|
Скачати 72.58 Kb.
|
Виховний захід на тему: «Ставимо п’єсу!» Назва п’єси: «Сорочинська ярмарка. Уривок» Дійові особи: Солопій Черевик (Кум Цибулі) Парася (Дочка Черевика) Хівря (Мачуха Парасі) Гриць Голупенко (Закоханий парубок) Цибуля (Кум Черевика) Мокрина (Дружина Цибулі) На сцені збирається гурт хлопців та дівчат, з-за сцени чутно голоси та крики . На возі виїжджає Солопій Черевик з дружиною: Гурт: - Черевик зі своєю відьмою! Роблять коло навколо воза Хівря: - Стійте паскудні Бурлаки, що ж ви робите? Тим часом ззаду з’являється Парася і до неї тишком підбігає Гриць: Гриць: - Оце дівчина, красуня, як намальована! Це побачила Хівря і до парубка: Хівря:- О тю, тю, тю, ти що за чортів син? Парубок тікати вона за ним по колу і кричить: Хівря:- Я твого батька горшком по голові стукну! Гурт:- От вже ж лається! Хівря:- А ти чого вирячилася? Гриць:- От відьма! Хівря:- Що ти сказав?.......Я не чула, що ти сказав поганцю, але знаю,(біжучи знову за парубком) що мати твоя погань і ти погань! Гриць:- Мовчіть!(кидає в неї сажею). Хівря дивлячись на чоловіка - Хівря:- Солопію, хіба ж ти не бачиш, він мені усе намисто заляпав? Солопій:- А мені однаково, грець з ним! Хівря:- Пустіть, пустіть мене до нього, я з ним… Гурт бере Хіврю і водить її в дну і другу сторону Гурт:- Та не та, а там…..ой ні ось там!!!! Хівря:- Де? Гурт:- А куди хочете, туди і йдіть!(Сміються). Солопій бере жмут сіна і каже: Солопій:- Хиврю, ану но йди, я тобі пику витру, ось! Хівря:- Та куди, ти мені цим паскудством всю вроду зіпсуєш. Солопій:- От ти ж, та в нашому побуті сіно, панську бум агу замінює. Хиря:- Та йди пі три чорти! Сопій:- А мені однаково, що чорти, що ти! Пізніше на сцені залишається гурт, добалакуючи між собою, йдуть за сцену, на сцені з’являється Солопій. Солопій:- І де ж цей кум Цибуля лазать? Нема та й нема (Проходить біля шинка, застиг, нанюхує, повертається, та й до шинка прямує, ась тут дочка до нього). Парася:- Тату, та куди ж це ви? Солопій:- Так, гггг, до переправи, чи що? Парася:- Та хіба ж це переправа? Солопій:- А воно по твоєму, що? Парася:- Та по всякому видно, що то шинок! Солопій:- Ха, шшш, диви….шинок….дійсно. А мені однаково, що шинок, що переправа…..в шинок же краще доню! Парася:- Ну тату….ви знову за своє…..мачуха послала до переправи кумів зустрічати. А ви? Солопій:- Та, що ти мені, мачуха і мачуха…злякався я твоєї мачухи…та я такий, що огогогого!!! (Щось десь гупнуло, Солопій аж упав) Солопій:- Що, га, де, а то часом не жінка, га? Парася:- Ні то парубки! Солопій:- А…гагага, слухай доню я туди і назад! (і в шинок швиденько). Парася:- Тату, тату, зачекай….. Раптом з’являється Гриць… Гриць:- Ой і очі у тебе….усе віддав би, щоб ці очі поцілувати! Парася:- Геть! Чи ж у вас усі такі придуркуваті? Гриць:- Ні, але з тобою і зовсім здурієш! Парася:- Геть!!! Гриць:- Парасю, дай хоч слово сказати…. Парася:- Та я ж тебе не знаю! Гриць:- А я…я Гриць З Решетельні! Парася:- Гриць? Навіщо ж ти мене при мачусі красунею назвав? Вона ж мене буде гризти, як іржа залізо. Гриць:- Та ти не бійся, серденько, я заберу тебе, сонечко, я тебе нікому не віддам! Парася:- На словах ви всі хороші, хіба я можу знати, що у тебе на серці? Гриць:- Люблю тебе (Обіймаються). Тут вбігає гурт….1. А може вам потрібен дружок? 2. А може дружка? Парася:- І скажете? Гриць:- А може вже й потрібні? Парася:- Та я його не знаю! Гриць:- Парася, серденько!!! Парася:- Я ще нічого не сказала! Гриць:- А я вже все зрозумів (пісня про кохання) і всі йдуть зі сцени Йде кум Цибуля і знову до шинка Цибуля:- Ой, що за сила мене сюди привела? А з заду його жінка Ж Цибулі:- А….Ось де ти? Цибуля:- Люба…рибочка моя, ходи до мене моя зозулько… Ж Цибулі:- Огірочок мій …малосольний, до дому ходімо. Цибуля:- А слухай, а може ще й справді, ще по одній , а??? Ж.Цибуля:- Так ти ж мій огірочок, вже налитий вщент. В тебе ні одна чарочка не влізе. Цибуля:- Ні одна? Ж.Цибуля:- Ні! Цибуля:- Ну тоді вип’ємо по дві, а? Ж. Цибуля:- (Йдучи до шинка, повертається до застиглого Цибулі)--- Ходімо! Ну чого ж це ти стоїш? Цибуля:- А забувся, ось…., що? Ж.Цибуля:- Так іще по одній чарчині оковитої! Цибуля:- О!А я собі Голову ламаю, чого, куди?(Беруться за руки та йдуть) А ж тут з дверей виходить їх кум Солопій, куми зустрічаються, обіймаються. Ж.Кума:- А куме чому самі де жінка, що самого відпустила? Солопій:- Спробувала б вона мене не відпустити, я б їй показав…та вона в мене тільки пискне (раптом десь занявкали коти, Солопій аж присів) Ж.Кума:- А чого це ви куме? Солопій:- Ага гаг, щось здалося…. Цибуля кум:- Куме, а скажіть ви іще боїтесь своєї Хіврі? Солопій:- Я? Ха, а чи пам’ятаєте ви куме, яка у моєї жінки була коса? Га? Як дишло, та що там, як два… А тепер у моєї Хіврі на голові волос від волоса не чутно людського голосу…то я їй все повисмикував, ой кумоньки та мене варто тільки розсердити, ой коли я розійдусь, то Господи Боже ж мій! (Солопій бере палку та ламає її на двоє). Цибуля кум:- Оце козак, так козак. Оце куме з бабами так і треба!(Бере й собі ті палиці складає 2разом та береться ламати, але не виходить. Кума сміється) -куме а гайда у шинок? Солопій:- Ні куме,… куме я не питущий! Цибуля:- І давно ж це ви куме? Слопій:- Та зранку! Цибуля:- Шкода, а ми хотіли вас пригостити. Солопій:- Ви ? Мене? Мене за свої гроші? Так чого ж ми проти сонця тут стоїмо, ходімо! Тут чутно голос Хіврі – Так! Мене саму на возі залишив, а сам до шинку? (Солопій присів) – Жінка! Дайте куме палицю! Цибуля:- куме не вбивайте! Солопій:- Та ні, я куток поставляю…Кумоньки ховайте мене ! (і лізе під спідницю до куми) Цибуля:- Куди куме, куди? Солопій:- Та не бійся я свій! Хівря:- Ховаєшся? От зараза….Та щоб ти цією горілкою давився, а огірка не знайшов, А щоб тобі у чарку муха впала! Тьху! Гадина!!!!(сердито) Ж.Цибуля:- Ой! Ой! Ой! Ой! Ой!(ухопилася за серце) Ой! Ой! Ой! Цибуля:- Чого ти моя зозуленько, що? Ж.Цибуля:- Ой! Ой! Ой! Ну чому я не вмію так лаятися? А? Хівря:- Все навчу( Підходить до куми ті обіймаються, тут з’являються закохані) Хівря:- Ох,я тебе дома чекаю, а вона тут з парубками ляси точе, та мене мороче!(бере рушник, та рушником її) Парася:- Ой нещасна доленька моя! Хівря:- Я ж тебе!(Парася ховається за Гриця) (Підбігає кума) Хівря:- Кумасю ти бачиш? Гриць:- За що це кара на неї, не рідная мати дівчину вдаряє,собою від вас я її врятував! Хівря:- Я тобі чортяко ребра повиламую(Махає рушником). Заступився Хіврі чоловік Солопій – Тихо! Хівря:- Ще ти п’яниця будеш мені тут балакать, чортів син (і його рушником) Парася:- Нещасна доленька моя!! Якби мені умерти тут! Гриць:- Ні кохана я з тобою, без тебе жить на буду! Солопій:- Господи і так багато погані на світі, а ти ще й Хівру сотворив! Аналіз проведення виховного заходу Дата: 22.11.11 Група: 29 Форма заходу: П’єса Тема: «Сорочинська ярмарка. Уривок» Мета заходу: Привити учням любов до рідної культури, а також до театрального мистецтва. Основні параметри аналізу І. Аналіз готовності педагога (педагогічного колективу) до проведення виховного заходу: 1. Були поставлені тема та мета заходу; намагалися виховати в учнів любов до мистецтва, зокрема театрального; 2. Враховувався також рівень вихованості учнів під час визначення мети і завдань заходу; II. Процес підготовки: 1. Надавалася спрямовуюча роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у ході підготовки заходу, тактовна допомога учням; 2. Головна роль органів самоврядування під час підготовки й проведення заходу, при наданні костюмів та реквізиту; 3. В процесі підготовки було помічено згуртованість, злагоджену роботу колективу; формувалися стосунки співробітництва, взаємодопомоги, вимогливості; 4. Відбувалася організація діяльності учнів: уточнення обов'язків і повноважень кожного учня та встановлення конкретних термінів виконання окремих завдань тощо. III. Проведення заходу: 1. Організація: а) Місцем проведення була актова зала ПТНЗ, було надано необхідне обладнання, відбувалося використання наочності, ТЗН; б) Відбувалось своєчасність початку та організоване проведення; в) Було дотримання регламенту, доцільність його використання; т) Приймалась також участь представників громадськості, батьків у проведенні заходу; ґ) Дотримувались під час заходу санітарно-гігієнічних вимог, правил пожежної безпеки, техніки безпеки; д) Відбувалось запобігання перевтомі та врахування особливостей фізичного розвитку учнів; е) Зовнішній вигляд учнів відповідав вимогам для проведення даного заходу; 2. Зміст: а) В нашому випадку було доведено мету до учнів; 3. Методика проведення: а) Класний керівник виконував роль організатора у проведенні заходу; в) Наявність елементів обговорення, відкритого обміну думками в ході заходу не відбувалось, так, як метою було показати українську культуру; г) Високий рівень самостійності учнів у підготовці. IV. Результати: 1. Було досягнуто поставлених педагогом мети та завдань даного заходу. 2. Було виконано план заходу. 3. Захід був цілісною системою. 5. На мою думку, учням вдалося досягти поставленої мати, а також розвеселити глядачів. V. Загальні висновки На мою думку, поставленої цілі ми досягли. Учні були задоволені, що впорались на «Відмінно». |
Уроки сталого розвитку Позакласний виховний захід на тему «Вода джерело життя» Позакласний виховний захід на тему «Вода – джерело життя». 6 клас Преображенської ЗОШ І –ІІІ ступенів |
Виховний захід на тему Україну; формувати в дітей почуття обов’язку перед батьками, своїм народом, своєю Батьківщиною |
Виховний захід на тему: „Життя без насильства” Учасники Форма роботи: групова, бесіда з елементами тренінгу з використанням інноваційних технологій |
Виховний захід на тему Україна – країна смутку і краси, радості й печалі, розкішний вінок із рути й барвінку, над якими світять яскраві зорі, це історія... |
Виховний захід на тему: «Подорож океаном комп’ютерних знань» Етап планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань, завдань для заходу, місця і часу проведення |
Виховний захід на тему: «До мови доторкнемось серцем» Підготувала:... ... |
Тема: "Прапор вільної держави" Виховний захід побудований на використанні творчої спадщини В. Сухомлинського "Є на світі Україна!" |
Вклонімося і мертвим, і живим. Мета Виховний захід, присвячений Дню визволення Запорізького краю від німецько-фашистських загарбників! |
Комбінаторика нашого життя Виховний захід з математики за темою «Комбінаторика». Спрямований на пропаганду ролі вчителя |
«Тютюнокуріння – ворог здоров’я!» Виховний захід для підлітків, присвячений всесвітньому дню відмови від тютюнокуріння |