Конкурс-гра «Голосую за професію»


Скачати 80.41 Kb.
Назва Конкурс-гра «Голосую за професію»
Дата 07.01.2014
Розмір 80.41 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Журналістика > Конкурс
Конкурс-гра «Голосую за професію»

(для учнів 8-9 класів)

Мета: Ознайомити з різноманітним світом професій; звернути увагу підлітків на таке важливе питання, як вибір професії; розширяти кругозір дітей; допомогти їм обрати справу до душі, відповідно до своїх можливостей; збагатити словниковий запас; виховувати повагу до людей різних професій.

Обладнання: профорієнтаційна література; епіграфи «Життя без праці – злодійство, праця без мистецтва – варварство» (Д.Рескін), «Твоя діяльність, і тільки вона одна, визначає твою цінність» (Ч.Фіхте), «Робота, яка подобається, перестає бути важкою роботою» (В.Шекспір), плакат «Вибір професії – вибір майбутнього», мультимедійна дошка, слайди, атрибути для конкурсів, музичний супровід.

Вед. 1. Здрастуйте, дорогі друзі!

Вед. 2. Доброго дня, шановні гості, вчителі, батьки!

Вед. 3. Ми раді вітати вас на нашому конкурсі «Голосую за професію», який присвячений актуальній темі для наших старшокласників – вибору професії (слайд 1).

Вед. 1. Що чекає в майбутньому кожного випускника нашої школи – сьогодні ніхто не зможе сказати. А поговорити про майбутні професії – це реально.

Вед. 2. Вибір професії в житті кожної людини – це вибір життєвого шляху, вибір долі. А беручи до уваги те, що світ професій на початку ХХІ століття виріс до 50 тисяч,з кожним роком стає все складніше і складніше вибрати в цьому океані справу свого життя, щоб вона була і до душі, і по плечу, і, що не менш важливо, гідно оплачувалась.

Вед. 3. Наш захід допоможе учням продемонструвати свої знання, які вони отримали на 15-хвилинках, декому дізнатися щось нове про професії і спеціальності, а хтось може знайде справу свого майбутнього.

Отже, на сцену виходять 5 команд – представники 5 творчих груп, які були сформовані на основі анкетування і які будуть сьогодні представляти професії слідуючих типів: «людина–природа», «людина-техніка», «людина-людина», «людина-знакова система» і «людина-художній образ».

(Команди займають свої місця на сцені).

Вед.1. І все-таки, наша зустріч – це конкурс, в якому будуть переможці.

Вед. 2. А визначити їх нам допоможе поважне журі. Дозвольте вам представити:

1.

2.

3.

Вед. 3. Почнемо гру з домашнього завдання: захист проекту по темі «Типи професій».

Вед.1. Хвилиночку! Але перед цим всі повинні запам’ятати умови гри:

Вед. 2. Своє задоволення діями команд і журі ви можете виражати активними оплесками.

Вед. 1. Не дозволяється шуміти і викрикувати з місця.

Вед. 2. Категорично забороняються підказки.

Вед. 1. Журі має право знімати бали, якщо порушується порядок гри.

Вед. 2. Переможців жде нагорода.

Вед. 3. Дорогі учасники, нехай вашими супутниками в грі будуть – хороший настрій і дружба.

Вед. 1. Отже, починаємо наш конкурс. Слово для захисту свого типу професій надається першій команді під кодовою назвою Л-П.

(Виступ одного учасника від команди – слайд 2).

Вед. 2. Дякуємо за виступ. Слово надається другій команді під кодовою назвою Л-Т.

(Виступ одного учасника від команди - слайд 3).

Вед. 3. Дякую. Слово надається третій команді під кодовою назвою Л-Л.

(Виступ одного учасника від команди - слайд 4).

Вед. 1. Дякуємо за виступ. Слово надається четвертій команді під кодовою назвою Л-З.

(Виступ одного учасника від команди - слайд 5).

Вед. 2. Дякуємо за виступ. Слово надається п’ятій команді під кодовою назвою Л-Х.

(Виступ одного учасника від команди - слайд 6).

Вед. 3. Переходимо до конкурсної програми.

І конкурс «Розминка». Вікторина «Відгадай професію».

1. Спеціаліст з виготовлення виробів з металу - Токар

2. Спеціаліст з виховання та навчання дітей - Педагог

3. Спеціаліст з складання й налагодження механічного обладнання - Слюсар.

4. Спеціаліст з обслуговування та ремонту радіоапаратури – Радіомайстер.

5. Майстер з ручного кування металу - Коваль.

6. Спеціаліст з вищою технічною освітою - Інженер.

7. Власник сільськогосподарського підприємства з використанням земельної ділянки - Фермер.

8. Спеціаліст з розведення фруктово-ягідних кущів - Садівник.

9. Фахівець з технології з'єднання деталей конструкції шляхом їх місцевого сплавлення – Зварювальник.

10. Спеціаліст з духових і клавішних інструментів - Музикант.

11. Фахівець, що володіє ножицями і гребінцем - Перукар.

12. Спеціаліст з вивчення процесів, що відбуваються в земній атмосфері - Метеоролог.

13. Спеціаліст з обробки дерева - Столяр.

14. Спеціаліст з обслуговування електричних мереж і електричного обладнання - Електромонтер.

15. Працівник торгівлі - Продавець.

ІІ конкурс. Тест «Чи знаєте ви професії?»

1. Англійському поняттю «драйвер» відповідає ...

а) водій,

б) льотчик,

в) гітарист.

2. Де працює фармацевт?

а) в аптеці,

б) в магазині дієтичних продуктів,

в) в зоомагазині.

3. Який синонім можна застосувати до слова «репортер»?

