-гулечку з гусячого пір’я. Та під подушечку покладемо зілля з чебрецю і м’яти, щоб зле з очей знімати. А на мотузочку прив’яжемо хміль, щоб сон був міцний і глибокий. Так робили наші бабусі. Діти присипляють дитину, співаючи колискових і тихенько виходять із світлиці. |
СУПУТНИК БУКВАРЯ 2012 В «Читаночці» вміщено твори для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку українського поета Анатолія Камінчука |
БЕЛЛЬ-ЛАНКАСТЕРСЬКА СИСТЕМА АКТУАЛЬНА Й СЬОГОДНІ Реформування дошкілля відкрило перспективу розвитку навчально-виховних комплексів, які стають другою домівкою для дітей дошкільного... |
Навчально-виховний комплекс №8 дошкільний підрозділ ІНТЕРАКТИВНІ... ... |
Моральне виховання дітей дошкільного віку Моральне виховання дітей дошкільного віку 227226 Зміст і методи виховання дітей ДОШКІЛЬНОГО Віку |
Використана література Дбайлива Н. Ф. Використання пісочниці в корекції емоційно-вольової і соціальної сфер дітей раннього і молодшого дошкільного віку//Дошкільна... |
РЕКОМЕНДАЦІЇ круглого столу вихователів дошкільних навчальних закладів... «група ризику», обов’язковості дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку, забезпечення необхідних умов функціонування... |
Діагностика уявлень про природу у дітей молодшого дошкільного віку Тварини Матеріал: картинки із зображенням тваринних різних класів, а також із зображенням стадій зростання і розвитку кішки (риби, курчати),... |
НАКА З Кінецьпіль Первомайського району загинуло 5 дітей. Недотримання правил поведінки на воді та льоду призвели до загибелі ще 5 дітей... |
ПРОГРАМА З розвитку фізкультурно-валеологічних занять та розваг для дітей дошкільного віку Ми помітили, що проведення кожного фізкультурного заходу робить дітей активними та піднімає їм настрій. А, як відомо, — гарний настрій,... |
Параметри аналізу заняття з розвитку конструктивно-технічних здібностей дітей дошкільного віку |