|
Скачати 12.14 Kb.
|
Нові тенденції у викладанні предметів художньо-естетичного профілю Відповідно методичним порадам МОН України (Інформаційний збірник наказ № 7-8/2005 р.) наголошується на те, що характерною особливістю дисциплін художньо-естетичного циклу, які реалізують освітню галузь “Естетична культура” (змістовні лінії “Музичне мистецтво”, “Візуальне (образотворче) мистецтво”, “Синтетичні мистецтва”, “Театральне мистецтво”, “Екранні мистецтва”, “Художня культура України”, “Художня культура світу”, “Основи естетики”) Державного стандарту базової повної загальної середньої освіти, є те що вони, вперше, починаються з 2005-2006 н. р. вивчаються неперервного з 1 по 12 клас. При цьому, забезпечено дотримання принципу наступності та логічної послідовності у їх вивченні: образотворче і музичне мистецтво – з 1 по 7/8 клас. У старших класах загальноосвітніх навчальних закладів гуманітарного спрямування слід приділяти увагу поширенню вивчення художньої культури та основ естетики. В недалекій перспективі (починаючи з 2009 року) в 12-річній школі художня культура буде вивчатися у 9-11 класах усіх загальноосвітніх навчальних закладів, а естетика в 12-х класах гуманітарного напрямку. Трапляються випадки коли предмет “Художня культура” та “Основи естетики” викладають вчителі історії, зарубіжної літератури… Згідно “Методичним рекомендаціям щодо вивчення предметів художньо-естетичного циклу у 2006-2007 н. р.” Інформаційний збірник (19-20-21/2006 р. Липень)., рекомендується “З метою збереження цілісності та наступності предметів, що забезпечують освітню галузь “Естетична культура”, художню культуру та основи естетики варто викладати (за умови відповідної кваліфікаційної підготовки) вчителям мистецьких дисциплін”. |
Методичні рекомендації щодо створення кабінетів предметів художньо-естетичного... Зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 09. 09. 2004 №1121/9720 та затвердженого наказом Міністерством освіти і науки України... |
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного... В новому навчальному році музичне виховання школярів буде здійснюватися через вивчення предметів «Музичне мистецтво» та «Мистецтво»... |
Методичні рекомендації щодо вивчення дисципліни художньо-естетичного... Методичні рекомендації щодо вивчення дисципліни художньо-естетичного циклу у 2006-2007 н р |
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного... Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний... |
Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного... Методичні рекомендації щодо вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу в 2008– 2009 навчальному році |
Черкаська гімназія №9 ім. О. М. Луценка В системі професійно-технічної освіти при викладанні загальноосвітніх предметів одним із важливих питань є професійна спрямованість... |
Методист предметів художньо естетичного циклу Черкаського обласного... Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради |
Власність в економічній системі та її форми. Нові тенденції в розвитку... |
Вчителям образотворчого мистецтва Втілення в практику роботи шкіл та позашкільних закладів Концепції та Комплексної програми художньо-естетичного виховання учнів дасть... |
ПРОГРАМА З БІОЛОГІЇ для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Вступ. Програма призначена для вивчення біології на рівні стандарту у класах суспільно-гуманітарного, філологічного, художньо-естетичного,... |