|
Скачати 164.89 Kb.
|
Тести: Тема 19
а) визначення головних характеристик продуктів, що відображають їх якість або ступінь задоволення потреб споживачів → встановлення обсягу потреб споживачів → виявлення бажаних параметрів виробів → обґрунтування шляхів досягнення цих характеристик і параметрів; б) виявлення бажаних параметрів виробів → обґрунтування шляхів їх досягнення → визначення головних характеристик продуктів, що відображають їх якість або ступінь задоволення потреб споживачів → визначення потреб споживачів; в) визначення потреб споживачів → встановлення головних характеристик продуктів, що визначають їх якість або ступінь задоволення потреб споживачів → виявлення бажаних параметрів виробів → обґрунтування шляхів досягнення цих характеристик і параметрів;* г) визначення потреб споживачів → виявлення бажаних параметрів виробів → встановлення головних характеристик продуктів, що визначають їх якість або ступінь задоволення потреб споживачів → обґрунтування шляхів досягнення цих характеристик і параметрів.
а) робота, спрямована на підвищення якості, повинна бути обов’язковою складовою стратегії фірми; постачальники повинні бути партнерами; покупці нашої продукції – наші найкращі друзі; б) робота, спрямована на підвищення якості повинна бути обов’язковою складовою стратегії фірми; головне в управлінні конкурентоспроможністю продукції – не контроль, а бездефектна робота; постачальники повинні бути партнерами;* в) постачальники повинні бути партнерами; покупці нашої продукції – наші найкращі друзі; головне в управлінні якістю продукції – не контроль, а бездефектна робота; г) робота, спрямована на підвищення якості повинна бути обов’язковою складовою стратегії фірми; головне в управлінні якістю продукції – не контроль, а бездефектна робота; споживачі нашої продукції мають бути нею задоволені.
а) пільги в оподаткуванні продукції високої якості; надання державних кредитів на налагодження виробництва високоякісної продукції; б) сприяння розвитку конкуренції; створення ефективного механізму правового захисту національних виробників і споживачів; в) втілення в життя положень законодавства про антимонопольну діяльність; державна закупівля високоякісної продукції за вигідними для виробника цінами; г) втілення в життя положень законодавства про антимонопольну діяльність; створення ефективного механізму правового захисту національних споживачів.
а) 30%; б) 35%;* в) 40%; г) 45%.
а) порушення державної і комерційної таємниці; б) надання споживачу неправдивої інформації, яка може зашкодити діловій репутації конкурента; в) неправомірне використання чужого товарного знаку;* г) неправомірного використання чужих каналів збуту продукції.
а) голова і п’ять державних уповноважених; б) голова і вісім державних уповноважених; в) голова і десять державних уповноважених;* г) голова і дванадцять державних уповноважених.
а) Торгово-промислова палата України; б) Ліцензійна палата України; в) Державний комітет захисту прав споживачів; г) Антимонопольний комітет України.* Тема 20
а) властивості продукції, які регламентуються обов’язковими нормами; б) продукцію з точки зору її відповідності властивостям людського організму; в) сферу використання продукції та рівень задоволення смаків (потреб) споживачів; г) досконалість виробничого виконання продукції і стабільність товарного вигляду.*
а) класифікаційні, естетичні, технологічні; б) класифікаційні, технічні, конструктивні;* в) конструктивні, демонстративні, довговічні; г) технічні, технологічні, естетичні.
а) корисного ефекту товару до ціни (експлуатаційних витрат) споживання; б) корисного ефекту до ціни (експлуатаційних витрат) споживання, яке прямує до мінімуму; в) корисного ефекту ( від використання товару) до ціни (експлуатаційних витрат) його споживання, яке прямує до максимуму; г) корисного ефекту ( від використання товару) до ціни (експлуатаційних витрат) його споживання, яке прямує до максимуму.*
а) визначення переліку параметрів виробу, який підлягає оцінці і врахування запитів потенційних покупців; б) визначення цілей аналізу конкурентоспроможності, збір даних про конкурентів; в) вивчення ринку, збір даних про конкурентів, врахування запитів потенційних споживачів;* г) вибір бази порівняння продукції конкуруючих підприємств, вивчення ринку, аналіз споживчих цін.
а) групового параметричного індексу споживчих параметрів продукції до групового параметричного індексу її економічних параметрів;* б) групового параметричного індексу економічних параметрів продукції до групового параметричного індексу її нормативних параметрів; в) групового параметричного індексу нормативних параметрів продукції до групового параметричного індексу її технічних параметрів; г) групового параметричного індексу економічних параметрів продукції до групового параметричного індексу споживчих параметрів продукції.
а) параметричним; б) комплексним;* в) системним; г) розрахунковим.
а) порівнянні одиничних параметрів окремо взятого товару і найкращого його аналогу; б) порівнянні окремих продуктів за споживчими властивостями, тобто за здатністю задовольнити потреби споживачів; в) порівнянні одиничних параметрів окремо взятого продукту і повного зразка;* г) встановленні рівня вимог споживачів до того чи іншого товару і виявленні наскільки цей рівень витримується виробником.
а) розробка класифікації оцінюваної продукції; б) визначення коефіцієнтів вагомості показників конкурентоспроможності продукції; в) атестація продукції; г) визначення номенклатури показників програми виробництва продукції.*
а) економіку, природу, техніку; б) керівництво фірми, уряд, випадок;* в) суспільство, населення, політику; г) науку, техніку, уряд.
а) на якій стадії життєвого циклу знаходиться галузь в якій ви і ваші конкуренти функціонують? б) яку частину своїх доходів витрачають потенційні покупці на купівлю продукції галузі в якій працюєте ви і ваші конкуренти? в) наскільки ефективні програми маркетингу ваших конкурентів?* г) наскільки ефективні стратегічні програми розвитку підприємств ваших конкурентів?
а) ринок, покупці, продукт, організація збуту та розподілу продукції; б) ринок, ціни, покупці, організація роботи по ефективному продажу продукції; в) сегментація ринку, ціни на конкуруючі продукти, організація збуту та розподілу продукції; г) ринок, продукт, ціни, просування продукту на ринку, організація збуту та розподілу продукції.*
а) ринок, продукти, ціна, канали збуту; б) продукт, ціна, канали збуту, просування продукту на ринок;* в) конкуренти, партнери, продукт, просування продукту на ринок; г) продукт, якість, ціна, канали збуту.
а) система контролю виробничих запасів, рекомендацій по використанню; б) зручності у використанні, престиж торгової марки;* в) гарантійний термін використання, ступінь охоплення ринку; г) рівень ремонтного обслуговування, підприємства-виробники.
а) підприємства-виробники, ступінь охоплення ринку, систем контролю запасів;* б) демонстрація продуктів, премії торговим посередникам, стимули для споживачів; в) форми та терміни платежу, умови кредиту, торгові посередники; г) система транспортування, стимули для споживачів, навчання та підготовка персоналу збутових служб.
а) стимули для споживачів, демонстраційна торгівля; б) показ зразків виробів, навчання та підготовка персоналу збутових служб; в) телевізійний маркетинг, нагадування про вирів у ЗМІ; г) демонстрація продуктів, купони, рекомендації по використанню.*
а) ідеалу, різниць, “еталону”, балів; б) різниць, рангів, балів, “еталону”;* в) графічним, “еталону”, табличним, сітковим; г) балансовим, нормативним, різниць, рангів.
а) рангів; б) сітковий; в) “еталону”;* г) балів.
а) наочному відображенні зон конкурентних переваг та недоліків підприємства; б) визначенні узагальнюючої кількісної оцінки становища підприємства в конкурентній боротьбі; в) визначенні загальних положень, сильних і слабких сторін підприємства, що оцінюється; г) визначенні переваг та недоліків підприємства за окремими показниками, що порівнюються.*
а) різниць; б) балів; в) “еталону”; г) рангів.*
а) наочно відобразити зони конкурентних переваг та недоліків; б) визначити узагальнюючу кількісну оцінку становища підприємства в конкурентній боротьбі;* в) визначити переваги та недоліки підприємства за окремими показниками, що порівнюються; г) визначити загальні положення, сильні та слабкі сторони підприємства, що оцінюється в боротьбі з конкурентами. Тема 13
а) прямий, непрямий, системний; б) прямий, опосередкований, комплексний; в) прямий, непрямий, змішаний;* г) прямий, непрямий, цільовий.
а) однорівневий, дворівневий канали; б) канал нульового рівня, одно та дворівневий канали; в) однорівневий, дво та трьох рівневий канали; г) канал нульового рівня, одно, дво та трьох рівневі канали.*
а) розподіл на правах власності та селективний вибір; б) інтенсивний вибір і розподіл на правах власності; в) інтенсивний розподіл та виняткове дилерство;* г) винятковий розподіл та селективний вибір.
а) організація виробництва продукції; б) забезпечення підприємства сировиною; в) організація зберігання продукції;* г) визначення номенклатури виробів. 5. За класифікаційною ознакою “форми товарної спеціалізації” підприємства роздрібної торгівлі діляться на: а) магазини з індивідуальним обслуговуванням; магазини, що реалізують товари за зразками і каталогами; б) магазини, що обслуговують міських жителів; магазини, що обслуговують сільських жителів; в) магазини середнього рівня цін; магазини низьких та високих цін; г) універсальні, комбіновані.*
а) маркетинг, вразливість, пристосованість; б) інновації, стабільність, зростання торгівлі; в) вразливість, нововведення, зростання торгівлі;* г) чутливість, вразливість, зростання.
а) виробництво та збут продукції; б) персонал та оплата праці; в) виробнича програма та збутові канали; г) матеріально-технічні ресурси та постачальники.*
а) аналіз потреб, який включає прогноз можливості отримання держзамовлень та дослідження кон’юнктури ринку; б) діагностика виробничого потенціалу; в) довгострокові цілі підприємства, його місія;* г) оцінка можливостей нарощування виробничого потенціалу підприємства. Тема 21
а) фондовіддачу, матеріаломісткість; б) кількість, якість; в) умови роботи, впровадження нововведень;* г) затрати, умови роботи та відпочинку.
а) рівень досягнення системою поставлених перед нею цілей;* б) досягнення цілей з найменшими сукупними витратами; в) рівень досягнення системою стратегічних цілей і завдань; г) найбільш повен використання явних і прихованих можливостей розвитку підприємства.
а) мета, стратегія, політика і цінності, фінанси, попит споживачів; б) мета, стратегія, політика і цінності, фінанси, виробництво, споживчий результат і екологія;* в) мета, стратегія її досягнення, фінансове забезпечення, виробництво та реалізація продукції; г) виробництво, фінансове забезпечення, споживчий результат і екологія, соціальні стандарти та їх дотримання.
а) народногосподарську та госпрозрахункову; б) ефективність діючого виробництва, зовнішньоекономічних зв’язків; в) загальну, локальну, часткову;* г) абсолютну та порівняльну.
г) ефективність маркетингової діяльності, соціально-культурних заходів.
а) максимальне задоволення потреб споживачів при мінімальних виробничих затратах; б) максимально можливе використання потенційних можливостей по виробництву і реалізації продукції; в) максимізацію прибутку від виробництва та реалізації продукції при середньо галузевому рівні відповідних видатків; г) максимізацію прибутку від виробництва та реалізації продукції при мінімальних відповідних видатках.*
а) фондовіддача, темпи зростання продуктивності праці, матеріаломісткість; б) виробництво продукції на 1 грн. витрат, відносна економія: основних виробничих фондів, фонду оплати праці;* в) економія чисельності працівників, темпи зростання продуктивності праці, фондовіддача; г) зниження трудомісткості виробів, питомі капітальні вкладення на 1 грн. приросту продукції.
а) суми прибутку, отриманого підприємством до відповідної величини відповідних витрат; б) фактичного використання потенціалу підприємства до середньогалузевих можливостей розвитку бізнесу; в) фактичного використання потенціалу підприємства до потенційних можливостей виробництва продукції;* г) приросту прибутку до суми відповідних капітальних вкладень, викликаючих цей приріст.
а) максимізацією прибутку; б) рівнем розвитку підприємницької діяльності і зростанням прибутку;* в) зростанням прибутку та виконанням соціальних програм для своїх працівників; г) збільшенням обсягу продукції, що виробляється і продається.
а) кожна людина прагне до успіху; для кожного контроль збоку неприємний; б) будь-які дії повинні бути осмисленими; кожен прагне виразити себе в праці; в) більшість людей відчуває радість від роботи; людям подобається відчувати свою значимість; г) будь-які дії повинні бути осмисленими; більшість людей відчуває радість від роботи.*
а) більшість людей прагнуть в процесі роботи набути нових знань; чи дозволяє робота бути самому собі шефом? б) кожному потрібна інформація про якість власної праці; для кожного контроль з боку неприємний;* в) успіх без визнання приводить до розчарування; людям подобається відчувати свою значимість; г) кожна людина прагне до успіху; більшість людей прагнуть в процесі праці набути нових знань.
а) системного аналізу; б) облікової політики підприємства; в) контролінгу;* г) стратегічного менеджменту.
а) досягнутого результату до затраченої суми основних і обігових коштів; б) досягнутого підприємством результату до витрат управлінської праці;* в) досягнутого підприємством результату до його максимально можливої величини; г) чисельності управлінських працівників до витрат на оплату їх праці.
а) застосування синтетичних показників ефективності управління ( коефіцієнт оперативності, надійності тощо);* б) використання теорії багатокритеріального аналізу функціонування організації; в) порівняння планових показників з нормативними; г) розраховують абсолютні показники ефективності капітальних вкладень.
а) динамікою витрат на управління порівняно із загальними витратами виробництва; б) коефіцієнтом стабільності кадрів;* в) співвідношенням витрат на удосконалення управління і на сам процес управління; г) порівнянням витрат на раціоналізацію з результатами діяльності об’єкта управління.
а) вихід валової продукції на одного середньорічного працівника підприємства; б) питома вага витрат на управління в собівартості продукції; в) прибуток, отриманий в розрахунку на одного працівника підприємства; г) виробництво валової продукції на одного управлінського працівника.*
а) результату від діяльності (який визначають як різницю між виручкою від реалізації продукції і собівартістю її виробництва) до величини затрачених зусиль (сума поточних і капітальних затрат); б) ефективності виробництва (визначають відношенням фактичної маси прибутку до планової) до економічності персоналу підприємства (фактичної чисельності до нормативної); в) ефективності господарської діяльності (визначають відношенням прибутку до собівартості) до економічності апарату управління, яку визначають як відношення фактичної чисельності працівників апарату управління до нормативної; г) ефективності виробництва (яку визначають як відношення фактичної маси прибутку до планової) до економічності апарату управління, яку визначають як відношення фактичної чисельності працівників апарату управління до нормативної.*
а) фактичного обсягу реалізованої продукції до потенційних можливостей виробництва валової продукції; б) фактично використаної величини потенціалу підприємства до його сумарної величини; в) фактичного валового доходу до потенційних можливостей його виробництва;* г) фактичного обсягу прибутку до його середньогалузевої величини.
а) річного обсягу готової продукції до середньооблікової чисельності управлінського персоналу; б) річного обсягу валової продукції до середньооблікової чисельності постійних працівників підприємства; в) річного обсягу товарної продукції до середньооблікової чисельності управлінського персоналу основних цехів підприємства; г) річного обсягу товарної продукції до середньооблікової чисельності управлінського персоналу підприємства.*
а) сумою річних поточних і відповідних капітальних (одноразових) витрат; б) сумою річних поточних витрат і добутку нормативного коефіцієнта ефективності на відповідні одноразові витрати; в) сумою річних поточних витрат і добутку нормативного коефіцієнта ефективності на відповідні одноразові витрати та середньооблікову чисельність управлінського персоналу основних цехів підприємства; г) сумою річних поточних витрат і добутку нормативного коефіцієнта ефективності на відповідні одноразові витрати і середньооблікову чисельність управлінського персоналу підприємства. * |
Планування виробничої програми в натуральному виразі. Планування... Номенклатура продукції, [ 51,-c. 259 ], це склад продукції, що виготовляється по її видам (найменуванням) |
«Рихтування та відновлення капоту легкового автомобіля» Так, рихтування авто може включати в себе тонку рихтовку, електровитягіваніе. Також це може бути рихтування кузова від дрібних ушкоджень... |
ТА КОНТРОЛЬ ЗА ЇХ ВИКОНАННЯМ При продажу продукції зі складу підприємства–виробника, ціна контракту може бути зведена до відпускної вартості продукції або включена... |
Віктор Вікторович Тринчук Відповідно, функціонування страхової компанії відбувається в умовах невизначеності. А від так управління ризиком не може бути зведено... |
С. А. Ткаченко, А. В. Гапєєва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Сучасні правила бухгалтерського обліку породили ілюзію, що в умовах поглиблення та трансформації ринкових відносин в економіці України... |
Авторський договір може бути змінений тільки за взаємною згодою сторін.... В авторському договорі може бути передбачена умова про його конфіденційність, за якою сторона зобов'язується не розголошувати інформацію... |
2. Чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів? Шполянської міської ради „Про плату за користування земельними ділянками до укладення договорів оренди на території м. Шпола” |
Запит може бути поданий: на поштову адресу: 26000, м. Новомиргород,... Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Новомиргородської районної державної адміністрації... |
ПОРЯДОК складання та подання запитів на інформацію Синельниківської міської ради в усній чи письмовій формі або шляхом надання електронною поштою: e-mail:, факсом (05663)4-35-61 або... |
Так. Наприклад всі суб’єктивні ідеалісти (Берклі, Юм, Кант) були... Чи є серед філософських систем такі, які не можна визначити ані як матеріалістичні, ані як ідеалістичні? – Немає. Філософія може... |