№
|
№
|
Зміст уроку
|
дата
|
дата
|
|
1
|
1
|
Тема №1. Вступ. Мова – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу.
|
|
|
|
2
|
|
РМ-1 Повторення вивченого про мовлення, спілкування, текст, стилі та типи мовлення. Переглядове читання.
|
|
|
|
3
|
1
|
Повторення та узагальнення вивченого (2 год)
Частини мови, їх значення та граматичні ознаки.
|
|
|
|
4
|
2
|
Частини мови, найскладніші орфограми.
|
|
|
|
5
|
1
|
Синтаксис. Пунктуація. Словосполучення і речення (4 год)
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова.
|
|
|
|
6
|
2
|
Речення. Види речень за метою висловлювання; окличні речення
(повторення). Речення двоскладні й односкладні; прості й складні (повторення). Розділові знаки в кінці речень (повторення).
|
|
|
|
7
|
|
РМ-2 Особливості побудови опису місцевості.
МД Говоріння Контрольний переказ тексту-розповіді з елементами опису місцевості "Найвідоміше село в Україні"
|
|
|
|
8
|
|
РМ-3 МД Говоріння Контрольний переказ тексту-розповіді з елементами опису місцевості "Найвідоміше село в Україні"
|
|
|
|
9
|
3
|
Порядок слів у реченні. Логічний наголос.
|
|
|
|
10
|
4
|
Контрольна робота №1 (тестові завдання) за темою
" Словосполучення і речення"
МД Контрольне аудіювання
|
|
|
|
11
|
1
|
Тема №2. Просте речення. Двоскладні речення. Головні і другорядні члени речення (8 год)
Підмет і присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета.
|
|
|
|
12
|
2
|
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний).
|
|
|
|
13
|
|
РМ-4 МД Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді з елементами опису місцевості
|
|
|
|
14
|
3
|
Правильне вживання форм присудка при підметі, вираженому словосполученням або складноскороченим словом.
Тире між підметом і присудком.
|
|
|
|
15
|
4
|
Означення.
|
|
|
|
16
|
5
|
Прикладка як різновид означення.
|
|
|
|
17
|
|
РМ-5 Переклад з російської мови тексту з елементами опису місцевості (письмово)
|
|
|
|
18
|
6
|
Додаток. Види обставин (за значенням)
|
|
|
|
19
|
7
|
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.
|
|
|
|
20
|
8
|
Контрольна робота №2 (тест)
МД Читання мовчки тексту художнього стилю ______________
|
|
|
|
21
|
1
|
Тема № 3 Односкладні речення ( 6 год)
Односкладні речення з головним членом присудком.
|
|
|
|
22
|
2
|
Означено-особові речення. Неозначено-особові
|
|
|
|
23
|
3
|
Безособові
|
|
|
|
24
|
4
|
Називні речення
|
|
|
|
25
|
5
|
Речення двоскладні й односкладні різних видів як синтаксичні синоніми.
|
|
|
|
26
|
|
РМ-6 Усне повідомлення в науковому стилі
"Односкладні прості речення"
|
|
|
|
27
|
1
|
Повні і неповні речення.
|
|
|
|
28
|
|
Контрольний диктант за І семестр
|
|
|
|
29
|
2
|
Тире в неповних реченнях.
|
|
|
|
30
|
6
|
Контрольна робота №3 (тест) за темою
"Односкладні речення"
|
|
|
|
31
|
|
РМ -7 МД Читання вголос
|
|
|
|
32
|
1
|
Тема № 4. Речення з однорідними членами речення (5 год)
Однорідні члени речення (із сполучниковим , безсполучниковим, змішаним зв’язком) як засіб деталізації і конкретизації.
|
|
|
|
33
|
2
|
Однорідні й неоднорідні означення.
|
|
|
|
34
|
|
РМ 8 МД Говоріння. Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії та культури
|
|
|
|
35
|
|
РМ 9 МД Говоріння. Контрольний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії та культури
|
|
|
|
36
|
3
|
Розділові знаки при однорідних членах речення.
|
|
|
|
37
|
|
РМ 10 МД Письмовий докладний переказ тексту-опису місцевості, пам'яток історії і культури
|
|
|
|
38
|
4
|
Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами речення.
|
|
|
|
39
|
5
|
Узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях з однорідними членами речення.
|
|
|
|
40
|
|
Контрольна робота № 4 (тест)
"Речення з однорідними членами речення"
МД Аудіювання тексту наукового стилю
|
|
|
|
41
|
1
|
Тема № 5. Речення із звертаннями, вставними словами
(словосполученнями, реченнями) (6 год)
Звертання непоширені і поширені. Розділові знаки при звертанні.
|
|
|
|
42
|
|
РМ 11 МД Говоріння. Контрольний твір-опис пам'яток історії та культури на основі власних спостережень.
|
|
|
|
43
|
|
РМ 12 МД Говоріння. Контрольний твір-опис пам'яток історії та культури на основі власних спостережень.
|
|
|
|
44
|
2
|
Звертання непоширені і поширені. Розділові знаки при звертанні.
|
|
|
|
45
|
3
|
Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.
|
|
|
|
46
|
4
|
Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.
|
|
|
|
47
|
|
РМ 13 МД Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему
|
|
|
|
48
|
5
|
Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.
|
|
|
|
49
|
6
|
Вставні слова ( словосполучення, речення), розділові знаки при них.
|
|
|
|
50
|
|
Контрольна робота № 5 (тест) за темою
"Речення із звертаннями, вставними словами"
|
|
|
|
51
|
1
|
Тема № 6. Речення з відокремленими членами. ( 10 год)
Поняття про відокремлення.
|
|
|
|
52
|
2
|
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях.
|
|
|
|
53
|
3
|
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках.
РМ МД Читання вголос текстів - п'єс, віршів, байок, легенд.
|
|
|
|
54
|
4
|
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках.
РМ МД Читання вголос текстів - п'єс, віршів, байок, легенд.
|
|
|
|
55
|
|
РМ 14 Ділові папери. План роботи.
|
|
|
|
56
|
5
|
Відокремлені обставини. Розділові знаки в реченнях з відокремленими обставинами.
|
|
|
|
57
|
6
|
Відокремлені уточнюючі члени речення.
|
|
|
|
58
|
7
|
Відокремлені уточнюючі члени речення.
РМ МД Контрольне читання мовчки _____________________
|
|
|
|
59
|
8
|
Узагальнення вивченого з теми.
|
|
|
|
60
|
9
|
Контрольна робота № 6 (тест) за темою
"Речення з відокремленими членами."
|
|
|
|
61
|
1
|
Тема № 7.Пряма і непряма мова. Діалог. ( 7 год)
Пряма і непряма мова як способи передачі чужого мовлення.
Розділові знаки при прямій мові.
|
|
|
|
62
|
2
|
Цитата як спосіб передачі чужого мовлення. Розділові знаки при цитаті.
|
|
|
|
63
|
3
|
Діалог і полілог. Розділові знаки при діалозі та полілозі (повторення).
|
|
|
|
64
|
4
|
Речення з непрямою мовою. Заміна прямої мови непрямою.
|
|
|
|
65
|
|
Контрольний диктант за ІІ семестр.
|
|
|
|
66
|
5
|
РМ 15 МД Складання діалогів відповідно до створеної ситуації спілкування, розігрування в різних стилях мовлення
|
|
|
|
67
|
6
|
Контрольна робота № 7 (тест)
"Пряма мова. Діалог"
|
|
|
|
68
|
7
|
РМ 16 МД Складання діалогів відповідно до створеної ситуації спілкування, розігрування в різних стилях мовлення
Узагальнення вивченого з теми "Пряма мова. Діалог"
|
|
|
|
69
|
|
Аналіз контрольного диктанту.
|
|
|
|
70
|
|
Повторення й узагальнення вивченого у 8-му класі.
|
|
|
|