а) видавець,

б) диктор,

в) журналіст.

4. Хто перевіряє квитки в поїзді?

а) стюард,

б) кондуктор,

в) контролер.

5. Хто такий отоларинголог?

а) лікар,

б) біолог,

в) космонавт.

6. Де працює круп'є?

а) у банку,

б) в конторі,

в) в казино.

7. Чим займається кінолог?

а) мишами,

б) собаками,

в) кінофільмами.

8. Хто такий візажист?

а) робить візи,

б) макіяж,

в) візитки.

9. Чим займається ріелтор?

а) продажем нерухомості,

б) виставками,

в) реалізацією продукції.

10. Хто такий фрезерувальник?

а) токар,

б) слюсар,

в) тесля.

ІІІ конкурс. Гра «Аукціон».

По характерним ознакам визначити професію.

№ п/п

Характерні ознаки

Назва професії (відповіді)

1

Малюнок, проект, план, місто, креслення, конструкції, будівництво, будівлі, пам'ятники

Архітектор

2

Тканина, розкрій, лекало, костюм, ножиці, ательє

Кравець

3

Правопорядок, злочинець, закон, охорона, пост, гонитва, сміливість, сила, безпека

Міліціонер

4

Краса, волосся, ножиці, зачіска, стиль, шампунь, фарба, клієнт

Перукар

5

Ремонт, трубопровід, опалювання, водопровід, аварія, технічна грамотність, слюсарний інструмент

Слюсар-сантехнік

6

Обличчя, краса особи, макіяж особи

Візажист

7

Верстак, рубанок, деревина, меблі, майстерня

Столяр

8

Театр, глядачі, сцена, прем'єра, оплески, костюм, грим

Артист

9

Ясла, дитячий садок, гра, прогулянка, сон, ранок, хоровод

Вихователь дитячого саду

10

Білий халат, хворий, поліклініка, діагноз

Лікар

11

Книга, фонд, знання, ерудиція, тиша, факти, каталоги, читачі-користувачі

Бібліотекар

12

Газета, новини, сучасність, люди, оперативність, редакція

Кореспондент, журналіст

13

Будівництво, цеглина, бетон, окомір, конструкція, свіже повітря, стіна, кладка

Муляр

14

Земля, природа, поле, теплиця, сад, сорти, рослини, відхід, плоди, зерно, добрива, урожай

Агроном

15

Тісто, борошно, піч, хліб, пишнота, аромат, смак, чистота, тепло

Пекар

(В цей час – гра з глядачами «Професія на букву…»)

Вед. 3. Поки журі підводить підсумки перших 3-х конкурсів, оголошую Рекламну паузу (музична реклама професії лікаря – пісня «Я не могу иначе»).

Вед. 3. Слово надається журі (рахунок після 3-х конкурсів).

ІV конкурс. Гра «Сама - сама».

Назвати професії,які найбільш підходять даній характеристиці:

Сама прибуткова:

Сама солодка:

Сама дитяча:

Сама смішна:

Сама зелена:

Сама важка.

(В цей час гра з глядачами «Сама серйозна професія»).

V конкурс. Гра «Один день з життя..» (вчителя, лікаря, міліціонера…)

Скласти розповідь тільки з іменників про «звичайний» трудовий день працівника.

(В цей час – гра з глядачами «День з життя вчителя»).

(Напр. Дзвінок – сніданок – дзвінок – урок – запитання – відповідь – двійка – перерва - учительська – директор – скандал – урок – п’ятірка – дзвінок – дім – ліжко)

VІ конкурс. Пантоміма «Відгадай професію» (за допомогою жестів без слів показати загадану в завданні професію).

Вед. 3. Поки журі підводить підсумки останніх 3-х конкурсів, я хочу нагадати всім вам, дорогі старшокласники, що професій в світі багато - цікавих, яскравих, захоплюючих, але знайте, що не так і важливо, яку з них виберете ви, найважливіше, щоб цей вибір був зроблений правильно! Адже кожна професія корисна для нас самих, для суспільства, для країни, в якій ми живемо! Тому не помиліться! Пам’ятайте: будь-яка професія вимагає майстерності, і тільки від вас буде залежати, чи скажуть про вас люди: «Майстер своєї справи», чи ні.

Слово надається журі (оголошення результату гри, нагородження переможців) .

Вед. 3. Вітаю переможців! Успіхів друзі! І до нових зустрічей!

Схожі:

Конкурс "Силачі"
Якщо яструб торкнеться останнього учасника або колона розірветься, гра припиняється. Тоді учнівські гурти міняються ролями. Та команда,...
Анкета для батьків Сімейний конкурс-гра : «Тато, мама і я це читачів сім'я»
Дитина не читає Хто винен у цій ситуації? Спад інтересу до читання — загальносвітова тенденція, наслідок потужного розвитку телебачення,...
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ
У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, виз­начені попередньо за їх бажанням чи призна­чені вчителем. На заході присутні вболіваль­ники...
Обери свою майбутню професію”
Незабаром почнеться зовнішнє незалежне оцінювання, а відтак і вступна кампанія 2011 року у вищих та професійно-технічних навчальних...
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ...
Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості....
Сучасний ринок праці
Не думаю, що хто-небудь з них мріяв про такий фінал, вибираючи професію з міркувань престижу, а не з вимог ринку праці
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Димитровський професійний гірничий ліцей Матеріал підготувала: Клімова...
Дорогі друзі! У цьому випуску ми розповімо вам про дуже потрібну і цікаву професію продавця
5. Конкурс на кращий вірш, плакат, оповідання, казку про ялинку
Виготовлення звернень, плакатів, оголошень про проведення конкурс штучних ялинок. Слайди 1- 4
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка