|
Скачати 38.38 Kb.
|
Тема 3. Рівняння. Геометричні фігури УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4. РІВНЯННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ Мета. Здійснити контроль навчальних досягнень учнів з метою перевірки засвоєння учнями теми. Тип уроку. Урок контролю навчальних досягнень. Хід уроку І. Організаційний момент. Організація робочих місць учителя та учнів. Варіант 1 Початковий рівень
а) 7 + 4 = 11; б) 2х + 5; в) 2х > 4; г) 4 + х = 9.
а) 25 – х = 10; б) 3х = 21; в) 54 + х = 117; г) 10 – х = 3.
а) 18; б) 2; в) 44; г) 648.
а) АВ; б) АС; в) АD; г) BD.
а) прямим; б) тупим; в) розгорнутим; г) гострим.
в) рівнобедреним; г) різностороннім. Середній рівень
а) х : 2 = 54; б) 1203 + х = 3903; в) 918 : х = 34; г) 27 · х = 54.
а) 37 – х = 72; б) х – 37 = 72; в) 37 + х = 72; г) х – 72 = 37.
Достатній рівень
Андрійко задумав число. Якщо від нього відняти 16 і до знайденої різниці додати 29, то одержимо 54. Знайдіть число, яке задумав Андрійко.
Високий рівень
Варіант 2 Початковий рівень
а) 5х + у; б) 3 + 12 = 15; в) 2х = 6; г) х + 2 > 7.
а) 11 + х = 44; б) х – 7 = 3; в) 5х = 120; г) 10 – х = 3.
а) 32; б) 64; в) 3; г) 48.
а) МZ; б) NК; в) МN; г) NR.
а) прямим; б) тупим; в) розгорнутим; г) гострим.
в) рівнобедреним; г) різностороннім. Середній рівень
а) 7х – х = 84; б) 324 + х = 628; в) 3х – х = 24; г) 12 – х =12.
а) 16 – х = 9; б) 9 + х = 16; в) х – 16 = 9; г) х : 16 = 9.
Достатній рівень
В автобусі було кілька пасажирів. Після того як на зупинці вийшло 6 осіб і зайшло 9, в автобусі стало 29 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі спочатку?
Високий рівень
ІІІ. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання. Учні обмінюються варіантами завдань контрольної роботи. Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 46 |
УРОК 31. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №3 У першому пакеті було 200 г цукру, а в другому — на 150 г більше. Скільки цукру було в обох пакетах? Який вираз дозволяє розв'язати... |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать |
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів... |
«Плоскі черви» (8 клас) Він допоможе вчителю здійснювати контроль навчальних досягнень учнів як в усній, так і письмовій формі. Запропоновані диктанти можуть... |
Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з іноземної... Ні в кого не викликає сумнівів актуальність проведення моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів. Це визнано в освітянських... |
ВИТЯГ з Положення про громадський контроль за проведенням в Україні... Положення про громадський контроль за проведенням в Україні зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх... |
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів.... Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною» |
Урок – дискусія. Очікувані результати Мета. Оцінити рівень навчальних досягнень учнів по темі, перевірити вміння застосовувати здобуті знання для аргументації своєї позиції.... |
Інноваційні підходи при викладанні спеціальних дисциплін в системі... ПТО, як засіб підвищення ефективності і результативності навчальних досягнень учнів |
Урок 24 Тема уроку Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Паралельність прямих і площин у просторі» |