|
Скачати 30.87 Kb.
|
Тема: Франція. Мета: ознайомити учнів з історією Франції другої половини XVII—XVIII ст.- в період найвищого розквіту абсолютизму, з ясувати причини його кризи ; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати інформацію,працювати з додатковою літературою, систематизувати набуті знання, висловлювати власний погляд, оперувати історичними поняттями та термінами; виховувати шанобливе ставлення та інтерес до минулого людства. Тип уроку: урок формування умінь та навичок Форма уроку: урок – дослідження Очікувані результати: учні можуть визначати основні риси абсолютизму у Франції другої половини XVII—XVIII ст., висловлювати своє ставлення до цього історичного періоду всесвітньої історії. Обладнання: художній фільм «Віконт де Бражелон, або Десять років потому» (епізод), ілюстрації, матеріали інтерв’ю, зібрані учнями. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Мотивація. Очікування. Актуалізація опорних знань і вмінь. (бесіда) а) Які були результати громадянської війни у Франції? б) Хто такий Рішельє? Яка його роль в історії Франції? в) Що таке абсолютизм? Які факти підтверджують формування у Франції ХVІ – першої половини ХVІІcт. абсолютизму? ІІІ. План вивчення теми та формування умінь та навичок. План
Людовіка ХІV. 2. Правління Людовіка ХV. Постановка проблемного питання: Занепад абсолютизму у Франції в кінці XVIII ст. це випадковість чи закономірність? Форми роботи: - Введення поняття «Протекціонізм»; - Перегляд та аналіз фрагменту фільма «Віконт де Бражелон, або Десять років потому»; - Виступи учнів за планом уроку; - Складання плану:
а) Внутрішня політика - фронда -підйом економіки за часів І міністра Жана Батиста Кольбера - «король-сонце» б) Основні напрямки зовнішньої політики - завоювання Нідерландів - загарбання Голландії - поразки Франції 2. Правління Людовіка ХV. - перевага розвагам - переслідування просвітителей - криза абсолютизму. - Опрацювання історичного джерела «Витяг із «Творів» Людовіка ХІV». Як Людовік ХІV оцінював роль і місце короля в державі ? Учні аналізують позитивні та негативні сторони історії Франції другої половини XVII—XVIII ст. Презентація матеріалів випереджувального завдання ( інтерв’ю у представників різних станів суспільства про їхнє життя в період французького абсолютизму ) ІV.Рефлексія. Узагальнення, вирішення проблемного питання . Установіть відповідність а) Бурбони 1)Французький король автор вислову «Держава – це я». б) Гізи 2)Французська династія члени якої були гугеноти. в)Генріх ІV 3)Король за часи якого завершилися релігійні війни. г) Рішельє 4) Французська династія члени якої були католики. д) Людовіка ХІV 5)Політичний діяч Франції, якому належать слова: « Народ- це мул, який псується від тривалого відпочинку гірше, ніж від роботи» Огляд очікувань. Виставлення оцінок. V.Домашнє завдання. Опрацювати § 19, записи в зошитах; підготувати повідомлення за темою «Фронда у Парижі»; дати відповідь на питання: «Із якою метою Людовік ХІV перетворив своє життя на суцільний спектакль, який спостерігали його піддані?». VІ.Підсумок уроку Які основні риси абсолютизму у Франції другої половини XVII—XVIII ст.? |
1903 Дон Кіхот / Don Quichotte ( Франція ), режисери Люсьєн Нонг, Фернан Зекка Дон Кіхот / Don Quichotte ( Франція ), режисер Камілл де Мортон, в гол ролі Клод Гаррі |
Тема Європейське кіномистецтво Тема: Франція батьківщина мистецтва... Тема: Франція батьківщина мистецтва кіно (видатні режисери, актори). Кіно США. Основні жанри американського кіно |
Тема: МАКАРОННІ ВИРОБИ Макаронні вироби Найбільшими підприємствами щодо випуску цих виробів є Київська, Чернігівська, Симферопольська, Хмельницька, Донецька, Харківська... |
Урок 26. Тема: Франція Франції), таблички спеціалістів, державні прапори Франції та України, комп'ютер (слайди архітектурних пам'яток, культурно-історичних... |
Питання для підсумкового контролю з Етики та естетики Художні особливості мистецтва Північного Відродження (Нідерланди, Німеччина, Франція) |
1. Кількість та назва зарубіжних інституцій, з якими здійснюється співпраця Франція,Університет прикладної лінгвістики у м. Безансон, (співпраця з консулом України у Франції Жаклін Браїк) |
Урок на тему: Франція розвинута держава Сформувати в учнів систему знань про економіко-географічне положення Франції, передумови й причини високого рівня розвитку господарства... |
Тема. Прикметники твердої і мішаної груп. Відмінювання прикметників. Мета На вивчення теми «Прикметник» відведено 15 годин. Це 6 уроків, через 8 уроків буде контрольний урок. Знання, які ви здобудете під... |
ФРАНЦІЯ ЗАПРОШУЄ ПОЛІТЕХНІКІВ ДО НАУКОВОГО СПІВРОБІТНИЦТВА Політехніка чекає в гості представників Alliance Franςaise, на чолі з Жеромом Ваннепеном, які ознайомлять студентів, аспірантів та... |
ГРОШОВО-КРЕДИТНА СИСТЕМА Франція переходить до системи біметалізму й офіційною грошовою одиницею стає франк. За законом 1803 р золото і срібло підлягали вільному... |