УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4


Скачати 38.38 Kb.
Назва УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
Дата 16.04.2013
Розмір 38.38 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

Тема 3. Рівняння. Геометричні фігури

УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4.

РІВНЯННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ

Мета. Здійснити контроль навчальних досягнень учнів з метою перевірки засвоєння учнями теми.

Тип уроку. Урок контролю навчальних досягнень.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Організація робочих місць учителя та учнів.

Варіант 1

Початковий рівень

  1. Який з наведених записів є рівнянням?

а) 7 + 4 = 11; б) 2х + 5; в) 2х > 4; г) 4 + х = 9.

  1. Коренем якого рівняння є число 7?

а) 25 – х = 10; б) 3х = 21; в) 54 + х = 117; г) 10 – х = 3.

  1. Яке число є коренем рівняння 36 – х = 18?

а) 18; б) 2; в) 44; г) 648.

  1. У многокутнику АВСDМ однією зі сторін є...

а) АВ; б) АС; в) АD; г) BD.

  1. Кут, градусна міра якого дорівнює 97°, є...

а) прямим; б) тупим; в) розгорнутим; г) гострим.

  1. Якщо дві сторони трикутника рівні, то такий трикутник називають...
    а) двостороннім; б) рівностороннім;

в) рівнобедреним; г) різностороннім.

Середній рівень

  1. Корінь якого з поданих рівнянь дорівнює 27?

а) х : 2 = 54; б) 1203 + х = 3903;

в) 918 : х = 34; г) 27 · х = 54.

  1. Володя знайшов 37 білих грибів, а Петро — х грибів. Разом вони знай­
    шли 72 гриби. Скільки грибів знайшов Андрій? Яке з рівнянь а)-г) від­
    повідає умові задачі?

а) 37 – х = 72; б) х – 37 = 72; в) 37 + х = 72; г) х – 72 = 37.

  1. Розв'яжіть рівняння: т : 7 21 = 81.

  2. Побудуйте кут МNК, величина якого дорівнює 120°.

  3. Знайдіть периметр квадрата, сторона якого дорівнює 17 см.

Достатній рівень

  1. Знайдіть корінь рівняння (2430 – х): 17 = 102.

  2. Розв'яжіть задачу за допомогою рівняння.

Андрійко задумав число. Якщо від нього відняти 16 і до знайденої різ­ниці додати 29, то одержимо 54. Знайдіть число, яке задумав Андрійко.

  1. Знайдіть суму коренів рівнянь 23х 21 = 2250 і 368 : (15 – х) = 92.

  2. Побудуйте два кути, перший з яких дорівнює 70°, а другий на 50° більший від першого. Запишіть величини цих кутів.

  3. Перша сторона трикутника дорівнює 12 см, друга сторона утричі довша від першої, а третя на 8 см коротша від другої. Знайдіть периметр трикутника.

Високий рівень

  1. Складіть рівняння, яке мало б корінь, який дорівнює кореню рівняння 760 – (58 + х) = 415.

  2. Дві прямі а та l перетинаються в точці А. Один з утворених кутів дорівнює 115°. Знайдіть величини всіх утворених кутів.

  3. У чотирикутнику перша сторона дорівнює 20 см, друга сторона удвічі менша, а третя становить — суми першої та другої сторін. Обчисліть периметр чотирикутника, якщо четверта сторона дорівнює третій.

  4. Розв'яжіть рівняння: 159 · 78 – (1620 : 36 + х) = 167 · 46.


Варіант 2

Початковий рівень

  1. Який з наведених записів є рівнянням?

а) 5х + у; б) 3 + 12 = 15; в) 2х = 6; г) х + 2 > 7.

  1. Коренем якого рівняння є число 10?

а) 11 + х = 44; б) х – 7 = 3; в) 5х = 120; г) 10 – х = 3.

  1. Яке число є коренем рівняння х – 16 = 48?

а) 32; б) 64; в) 3; г) 48.

  1. У многокутнику МNZKR однією зі сторін є...

а) МZ; б) NК; в) МN; г) NR.

  1. Кут, градусна міра якого дорівнює 78°, є...

а) прямим; б) тупим; в) розгорнутим; г) гострим.

  1. Якщо всі сторони трикутника рівні, то такий трикутник називають...
    а) рівним; б) рівностороннім;

в) рівнобедреним; г) різностороннім.

Середній рівень

  1. Корінь якого з поданих рівнянь дорівнює 12?

а) 7х – х = 84; б) 324 + х = 628;

в) 3х – х = 24; г) 12 – х =12.

  1. Коли з ящика забрали 16 кг слив, то в ньому залишилося 9 кг слив. Скільки слив було в ящику спочатку? Яке з рівнянь а)-г) відповідає умові задачі?

а) 16 – х = 9; б) 9 + х = 16; в) х – 16 = 9; г) х : 16 = 9.

  1. Розв'яжіть рівняння: 480 : k + 51 = 99.

  2. Побудуйте кут АМZ, величина якого дорівнює 98°.

  3. Знайдіть периметр прямокутника, одна сторона якого дорівнює 16 см, а інша — 21 см.

Достатній рівень

  1. Знайдіть корінь рівняння 8 · (36 + х) = 1288.

  2. Розв'яжіть задачу за допомогою рівняння.

В автобусі було кілька пасажирів. Після того як на зупинці вийшло 6 осіб і зайшло 9, в автобусі стало 29 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі спочатку?

  1. Знайдіть суму коренів рівнянь (а – 348) + 215 = 390 і 510 – 9у = 438.

  2. Побудуйте два кути, перший з яких дорівнює 80°, а другий на 30° більший від першого. Запишіть величини цих кутів.

  3. Перша сторона трикутника дорівнює 25 см, друга сторона на 15 см до­вша від першої, а третя удвічі коротша від другої. Знайдіть периметр трикутника.

Високий рівень

  1. Складіть рівняння, яке мало б корінь, який дорівнює кореню рівняння 846 – (94 + x) = 456.

  2. Дві прямі т та п перетинаються в точці О. Один з утворених кутів дорівнює 58°. Знайдіть величини всіх утворених кутів.

  3. У чотирикутнику перша сторона дорівнює 48 см, друга сторона на 14 см менша від першої, а третя становить — суми першої та другої сторін. Обчисліть периметр чотирикутника, якщо четверта сторона дорівнює першій.

  4. Розв'яжіть рівняння: (945 : 9 – x) + 74 · 23 = 5292 : 98 + 1716.


ІІІ. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання.

Учні обмінюються варіантами завдань контрольної роботи.



Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 46

Схожі:

УРОК 31. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №3
У першому пакеті було 200 г цукру, а в другому — на 150 г більше. Скільки цукру було в обох пакетах? Який вираз дозволяє розв'язати...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів...
«Плоскі черви» (8 клас)
Він допоможе вчителю здійснювати контроль навчальних досягнень учнів як в усній, так і письмовій формі. Запропоновані диктанти можуть...
Моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів з іноземної...
Ні в кого не викликає сумнівів актуальність проведення моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів. Це визнано в освітянських...
ВИТЯГ з Положення про громадський контроль за проведенням в Україні...
Положення про громадський контроль за проведенням в Україні зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх...
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Урок – дискусія. Очікувані результати
Мета. Оцінити рівень навчальних досягнень учнів по темі, перевірити вміння застосовувати здобуті знання для аргументації своєї позиції....
Інноваційні підходи при викладанні спеціальних дисциплін в системі...
ПТО, як засіб підвищення ефективності і результативності навчальних досягнень учнів
Урок 24 Тема уроку
Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Паралельність прямих і площин у просторі»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка