Параметри аналізу заняття з розвитку конструктивно-технічних здібностей дітей дошкільного віку


Скачати 52.36 Kb.
Назва Параметри аналізу заняття з розвитку конструктивно-технічних здібностей дітей дошкільного віку
Дата 09.05.2013
Розмір 52.36 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Параметри аналізу заняття з розвитку конструктивно-технічних здібностей дітей дошкільного віку



п/п

Компоненти заходу

Кількість балів за реалізацію складників

очікувані

фактично

1.

Відкривати різноманітні властивості предметів, виявляти винахідливість у поліпшенні якості, удосконаленні тощо.

2




2.

Вміння формулювати задум, прогнозувати майбутній результат предметно-практичної діяльності.

1




3.

Аналітичне сприймання: точне визначення пристрою по горизонталі, вертикалі, здатність точно оцінювати пропорції.

2




4.

Розвиток спостережливості в галузі технічних пристроїв, здатність бачити їх досконалість та прорахунки.

1




5.

Розвиток комбінаторських здібностей:

  • співставляти, порівнювати властивості різних тіл, матеріалів;

  • почуття практичної доцільності застосування того чи іншого прийому або вибору технічного пристрою;

  • здатність створювати із заданих вузлів, деталей нові комбінації.


1

1

1




6.

Розвиток технічного мислення: здатність сприймати логіку технічних пристроїв.

2




7.

Розумовий розвиток: знаходження ідей і принципу їх здійснення.

2




8.

Графічне конструювання: здійснення ідеї в графічному зображенні.

2




9.

Предметно-маніпулятивне конструювання: конкретна реалізація ідеї.

1




10.

Вчити спостерігати і аналізувати зразок майбутньої моделі, бачити спільне і відмінне в оточуючому.

1




11.

Синтетичне сприймання предмету в просторі.

1




12.

Самостійно розробляти варіанти конструкцій, продумувати технологію їх виготовлення.

2




13.

Розвивати уяву про відносність величини і форми, предмета та пропорції деталей.

1




14.

Вміння переносити задум на ескіз, ескіз на матеріал, який підібраний для виготовлення моделі.

1




15.

Встановлювати місця з’єднань, добирати кріплення та з’єднувати деталі.

1




16.

Формування бажання та інтересу самостійно займатися творчою діяльністю.

1




17.

Розвивати психологічні процеси: творчість, фантазію, пізнавальну активність, допитливість, художній смак, конструкторсько-технологічні здібності

2




18.

Вчити конструювати моделі на основі опису, за уявленням, уявою.

1




19.

Вміння послідовно виконувати трудові операції, дотримуватися технології виконання дій за визначеними орієнтирами.

2




20.

Сприяти самовираженню особистості, розкриттю творчої індивідуальності, власних здібностей.

2




21.

Формування знань про техніку безпеки, розвиток вміння користуватися безпечним засобами праці.

2




22.

Формування потреби до взаємодопомоги, здатності до співпереживання.

2




23.

Володіння навичками конструктивної продуктивної безпечної праці.

2




24.

Критично оцінювати зроблене, співвідносити його з задуманим.

1




25.

Виготовляти власні поробки, застосовувати їх

в іграх, праці.

2




26.

Розвиток навичок самоконтролю, самооцінки.

2




27.

Формування художнього смаку.

1




28.

Вміння об’єктивно оцінювати продукт своєї праці, отримувати задоволення від результату діяльності.

1




29.

Розвиток інтересу до пошуку, збирання і використання матеріалів, які мають різноманітну форму, придатні для створення різних ігрових конструкцій та їх оздоблення.


2







Разом:

50




Схожі:

Огляд – виставка «Чарівний світ мистецтва»
Мета: Обґрунтувати необхідність розвитку творчих здібностей у дітей дошкільного віку
Навчально-виховний комплекс №8 дошкільний підрозділ ІНТЕРАКТИВНІ...
...
РЕКОМЕНДАЦІЇ круглого столу вихователів дошкільних навчальних закладів...
«група ризику», обов’язковості дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку, забезпечення необхідних умов функціонування...
Моральне виховання дітей дошкільного віку
Моральне виховання дітей дошкільного віку 227226 Зміст і методи виховання дітей ДОШКІЛЬНОГО Віку
Параметри аналізу мовленнєвого заняття
Дотримання принципу максимальної мовленнєвої активності дітей, проведення групових форм навчання
План роботи ЛОІППО на грудень 2007 р. №
Провести засідання творчої групи вихователів та методистів дошкільних навчальних закладів “Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного...
Питальник аналізу стану моніторингового дослідження
Забезпечення психолого-педагогічного супроводу впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
РОБОТА З ДОШКІЛЬНИКАМИ, ЩО МАЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ,...
В статті піднімається проблема освіти дітей дошкільного віку, що мають особливості психофізичного розвитку; акцентується увага на...
ПРОГРАМА З розвитку фізкультурно-валеологічних занять та розваг для дітей дошкільного віку
Ми помітили, що проведення кожного фізкультурного заходу робить дітей активними та піднімає їм настрій. А, як відомо, — гарний настрій,...
Тема: «Як народжується казка?»
Проект спрямований на розвиток у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої творчості, вміння складати історії та казки; використання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка