|
Скачати 14.21 Kb.
|
УДК 657.474.51 С.А. Ткаченко, А.В. Гапєєва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв ДЕЯКА АЛОГІЧНІСТЬ (СУПЕРЕЧНІСТЬ ЛОГІЦІ) СУЧАСНИХ ПРАВИЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ Сучасні правила бухгалтерського обліку породили ілюзію, що в умовах поглиблення та трансформації ринкових відносин в економіці України підприємство не має права та й не повинне розраховувати повну собівартість готової і реалізованої продукції. На наш погляд, ведення бухгалтерського обліку готової продукції виходячи із виробничої собівартості зовсім не значить введення заборони на облік і планування повної собівартості готової і реалізованої продукції з включенням до неї витрат, не пов’язаних із виробничою діяльністю суб’єкта господарської діяльності. Кожне підприємство не тільки має право, але і повинне визначати таку собівартість, виходячи із потреб ведення обліково-економічних розрахунків. І якщо підприємство вважає за корисне визначати повну собівартість як виробленої продукції, так і реалізованої, то воно має повне право робити відповідні розрахунки. В цьому зв’язку неможливо погодитися із думками деяких провідних науковців-економістів, які вважають, що зміни в методологічно-інформаційному інструментарії калькулювання і обліку собівартості продукції в значній мірі впливають на необґрунтоване зменшення собівартості продукції та збільшення рентабельності виробництва. На наш погляд, ніякого необґрунтованого зменшення величини собівартості та збільшення розміру рентабельності немає. Є нерозуміння того, що калькулювання, як і будь-який економічний та бухгалтерський розрахунок є умовним і залежить від інтересів, цілей управління комерційно-виробничою діяльністю підприємства. Очевидно, що ця банальна думка постійно буде отримувати все більше розповсюдження серед ділових кругів і обліковців-економістів практиків. А тому в бухгалтерській практиці знайдуть використання самі різні методики обліку собівартості продукції. |
С. А. Ткаченко, О. Г. Георгієва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗАГОСТРЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН НА СВІТОВОМУ РИНКУ |
С. А. Ткаченко, С. П. Гросов Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв КАУЗАЛЬНЕ (ПРИЧИННЕ) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ В КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ... |
С. А. Ткаченко Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Звідси, випливає необхідність у створенні належного інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства,... |
С. А. Ткаченко, О. К. Бурміч Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Для нормального функціювання нових відношень потрібне «універсальне нове спілкування бізнесменів». Такою мовою він назвав бухгалтерський... |
С. А. Ткаченко, І. В. Картава Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Власне кажучи на максимізацію цих чинників повинна бути спрямована політика підприємств, які націлені на ефективне управління функцією... |
В. П. Жиленко Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування... Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв |
С. А. Ткаченко, І. О. Моторна Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв МСФЗ як основу для гармонізації фінансової діяльності всередині Європейського Союзу, на сам перед консолідованої звітності корпорацій.... |
С. А. Ткаченко, Н. Я. Вагнер Національний університет кораблебудування,... ... |
С. А. Ткаченко, І. О. Поткін Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Вона здатна лише вплинути на стиль і якість виконаних ним функцій за рахунок звільнення від рутинної роботи. Тому підвищується вимога... |
С. А. Ткаченко, Т. В. Лакота Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв Україні, який на законодавчому рівні закріпив принципи ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні;... |